MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Ekim 2006, 12:26
#1961
bnce sayılır jonny nie sayılmasın aynısı bndede var ama gaz ver ileri geri yap insan zaten ortalama 30-40 saniye olan ışıkların yarısını boşa atmak için geçiriyo bu kesinlikle bu motorların kronik sorunu inşallah 4.000 e gidince halledicez baka yolu yok
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Reklamlar
-
04 Ekim 2006, 17:36
#1962
vayy demek bu sorun hyo da da var .bizim eski motorda da (keeway sl150) vardı böle bi sorun.gazı birden verince stop ediyodu ve beni çok korkutuyodu açıkçası..sl150'yi satıp bunu almakla görüntü ve serilik haricinde fazla bişey değişmemiş oldu yani.şuana kadar bizimkinde böle bişey olmadı sanırım ama inş.hyo da da böle bi sorunla karşılaşmayız
[COLOR="Magenta"][B]daha gidecek çok yolumuz var:cat: [/B][/COLOR]
-
04 Ekim 2006, 17:57
#1963
selase adlı üyeden alıntı
vayy demek bu sorun hyo da da var
.bizim eski motorda da (keeway sl150) vardı böle bi sorun.gazı birden verince stop ediyodu ve beni çok korkutuyodu açıkçası..sl150'yi satıp bunu almakla görüntü ve serilik haricinde fazla bişey değişmemiş oldu yani.şuana kadar bizimkinde böle bişey olmadı sanırım ama inş.hyo da da böle bi sorunla karşılaşmayız
yanlış anlaşılmasın ben vites sorunundan bahsettim senin dediğin gibi sorun yaşıyan joony rook vardı bir tek oda bu sorunu zaten serviste halletti... bende sanki elini gazdan çekince yığılıyomuş gibi geliyo dedim ama ondan da emin değilim ertuğrulun makinede bu olay oluyomuş yığılma olayı önceki sayfada var.. kronik tek sorun vites problemi boşa alamama problemi okadar...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
04 Ekim 2006, 20:00
#1964
servis;
1000km de yag filtresini degistirmemislerdi. 2000km de cebimden odeyip baska serviste degistirdim.
zincir gerginligi, bazi vidalarin sikilmasi, rolanti ayari vb bircok seyin atlandigini da 4000km bakiminda farkettim. bu arada eksozdan ve zincir siperliginden birer vidayi kaybetmistim bile.
tanismak icin gittigim bir diger servistede bana magnetek motor yagi onerilmisti ki bunun zararini bbrr yazmisti.
japonlarin bir ustunlugu varsa o da islerini olmasi gerektigi gibi yapmalari ve hatta mukemmeliyetci olmalari.
kronik sorun?
bosa gecme 4000km den sonra tamamiyle duzeldi.
6500 devirden den sonra gercekten atiklesiyor. fakat bunun sorun olabilecegini hic dusunmedim.
fakat bana bir sorun varmis gibi gorunmuyor.
[SIZE="1"][B]Look into cities eyes\ Mirror of souls\ Now tell me what you see\ Beneath the hole\ Another sick\ Another poor\ Another slave\ Another weak\ Another lost\ Another dark\ System Decay[/B][/SIZE]
-
04 Ekim 2006, 20:04
#1965
Bende vitesi boşa almayla ilgili baştan beri herhangi bir problem yok.Boşa geçmediği zaman motoru biraz kımıldatmak yeterli oluyor ki bu zaten zincir boşluğunu almak için her motorda yapılması gereken bir şey.
-
04 Ekim 2006, 21:45
#1966
Bugün kızım ben boşta bulunduğum sırada haber vermeden arkaya oturmaya kalktı.Motosikleti olduğu yerde yan yatırdık.Şimdi çalışmıyor.Elektrik hiç bir yere gitmiyor.Kablolara,bujiye,aküye baktım bir sorun gözükmüyor.Vurduğumda motosiklet ve tesisat normal çalışıyor.Sabah servise götüreceğim.Kontrol etmem gereken başka bir yer varmı?
eğitim>ehliyet>full koruma>motosiklet>eğitim
-
05 Ekim 2006, 07:40
#1967
bighakan adlı üyeden alıntı
Bugün kızım ben boşta bulunduğum sırada haber vermeden arkaya oturmaya kalktı.Motosikleti olduğu yerde yan yatırdık.Şimdi çalışmıyor.Elektrik hiç bir yere gitmiyor.Kablolara,bujiye,aküye baktım bir sorun gözükmüyor.Vurduğumda motosiklet ve tesisat normal çalışıyor.Sabah servise götüreceğim.Kontrol etmem gereken başka bir yer varmı?
Biraz uzak bir ihtimal belki ama düşünce dönüş sinyali kırılmış ve ampulu kısa devre yapıp sigortasını (tek bir sigortası var) yakmış olabilir mi? -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
05 Ekim 2006, 09:58
#1968
trasher adlı üyeden alıntı
alıntı yapmışsın ama ben vites sorunundan bahsettim senin dediğin gibi sorun yaşıyan joony rook var bir tek... bende sanki elini gazdan çekince yığılıyomuş gibi geliyo dedim ama ondan da emin değilim ertuğrulun makinede bu olay oluyomuş yığılma olayı önceki sayfada var.. kronik tek sorun vites problemi boşa alamama problemi okadar...
trasher, bu sorunu hallettirdim ben, şu an böyle bir sorun yaşamıyorum, makina canavar gibi, yanlış anlaşılma olmasın, ama şöyle bir ipucu vereyim motor aniden 5.viteste stop etmeden önce aynı senin yazdıgın gibi elimi gazdan çekince yığılıyormuş gibi oluyordu sonra bir gün yolda giderken tamamen stop etmeye başladı, bir iki derken ben de götürüp serviste yaptırdım
-
05 Ekim 2006, 13:28
#1969
tkalfaoglu adlı üyeden alıntı
Biraz uzak bir ihtimal belki ama düşünce dönüş sinyali kırılmış ve ampulu kısa devre yapıp sigortasını (tek bir sigortası var) yakmış olabilir mi? -t
Zorda olsa sigorta kutusunu buldum.Sigorta yanmış.Değiştirince normale döndü.
Teşekkür ederim.
eğitim>ehliyet>full koruma>motosiklet>eğitim
-
05 Ekim 2006, 17:53
#1970
hyosung gt250 almayı düşünüyorum önerirmisiniz.
-
05 Ekim 2006, 18:05
#1971
sevgili serem öneririz de sen daha önce motor kullandın mı bir motordan beklentin ne hangimiz bilebiliriz ki bunu sen önce bi açıklık getir belkide önermeyiz
koluna taktığın kask kafanı korumaz
-
05 Ekim 2006, 18:07
#1972
tavsiye
hyosung gt 250'yi beğeniyorum.125'lik kymco var,ama hyosung almak istiyorum ne dersin tavsiye edermisin.Kullanımı nasıldır,yakıtı vs.nasıldır,bilgi verirsen sevinirim.teşekkürler.
-
05 Ekim 2006, 18:26
#1973
benim ilk race motorum daha önce keeway e binmiştim .. benim için alışmak oldukça kolay oldu . benim zevkime göre gt 250 r göze daha hoş geliyor.
onun dışında benzin 45 liraya 350 km civarı diyebilirim kullanıma göre değiştiğini daha önceki sayfalardan takip edeeebilirsin.
sorun pek yok gibi. arada her taşıtta olabilicek arızalar çıkıyor ama bu kadar kullanan kişi arasında 1-2 kişinin büyük bi sorunu çıktı diğerlerine nazar değmesin
önceki sayfalara bir göz atmanda yarar varrr. istanbulda oturuyorsan servis sorun değil iyi ve düzgün bakım yapılıyor diğer şehirlerde sanırım biraz sorunlu
benden bu kadar
koluna taktığın kask kafanı korumaz
-
05 Ekim 2006, 18:41
#1974
snrtrt adlı üyeden alıntı
benim ilk race motorum daha önce keeway e binmiştim .. benim için alışmak oldukça kolay oldu . benim zevkime göre gt 250 r göze daha hoş geliyor.
onun dışında benzin 45 liraya 350 km civarı diyebilirim kullanıma göre değiştiğini daha önceki sayfalardan takip edeeebilirsin.
sorun pek yok gibi. arada her taşıtta olabilicek arızalar çıkıyor ama bu kadar kullanan kişi arasında 1-2 kişinin büyük bi sorunu çıktı diğerlerine nazar değmesin
önceki sayfalara bir göz atmanda yarar varrr. istanbulda oturuyorsan servis sorun değil iyi ve düzgün bakım yapılıyor diğer şehirlerde sanırım biraz sorunlu
benden bu kadar
aynı kaderi paylasıyoruz bende sl 150 den gectım gt 250 r a...motora bindigimi şimdi anladım
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
-
05 Ekim 2006, 23:18
#1975
Süper Moderatör (BBRR)
Şu 6500 devir meselesini denedim hani 6500 devire kadar bayılıyomuşta sonra coşuyomuş...
yok öle bişi ..en azından benim motorda öle değil ..3000 devirde ne bekliyolarki, motordan motor 3000 devirde iken 3000 devirde olması gerektiği gibi gidiyor....6500 deivde haliyle tork artıyor...hani 6500 e kadar normal veya güçsüz gelipte 6500 de turbolamıyo..bunu anlamanın en iyi yolu artan birivme ile aynı viteste gaz vermek ...güç her devirde olması gereken gibi .
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
05 Ekim 2006, 23:40
#1976
Forumdan Uzaklaştırıldı
serem adlı üyeden alıntı
hyosung gt 250'yi beğeniyorum.125'lik kymco var,ama hyosung almak istiyorum ne dersin tavsiye edermisin.Kullanımı nasıldır,yakıtı vs.nasıldır,bilgi verirsen sevinirim.teşekkürler.
gt250yi tavsiye ederim 700kmyi geçtim şahsen bir sorunla karşılaşmadım
bende sürücü kursunda kymco kullanmıştım ondan sonra hyo ya geçtim fakat 2 ay scooterla gezdim trafikte
önce motora otur bak bakalım hoşuna giderse kaçırma
-
06 Ekim 2006, 10:55
#1977
1) Bende de motorun bayma/6500 devirden sonra coşma gibi bişeyi yok. Hızlanması son derece "lineer".. ta ki 9000 devire kadar.
2) 5500 ile 6500 devir arası titreşim artıyor.. Sizde de oyle mi?
3) GEVŞEYEN VİDALAR: Sizde de garip vidalar gevşiyor mu?
Her marka motorlarda böyle midir bu? Bende ayakları koydugumuz çıkıntıların kauçuk kısmını orada tutan vidalar gevşedi!, biri düştü kayboldu. Diğer 3 vidayı da gevşek buldum sıktım. Tekrar gevşer mi?
Sagolun!
-turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
06 Ekim 2006, 12:48
#1978
-
06 Ekim 2006, 13:49
#1979
Bendede çekiş hep aynı şerkilde stabil olarak gidiyor 6000den önce bayma yada sonrasında ekstra bi coşma yok. Motor 250cc için zaten coşkun bi makina.
T:Kalfaoğlu
Bende hiç vida gevşemesi yok şimdi özellikle tekrar kontrol ettim.7000-8000gibi 250cc için normal bi titreme başlıyor,extra bi durum yok.
-
06 Ekim 2006, 13:58
#1980
tkalfaoglu adlı üyeden alıntı
1)
3) GEVŞEYEN VİDALAR: Sizde de garip vidalar gevşiyor mu?
Her marka motorlarda böyle midir bu? Bende ayakları koydugumuz çıkıntıların kauçuk kısmını orada tutan vidalar gevşedi!, biri düştü kayboldu. Diğer 3 vidayı da gevşek buldum sıktım. Tekrar gevşer mi?
Sagolun!
-turgut
aynı vida ilk aldıgımda bende de gevşemişti, sanıyorum fabrika çıkışında çok iyi sıkmamışlar, bir kere iyice sıktıktan sonra bir problem kalmadı, onun dışında gevşeyen bir yere rastlamadım, zaten öyle inceden inceden de kontrol etmedim şimdiye kadar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler