MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Eylül 2006, 11:42
#1761
öylebiraz adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sadece ben herkez gibi bişeyler paylaşmak istedim sizlerle bu gayet normal bişey! dalga geçmek bence olmuyo ben cidi bir konudan bahsettim aklınızda bulunsun makine şukadar hız yapabiliyo diye yukardaki arkadaş gibi saçma sapan cevap vermek benim ve sizlerin kalbini kırar
zaten aynısı sizlerdede var yol musait olduğu zaman basın gaza göreceksiniz libre kaç gösteriyo
saygılar kardeşşşşş. demekki neymiş motorda ve bende problem yokmuş sorun sendeymiş!!!
Güzel arkadaşım, alınacağını bilsem bu şekilde espirili yazmazdım. Sitedeki arkadaşların genel samimiyetine dayanarak yazmıştım. Kusura bakma.
Bende uygun bir zamanda deneyeceğim ama hiç olası gibi görünmüyor. O hızda giderken fotograf falan çekip ispatlamaya da çalışma, tehlikeli olabilir. 5. vitede 7000 ve 10000 devirde kaç yapıyor motorun, bunu yazabilir misin?
Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.
Reklamlar
-
14 Eylül 2006, 11:45
#1762
aslına bakılırsa 125cc lik kalite bir motor daki kadran 140km ise
250cc hyo neden 180km hıza çıkamasın ki... sadece rodajını ve motorun performansını iyi ayarlamak gerekir diye düşünüyorum...
bir arkadaşımın copper motoru vardı... rodaj kuralına uyup motoru zorlamadan
belirli bir süre hız yapmadı... sonuç rodaj km si dolunca 4. viteste 130 la giderken 5. vitesde 120 düşüyordu hızı... ve motor bağırmaya başlıyordu...
Hyo dada böyle bir motor açma olayına giden yokmu sitede...
bence ful performans alan arkadaşlar mutlaka vardır... 250cc de 165km görmek bence biraz az değilmi?
ben öylebiraz arkadaşımızın yaptığı hıza inanıyorum...
bir de Hyo kullanan arkadaşlardan bir ricam olacak yabancı ülkelerde de Hyo kullanılıyordur... onların da topic leri vardır.. hiç okudularmı acaba + veya - leri varmı... ingilizce bilsem ben araştırcam ama ingilizcem yok...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
-
14 Eylül 2006, 14:46
#1763
bizim gt 250 r ların lastık hawalarını bilen war mı???ön arka kaç olacak??
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
-
14 Eylül 2006, 14:47
#1764
Kartal23 adlı üyeden alıntı
...
bir de Hyo kullanan arkadaşlardan bir ricam olacak yabancı ülkelerde de Hyo kullanılıyordur... onların da topic leri vardır.. hiç okudularmı acaba + veya - leri varmı... ingilizce bilsem ben araştırcam ama ingilizcem yok...
Ben yurtdisindaki Hyo forumlarini da takip ediyorum. GT250R ile en yuksek 172 km/h yaptigini soyleyen gordum. Normalde son hizin 160-170 km/h arasi oldugunda birlesiyor cogunluk.
Ekleme:
Pardon, ben sorunu sadece hiz acisindan ele almisim. Genel olarak +/-'lerine gelince bu forumda gorduklerinden cok farkli bir dusunce yok. Ortak kani performans/fiyat orani oldukca yuksek, gittikce kendini gelistiren ve cok gelecek vaadeden bir marka. Ulkeden ulkeye degismekle beraber, genelde yeni yayginlasan bir marka oldugu icin ozellikle Amerika'da distributor ve parca problemi yasanabiliyor. Cokca gorulen teknik problemlere ornek olarak ara sira krank/sibop dagitan motorlar (!) , zor gecen bos vites, bir de burda henuz pek bahsi gecmeyen LCD gosterge problemi soylenebilir.
lubimaya54 adlı üyeden alıntı
bizim gt 250 r ların lastık hawalarını bilen war mı???ön arka kaç olacak??
Kullanici kitapciginda ve arka catal uzerinde yaziyor olmali. Ama yine de sordun madem bos gecmeyelim
Tek kisi on/arka: 29/32 psi
Cift kisi on/arka: 29/36 psi
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
-
14 Eylül 2006, 17:07
#1765
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
-
14 Eylül 2006, 19:17
#1766
şimdi bakın ben sizler gibi motorsikletin detaylarını bilmiyorum benim cahilliğim bu!
ben 1 senedir motorsiklet kullanıyorum ama çok cesaretliyimdir motor 195 gösterdi diyosam bu yalan değil benim gördüğümdür fakat ben demiyorumki arkadaşlar ben gaza bastım motor rahat rahat fırladı.. ben zorladım arkadaşlar ve yol dümdüzdü tek kişiydim ve ibre 194i gösterdi neden yalan konşayımki demekki görmüşüm sizilere anlattım bunu kiii anlatmaz olaydım!! ben gidip yaa kardeşim bu motor niye 194 gösterdi diye motoru bana satan adamımı döveyim!! ben motorsikletin dediğim gibi deteylarını, falanını filanını bilmiyorum okuduğum gördüğüm bu motorun maksimum hızı 165 ama değilmiş ben kendimden biliyorum !! sadece bastım ve gitti yani motor yolda kalsa elimden hiç bir iş gelmez cünkü bilmiyorum şimdi diyceksinizki kardeşim madem bilmiyon neden sürüyon benimkisi sadece kullanmak olsun diye tabiyki güzel olanı sizin gibi işi bilmek ama ben o işi motor ustalarına bıraktım ben sadece sürme görevini üstlendim.
arkadaş mesela demişki motor 10000 devirde kaç gösteriyo vallaa ben o devirin ne işe yaradığını bilmiyorum keşke anlasamda cevap versem :((
lütfen gülmeyin ben ciddiyim belki çok önemlidir bana anlatın lütfen devir ne işe yarar duyduğum kelimeler var mesela, krank dağıtmak nedir? sübap ayarı sübap dağıtmak nedir? ( kusura bakmayın (libre) gibi yanlış yazmış olabilirim scorpion teşekkürler)
-
14 Eylül 2006, 19:26
#1767
ben 171 yaptım boyum 1,85 kilom 65 rüzgarsız ve düz yolda 171 oldu bence en fazl 175 hadi hadi 180 olur gibiydi ama 200 yapıyorsa bu alet helal hoş olsun derim
koluna taktığın kask kafanı korumaz
-
14 Eylül 2006, 19:30
#1768
Süper Moderatör (BBRR)
lubimaya54
,
comet lerde arkada sol tarafta çatalın üstünde yazıyo hava basınç değerleri ...yanılmıyosam gtr lerdede aynı yerde yazıyodur bi kontrol et istersen
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
14 Eylül 2006, 19:54
#1769
Öylebiraz canını sıkma sen 194 gördüm diyorsan görmüşündür.Ama gösterge hatası ama gerçek.Gt650 comet ler içinde yabancı bir sitede gördüğüm topspeed 210..Ama benim yaptığım 230 u biraz geçti Birbaşka arkadaş 240 + yaptığını söylüyor Bunlar rakamsal değerler Tutmayabilir Arabalar içinde aynı durum sözkonusu A arabası için verilen fabrika çıkış değeri 210 ken aynı araba 230 yapabiliyor.Önemli olan bu süratlerin bu motorlar için ne kadar güvenli olduğudur çok usta bir sürücü bile olsak mevcut motorlarla yüksek süratlerde ani kararlara cevap nasıl gelecek bu önemli Ben yazını okuduğumda yaptığın süratin gerçek değer olup olmadığından ziyade bu süratlerde ne kadar güvende olabileceğimizi düşündüm.Şahsen kendi motorumda sürat denemelerinde 180 sonrasında (yol boş iken) kendimi pek güvende hissetmiyorum.Şu an 130 km/h i fazla geçmiyorum (libre 453.60 gr a falan karşılık geliyor heralde ben bunuda okuyunca _genelde balık avı ile ilgili yazılarada baktığım için arkadaşta benim gibi balık avcılığı falan var eli sürçmüş diye düşündüm)yani kısacası insanın bakış açısı önemli.Hata varsa düzeltilir.İnsanın hatasınıda düzeltmenin bir adabı vardır Ama art niyet varsa fazla takmayacaksın..görmemezlikten geleceksin ..Lafım üzerine alınanlaradır buraya heleki daha yeni motosiklete başlamış bir sevinçle motosikletini almış ve yanlışta olsa bazı yazılar yazmış arkadaşlara had bildirir gibi cevaplar yazıpta bu camiadan soğutanlaradır Hiçbirimiz bu işi anamızın karnında öğrenmedik.Hele motosiklete binmeden o araç üzerine ahkam kesenlerde cabası... saygılarımla
-
14 Eylül 2006, 20:48
#1770
öylebiraz adlı üyeden alıntı
şimdi bakın ben sizler gibi motorsikletin detaylarını bilmiyorum benim cahilliğim bu!
ben 1 senedir motorsiklet kullanıyorum ama çok cesaretliyimdir motor 195 gösterdi diyosam bu yalan değil benim gördüğümdür fakat ben demiyorumki arkadaşlar ben gaza bastım motor rahat rahat fırladı.. ben zorladım arkadaşlar ve yol dümdüzdü tek kişiydim ve ibre 194i gösterdi neden yalan konşayımki demekki görmüşüm sizilere anlattım bunu kiii anlatmaz olaydım!! ben gidip yaa kardeşim bu motor niye 194 gösterdi diye motoru bana satan adamımı döveyim!! ben motorsikletin dediğim gibi deteylarını, falanını filanını bilmiyorum okuduğum gördüğüm bu motorun maksimum hızı 165 ama değilmiş ben kendimden biliyorum !! sadece bastım ve gitti yani motor yolda kalsa elimden hiç bir iş gelmez cünkü bilmiyorum şimdi diyceksinizki kardeşim madem bilmiyon neden sürüyon benimkisi sadece kullanmak olsun diye tabiyki güzel olanı sizin gibi işi bilmek ama ben o işi motor ustalarına bıraktım ben sadece sürme görevini üstlendim.
arkadaş mesela demişki motor 10000 devirde kaç gösteriyo vallaa ben o devirin ne işe yaradığını bilmiyorum keşke anlasamda cevap versem :((
lütfen gülmeyin ben ciddiyim belki çok önemlidir bana anlatın lütfen devir ne işe yarar duyduğum kelimeler var mesela, krank dağıtmak nedir? sübap ayarı sübap dağıtmak nedir? ( kusura bakmayın (libre) gibi yanlış yazmış olabilirim scorpion teşekkürler)
dostum ben sana inanıyorum..dümdüz bir yolda görür bu makıne ben 165 gördum..ama daha ustunede cıkardım yol bitti
Motosiklet bir tutkudur..vazgecilmez
-
14 Eylül 2006, 20:52
#1771
bu motorun boş ve eğimli yolda 195 görüceğine inanırım ama bursa yolunda o tarz bi düzlük olduğunu hatırlamaya çalışıyorum nerede basmışşsındir die istanbuldaysan bi ara bikaç arkadaş buluşalım bikaç test yaparıs hem rolling hem kalkış hem topspeed ibre dogruluğu km sayaç kontrolü benzin ışık kontrolü vs. (trafiğe kapalı alanda tabii)
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
14 Eylül 2006, 22:27
#1772
hakandemir adlı üyeden alıntı
Öylebiraz canını sıkma sen 194 gördüm diyorsan görmüşündür.Ama gösterge hatası ama gerçek.Gt650 comet ler içinde yabancı bir sitede gördüğüm topspeed 210..Ama benim yaptığım 230 u biraz geçti Birbaşka arkadaş 240 + yaptığını söylüyor Bunlar rakamsal değerler Tutmayabilir Arabalar içinde aynı durum sözkonusu A arabası için verilen fabrika çıkış değeri 210 ken aynı araba 230 yapabiliyor.Önemli olan bu süratlerin bu motorlar için ne kadar güvenli olduğudur çok usta bir sürücü bile olsak mevcut motorlarla yüksek süratlerde ani kararlara cevap nasıl gelecek bu önemli Ben yazını okuduğumda yaptığın süratin gerçek değer olup olmadığından ziyade bu süratlerde ne kadar güvende olabileceğimizi düşündüm.Şahsen kendi motorumda sürat denemelerinde 180 sonrasında (yol boş iken) kendimi pek güvende hissetmiyorum.Şu an 130 km/h i fazla geçmiyorum (libre 453.60 gr a falan karşılık geliyor heralde ben bunuda okuyunca _genelde balık avı ile ilgili yazılarada baktığım için arkadaşta benim gibi balık avcılığı falan var eli sürçmüş diye düşündüm)yani kısacası insanın bakış açısı önemli.Hata varsa düzeltilir.İnsanın hatasınıda düzeltmenin bir adabı vardır Ama art niyet varsa fazla takmayacaksın..görmemezlikten geleceksin ..Lafım üzerine alınanlaradır buraya heleki daha yeni motosiklete başlamış bir sevinçle motosikletini almış ve yanlışta olsa bazı yazılar yazmış arkadaşlara had bildirir gibi cevaplar yazıpta bu camiadan soğutanlaradır Hiçbirimiz bu işi anamızın karnında öğrenmedik.Hele motosiklete binmeden o araç üzerine ahkam kesenlerde cabası... saygılarımla
gösterge hatası olabilirmi bilmiyorum ama ben sadece gördüğümü yazdım bana inandığın için teşekkür ederim ve diğer inanan arkadaşlara.
trasher adlı üyeden alıntı
bu motorun boş ve eğimli yolda 195 görüceğine inanırım ama bursa yolunda o tarz bi düzlük olduğunu hatırlamaya çalışıyorum nerede basmışşsındir die istanbuldaysan bi ara bikaç arkadaş buluşalım bikaç test yaparıs hem rolling hem kalkış hem topspeed ibre dogruluğu km sayaç kontrolü benzin ışık kontrolü vs. (trafiğe kapalı alanda tabii)
bahsettiğim yollardan bolca var bursa yolunda :D samimiyetimle söylüyorum ben tam olarak neresidir bilmiyorum ama yolun sonunda ışıklar vardı ve genelde yol boş oluyo yolu karşı şeritten ayıran ortada kaldırım taşları bulunan süper bir yol işşallah seninde dediğin gibi hep beraber gideriz hem tanışmış oluruz benim istanbulda çok fazla arkadaşım yok
saygılar..
lubimaya54 adlı üyeden alıntı
dostum ben sana inanıyorum..dümdüz bir yolda görür bu makıne ben 165 gördum..ama daha ustunede cıkardım yol bitti
kardeş aynen ben ışıkları gördüm yavaşlamak zorunda kaldım.
-
14 Eylül 2006, 23:25
#1773
Şu 200 gördü görmedi geyiğini kapatalım lütfen baydı artık.
-
14 Eylül 2006, 23:42
#1774
öylebiraz sen nerde oturuyosun tam olarak artık yaz gelmeden şöyle beraber bi gezinmenin zamanı geldi de geçiyo bile havalar soğuyo yavaş yavaş o ışıkları biliyorum eğim fazla adapazarı sapağı olması lazım bursaya kadar gerek yok buradada denemelerimizi yaparız (trf. kplı aln)
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
14 Eylül 2006, 23:47
#1775
Süper Moderatör (BBRR)
valla ben cometle geçen 145 e kadar geldim rüzgardan çok örahatsız oldum gazı kestim ama 3 viteste red line yaklaşık 137 km gördüm
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
15 Eylül 2006, 11:51
#1776
Kartal23 adlı üyeden alıntı
aslına bakılırsa 125cc lik kalite bir motor daki kadran 140km ise
250cc hyo neden 180km hıza çıkamasın ki... sadece rodajını ve motorun performansını iyi ayarlamak gerekir diye düşünüyorum...
