bugün zincir mi yağlasam yoksa bugün gezip yarın mı yağlasam karar veremiyorum önce carrefoura gidip castrol chain wax alıcam ve hava durumuna bakıcam eğer yağmur diyorsa zinciri yağlayıp motoru beklemeye alıcam
bugün zincir mi yağlasam yoksa bugün gezip yarın mı yağlasam karar veremiyorum önce carrefoura gidip castrol chain wax alıcam ve hava durumuna bakıcam eğer yağmur diyorsa zinciri yağlayıp motoru beklemeye alıcam
Celsius: Ben bu sorunla karşılaşmadım, ama yabancı gruplarda Hyosung'un başka modellerinde (yani GT250(R) degil) milletin bu sebepten dolayı CDI değiştirttiğini duydum, fabrikasyon bir program bug'undan falan söz ediliyordu.
Bir de, gariptir, aynı sorun için AYAK SENSÖRÜNÜ kesmekten söz edildiğini duydum! Nasıl bir alakası varsa..
-t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
tkalfaoglu
verdiğin bilgilere teşekkürler alışkanlık yan ayakla stop etmek çok rahat geliyor
Tkalfaoglu,
Yan ayak sensorunun kesildigini duymamistim. Bazi yerlerde orta devirlerdeki sarsintidan dolayi yan ayagin yuksek frekansda vibrasyona maaruz kalabildigini ve bu nedenle otomatik motor durdurma sensorunu devreye alarak surus halinde motoru bir stop ettirip bir calistirdigini okumustum. Anladigim kadariyla bu problemle karsilasanlar ya yan ayagi biraz daha siktirarak sarsintisini azaltma ya da senin belirttigin gibi ayaga bagli olan motor durdurma sensorunu by-pass etme yoluna gidiyorlar ama sensoru bu sekilde devre disi birakmak ciddi bir guvenlik acigina neden oluyordur sanirim.
Bu arada pek cok motosikletten farkli olarak ayagin footpeg'lerin hemen onunden veya altindan acilmak yerine daha arkadan acilmasi bazen rahatsiz edici olabiliyor (ayagi acmaya calisirken footpeg pantalonun pacasina takiliyor, insanlar tip tip bakabiliyorlar, dikkat edilmezse paca takili kalip motoru destege alacagim derken onunla beraber yana kapaklanilabilir vs. vs..). Ayrica pantalon altina beyaz corap giyenlerde ciddi bir karizma cizilme vakaasina yol acabilir!
Celsius
Hyosung GT250 Comet
[I]"The ability to quote is a serviceable substitute for wit!"[/I]
arkadaslar ben bu 97 tane sayfayı teker teker okuyamadım ama
gt 250r
0-100 km kac sn?
max surat ?
kmde kac ykr yakıyor ?
bu sorularımı vewaplarsanız cok sevınırım arkadaslar
engin selam. bence motorla ilgili NE varsa okumalısın, hem satın almadan once hem sonra.
Benim bildigim kadarıyla, GT250R: Hızlanmasını bilmiyorum, max hız herhalde 165 gibi.
Yakışı 100 km de 3 litre diye okudum ama kullanış tarzına göre bu 4 veya 5 olabilir.
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Gt 250 100 km de ortalama 4 lt yakıyo daha altına hiç bir şekilde ulaşmam mümkün olmadı
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
hepinize teşekkür ederim bide 0-100 km kac sn olduunu bulabılsem acaba bulabılırmıyım bıyerde?
en ıyısı ben ne war ne yok okuyım
sayın BBRR siz aldıktan sonra bi problem yasadınızmı kalıte yada mekanık sorunla ılgılı kısaca belırtırmısınız?
benım anladıım kadarıyla yedek parca sorunu buyuk peki ist de de böylemidir?
slm motorcu arkadaşlar ya sizlere bişey sorucam bu hyosung gt 650 comet bu motorun fiyatı neden o kadar ucuz diger 600 makinalar ondan kat kat daha pahalı ve bu motorun max sürat nedir aranızda bileniniz varmı acaba
yaşadığım ilk problem motoru stop ettikten veya durduktan sonra boşa alamama problemi oldu onuda yazdım hatta bu sorunu yaşayan başka arkadaşlar varsa söylesin dedim ...baya bi yaşayan varmış bu sorunu ...ama 1000 bakımında sorun tamamen çözüldü şu an hiç zorlanmadan şık diye boşa atıyorum motoru (yağ ve yağ filtresi değişimi dışında hiç bir şey yapılmadı)
Şu an 2000 km civarındayım hiç bir sorunum yok olursa ilk öğrenen zaten sizler olursunuz ..uzun yol denemesi için 1 kere bodruma bir kerede muğlaya gittim ..çok rahat sorunsuz şiir gibiydi.. sakar yokuşunu ortalama 100 km/h ile tırmandım hemde artçıyla ...Motora sık binememek haricinde hiç bir sorunum yok şu an
yedek parça konusuna gelince yamaha kawasaki veya hondada yedek parça ne kadar sorunlu ise hyodada o kadar sorunlu..çoğu arkadaş yeni aldı bu motoru ben 2002 yılından beri hyo kullanıyorum .Metro motorda iken cidden büyük sıkıntılar yaşadım bu doğrudur...zaten o zamanlar hyo soran herkese sakın almayın hiç bir parçasını bulamazsınız dedim..ama değişen distrübütör sonrası müşteri memnuniyeti bence japon mallarının üstünde forumda garantideki motorlarla ilgili çıkan sorunları yetkili firmalara bildiren kişi benim ..honda türkiye avrupa ve ana sitesine attığımız maillere cevap gelmiyor dersem ne demek istediğimi daha iyi anlarsın umarım ...hatta honda mail adresini vermiyor...uzun süren bir telefon trafiği sonunda bu adrese ulaşsakta sorduğumuz hiç bir soruya yanıt gelmediğinden adresi bulmak pekte işe yaradı diyemiyorum
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
sayın BBRR çok teşekkür ederim yani bu motoru almamak için hiç bi sebep yok bide ben yani başlıycam bu yüzdende 250 cc tercih etmek istiyorum ama yinede bi orta sınıf bi arabdan hızlı kalksın yani mesela bi focusdan passsattan hızlı kalksın yeter
==engin>
şimdi motora yeni başlayacağın için sana garip gelebilir ama ilk kalkışta 125 cc bir scooter bile bir arabayı rahat geçer 250 cc olmasına gerek yok 250 cc değil orta sınıf çok daha yüksek sınıf arabaları ilk kalkışta geçer
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
gt250 ile kalkışta geçebilceğin araba sayısı çok
valla eksozunu kalkışta eline veremeyeceğim araba sayısı bi elin parmaklarını geçmez ...
hatta söz konusu motor herhangi bir süper sport olsa ...markası ne olursa olsun iyi bir binici ile özel yapım arabalara dahi rahat kafa tutar ...videolar bölümünde bu tip videolar var zaten ...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Hin olmadan cin olmaya çalışıyoruz. Sevgili Engin kalkışta çok dikkat et bir arabanın altında kalma sakın. Al ve bin kalkışta onu geçermi bunu geçer mi de ne yaf. Ben bir motorcu olarak anlayamıyorum bu mantığı. Aman dikkat gazetelerin 3. sayfasındaki ölüm haberlerinde motorcuları görmek istemiyorum ben.
yedek parçada sorun yok diyosun buna bende inanmak istiyorum çünkü bnde bu motoru kullanıyorum. Yedek parça ve servis sıkıntısı olmadığı yorumuna kesinlikle katılmıyorum. Ben artık bazı şeylerden süphe etmeye ve korkmaya başladım insan 30 iş günü süresi var die müşteriyi 30 iş günü bekletir mi bi parça için bunun geri dönüşü ona ne olur hiç düşünmez mi bu firma ben bu zamana kadar arkadaşlarıma tavsiye ettiğim bu motoru bundan sonra edermiyim serviste sen motorla ilgilenmez filtre yok die değiştirmeye gerek yok dersen başından savarsan yolda kalınca sormazlar mı hesabını tek söylediğim bu aralar hep olumsuz yorumların dolaştıgı bunlara inanmak istemiyorum ama yadsınacak gibide değiller. Global'in en azından bu seneki pick atan artışlarının çerçevesinde yedek parça stogunu genişletmesi ve servis ağına bilgili tecrübeli elemanlar alması gerektiğidir yok bulamıyosa yetiştirecek
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Arkadaşlar bir sorun baş gösterdi.
Malum motor tıoplandıktan bir süre sonra motor çekişten düştü. Hani bizim motorların 6500 devirden sonra bi canlanması vardı ya. Artık o yok varsa bile çok zayıf. Hızlanırken son derece nazlı. gazı yedire yedire verdiğimde 130 a kadar hızlanıyor sonra gazı aniden sonuna kadar açınca resmen yığılıyor, epey yavaşlıyor. rampada bayılmalar cabası. (yakıt hava oranı dengesizliğinden gibi geldi)
Sanırım problemim yakıt pompasıyla alakalı, çünkü bazen motor yarım saniyeliğine bir anda cana gelip tekrar bayılıyor. neredeyse 1 aydır yattığı için yakıt pompası içerisindeki diyafram gevrekleşti ve tam açmıyor gibi geliyor. Yoğunluktan dolayı servise götüremedim ama nedenini merak ettim şimdi.
Bu konuda fikri olan ya da böyle bir şey yaşayan var mı?
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
bu yığılma olayını ben tam anlamadım şimdi şöle ben elimi gazdan çekince duracak gibi yavaşlıyor bu normal mi yoksa bi terslik mi var yavaşlama olacağını biliyorum ama bi anda zonk die durması bişilerin ters gittiği anlamındamı acaba
birde geçen yağmurda çok ıslandım bugün kornam bi çalıyo bi çalmıyo neden olabilir acaba bi temassızlıkmıdır yoksa paslanma mı oluşt acaba servise bırakmaya hiç ama hiç zamanım olmuyo inşallah ramazandan sonra bırakıcam kornayı servisse gitmeden ben halledebilirmiyim tecrübeli arkadaşların bilgisini rica ediyorum...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Aynısı bende de var. Benim rölanti 1500 devire ayarlı, gazdan aniden elimi çekince 1000 devire kadar iniyor ve genelde toparlayamadan duruyor. Bildiğim kadarıyla yakıt sistemleri de bu motorların kronik problemlerinden.--------------------------------------------------------------------------------
bu yığılma olayını ben tam anlamadım şimdi şöle ben elimi gazdan çekince duracak gibi yavaşlıyor bu normal mi yoksa bi terslik mi var yavaşlama olacağını biliyorum ama bi anda zonk die durması bişilerin ters gittiği anlamındamı acaba
E tabi sen 250 cclik motoruna tutup ta 125 lik modelin yakıt pompasını takıp (servis kılavuzlarınıda yakıt kısmını okursanız 250 lik modellerde aslında farklı yakıt pompalarının kullanıldığını görürsünüz.)Türkiye'ye getirirden olacağı budur.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
neden türkiyeye yabancı devletlere gönderilen motorları göndermiyorlar.. yoksa biz türklere ne verirseler onumu yiyoruz.. hiç bir şeye hayır demiyoruz da ondan mı...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)