Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2014, 13:15
#441
a_hmet20 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.Bu motoru uzun süreli(uzun süreden kastım tabikide 3 5 ay)kullanan bana tavsiye eder mi artı veye eksi yönleri nelerdir?şu an bende ybr125 var 2005 model onla bi kaza geçirdim şasesi eğrildi ve bi kaç ufak sorunu daha var.motordan soğudum kısacası ve sıfır motorum hiç olmadı 2. elden çok çektim.ayrıca boyum 1.85 kilom 112 kg civarı fiziğimi düşünerek tavsiye ederseniz sevinirim.
Merhaba;
tsv daha güçlüdür fakat sıfırda kararlıysan ace yi tavsiye ederim en güzel yanlarından birisi yakıtının şehir içi 100 km 2,5 litre ve aşağısı olması kilonu kafana takma derim seni istediğin her yere götürebilir yokuşlarda sorun yaşamayacağını rahatlıkla söyleyebilirim. bulunduğun ilde test motoru varsa honda bayisinden alıp denemeni ve daha sonra karar vermeni tavsiye ederim Bende ekonomik durumlarımdan dolayı bu motoru aldım memnunum sıfır dahi olsa sorun yaşanabiliyor bunu unutmayın,marka ve servis çok önemli marka ne olursa olsun servis iyi değilse seni sıkıntıya sokabilir.Bana göre eksi yönü pek yok diyebilirim ben debriyajı bırakırken gelen sesden sıkıntı yaşadım servis sorun göremedi. Bana göre başka ilden aldığımı bildiğinden ilgilenmedi gibi geldi.Aldığım bayi hemde servis kendisine videosunu yolladım müsayit olunca gelde bakayım dedi git gel 200 km hemde gezmiş olurum havalar ısınınca giderim. 4 vites olması bence kötü değil 50 km hızda bile 4. viteste gaza basınca rahatlıkla hızlanıyor,almadan 4 vites olması kötümü olur diye düşünmüştüm ama iyiki de almışım Şöyle basınca 140 felan görse çok süper olurdu
Reklamlar
-
04 Nisan 2014, 16:17
#442
zorlamadan normal kaç basıp gıdıyorsunuz ben 2. viteste 40 50 lere cıkmıştım eğitimde gayet iyi bi şekilde giderdim vites arttırsam ama deniyemedim tabi. (zorlamadan deviri abartmadan tabi)
-
04 Nisan 2014, 16:40
#443
YouSuffer adlı üyeden alıntı
zorlamadan normal kaç basıp gıdıyorsunuz ben 2. viteste 40 50 lere cıkmıştım eğitimde gayet iyi bi şekilde giderdim vites arttırsam ama deniyemedim tabi. (zorlamadan deviri abartmadan tabi)
70-85 km hız arası normal düzde 100 hafif rampa aşağı 110 geçenlerde düzde 3.vitesde sıkıştırdım 90 dedi ama bira fazla zorladım. Diğer cg serilerine göre titreşim yok denecek kadar az fakat birşey dikkatimi çekti 4. viteste 60-70 arası giderken bacaklarınızla depoyu sıkarsanız az bir titreme var fakat hız 70-110 arası titremiyor anlamadım gitti.
daha önce çektiğim videoyu gördünüz mü http://www.youtube.com/watch?v=E_GjqAyyJIs
-
04 Nisan 2014, 17:48
#444
a_hmet20 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.Bu motoru uzun süreli(uzun süreden kastım tabikide 3 5 ay)kullanan bana tavsiye eder mi artı veye eksi yönleri nelerdir?şu an bende ybr125 var 2005 model onla bi kaza geçirdim şasesi eğrildi ve bi kaç ufak sorunu daha var.motordan soğudum kısacası ve sıfır motorum hiç olmadı 2. elden çok çektim.ayrıca boyum 1.85 kilom 112 kg civarı fiziğimi düşünerek tavsiye ederseniz sevinirim.
MOTORAN CBS 150 BALANCER 3.000 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...44574210/detay
SALCANO WOLF 125 3.000 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...50657641/detay
BAJAJ BOXER 150 3.050 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59578668/detay
MONDIAL MH125 DRIFT 3.150 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...24564993/detay
HONDA CB125 ACE 3.320TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...19188551/detay
KUBA CR1 150 CC 3.490 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...56851683/detay
RKS TİTANİC 150 3.650 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...56940258/detay
BAJAJ Discover 125 ST 3.855 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...57766225/detay
YAMAHA YBR125 4.750 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...30371533/detay
HONDA CBF 150 5.570 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59582744/detay
Bu segmentte seçenek çok. Dikkate alınması gerekenleri yukarıya yazdım.
- En pahalısı değil ama en iyisi YAMAHA YBR
- En ucuzu MOTORAN CBS 150 BALANCER. Motoran ciddi bir firma.Motorun dizaynı güzel.
- Bajaj'ın her iki modeli de dikkate alınmalı. Deneme sürüşü imkanı bulursanız kaçırmayın.
- Yukarıdaki liste içinde dikkate alınması gereken seçenekler var. HONDA CB125 ACE ilk eleyeceğim seçenek olurdu.
-
04 Nisan 2014, 19:27
#445
Video izlemiştim teşekkürler bilgiler için titreşim konusunda bende şaşırmıştım.
-
06 Nisan 2014, 19:16
#446
acemi60 adlı üyeden alıntı
aynı fiyat aralığında bajaj boxer iyi bir alternatif gibi duruyor gerçekten. bajaj türkiyede nasıl organize olur vb ayrıntıları bilmem ama ace ile aynı fiyata boxer'da çanta ve koruma demiri, küçük bir rüzgarlık, fazladan 3-4 beygir ve %20 fazla tork var. bir tek vites aşağıya doğru büyüyormuş, önemseyen olur belki.
bu arada merak edenler için bugün yine depoyu doldurdum. motor son 340 kilometrede tam olarak 2.5 litre yaktı. bunun neredeyse tamamı tem'de tam gaz. 2bin km oldu. artık ölçmeyi bırakıyorum. eskisi gibi her seferinde 30 liralık almaya devam. böylece zamlardan da etkilenmem
-
07 Nisan 2014, 17:47
#447
620 km de 80 tl
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------
az önce paketçinin birinde 11900 km de ace gördüm arkadaş çok memnunum diyor. Daha fazla km de olan var mı
-
14 Nisan 2014, 21:06
#448
bende de ace var. motorun kalitesine laf etmek istemiyorum, çünkü honda işçiliği, sağlamlığı ve sorunsuzluğu motorda kendini belli ediyor. ancak motor kötü olmamasına rağmen hiçbir özellik koymamışlar motora. amortisörleri çok sert. selesi berbat. tipi iğrenç. frenler kampana. bütün bunların yanında 80 km hızın üzerinde titreşimden ve rüzgardan dolayı otomatik kapanan ama sonra açılmayan bir çift ayna eğer marka takıntınız varsa ve motoru sadece şehir içinde tatlı tatlı kullanmak istiyorsanız bu modeli kesinlikle tavsiye ederim.
kullanımı kolay olur ümidi ile sürücü kursumuza aldık bu motoru ancak 1. viteste gaz ayarı yapmak biraz zor. motor kendini ileri atıyor hafif gaz verince. dolayısıyla öğrenme aşamasında olan öğrencilerimin gözü korkuyor motordan. bir ikincisi, arada sırada kendim sağa sola hatta şehir dışına da çıktığım için 5 vites ve 150 cc olan bi motor almayı düşünüyorum. rks titanic çok hoşuma gitti, gidip yerinde inceledim ve kalitesine kanaat getirdim. eğer motoru satıp 150 cc almaya karar verirsem alacağım motor rks titanic olur.
-
15 Nisan 2014, 13:15
#449
lawyer_16 adlı üyeden alıntı
bende de ace var. motorun kalitesine laf etmek istemiyorum, çünkü honda işçiliği, sağlamlığı ve sorunsuzluğu motorda kendini belli ediyor. ancak motor kötü olmamasına rağmen hiçbir özellik koymamışlar motora. amortisörleri çok sert. selesi berbat. tipi iğrenç. frenler kampana. bütün bunların yanında 80 km hızın üzerinde titreşimden ve rüzgardan dolayı otomatik kapanan ama sonra açılmayan bir çift ayna
eğer marka takıntınız varsa ve motoru sadece şehir içinde tatlı tatlı kullanmak istiyorsanız bu modeli kesinlikle tavsiye ederim.
kullanımı kolay olur ümidi ile sürücü kursumuza aldık bu motoru ancak 1. viteste gaz ayarı yapmak biraz zor. motor kendini ileri atıyor hafif gaz verince. dolayısıyla öğrenme aşamasında olan öğrencilerimin gözü korkuyor motordan. bir ikincisi, arada sırada kendim sağa sola hatta şehir dışına da çıktığım için 5 vites ve 150 cc olan bi motor almayı düşünüyorum. rks titanic çok hoşuma gitti, gidip yerinde inceledim ve kalitesine kanaat getirdim. eğer motoru satıp 150 cc almaya karar verirsem alacağım motor rks titanic olur.
motora pek bir özellik konulmadığı ve yeni gelen marka modellerle aynı fiyat aralığında alternatiflerinin çoğaldığı konusunda hemfikirim ayna ve gaz konusu halledilebilir şeyler diye düşünüyorum ancak. ayna kolunun gidona bağlandığı yerde üst üste iki somun olması lazım. biri kontra somun terse dönüyor. aynayı ayarladıktan sonra o somunları sıkmayı deneyin. böylece ayna kolları kapanmaz. eğer aynanın kendisi kapanıyorsa, aynanın arka tarafından küçük bir yıldız vida var, ayarladıktan sonra onu da sıkın. aynalar kapanmayacaktır.
gaz kolunun da gerginliğini bir kontrol eder misiniz ? gaz teli fazla gergin olabilir. bir de motoru çalıştırır çalıştırmaz yola koyuluyorsanız, motor ısınana kadar (1-2 km) gaz tepkisi sert oluyor, silkeleniyor.
-
17 Nisan 2014, 11:04
#450
lawyer_16 adlı üyeden alıntı
bende de ace var. motorun kalitesine laf etmek istemiyorum, çünkü honda işçiliği, sağlamlığı ve sorunsuzluğu motorda kendini belli ediyor. ancak motor kötü olmamasına rağmen hiçbir özellik koymamışlar motora. amortisörleri çok sert. selesi berbat. tipi iğrenç. frenler kampana. bütün bunların yanında 80 km hızın üzerinde titreşimden ve rüzgardan dolayı otomatik kapanan ama sonra açılmayan bir çift ayna
eğer marka takıntınız varsa ve motoru sadece şehir içinde tatlı tatlı kullanmak istiyorsanız bu modeli kesinlikle tavsiye ederim.
kullanımı kolay olur ümidi ile sürücü kursumuza aldık bu motoru ancak 1. viteste gaz ayarı yapmak biraz zor. motor kendini ileri atıyor hafif gaz verince. dolayısıyla öğrenme aşamasında olan öğrencilerimin gözü korkuyor motordan. bir ikincisi, arada sırada kendim sağa sola hatta şehir dışına da çıktığım için 5 vites ve 150 cc olan bi motor almayı düşünüyorum. rks titanic çok hoşuma gitti, gidip yerinde inceledim ve kalitesine kanaat getirdim. eğer motoru satıp 150 cc almaya karar verirsem alacağım motor rks titanic olur.
bunları duyunca şevkim kırılıyor nedense , başlangıç için alıcam ve motosiklete alıştıgım zaman satıp cbr 125 e geçmeyi düşünüyorum. Acaba satmakta zorlanır mıyım yada direk cbr ilemi başlamalıyım hazirana kadar bi karar vermem lazım
-
17 Nisan 2014, 13:40
#451
YouSuffer adlı üyeden alıntı
bunları duyunca şevkim kırılıyor nedense , başlangıç için alıcam ve motosiklete alıştıgım zaman satıp cbr 125 e geçmeyi düşünüyorum. Acaba satmakta zorlanır mıyım yada direk cbr ilemi başlamalıyım hazirana kadar bi karar vermem lazım
Bende kullanıyorum cb 125 ace, selesi bence gayet rahat, cb 125e ye binip berbat sele nasıl oluyormuş görmek lazım önce. Frenler kampana ama zamanında 600lük motorlarda bile kampana vardı bu niye eksi sayılıyor anlamıyorum. Tam tersine daha az bakım ve masraf kampana sadece diske alışmış kişi daha az basıyor frene kitleyecek korkusu ile. Dün 100km civarı hızlara çıktım (aşırı rüzgarlı bir havaydı) ona rağmen aynalar kapanmadı (cb 125 e de müzmin bir sorundu bu da) Vites konusunda da önemli olan dişlidir, bu motorda 5. bir vites olsaydı birşey değişmeyecekti emin olabilirsin.
Cbr125 yerine bunu al, hem grenajsız hemde ucuz olduğundan üstünde acemiliğini ucuza atabilirsin. Sonra direk 250cc geçişini yaparsın bir daha cbr125'e geçmene gerek kalmaz.
-
18 Nisan 2014, 02:38
#452
250 gibi bir isteğim yok, arabayla bile 90dan yukarıya çıkmadım. ace i sevıyorum gis akedemide bunla eğitim aldım yani eğitimimde var ve elbet ace alsam bıle bıraz tecrubeden sonra satıcam ve kolay satılacak gibi durmuyor bu gıbı sıkıntılara gırmek ıstemıyorum. 250 geçme gıbı bır olayım olursa bıle cok sonra olur (3-4 yıl) cunku parasını bile bulamam yakıtını begenmem ve hakkınıda veremem benım aylardır tek ıstegım cbr 125 r
-
18 Nisan 2014, 03:47
#453
kardeşim çok kolay satarsın hiç merak etme ben 2700 ilan vermiştim, 1 haftada birkaç tane 2500 teklif eden oldu. kafanı karıştırmış olmayayım eğer kullandıysan ve beğendiysen bu motoru al, ben hondanın kurumsallığını, müşteriye değer vermesini, malının arkasında durmasını seviyorum, sende bir sıkıntı yaşamazsın inşallah. fren konusu çok önemli değil. arkadaşın dediği gibi hatayı telafi ediyor kampana fren ve uzun ömürlü. yakıt olarak düşüğün de düşüğü. ancak ben istanbula geldim motorla, e5 te biraz ağır kaldı motor. 90ı geçmem diye birşey yok, elinin altında herzaman fazladan güç olması gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:37 ----------
aynanın sadece kafası oynuyordu onuda matkapla sıka sıka vidasını içine kaçırdım bidaha iflah olmadı o ayna sonrada cbf 150 yan sanayi ayna alıp taktım nikelajlı çok güzel duruyor kesinlikle tavsiye ederim
-
18 Nisan 2014, 19:01
#454
Açıkcası 6 ay felan e5 e çıkmam çıkmamda gerekmez gerekirse motorla gitmem. Motoru kullandım eğitim aldım tanıyorum motoru bılıyorum kapasitesini. Cbr 125 r hayalim şekil fiyat yakıt olarak üstünü ne istiyorum ne alıcak parayı bulmak için ugrasırım. Ace ile hem 2 kere 2.el olayını girmem hem satmaya uğraşmak zordur vs gibi düşüncelerim var. 2 kere uğraşmaktansa bulaşmasam mı ace ye acaba.
-
19 Nisan 2014, 04:28
#455
valla kardeşim istanbula motorla geldim, trafiği gerçekten evlere şenlik. güzel eğitim almışsındır diye tahmin ediyorum. eğer kaza yapmam, her şeyden ders alırım, zaten araba da kullanıyorum trafiğe alışkınım diyorsan cbr, ama uyarayım, benim kuzenim istanbulda oto tamircisi ve araba konusunda bir uzman. ama motorunu ilk aldığında 2 defa kaza yaptı ustalığına rağmen. cbr'a acımam diyorsan al gitsin çok kolay kullanımı var kesinlikle motorla ilgili sorun yaşamazsın. ama ilk kazamı başka motorla yapayım diyorsan 2. el bir ace alıp 10.000 km kullan, sonra cbr al dikkatinden ödün vermeden kazasız belasız aileni üzmeden kullan
-
19 Nisan 2014, 23:12
#456
valla full ekipmanımı guvenlı surus egıtımını aldım. motorla alıştırmalar vs. kontra teknıgı frenı gaza tepkısını olcucem egıtımde ogrendıgım şeyler. Arabam var istanbulda 2 yıldır araba kullanıyorum cbr a acır hafif kullanırım bide e5 e çıkma gibi bir durumum olmıycagından cadde ve sokaklarda surucem. 3000 tlem var 3000 daha bulursam cbr eger bulamazsam ace alıcam mecbur.
-
28 Nisan 2014, 01:14
#457
Merhaba;
Bugün gezinti yaptım sizlerle paylaşmak isterim konuyu açayım paylaşırım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/etki...onu-gezim.html
-
03 Mayıs 2014, 01:02
#458
Arkadaşlar benim motorda bu ara sanki rölanti devri düşmüş gibi geliyor, yani boşta bırakınca stop edecek gibi duruyor. 2. viteste rölantide giderken hafif gaz verince normalden fazla tepki veriyor daha sert bir hızlanma yaşıyor. Neden olabilir sizce? Motor 500kmde.
-
06 Mayıs 2014, 13:24
#459
Yakıt tüketimi tstini tamaladık ortalama tam olarak 100km'de 2.12 lt'dir sonuçumuz.
-
06 Mayıs 2014, 19:19
#460
^adm^ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim motorda bu ara sanki rölanti devri düşmüş gibi geliyor, yani boşta bırakınca stop edecek gibi duruyor. 2. viteste rölantide giderken hafif gaz verince normalden fazla tepki veriyor daha sert bir hızlanma yaşıyor. Neden olabilir sizce? Motor 500kmde.
gerçekten de rölanti düşük olabilir. sağ taraftaki plastik korumalığın üzerinde bir delik var. tam o deliğin hizasında ayar vidası var. onunla oynayarak rölantiyi ayarlayabilirsiniz ancak sorun başka bir yerdeyse işler iyice sarpa sarar. malum devir göstergesi de yok, doğru rölanti ayarı için kulak lazım. eğer aşina değilseniz, servis halletsin derim ben. büyük ihtimal para bile almazlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:13 ----------
p356spt adlı üyeden alıntı
Yakıt tüketimi tstini tamaladık ortalama tam olarak 100km'de 2.12 lt'dir sonuçumuz.
aceyi bıraktım ama sözümü tutmak için döndüm diyosun, teşekkürler
motoru 2,5 litreden fazla yaktırmak mümkün değil bence. bir deponun neredeyse tamamını tem'de ev-iş arası tapagaz harcadım. 2,55 çıktı. daha önceki karma kullanım 2,2 civarındaydı. sanıyorum herkes 2-2,5 aralığında yakıyor. az değil gerçi, %25 fark.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
xman19 adlı üyeden alıntı
güzel fotoğraflar. ben de bu yollarda kullanmayı seviyorum, evden çıkıp güzel istanbulun kuzey köylerinde. karaburun, tayakadın, dursunköy. köpeklerle arkadaş olduk. zinciri iyi yağlayınca kovalamıyorlar sanki
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)