bir arkadaşımın copper motoru vardı... rodaj kuralına uyup motoru zorlamadan
belirli bir süre hız yapmadı... sonuç rodaj km si dolunca 4. viteste 130 la giderken 5. vitesde 120 düşüyordu hızı... ve motor bağırmaya başlıyordu...
Hyo dada böyle bir motor açma olayına giden yokmu sitede...
bence ful performans alan arkadaşlar mutlaka vardır... 250cc de 165km görmek bence biraz az değilmi?
ben öylebiraz arkadaşımızın yaptığı hıza inanıyorum...
bir de Hyo kullanan arkadaşlardan bir ricam olacak yabancı ülkelerde de Hyo kullanılıyordur... onların da topic leri vardır.. hiç okudularmı acaba + veya - leri varmı... ingilizce bilsem ben araştırcam ama ingilizcem yok...
Arkadaşlar Gv650 kullanıcısım ben. Ama bu gt 250 konusu olmasına rağmen bir kaç satır yazmadan duramadım. Rodaj kuralına uygun ama hakkıyla yapılırsa öyle 4 den 5 e atınca hız düşmesi bağırma falan olmaz. O arkadaş yanlış bir şeyler yapmıştır illaki. Mekaniğin doğasına aykırı bir kere vites yükseltince devir yükselmesi. (Motorun bağırması için devirin yükselmesi gerekir) Ben çok sağlıklı bir rodaj geçirdim makinam 1500 km civarında. 1000 km den sonra da makinamı fazla sıkıştırmadım 500 km daha disiplinli gittim. Dün deneme amaçlı açtığım gaz da 205 gördüm üstünüde görebilirdim ama camım yok cesaret edemedim. Şimdi elinizdeki makinalara gelelim. 250 cc 29 bg sınıfının alternatifsiz makinası. MAkina zorlanırsa 180 belki üzerini de görebilir belki diyorum. Ama görmesi lazım diye bir şey yok. 180 çok büyük bir sürat ve makinalarınızın bu hızlara göre dizayn edilip edilmediğini ya da bu hızlara direnç gösterebilecek malzeme dirençlerinin olup olmadığını biliyor musunuz. Bana öyle geliyorki eğer kullanıcıları bu zihniyette devam ederse Türkiye kısa sürede Gt 250 çöplüğü haline gelecek. Unutmayınki elinizdeki makinaların bir limiti var ve bu kadar zorlamanın bir anlamı yok. Elinizde 600 lük ya da 1000 lik bir SS olsa bu takıntınızı anlarım. Ama 250 cc makinalara biniyorsunuz. Makinalarınızı düşünmüyorsunuz bari kendi canınızı düşünün. 250 cc makina ile 180km büyük ama çok büyük bir risk. Kazasız sürüşler diliyorum.
Tekeriniz düz bassın...
-
15 Eylül 2006, 12:10
#1777
lautreamont adlı üyeden alıntı
250 cc makina ile 180km büyük ama çok büyük bir risk. .
aynen katılıyorum. Sadece 250cc için değil her cc için 180km/saat çok büyük risk. Hele Türkiye yollarında ve böyle araba sürücülerinin arasında.
Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.
-
15 Eylül 2006, 12:10
#1778
Süper Moderatör (BBRR)
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
15 Eylül 2006, 12:55
#1779
-
15 Eylül 2006, 13:17
#1780
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Motor garanti dışı kalmasın hem de sezon sonuna yaklaştık havalar serinlemeye başladı hararer ihtimali azaldı diye o işi ertelemiştim, İyi de yapmışım.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler