Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1801
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı K®İzZz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese burdan selam

    Forumunuza yeni kayıt oldum gerekli bazı bilgilere ihtiyaç duyduğum için herneyse fazla uzatmadan 2-3 soru soriim

    Hyusong gt 250 modeli benim gibi yeni başlicak olan biri için cc olarak ve ben direk Race /sport tipli bişe istiorum onun için en uygun bu geldi i fakat

    vites durumları nasıl ?(sonuçta yeni başlicaım için pratik meselesi)

    ve teknik servis yedek parça olayı yaygın mı?

    Fiyat durumları normele göre nasıl Aynı fiyata daha iyisini bulabilirmiyim?


    bu sorularımı cevaplandırırsanız çok sevineceğim saygılar

    Kriz___

    Bide ben şunu eklemek istiyorum

    250R ne kadar yakıyo
    (R'si olan allah'ın bi kulu cvp versin yaaa kimse iplemiyo :( )


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1802
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    sevgili hyo kullanıcıları ve almayı düşünen arkadaşlar devletimize ötv zammı yeterli gelmediğinden yeni bir uygulama daha var.... 125 cc ye kadar 100 $ 125 cc üstüne 300 $ ek bir vergi daha kondu buna vergide demeyelim gümrükten malı çekmek için konulan bir haraç ....bu mali külfeti anlatmak için en doğru seçilmiş söz olacaktır ...sadece 300 $ la kalmıyo bunun üstüne bu fiyata kdv ve ötvde eklenince motor başına (250 cc lerde) 680 ytl yi bulan ek bir maliyet daha geliyo ...ötv zammını süspanse edip bir kısmını sineye çeken firmalar bu son tokattan sonra iyice afallamış durumda ...Emin kaynaklardan aldığım bilgi gt ve gtr modellerine 600-700 ytl arası bir zammın kapıda olduğu şeklinde ...muhtemelen bugün yarın zaten bu zam açıklanacak...Örgütlenmemizin kaçınılmaz olduğunun artık daha iyi farkına varırız umarım ...

    bu artış malesef sadece hyo da değil tüm markalarda olacak
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  3. #1803
    K®İzZz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    o zaman 2 . el almak daha Kârlı? yani 2. el de bi hyo 6.800 .7600 arasıama 0. 8000 ytl den yukarı ayrıca dedii gibi nasıl yakar?
    [FONT="Arial Black"]SEN BİR YAŞAM SEN Bİ ÖLÜM
    MOTOR AŞKI![/FONT]

  4. #1804
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    bi depo ile 430 km gittim yaklaşık 42-45 YTL arası doluyor
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  5. #1805
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi depo ile 430 km gittim yaklaşık 42-45 YTL arası doluyor
    COk sagol kardeşim , yanii km'de 10 ykr civarı yakıyor
    Ya süper o zaman ya . Tamamdır ya seneye kesin alıcam o zaman 250R
    GErcek degerlerde 130 km'nin ürerinede cıkıyor zaten

  6. #1806
    bmb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r

    koruma demiri

    bi ara koruma demiri ( yada koruma pabuçu ) konusu geçmişti.
    Fakat R modellere pek örnek yoktu..
    korider.com forumunda 650r 'a bi arkadaş yapmış.. buyrun:

    Undertail and new helmet:
    http://www.putfile.com/pic.php?img=3417242

    Lights (remote controlled with about 50 different colors and speeds):
    http://www.putfile.com/pic.php?img=3417239

    Front view:
    http://www.putfile.com/pic.php?img=3417240

    Side view with frame sliders:
    http://www.putfile.com/pic.php?img=3417241

    Side View:
    http://www.putfile.com/pic.php?img=3417243

    Mods:

    Undertail
    Flush front and rear blinkers
    5% tint windscreen
    Custom mirrors
    Gel grips
    RS-3 bolt-on
    Frame sliders (oggy knobs)
    Removed all stickers
    Disabled 2nd AIS
    LED accent lights

    To come:

    braided brake lines
    145 rejet
    lower 1 in.
    Chrome Vinyl Graphics
    Rear Hugger

    linki http://korider.com/forum/modules.php...ewtopic&t=1819

  7. #1807
    sahilkentli007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GT 250R
    bu koruma olayını bende araştırıyorum... böle bişey olabilir evet.. bi bakalım nasıl yapcaazz 250R a.. deneyen olursa ilgi verebilirmisiniz arkadaşlar...
    [B]^^ Akdeniz Akşamları ^^[/B]

  8. #1808
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    valla bu sene motorla 4000 km civarı yaptım fakat modifiye etmeye zamanım ve durumum olmadı. Bu kış modifiye parçalarını toplayarak yaza modifiyeli bir GT250R hazırlıcam buna egsozda dahil olmak üzere seneye bu alet daha da çekici olacak frame slider olayınıda araştırmaya başlamak lazım yaza kadar anca buluruz cevabımızı
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  9. #1809
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    valla ben bi depo ile 370 km nin üzerine çıkamadım ...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  10. #1810
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    430 km yi rodajdan çıktığımda full depo ve kırmızı ışık yanarken 40 km giderek yaptım sanırım biçok kişi yolda kalıcam dierek kırmızı ışığa gelince depo bitti zannediyor ama eğer 90km geçilmez tertemiz bir hava filtresine sahip olunur ise bu motorla 450 km rahat rahat gidilebilir.
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  11. #1811
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ben bi depo ile 370 km nin üzerine çıkamadım ...
    6000 km ye geldim ama bu işi çözemedim (gt250), kitapçıkta depo 17 litre diyor, rezerv bölümü ve buna bağlı bir musluğun yerini gösteriyor ama bu musluğu henüz bulan yok
    bu güne kadar 12 litreden fazla benzin alamadım, kendi ölçümlerime göre
    36 YTL yakıt ile 320 km garanti gidiyorum, gerisi risk, daha ne kadar gider diye
    hiç denemedim

  12. #1812
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Her ne kadar kitapçıkta bu musluk varsada(rezerv musluğu) motorun üstünde böle bi musluk yok boşuna aramayın ...bi eksik daha kitapçıkta farlar kontak açıldığı an yanar desede böle değil farlar manuel yani ister yakarsınız ister yakmazsınız...cbf 250 de bu manuel değil direk yanıyo kontak çevrilince ...benzin musluğu olmadığından rezerv deponunda bi anlamı yok ...en mantıklısı benzin alındığın da km sayacını sıfırlamak ..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  13. #1813
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her ne kadar kitapçıkta bu musluk varsada(rezerv musluğu) motorun üstünde böle bi musluk yok boşuna aramayın ...bi eksik daha kitapçıkta farlar kontak açıldığı an yanar desede böle değil farlar manuel yani ister yakarsınız ister yakmazsınız...cbf 250 de bu manuel değil direk yanıyo kontak çevrilince ...benzin musluğu olmadığından rezerv deponunda bi anlamı yok ...en mantıklısı benzin alındığın da km sayacını sıfırlamak ..
    peki 12 litre olayı normal mi ? sizlerde de böyle mi ? merak ettim şimdi,
    yani bu 17 litre olayı rezerv dahil verilen bir rakam ama olmadıgı için aslında
    depo 12 litre.

  14. #1814
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyo gt250 dark
    yakit tuketimi 3,2/100km -4,5/100km araliginda degisiyor, sehirler arasi yol ve sehirici trafikte.
    [SIZE="1"][B]Look into cities eyes\ Mirror of souls\ Now tell me what you see\ Beneath the hole\ Another sick\ Another poor\ Another slave\ Another weak\ Another lost\ Another dark\ System Decay[/B][/SIZE]

  15. #1815
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı johnny_rook adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki 12 litre olayı normal mi ? sizlerde de böyle mi ? merak ettim şimdi,
    yani bu 17 litre olayı rezerv dahil verilen bir rakam ama olmadıgı için aslında
    depo 12 litre.
    İşte o meşhur musluk buymuş ben ustanın yalancısıyım üstelik musluk bu diyede çok ısrarcıydı benim benzin atan parçada oydu bir giriş ve çıkışı var üzerinde manivelada yok (yön değiştirici)Resimdeki adamda ben değilim ... ...İçinde diyafram ve contalar var vakum ile çalışıyor ... Parçada tek giriş ve çıkış var muslukta iki giriş olması gerekiyor belkide iptal edilmiştir...Üstelik deponun hemen altında oluşuda bu savını güçlendiriyor...

  16. #1816
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Alıntı aytskal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte o meşhur musluk buymuş ben ustanın yalancısıyım üstelik musluk bu diyede çok ısrarcıydı benim benzin atan parçada oydu bir giriş ve çıkışı var üzerinde manivelada yok (yön değiştirici)Resimdeki adamda ben değilim ... ...İçinde diyafram ve contalar var vakum ile çalışıyor ... Parçada tek giriş ve çıkış var muslukta iki giriş olması gerekiyor belkide iptal edilmiştir...Üstelik deponun hemen altında oluşuda bu savını güçlendiriyor...
    yok dostum bahsettigimiz bu değil sanıyorum, kitapçıkta gösterilen yer daha farklı, bunun için depoyu sökmek lazım değil mi zaten?

  17. #1817
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Depo burada sökülmüş durumda adamın elinde tuttuğu benim depo serviste çektim bu fotoğrafı...Eğer elinde PDF parça manueli varsa bana biri mail atarsa sevinirim oradan incelerim aytskal@hotmail.com

  18. #1818
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Elimizdeki kitaplar hem 250 hemde 125 için hazırlanmış kitaplardır. 250 lerde rezerv musluğu yok. Ama kitapcık bahsedio demekki 125 de var.

    Bu arda ben en fazla 4,0 en az 3,7 yakıt tüketimi tepit ettim. Yani 100 km de 4,0 litreden fazla yakmadı hiç, kullanım tarzım genelde hep 7 bin devir üstüdür (genelde TEM de seyahat ederim)

  19. #1819
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    arkadaşlar o resimde görünen musluk değil...deponun çıkışı..musluk bir valftir ..depo üzerinde iki ayrı seviyede çıkış olur ..Valf benzinin hangi çıkıştan karburatöre geleceğini kontrol eder ...ilk seviyede ki benzin bittiği anda karburotöre benzin akışı durur...bu size manuel olarak yedek depoya geçmenizi gösteren bir uyarıdır ..valf sayesinde 2.seviyedeki çıkışa yol verirsiniz böylece ..motorunuz belli bir km daha yola bu kalan yakıtla devam eder..her şeyden önce bilinmesi gereken rezerv depo ayrı bir bölüm değildir..burdan hareketle rezerv depodan faydalanabilmek ancak sizin manuel olarak komtrolünüzde olan bir valf sayesinde olacaktır...resimde görünen parça bir valf değildir..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  20. #1820
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar o resimde görünen musluk değil...deponun çıkışı..musluk bir valftir ..depo üzerinde iki ayrı seviyede çıkış olur ..Valf benzinin hangi çıkıştan karburatöre geleceğini kontrol eder ...ilk seviyede ki benzin bittiği anda karburotöre benzin akışı durur...bu size manuel olarak yedek depoya geçmenizi gösteren bir uyarıdır ..valf sayesinde 2.seviyedeki çıkışa yol verirsiniz böylece ..motorunuz belli bir km daha yola bu kalan yakıtla devam eder..her şeyden önce bilinmesi gereken rezerv depo ayrı bir bölüm değildir..burdan hareketle rezerv depodan faydalanabilmek ancak sizin manuel olarak komtrolünüzde olan bir valf sayesinde olacaktır...resimde görünen parça bir valf değildir..
    Resimdeki parçanın dağıtılmış hali...Ne işe yarıyor bir fikri olan varmı...Vakum olmadan benzin geçişini yapmıyor....


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler