MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Eylül 2006, 20:13
#1621
BBRR ve tkalfaoglu açıklamalarınız için çok teşekkürler
İlk fırsatta yağ filtresini değiştireceğim. Ancak servisler ellerinde olmadığı için mi acaba "değiştirmeye gerek yok temizlemek yeterli" diyorlar anlamıyorum. Umarım yağ filtresini değiştirmeden motosikletimi kullandığım için zarar vermemişimdir.
Reklamlar
-
05 Eylül 2006, 00:58
#1622
-
05 Eylül 2006, 11:59
#1623
Forumdan Uzaklaştırıldı
mete_han adlı üyeden alıntı
şaka gibi ya...benim 1.4 dizel fiestada 4.4 yakıyor...
fiestada var mı bu zevk
-
05 Eylül 2006, 15:15
#1624
100 Oktan Moderatör (Komtan)
trigger adlı üyeden alıntı
birşey sorucam debriyaj ya da gaz teli kopan oldu mu ben daha önceki moturmda yaşamıştım bi daha yaşamayı istemiorum acaba 4000 de deiştersem mi diorum? acaba gerekli mi yani ömrü azalmış mıdır yoksa daha götürür mü?
4500 kmde debriyaj telim koptu benim, kavramadan, gerginlikten anlaşılıyor zaten, dikkatli olmakta fayda var özellikle 4000 bakımında motorun sağına soluna iyice baktır benim gibi yağını değişip, kitapçığını imzalayıp göndermesinler
-
05 Eylül 2006, 16:17
#1625
komtan adlı üyeden alıntı
4500 kmde debriyaj telim koptu benim, kavramadan, gerginlikten anlaşılıyor zaten, dikkatli olmakta fayda var özellikle 4000 bakımında motorun sağına soluna iyice baktır benim gibi yağını değişip, kitapçığını imzalayıp göndermesinler
Bence debriyaj telini yağlattırın ilk serviste.. Ben yaptım.
Karşı uçtan yağ çıkana kadar yag basmaları lazım tele.. -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
05 Eylül 2006, 22:55
#1626
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
06 Eylül 2006, 09:32
#1627
mete_han adlı üyeden alıntı
Ben tarz olarak kesinlikle hız yapmayı seven biri değilim hatta belki inanmayacaksınız ama motorum bir kere 150 km hızı gördü oda rodajda sıkıştırmak gerektiğini tavsiye ettikleri için...daha sonra 120 km den yukarı çıkmadım.Bu siteden beni tanıyan arkadaşlar bilir.Hız istesem gidip 600 cc motor alırım bakımını yapan ustada gördüğü en temiz makine olduğunu söylüyor inan abi kendime yapmadığım bakımı masrafı ona yapıyorum kapalı garajda saklıyor her türlü dikkat ediyorum...Bilirsiniz bir süre sonra çocuğunuz gibi olmaya başlıyor üzerine titriyorsunuz bambaşka bir sevgi bu asla onu zorlamam...Elbette arıza olacak doğal bu ama benim bir süredir rahatsız olduğum bazı durumlar var bu makine ile ilgili değil ondan çok memnunum standart olmalı bazı yaklaşımlar doğrultu değişken olmamalı haftaya servise götüreceğim ondan sonra gönül rahatlığı ile herşeyi paylaşırım...
-
06 Eylül 2006, 10:20
#1628
Şu sayfaları biraz takip eden birinin,servisler hakkında genel olarak edindiği izlenim ne olmuştur sizce?
Ben söyleyim,tamamen amatör mantıkla çalışan,ne ustalık ne de fiyatlandırmalarda belli bir standardı olmayan
(kimisi 30 YTL,kimisi 70 YTL ödüyor ücretsiz bin bakımına)
ama distribütör firmanın gayretleriyle belli bir düzey tutturmaya çalışan bir marka imajı.
Yoksa bu sayfalarda paylaşılan sorunlar,birkaç kronik durum dışında her markada olabilen şeyler.
AKLIN MOTORUNUN ÖNÜNDE GİTSİN
-
06 Eylül 2006, 10:25
#1629
Ben bu parçanın mantığını kavrayabilmiş değilim filtremidir basınç düzenleyicimidir tahliyemidir anlayamadım sorun keçe gibi gözüküyor tıkanma olmuşta olabilir resimde dikkat ederseniz tahliye deliğide var zorlama kaynaklı olabilecek bir sorun değil sanıyorum çünkü sadece benzin geçişi var başka hiç bir bağlantı yok...Bakalım makine şu an evde yatıyor haftaya servis sonrası sonucu birlikte göreceğiz...
Ben uzun yıllardır teknik bazda mesleki çalışan bir insanım servisin kalitesi takım ekipman zenginliğinin yanısıra herşey ustada biter bakımı yapan adamın zekasında tecrübesinde el becerisinde öngörü ve gözlem yeteneğinde iş ciddiyetinde kendi adıma fiyat hariç servislerde sıkıntı yaşamadım hatta memnunum diyebilirim altını çiziyorum fiyat hariç..
-
06 Eylül 2006, 10:40
#1630
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bildiğim kadarıyla bizim motosikletlerde yakıt pompası yok. Yakıt yerçekimi ile kendiliğinden karbüratörlere akıyor. Cometleri bilmem ama R modellerinde benzin musluğu olmadığı için sistem otomatik hale getirilmiş.
O görünen parça içerisinde bir diyafram ve diyaframı sürekli kapalı halde tutan bir yay bulunmakta. Bu parçaya bağlı bir hortum hava filitresine gitmekte. Motor çalıştığı zaman hava filitre kutusundaki vakum etkisi bu boru vasıtasıtla diyafram üzerine taşınmakta ve difaframın yayın gücünü yenerek açılmasını sağlamakta. Diyafram açılınca karbüratörlere benzin inmekte. Bu da motor çalıştığı sürece içinden benzin geçen bir sistem oluşturmakta.
Sorunun tahmini kaynağına gelince: Daha önceki sayfalarda bu motorların hava filitre kutusundaki tasarım hatası nedeniyle yüksek süratlerde motorun havasızlıktan stop ettiği konusu geçmişti. Bu durumda hava filitre kutusunda dolayısıyla ona hortumla bağlı bulunan bu yakıt ünitesi üzerindeki diyaframda da motoru durduracak kadar vakum oluşmakta. Muhtemelen diyafram bu vakuma dayanamayarak yırtılmış olabilir.
Tabi benimki sadece tahmin yürütmek. Sebebini öğrendiğinde yazarsan sevinirim.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
06 Eylül 2006, 10:43
#1631
Dün Taksimden Beşiiktaşa inerken yanımdan Comet 250 geçti...siyah...arkadada çantasıyla kurye bir arkadaşdı...cbf250 alacağıma aslanlar gibi bunu alırım diyen bir kurye ise alkışlarım...Hyosungla gördüğüm ilk kuryeydi...benim tezim beğenileri piyasayı kuryeler belirler...(belli küçük hacimli segmentler için tabi..)
2 yıl öncede beldeyemaya 2006 ybr tasarım ve teknik testleri için çağrıldığımda hep kurye arkadaşlar vardı...ben numune kişisel kullanıcı olarak oradaydım...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
06 Eylül 2006, 12:13
#1632
mete_han adlı üyeden alıntı
şaka gibi ya...benim 1.4 dizel fiestada 4.4 yakıyor...
benim bi arkadaşımda corsa 1.0 lt var.. o daha az yakıyor hem...
[FONT="Trebuchet MS"][B][SIZE="2"][COLOR="Red"]hocusfocus[/COLOR][/SIZE][/B][/FONT]
-
06 Eylül 2006, 12:42
#1633
Forumdan Uzaklaştırıldı
TEASER adlı üyeden alıntı
benim bi arkadaşımda corsa 1.0 lt var.. o daha az yakıyor hem...
benim cooper delicesine yaktığı için motora başladım yaz ayları
-
06 Eylül 2006, 14:11
#1634
Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
Bildiğim kadarıyla bizim motosikletlerde yakıt pompası yok. Yakıt yerçekimi ile kendiliğinden karbüratörlere akıyor. Cometleri bilmem ama R modellerinde benzin musluğu olmadığı için sistem otomatik hale getirilmiş.
O görünen parça içerisinde bir diyafram ve diyaframı sürekli kapalı halde tutan bir yay bulunmakta. Bu parçaya bağlı bir hortum hava filitresine gitmekte. Motor çalıştığı zaman hava filitre kutusundaki vakum etkisi bu boru vasıtasıtla diyafram üzerine taşınmakta ve difaframın yayın gücünü yenerek açılmasını sağlamakta. Diyafram açılınca karbüratörlere benzin inmekte. Bu da motor çalıştığı sürece içinden benzin geçen bir sistem oluşturmakta.
Sorunun tahmini kaynağına gelince: Daha önceki sayfalarda bu motorların hava filitre kutusundaki tasarım hatası nedeniyle yüksek süratlerde motorun havasızlıktan stop ettiği konusu geçmişti. Bu durumda hava filitre kutusunda dolayısıyla ona hortumla bağlı bulunan bu yakıt ünitesi üzerindeki diyaframda da motoru durduracak kadar vakum oluşmakta. Muhtemelen diyafram bu vakuma dayanamayarak yırtılmış olabilir.
Tabi benimki sadece tahmin yürütmek. Sebebini öğrendiğinde yazarsan sevinirim.
Diyafram varsa amaç basınç dengelemesi(hidroforlardaki gibi)yada mekanik bir anahtar dahası veriye tahrike göre yol verici demek oluyor eğer diyafram yırtık olsaydı çalışmada sürüş esnasında düzensizlik olması gerekir diye düşünüyorum ben bu tip bir problemle sürüş aksaklığı karışıklığı ile karşılaşmadım..Gaz verdiğimde dışarı benzin atmış olması savını destekliyor zaten ben eminimki sen mutlak parçayı söküp incelemişsindir çok yüksek ihtimal içerde kapalı denge sağlayan keçe yada dış bağlantı vida gevşemesi diye düşünmüştüm ama artık içinde diyafram olduğunu öğrendikten sonra bende yırtılmış olabileceği varsayımınıda dikkate almaya başladım...Servis sonrası kesinlikle sorunun ne olduğunu paylaşacağım arkadaşlar...
-
06 Eylül 2006, 14:59
#1635
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Parçayı sökmedim. sadece tahminlerim bu yönde. depo üzerinde buna banzer daha küçük bir parça daha var muhtemelen bahsettiğim sistem depo üzerindeki parçadadır. Aksi taktirde içerisinde benzin varken söktüğümüzde akıtma yapması gerekliydi.
Peki o zaman bu parça ne ? Hımm. Depoyu söktüreceksin bana.
----------------------------------------Edit-------------------------
Az önce servis kılavuzuna baktım. Kılavuzda comet 250 ler benzin musluklu ve elektrikli benzin pompalı olarak gösterilmiş. Benim motorda elektrikli pompa yerine, kılavuzda comet 125 ler için kullanılan senin fotoğrafını çektiğin tipte bir pompa kullanılmış. İlginç
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
06 Eylül 2006, 15:26
#1636
arkadaslar www.globalmotor.com.tr adresinin türkçe bölümü neden açılmıyor acaba?
==============================
==============================
-
06 Eylül 2006, 15:34
#1637
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
-
06 Eylül 2006, 15:46
#1638
richy adlı üyeden alıntı
Internet Explorer dışında bir tarayıcı kullanıyorsan hata verebilir.
ben Firefox Mozilla ile açamıyorum, ama Internet Explorer ile açılıyor.
-
06 Eylül 2006, 16:57
#1639
Maslak yücel motora.500km de yağ değişimi yaptıracağım magnetek full sentetik öneriyomusunuz dedim.Cevap olarak full sentetik yağların bizim motorlar için uygun olmadığını,bizim motorların yağlı debriyaj sisstemi olduğundan yarı sentetik kullanmamız gerektiğini söyledi.Aksi taktirde debriyaj kaçırırımış.
-
06 Eylül 2006, 17:20
#1640
TAMER adlı üyeden alıntı
Maslak yücel motora.500km de yağ değişimi yaptıracağım magnetek full sentetik öneriyomusunuz dedim.Cevap olarak full sentetik yağların bizim motorlar için uygun olmadığını,bizim motorların yağlı debriyaj sisstemi olduğundan yarı sentetik kullanmamız gerektiğini söyledi.Aksi taktirde debriyaj kaçırırımış.
Çok garip benim usta da full sentetik yağ tavsiye etti??
off off..
ha, herhangi bir kaçırma yaşamadım 1000km önce dolduruldugundan beri..
Simdi GT250 Service manual dan bakıyorum:
"Use an API classification of Over SG Oil with SAE 10W/30 or 10W/40 viscosity"
..benim usta 10/50 tavsiye etti ve koydu.. -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler