MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
-
01 Eylül 2006, 11:56
#1581
selase adlı üyeden alıntı
şimdi öğrendimki motor 2300km deymiş.ayrıca motor grenajlı yani gt250R 2006 model 7000ytl fiyat istiyo.siyah jant siyah şasili..üzerinde 250ytl lik egzost var.
bizdeki keeway sl150(6500kmde sisybarlı siyah çiziksiz) ile takas etmeyi düşünüyoruz.sizce üstüne kaç lira vermeliyiz
?
Egzoz degisiminde motorun garanti kapsami disina cikacagini biliyorsun umarim.
7000 ytl vercegine,
500 daha verip
http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=2906052
bu motora sahip olabilirsin.
Ayrica 6600 e bashettigin özelliklerde bir motor var. biraz daha pazarlik yapilabilir belki.
http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=2481210
Reklamlar
-
01 Eylül 2006, 12:57
#1582
Selase madem artçı'sın, senin açından arka tarafta oturma rahatlığı, yol rahatlığı ve uzun yol emniyeti, dengesi vs bunları GV cruiser GT Race modellerinde, mutlaka önceden deneyerek, tarz'ına karar vermelisin. Bu denemeleri yapma imkanınız olursa sürücü arkadaşta artçı ile hangi modelde daha rahat kullanabiliyor bunu test etmiş olur.
-
01 Eylül 2006, 13:46
#1583
Arkadaşlar GT250 ve GT250R ikinci el alım satım masrafı ne kadar tutar?
[COLOR="Blue"]ALLAH (C.C) VE ASKERLER ZOR ANLARDA HATIRLANIR.ZOR ANLAR GEÇTİĞİNDE;ALLAH (C.C) UNUTULUR;ASKERLER İSE KÜÇÜMSENİR![/COLOR](Ertuğrul ÖZ! Seni Asla Unutmayacağız!!!)
-
01 Eylül 2006, 14:34
#1584
Siyahİnci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar GT250 ve GT250R ikinci el alım satım masrafı ne kadar tutar?
400 ytl civarı sanırım
-
01 Eylül 2006, 14:41
#1585
Süper Moderatör (BBRR)
Daha önceki deneyimlerime dayanarak eksozu değişmiş bir motoru almamanızı tavsiye ederim ..
her motorun üstündeki eksoz omotora en iyi uyum sağlayan eksozdur...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
01 Eylül 2006, 15:48
#1586
[COLOR="Magenta"][B]daha gidecek çok yolumuz var:cat: [/B][/COLOR]
-
01 Eylül 2006, 15:53
#1587
Arkadaşlar bu konunun aşağı yukarı son 15-20 sayfasını okudum, gördüğüm kadarıyla motorda kronik sorunlar var, vites değiştirme-ses problemi, frene dokununca gelen sesler, bagajın bir şekilde kapalı kalması vs.vs.vs.....
Benim ilk motor tecrübem olacak ve 250gtr düşünüyorum. Dolayısıyla ilk motorun çok sorun çıkarması tecrübesiz iken beni zor durumlarda bırakması gerçekten kötü olacaktır. Şimdi size bu arızalanma açısından sorsam bu motoru ilk motor olarak tavsiye eder misiniz desem; samimi olarak bana "hayır çok arıza yapıyor zor durumlarda bırakır seni" mi dersiniz yoksa "elimden birçok motor geçen biri olarak bu da her motor kadar arıza yapıyor abartılacak bir tarafı yok, kesinlikle ilk motor olarak tavsiye ederim" mi dersiniz???
Saygılar,
-
01 Eylül 2006, 16:38
#1588
-s3L1m- adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu konunun aşağı yukarı son 15-20 sayfasını okudum, gördüğüm kadarıyla motorda kronik sorunlar var, vites değiştirme-ses problemi, frene dokununca gelen sesler, bagajın bir şekilde kapalı kalması vs.vs.vs.....
Benim ilk motor tecrübem olacak ve 250gtr düşünüyorum. Dolayısıyla ilk motorun çok sorun çıkarması tecrübesiz iken beni zor durumlarda bırakması gerçekten kötü olacaktır. Şimdi size bu arızalanma açısından sorsam bu motoru ilk motor olarak tavsiye eder misiniz desem; samimi olarak bana "hayır çok arıza yapıyor zor durumlarda bırakır seni" mi dersiniz yoksa "elimden birçok motor geçen biri olarak bu da her motor kadar arıza yapıyor abartılacak bir tarafı yok, kesinlikle ilk motor olarak tavsiye ederim" mi dersiniz???
Saygılar,
ikincisi.
saygi bizden
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
-
01 Eylül 2006, 17:07
#1589
-s3L1m- adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu konunun aşağı yukarı son 15-20 sayfasını okudum, gördüğüm kadarıyla motorda kronik sorunlar var, vites değiştirme-ses problemi, frene dokununca gelen sesler, bagajın bir şekilde kapalı kalması vs.vs.vs.....
Bunların HİÇBİRİNİ ben yaşamadım desem?
Sanırım burada daha çok sorun yaşayanların mesajlarını görüyoruz, sorun yaşamayan yazmıyor.
Selamlar,
-turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
01 Eylül 2006, 17:25
#1590
Siyahİnci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar GT250 ve GT250R ikinci el alım satım masrafı ne kadar tutar?
300 ile 350 arası tutar
-
01 Eylül 2006, 17:29
#1591
ben kayda değer bi sorun yaşamadım çokta memnunum ikincisi
-s3L1m-
-
01 Eylül 2006, 21:49
#1592
kesinlikle 2. si 2 gün önce çeşmeden geldim ist-çeşme çeşme-ist arası hiçbir sorun yaşamadım bir tek ne kadar az yaktığına inanamadım :D Vites sorunu çözüldü serviste ayrıca kalan sölediin sorunlar da seni yolda bırakmaz. onlar ufak tefek ve herkeste olmayan sorunlar..
arkadaşlar fulleyip yola çıktım 7000-8000 devrde kullandım 100-120 arası diyebilirim hatta bursa otobanında 20-30 km bi mesafe 160 civarı gittim ve buna rağmen 88 ykr yaktı km de. 170 km gitmiştim 15 ytlye fullendi tekrardan. şehir içi aynı ölçümüm devirli kullanımda 170 ykr yakıordu km de baya bi düşüş oldu uzun yolda.
Sevdim seni birkere başkasını sewemem...
-
01 Eylül 2006, 22:26
#1593
selamlar,
3 gün önce gt250R kırmızı aldım. Gayet memnunum şuan 180km de. Bazı sorunlarıda yok değil.
1-)Boş vitese çok zor veya hiç geçmiyor.
2-)5-6 bin devir arası vibrasyon var.
3-)Motordan sürekli bir hışırtı sesi geliyor heralde ön tekerden zannediyorum.
gt250 kullanıcıları bigün toplansa sorunları filan konussak güzel olmazmı burada ben kızıltoprakta oturuyorum.
-
02 Eylül 2006, 12:10
#1594
slm arkadaşlar ben motorumun 1000 bakımını yaptırdım bendede boşa geçme problemi vardı artık yok!! çook rahat geçiyo boşa..
-
02 Eylül 2006, 13:16
#1595
tkalfaoglu sana katılıyorum şeytan kulağına kurşun bende bahsedilen sorunlardan hiç yaşamadım.
-
02 Eylül 2006, 18:35
#1596
selam
-s3L1m- adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu konunun aşağı yukarı son 15-20 sayfasını okudum, gördüğüm kadarıyla motorda kronik sorunlar var, vites değiştirme-ses problemi, frene dokununca gelen sesler, bagajın bir şekilde kapalı kalması vs.vs.vs.....
Benim ilk motor tecrübem olacak ve 250gtr düşünüyorum. Dolayısıyla ilk motorun çok sorun çıkarması tecrübesiz iken beni zor durumlarda bırakması gerçekten kötü olacaktır. Şimdi size bu arızalanma açısından sorsam bu motoru ilk motor olarak tavsiye eder misiniz desem; samimi olarak bana "hayır çok arıza yapıyor zor durumlarda bırakır seni" mi dersiniz yoksa "elimden birçok motor geçen biri olarak bu da her motor kadar arıza yapıyor abartılacak bir tarafı yok, kesinlikle ilk motor olarak tavsiye ederim" mi dersiniz???
Saygılar,
merhaba,
bende yine bu forum sayesinde 250 gtr almaya karar verenlerdenim. ve motorsikletimi aldığımda hayatımda hiç vitesli motorsiklet kullanmadığım için motorumu yine site kanalıyla tanıştığım ve artık can dostum olan trasher evime kadar getirmişti.
Sitede motor ile ilgili bahsedilen problemlere gelince; yaklaşık 4000 km yaptım (ehliyetsiz olmama rağmen) bu problemlerin bazılarını bende yaşadım.
Ancak bunlar beni hiç rahatsız etmiyor. Çünkü marka sahipsiz değil. en ufak problemimizde servisler dışında distribütörden bile yetkilileri arabayabiliyoruz. ve yetkililer (Örn; Globalden Özcan bey ) problemimizin çözülebilmesi için her türlü desteği veriyorlar.
Problem olarak bahsettiğin maddelere gelince;
-Eksozun az ses çıkarması aslında problem sayılmaz hepimiz satın alırken sesin diğer motosikletlere oranla daha az çıktığını biliyorduk.
-bağajın kapalı kalması mesela bende olmadı daha önce motosikletle ilgili araştırma yaptığımda o kısma fazla malzeme koyulmaması gerektiğini okumuştum. çünkü fazla malzeme koyulduğunda mekanizmanın takılmasına neden oluyormuş, bu nedenle daha dikkatli davranıyorum.
-Vites problemine gelince yağ değiştirdiğimde sesten eser kalmıyor.
ben son bir hafta içerisinde yaklaşık motorsikletimle 1500 km yaptım. (ist- Samsun ve dönüş) dönüşte yaşadığım ufak bir problem dışında çözülemeyecek hiç bir sorun yaşamadım. Ki motorsiklette çok tecrubeli sayılmam sitede bizlerden çok tecrubeli arkadaşlarımız var daha iyi bilirler ama bence problem yaşamak yolda kalmak normaldir. önemli olan birilerinin yaşadığın problem anında sana sahip çıkması . markanın sahipsiz kalmaması. Yaşadığım problemi Özcan bey'e aktardığımda Beni yönlendirdi. Daha sonra olaya kendisi el koyarak şirkede ait arabayla gelerek maslak servise motorsikletimi bıraktı (arıza ile ilgili detayları daha sonra yazacağım.) Konuyu kendisi takip edeceğini söylereyek,
Bunlar insana moral veren, doğru karar verdğimizi düşündüren şeyler.
Açıkcası ben hayıtımda hiç vitesli motor kullanmadan 250 gtr almaya karar verdim, ve doğru karar verdiğime inanıyorum.
-
02 Eylül 2006, 19:00
#1597
Süper Moderatör (BBRR)
Daha önceki sayfalarda mevcut..Vitesin boşa zor geçmesi sorunu tamamen yağ ile alakalı ...1000 bakımında alacağınız iyi bir yağ ( yarı sentetik veya full sentetik) sorunu kökten çözüyor..ben 1000 bakımında magnatek koydum...yağ filtreside 8€ yani 15 ytl civarı ...bunun üstünde fiyat söleyen servisleri bizlere bildirin gerekli yerlere yazalım ...1000 bakımında bundan başka bi işle yok ...kullanma klavuzundaki 1000 bakımı ile ilgili yeri dolturtup servise onaylatın ..ilerde doğacak bir sorunda garantiden yararlanmak için bu şart unutmayın...
Motorlarını yeni alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun ...İşallah kazasız belasız uzun yıllar zevkle binerler...
egzostu değişmiş motoru neden tavsiye etmiyosunuz?sonradan arızamı çıkarıyo ?
Özellikle eksantirikte , kam şaftı ve piyanolarda ...aşınmalar sıkça görülür...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
02 Eylül 2006, 22:46
#1598
conti adlı üyeden alıntı
yaklaşık 4000 km yaptım (ehliyetsiz olmama rağmen)
Büyük bir başarıymış gibi söyledin..
-
02 Eylül 2006, 22:50
#1599
Süper Moderatör (BBRR)
öylebiraz
hangi yağı kullandığınıda söylersen arkadaşlara yardımın olur
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
02 Eylül 2006, 22:56
#1600
BBRR adlı üyeden alıntı
Vitesin boşa zor geçmesi sorunu tamamen yağ ile alakalı ...1000 bakımında alacağınız iyi bir yağ ( yarı sentetik veya full sentetik) sorunu kökten çözüyor..ben 1000 bakımında magnatek koydum..
Şanzuman için o yağ çok ince değil mi? Bahsettiğin magnatec yağ 10w/40
Otomobillerde ise dişli yağı olarak 80w/90 dişli yağı kullanılır. örnek
Bence kullanma klavuzunu bir okumali
Şanzuman için hangi yağ kullanılcağı kesin yaziyordur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler