Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #221
    p356spt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2013
    Motosikleti
    2005 Suzuki GSX 1400
    Dün deneme sürüşünü yaptım. Ben genel olarak çok çok beğendim. Aşağıda genel olarak listeledim.

    Pozitif yanları
    - Süper konforlu, set'lerden çok konforlu geçiyor, sert frenleri de çok iyi absorbe ediyor.
    - Motor çok iyi çekiyor
    - Kullanımı süper kolay
    - Çok hafif, tek elle arkasını kaldırıp yana kaydırabiliyorum
    - Frenler kızaklamama konusunda ABS'li frenleri andırıyor. Sert frenlerken kaydırmadan hemen onceki sınıra otomatik geliyor ve tehlikesiz ve sert bir duruş sağlıyor. Daha da sıkı basarak son hamleyi yaparsanız da frenler kızaklıyor. Panik fren sırasında kızaklamadan hemen önceki kayma sınırına getirmek alışkanlık ve uzmanlık isteyen bir konu fakat bu frenlerle iş kolaylaşıyor. Acemiler için panik fren ile ön kaydırıp düşme riskini süper azaltıyor. Tabi en iyi test CB125e ile bunu yan yana aynı şartlarda test etmekle elde edilebilir.
    - Denediğim kadarıyla vites geçişleri gayet net, 1 ile 2 arasındaki geçişi her iki yönlü özellikle denedim ve bir problemle karşılaşmadım.

    Negatif yanları
    - Birinci vites ile ikinci vites oranında önemli bir fark var. Birinci vites tam traktör yani çekiş vitesi olmuş. Sanırım yüklüyken çok dik yokuşlar için tasarlanmış. 1. vitese mümkün olduğunca düşmemeli kalkışlardada cok hızlı ikinci vitese geçerek sorun aşılabilir.
    - Gözlerim devir göstergesini aradı. Bir çok Harley Davidson'da ve Chooper'da da yok ancak benim gibi alışanların gözleri devir saatini arayacaktır. Fara grenaj yapacağına devir saati koyulsa daha iyidi.
    Motosiklet A noktasından B noktasına gitmenin en özgür hali


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Haliyle dört vites olunca 1 den 2 ye veya 2 den 3 e geçince bayılacak düşürüncede bağıracağı belli.

    4 vitesin güzelliği

  3. #223
    p356spt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2013
    Motosikleti
    2005 Suzuki GSX 1400
    Aslında 2., 3. ve 4. vites aralıkları çok ideal, sadece birinci vitese özel bir yük çekme misyonu var.
    Motosiklet A noktasından B noktasına gitmenin en özgür hali

  4. #224

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haliyle dört vites olunca 1 den 2 ye veya 2 den 3 e geçince bayılacak düşürüncede bağıracağı belli.

    4 vitesin güzelliği

    Alıntı p356spt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında 2., 3. ve 4. vites aralıkları çok ideal, sadece birinci vitese özel bir yük çekme misyonu var.
    evet, örneğin 4. viteste 25-30 km'den itibaren bayılmadan, vuruntu yapmadan çekiş var. 9 beygir ne kadar çekerse yani 1. vites kalkış yapar yapmaz bitiyor, o kadar kısa. motor dururken ilk hareketi bacaklarınızla verirseniz, 2. viteste istop etmeden kalkabilirsiniz.

  5. #225

    Üyelik
    24 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    vfr 1200 x crostourer
    Merhaba arkadaşlar ben cb 125 ace kullanıcısıyım google da motoruma lastik ararken açılan bu forumu gördüm birinci sayfadan sonuncu sayfaya kadar bütün yazılanları okudum bazı arkadaşların negatif yorumlarına hak verdim bazı arkadaşlarımızın bilip bilmeden yaptığı negatif yorumlara da çok kızdım. Yahu kardeşim bilmeden etmeden niye pis pis yorumlar yapıp çok parası olmayıpta ekonomik bir motor almak isteyen insanları düşündürürsünüz ki adam belki alıcak ama senin aptalca yorumlarını okuduktan sonra vazgeçip çinli bir markanın motorunu alıcak tamam honda da Çin de üretim yapıyor ama malzemesi honda bir gidip atıyorum zongsen gibi bir markanın kulladığı malzemeyi kullanmıyor ya. Ayrıca günlük hayatımızda kullandığımız herşey neredeyse çinde üretiliyor.
    Lastik arıyorum dedim evet lastikleri çok kötü duro marka ama aynısı daha iyi dediğiniz cbf 150 de var , acemi bir motorcu değilim uzun yıllar motor kullandım aldım sattım vs ama 2 senedir motorum yoktu almak istedim ama paramda çok yoktu bende istemezmiydim onun yerine daha güzel bir motora bineyim ama yok arkadaş ne yapayım. Gidip aptal saptal çin menşeii marka motorlara para vereceğime bunu aldım hemde kampanyalıydı 2900 e aldım ve o kadar güzel işimi goruyor ki evden işe işten eve rahatlıkla gidebiliyorum hatta şileye gezmeye bile gidiyorum valla honda sağolsun ki böyle bir motor çıkarmış piyasaya ekonomik gücü olmayan motorsiklet severler için süper bir fırsat hem daha ilk 100 km de yakıt aldım 11 TL ye doldu bide rodaj süresi var bunun daha da düşecektir. Ayrıca kampana disk hiçte sıkıntı değil çok güzel duruyor motor hem motor gitmiyor ki durmak sıkıntı olsun ;)
    Bazı arkadaslarımızın dediği gibi 1. vites sadece kalkış için hemen ikinciye atmak gerekiyor aralığı çok kısa , ayrıca 105 kg biriyim nişanlımda 55 kg çantada da var bi 5 kg bişeyler hiç bir sıkıntısı yok aslan gibide gidiyor
    Arkadaşlar bir şey hakkında yorum yaparken bilip bilmeden tipine bakıp yok beygiri dusuk falan yorum yapmayın alacak arkadaşlara manii olmayın.
    Honda bence çin marka motorlardan insanları kurtarmak için çıkarmış olabilir bu motoru ve çokta iyi yapmış motorumla mutluyum saat gibi çalışıyor maaşallah
    abeciMotoru, ERROR88 ve deepstrong99 bunu beğendiler.

  6. #226

    Üyelik
    12 Kasım 2013
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda 125 ace
    64 yaşındayım
    7 yıldır kullandığım cbr 125imi sattım, ace 125 aldım
    (İlk motosiklet ehliyetimi 1967 yılında almıştım)

    Ace konusundaki bilgilerim (cbr 125 ile karşılaştırmalı olarak) şöyledir
    1- Honda, iyi motor. 7 yıl 17000 km...üç kez lastik yenileme, bir kez ön amortisör keçelerini değiştirme, bir kez far ampulu yenileme, akü yenileme bir kez...hepsi bu kadar.
    2- Cbr, kullanımı daha kolay bir motor. Özellikle, düşük hızlarda, dur-kalkta, arabaların arasından sıyrılmada skuter gibidir.
    3- Ace, cbr+ye nazaran yüksek hızda daha dengeli ve rahat, düşük hızda Cbr'den daha dengesiz. Dur-kalk durumlarında Cbr'nin rahatlığı yok.
    4- Cbr'de, 7 yılda trafikte (Fethiyede) iki kez ani fren yapmak zorunda kaldım, iki kez hayatım kurtuldu. Ace kullanımım yeni, allah göstermesin ama henüz ani fren yapmak zorunda kalmadım, kalırsam ne olur, bilemiyorum. Bilmediğim için de çok çok çok ihtiyatlı kullanıyorum. Zaten, cbr'yi de bu yüzden sattım. Cbr çok güzel motor ve frenleri de güzel olduğundan GEREKSİZ YERE HIZLI KULLANMAYA başlamıştım. Daha atak, daha kendinden emin motorsiklet kullanmaya başlamıştım. Daha "yavaş" bir motor kullanmaya karar verdim, cbr'yi sattım, ace'yi aldım. Ace'nin daha yavaş bir motorsiklet olacağına, bu forumda yazanları okuyarak kanaat getirdim. Bu forumda yazanlar Ace için "tıs tıs" motoru diye yazıyorlardı. "Amca motoru" diye yazıyorlardı. YANILMIŞIM. (bKZ MADDE 5)
    5- aCE İLE BENİM cbr (2006 modeldi) arasında top speed konusunda fark yok. Cbr, öyle hop deyince 130-140 yapmaz. 100, bilemediniz 110. O da 5inci viteste, düz yolda. 6ıncı vitese geçerseniz, hooooop yavaşlar. Cbr'nin 5 viteste yaptıklarının aynısını Ace de 4 vitesi ile yapıyor. Sonuç: Ace yavaş değil. En azından, benim cbr 125 ile aralarında kayda değer bir hızlanma ve top speed farkı yok.
    (Yeni model cbr'ler konusunda bir tecrübem yok. Konuştuğum bazı cbr sahipleri 140- 150 kmlerden bahsediyorlar. Bilmiyorum. Benimki 110'u ancak yokuş aşağı geçerdi)

    Sonuç: Cbr çok güzel motor ama Ace de güzel motor.
    HERKES HIZLI MOTOR KULLANABİLİR AMA BUNLARIN ÇOĞU DURAMAZ
    abeciMotoru bunu beğendi.

  7. #227
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    adamlar hakkı motor hakkında saçma sapan yorum yapanları kınıyorum
    cb125 e arasında bi fark yok zaten, sadece malzemeden biraz kısmışlar gibi görünüyo. kullananlar memnun olmalı.

  8. #228

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    frenler yeterli üstat, içiniz rahat olsun. yalnız disk frene göre dozlaması farklı. cbf 150 ile karşılaştırabilirim ancak. cbf'nin kitlediği dozda, ace ancak ısırıyor. boş bir yolda dozlamayı denemenizi öneririm naçizane.

  9. #229
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra 2024 forza 250
    yelkenciyim amca seninki cbr ın cakması olmasın yuki galiba ace nasıl cbr ın yaptiklarinı yapar yuksek hızda nasıl guven verir grenaj ne ise yarar 5 e takarsam motoru yakarım ne aynısı biri 3500 biri 7500
    www.erkakurye.com

  10. #230
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Ace sahipleri amma da gaz vermişler.Bilmeyen CBR125R den daha iyi bir şey zannedecek. Aslında iyi yapıyorlar. Motorunu sevmek iyi bir şey. Bajaj ve Hero modelleri geldikten sonra satmaları da zor. Motorlarını satıp ayrılmaları imkansız olacağından sevmelerinde fayda var.

  11. #231

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ace sahipleri amma da gaz vermişler.Bilmeyen CBR125R den daha iyi bir şey zannedecek. Aslında iyi yapıyorlar. Motorunu sevmek iyi bir şey. Bajaj ve Hero modelleri geldikten sonra satmaları da zor. Motorlarını satıp ayrılmaları imkansız olacağından sevmelerinde fayda var.
    her topal satıcının kör bir alıcısı çıkar.

    şaka bi yana motorda titreşim var mı, var. motor yavaş mı, 70-80 den sonra yavaş. malzeme ve plastik kalitesi iyi mi, değil. ha yolda giderken vites pedalı düşüyor mu, düşmüyor. arkasında kurumsal bir şirket var mı, var. beklentileri bunlarla uyuşan biri bu fiyata alsın mı? ben pişman değilim.
    Diğer yandan performansı cbr ile eşdeğer midir? bakımlı bir cbr ile aynı olacağını sanmam. cbr'nin fazla bir kaç beygiri daha yüksek hızlara çıkacaktır. ancak bu hızlara çıkarken, acenin düşük devirdeki torku belki yelkenci'nin tarif ettiği hissi yaratır.

  12. #232

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    motor 700 km'ye geldi. dün depoyu doldurdum. ortalama tam tamına 2 lt. yakmışız. rodajdan sonraki 100-150 km neredeyse tam gaz gittim. tam gaz da, tam gaz dediğim yokuşta 80, düzde 100.. gözünüz korkmasın

    yukarda bahsi geçen 1'den 2'ye geçmeme sorunu kronik bir hal haldı. sanıyorum motor ısındıktan sonra daha fazla oluyor. ben de artık daha uzun geziler yaptığımdan daha sık oluyor galiba. tehlikeli bir mesele. eve gitmek için kavşakta duruyorum, 1. viteste kalkıp yokuşa vuruyorum, 2'ye geçmiyor. bir daha bir daha derken bu sefer 3'e geçiyor. arkamda yakın takip eden bir araç varsa (ki bilirsiniz, genelde yakın takip ederler) anlamsız şekilde yavaşlıyorum. beklemiyor adam haklı olarak. ikinci olarak motor viteste, elim debriyajda beklerken motor stop ediyor zaman zaman. bu da debriyaj ayarı sorununu aklıma getirdi, bakalım. haftasonu servise gideceğim, gelişmeleri yazarım.

    insan sinirleniyor tabii, saklamanın bir anlamı yok. bu tür sinir bozucu abuk sabuk aksiliklere razı olacak olsaydım, benzer bir paraya daha afili motorlar alabilirdim.

    bir kaç kişi daha vardı, onlar çoktan satmamışlarsa motoru, durum nedir acaba


    ek: bu arada göstergeyi gps'le kontrol ettim. gps'e göre son hız 98 olmuş. göstergede 105 gösteriyordu. %6 civarı sapma.

  13. #233

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor 700 km'ye geldi. dün depoyu doldurdum. ortalama tam tamına 2 lt. yakmışız.
    Pardon yanlış hesap. 2,3 lt yakmışız.

  14. #234

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yukarda bahsi geçen 1'den 2'ye geçmeme sorunu kronik bir hal haldı. sanıyorum motor ısındıktan sonra daha fazla oluyor. ben de artık daha uzun geziler yaptığımdan daha sık oluyor galiba. tehlikeli bir mesele. eve gitmek için kavşakta duruyorum, 1. viteste kalkıp yokuşa vuruyorum, 2'ye geçmiyor. bir daha bir daha derken bu sefer 3'e geçiyor. arkamda yakın takip eden bir araç varsa (ki bilirsiniz, genelde yakın takip ederler) anlamsız şekilde yavaşlıyorum. beklemiyor adam haklı olarak. ikinci olarak motor viteste, elim debriyajda beklerken motor stop ediyor zaman zaman. bu da debriyaj ayarı sorununu aklıma getirdi, bakalım. haftasonu servise gideceğim, gelişmeleri yazarım.
    haftasonu servise gittim. 1000 bakımı yapıldı ve yan sehpa takıldı. hepsi 60 lira. yan sehpa 25 lira tuttu. frenleri de ayarlamışlar. yukarıda fren dozajlamasının zor olduğunu söylemiştim, artık düzeldi. frenler gayet iyi. vites sorunun rodaj yağından kaynaklandığını söylemişlerdi, yağ değişiminden sonra düzelecekti. gerçekten de servisten çıktıktan sonra sorun yok gibiydi ancak motor ısındıktan sonra sorun tekrar ortaya çıktı. 1-2'den ikiye bir seferde geçmiyor. boş ışığı da yanmıyor. vitesi bir kaç kez zorlamak gerekiyor. o zaman da ya 2'ye geçiyor ya da 3'e. ilk fırsatta tekrar gideceğim.

    yağ değişiminden sonra sürüş daha pürüzsüz ve sessiz. daha önce 4. viteste aynı yokuşta hız 90'dan 80'e 85'e düşerken düşerken şimdi aynı yokuşta motor devirleniyor.

    son olarak niyetim motoru ne övmek ne yermek. Az satılan, pek tutulmayan bu motorun forumuna bunları yazıyorum; 6 ay sonra, 1 sene sonra bu motoru almak isteyen biri olursa elinin altında olabildiğince tarafsız bir başvuru yeri olsun diye.

  15. #235
    xman19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2013
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda cb 125 ACE
    Öncelikle herkese merhaba;

    Beninde honda cb 125 ace konusunda birkaç görüşüm olacak almayı düşünen arkadaşlara benim gibi internetten takip edip alanların ve kullananların yorumlarına bakıp almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak isterim.

    Arkadaşlar ben 30 yaşımdayım 20 senedir motor üzerinde 1993 senesinde babamın mobiletinin orta boşluğunda oturarak kullanmaya başladım. Bu arada 3.5 lik java dan büyük olmamak kaydıyla her motora bindim sayılır.Şuan babam 70 yaşında ve 125 lik 1991 kingfu motora biniyor bilen bilir. Kışın tekere zincir dolar binerdik 2006 yılında askerden geldiğimde zealsun 125/9 şimdiki kanuni seyhan 125 in aynısıyla çorum-ankara arasını 250 km gibi mesafeyi hiç durmadan yapıyordum.12000 km de 1 adet debriyaj teli 1 adet akü arka takozlar başka masraf yoktu.

    Şunu söyleyeyim çin malı motorların çoğunda titreme çok var örnek verirsen geçen aylarda a2 ehliyetmi yeni aldım mondial 125 delux le çalıştık biraz inanın mondial alacaktım soğudum resmen 60 km den sonra basamaklar yok altında titreşim çok fazla.

    Bu kadar sözden sonra gelelim ace ye şimdi arkadaşlar motoru satan bayilere gidip test sürüşü için motor alabilir siniz ben aldım 42 km gezdim km 0 daydı plakasını yeni takmışlerdı.4 vites olması hiç sorun değil çok güzel ayarlamışlar.1 ve 2 ye geçişte hiç bir sorun yok çin malı motorlar gibi sol ayağımın üzerini acıtmadı tık tık bukadar.yakıt olarak motorcuda eğitimlerinde verilen dökümanlardan test sürüşünü yapanların 1 lt benzinle 63 km ve 67 km gidenlerim resim ve bilgileri bulunmakta ben yakıtı tam denemedim ama çok az yakacağına eminim.Yol tutuş güzel ve titreşim yok arkadaşlar kimse sallamasın lütfen bu motor titremiyor.ayağım hiç karıncalanmadı bu fiyata saz gibi motor.Çin malının üzerine biraz daha koy bunu al hondadan şaşma derim geçen arora 180-19 kullandım inanın o parayı değil 1000 tl yi etmez bu motorun yanında Düzde 85 km hızla normal seyahat edilebilir rampalarda 75 km hızın altına pek düşmez 100 km hızı yapabiliyor unutmayalım motor açılmamış.O diğer çin motorlarındaki gibi arka çelik jant takozlarında oynama vurma yok bilen bilir.Motor hafif dengeli ayakçağa çok kolay alınıyor yol tutuş arora 180-19 dan çok çok iyi diğer düşük cc leri katmıyorum bile


    Bakımlarda hondaya mail yazdım servis bana yağ değişimi bin den sonra her 2 binde bir genel bakım 4binde bir dedi. Honda ise kitapçıktaki gibi yağı ilk binden
    sonra 4 bin 8 bin 12 bin gibi değiştirebilirsiniz garantiden çıkmaz fakat bizde 2 bin km öneriyoruz . yani çin mallarını 1 de değiştirirken bunun bakımı pahalı olsada
    onu 3-4 defa yaptırıken bunu 1 defa yaptırırsın. Bunu satıcıya söylediğimde doğru söylüyosun hiç düşünmemiştim dedi.

    İsteyen başka motor alabilir,bana göre yakıt göstergesi ve devir saati olmaması hiç sorun değil ne kadar zamazingo o kadar sorun.

    Sevgi ve saygılarımlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

    Bu katagoride kaç marka test motoru veriyor ki.
    Unutmadan sıtandartlar gereği yan ayakçak yok fakat takılabilir, farlar sürekli yanıyor kapama yok.
    Koltuk çok rahat 1,76 boyundayım motor üzerinde topuklarım yere tam değmiyor.

  16. #236
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı xman19 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese merhaba;

    Beninde honda cb 125 ace konusunda birkaç görüşüm olacak almayı düşünen arkadaşlara benim gibi internetten takip edip alanların ve kullananların yorumlarına bakıp almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olmak isterim.

    Arkadaşlar ben 30 yaşımdayım 20 senedir motor üzerinde 1993 senesinde babamın mobiletinin orta boşluğunda oturarak kullanmaya başladım. Bu arada 3.5 lik java dan büyük olmamak kaydıyla her motora bindim sayılır.Şuan babam 70 yaşında ve 125 lik 1991 kingfu motora biniyor bilen bilir. Kışın tekere zincir dolar binerdik 2006 yılında askerden geldiğimde zealsun 125/9 şimdiki kanuni seyhan 125 in aynısıyla çorum-ankara arasını 250 km gibi mesafeyi hiç durmadan yapıyordum.12000 km de 1 adet debriyaj teli 1 adet akü arka takozlar başka masraf yoktu.

    Şunu söyleyeyim çin malı motorların çoğunda titreme çok var örnek verirsen geçen aylarda a2 ehliyetmi yeni aldım mondial 125 delux le çalıştık biraz inanın mondial alacaktım soğudum resmen 60 km den sonra basamaklar yok altında titreşim çok fazla.

    Bu kadar sözden sonra gelelim ace ye şimdi arkadaşlar motoru satan bayilere gidip test sürüşü için motor alabilir siniz ben aldım 42 km gezdim km 0 daydı plakasını yeni takmışlerdı.4 vites olması hiç sorun değil çok güzel ayarlamışlar.1 ve 2 ye geçişte hiç bir sorun yok çin malı motorlar gibi sol ayağımın üzerini acıtmadı tık tık bukadar.yakıt olarak motorcuda eğitimlerinde verilen dökümanlardan test sürüşünü yapanların 1 lt benzinle 63 km ve 67 km gidenlerim resim ve bilgileri bulunmakta ben yakıtı tam denemedim ama çok az yakacağına eminim.Yol tutuş güzel ve titreşim yok arkadaşlar kimse sallamasın lütfen bu motor titremiyor.ayağım hiç karıncalanmadı bu fiyata saz gibi motor.Çin malının üzerine biraz daha koy bunu al hondadan şaşma derim geçen arora 180-19 kullandım inanın o parayı değil 1000 tl yi etmez bu motorun yanında Düzde 85 km hızla normal seyahat edilebilir rampalarda 75 km hızın altına pek düşmez 100 km hızı yapabiliyor unutmayalım motor açılmamış.O diğer çin motorlarındaki gibi arka çelik jant takozlarında oynama vurma yok bilen bilir.Motor hafif dengeli ayakçağa çok kolay alınıyor yol tutuş arora 180-19 dan çok çok iyi diğer düşük cc leri katmıyorum bile


    Bakımlarda hondaya mail yazdım servis bana yağ değişimi bin den sonra her 2 binde bir genel bakım 4binde bir dedi. Honda ise kitapçıktaki gibi yağı ilk binden
    sonra 4 bin 8 bin 12 bin gibi değiştirebilirsiniz garantiden çıkmaz fakat bizde 2 bin km öneriyoruz . yani çin mallarını 1 de değiştirirken bunun bakımı pahalı olsada
    onu 3-4 defa yaptırıken bunu 1 defa yaptırırsın. Bunu satıcıya söylediğimde doğru söylüyosun hiç düşünmemiştim dedi.

    İsteyen başka motor alabilir,bana göre yakıt göstergesi ve devir saati olmaması hiç sorun değil ne kadar zamazingo o kadar sorun.

    Sevgi ve saygılarımlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

    Bu katagoride kaç marka test motoru veriyor ki.
    Unutmadan sıtandartlar gereği yan ayakçak yok fakat takılabilir, farlar sürekli yanıyor kapama yok.
    Koltuk çok rahat 1,76 boyundayım motor üzerinde topuklarım yere tam değmiyor.
    Tamamen taraflı yazılmış, gerçeklikten yoksun bir yazı. Yazıyı yazanın üyelik tarihinin bugün öğle saatleri olması yazan kişinin % 90 Honda Müşteri Temsilciliği çalışanı olduğunu aklıma getiriyor. Ne kadar zamazingo o kadar sorun. Canım o zaman neden 2 tane fren var motorlarda ? Uzun kısa far yapmış salaklar ayrı ayrı ne gerek var bunlara ? Devir saatinin tek işi 10.000 km sonrasında bozulması demi. Benzin göstergesi ise tamemen faiz lobisinin işi. Hayatımda bu kadar gereksiz başka bir icat görmedim. Bulan her kimse mezarında dönemez inşallah. Yok öyle 4000 km de yağ değiştirmek canım. sen tek silindirli motosiklet sürüyorsun. Litresi 40 lira olan İpona veya motul 7100 gibi % 100 sentetik yağlar bile bu kadar aşınma ve sürtünmeye dayanamaz. 2500 km sonra o yağı süzdüğünde çamur gibi çıkıyor . Niye biliyor musun ? Çünkü sen sürekli 6-8 bin devir aralığında motosiklet sürüyorsun. Dizel araba değil bu. 4.000 de falan yağ değimez. Paşa paşa japonda olsa hintli de olsa, çinli de olsa hatta ve hatta kürt de olsa 2000 km de değişecek o yağ. Adamlar 3 kuruşun hesabını yapıp birçok parçayı takmamışlar, sen motorun tüm eksi yanlarını çin mallarına .ok atarak düzeltmeye kalkıyorusn. Neymiş takoz vurma yapmazmış. Japonun miki faresi çok tatlı geliyor herhalde, ama babası çinli anası japon bu motorun, işin orası da var.
    Burdan sonrası hakkaten motora ilgi duyan arkadaşlara yol gösterici niteliğinde olması için;

    Motorunuz ne olursa olsun onu almak için forumları gezenlere yol gösterici nitelikte olmalı yazdıklarınız.

    Bu arada daha kaç kere yazılacak bilmiyorum ama Ace halis mulis çin malıdır :D

    Siz yazınızda çok defa çin malları çin malları diye yerden yere vurmuşssunuz.

    Bende ilk defa bu başlıkta yazdığım için bazı bilgiler vermek istiyorum.

    Tek silindir bir motor olduğu için TİTREME illaki olacaktır. Ama bu konuda 2010 dan sonraki çıkan ÇİN malları dahil tüm motorlar (Balansörlü olanlar) insanın eklemini oynatmayacak kadar titriyor.



    Kendini kanıtlamış çin malı motorsikletler falanda kıyaslamayın nolur., motordan maksimum karı elde edebilmek için utanmasalar motor bloğu olmadan satacaklarmış. Onu da siz bulun arkadaş diyeceklermiş.

    Yukarıdaki yelkenciyim denen arkadaş da ne hikmetse üye olduğu gün motora övgüler yağdırmı durmuş, Ulan el-insaf CBR 125 ile kıyaslamış adam. Son giriş tarihi de maalesef aynı tarih :D Stoklarda kalan aceleri satmak için hondadan büyük atak var galiba :D

  17. #237
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Honda Türkiye Yamaha'yı örnek alsın. Yamaha MT07'yi, getirip Kawasaki Ninja 300 fiyatına satacak. Marifet iyi makine getirip uygun fiyata satmaktır. Bu vesile ile Afrika modellerini getirip bol karla satmaya çalışan Honda'ya saygılarımı sunarım. CB125 Ace'yi ille de Türkiye'de satacaklarsa 2000 TL fiyat koysunlar. O zaman helal olsun derim. Honda harekete geçmek için acele etsin. Hero ve Bajaj Türkiye'ye geldikten sonra bu modeli gemiye bindirip Çin'e geri göndermek zorunda kalacaklar.
    yqavuzhyan bunu beğendi.

  18. #238

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda Türkiye Yamaha'yı örnek alsın. Yamaha MT07'yi, getirip Kawasaki Ninja 300 fiyatına satacak. Marifet iyi makine getirip uygun fiyata satmaktır. Bu vesile ile Afrika modellerini getirip bol karla satmaya çalışan Honda'ya saygılarımı sunarım. CB125 Ace'yi ille de Türkiye'de satacaklarsa 2000 TL fiyat koysunlar. O zaman helal olsun derim. Honda harekete geçmek için acele etsin. Hero ve Bajaj Türkiye'ye geldikten sonra bu modeli gemiye bindirip Çin'e geri göndermek zorunda kalacaklar.
    her malın kör bir alıcısı vardır-haa bu arada x-City'nin birçok parçası , made in china'dır(jantlar-amortisörler-elektrik tesisatı v.b.)
    The Power of The Dreams.

  19. #239
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her malın kör bir alıcısı vardır-haa bu arada x-City'nin birçok parçası , made in china'dır(jantlar-amortisörler-elektrik tesisatı v.b.)
    Hocam parçaların ne malı olduğu pek önemli değil, isterse papua yeni ginede merdiven altında üretilsin. Suzuki, kawasaki yedek parçasını gider çinde ürettirir ama üretilen parçaların bazı testleri geçmesi gerekir. Bu sağlamlık vb birçok etkene dayanır. Almanyada üretilmiş bir motosiklet jantı 50 km hız ile giderken kaldırıma vurunca yamuluyor ise, ama suzuki'nin tasarlayıp çinde ürettirdiği bir çin malı jant aynı testleri sağlam tamamlıyorsa burda çan malı çun malı demeye gerek yok. Kawasaki ve suzuki'nin kalitesi ortada. Yamaha bi tık daha yol alması lazım iken, Honda Bullshit. Adam sırf türkiyede nasıl osla sabit alıcı kitlem var diye küfür eder gibi herhangi bir motorun üstüne honda yazıp getirip satıyor bu ülkede. Bizim sanayi bakanlığımız da bu gibi şeylere göz yumuyor. Sen bugün amerikada kanada'da belirli kriterlerin altında kalmış ürünü pazara çıkaramazsın. İthal edemezsin o ülkeye. Devlet tesbit eder ve caydırıcı cezalar verir.

  20. #240

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam parçaların ne malı olduğu pek önemli değil, isterse papua yeni ginede merdiven altında üretilsin. Suzuki, kawasaki yedek parçasını gider çinde ürettirir ama üretilen parçaların bazı testleri geçmesi gerekir. Bu sağlamlık vb birçok etkene dayanır. Almanyada üretilmiş bir motosiklet jantı 50 km hız ile giderken kaldırıma vurunca yamuluyor ise, ama suzuki'nin tasarlayıp çinde ürettirdiği bir çin malı jant aynı testleri sağlam tamamlıyorsa burda çan malı çun malı demeye gerek yok. Kawasaki ve suzuki'nin kalitesi ortada. Yamaha bi tık daha yol alması lazım iken, Honda Bullshit. Adam sırf türkiyede nasıl osla sabit alıcı kitlem var diye küfür eder gibi herhangi bir motorun üstüne honda yazıp getirip satıyor bu ülkede. Bizim sanayi bakanlığımız da bu gibi şeylere göz yumuyor. Sen bugün amerikada kanada'da belirli kriterlerin altında kalmış ürünü pazara çıkaramazsın. İthal edemezsin o ülkeye. Devlet tesbit eder ve caydırıcı cezalar verir.
    Forever mondial diyosun yani-senin avatarındaki mondi,hangi testlerden geçmiş???
    The Power of The Dreams.


12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)