Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
8. sayfa BirinciBirinci ... 6789101858108 ... SonuncuSonuncu

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #141
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Herşeyin orijinali en güzeli en azından çok bir şey farketmez ama ben sınırlı bilgim ile hesap kitap işleri olabileceğini düşünüyorum Kawasaki Z 1000 de çok güzel bir koruma demiri ve takoz kombinasyonu gördüm makineyi bir daha görürsem resmini çekip buraya koyarım herşeyden önemlisi yakışan güvenli bir şeyler olmalı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142

    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gv 250 gri-siyah
    Hyosung kullanıcılarına ben de dahil oldum.

    Herkese kazasız belasız, keyifli sürüşler.

  3. #143
    zipir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    beşiktaş
    Motosikleti
    fz6
    KARTAL GOL GOL GOL

  4. #144
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    motorun kilometrede nekadar yaktığı konusunda bilgi verebilirmisin lutfen zıpır.
    bide motorda şu ana kadar bi problrm çıktımı ? servis ağı henüz oturmadı bizim istinyede daha düne kadar servis yeri inşaatı devam ediyordu. sen naıl güvendin ..parça sorunu varmı,,? teşekkür ederim.
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  5. #145
    zipir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2005
    Şehir
    beşiktaş
    Motosikleti
    fz6
    valla 35ytl ye falan doluyo 400km gidiyo malum yeni makina zamanla dahada az yakar
    KARTAL GOL GOL GOL

  6. #146

    Üyelik
    05 Mart 2004
    Şehir
    istanbul - kozyatagi
    Motosikleti
    ***Hyosung GV250 Aquila***
    selam arkadaşlar,

    öncelikle aranıza katılmaktan dolayı çok mutluyum,

    bazılarınızın bildiği gibi salı günü GV250mi teslim almış bulunmaktayım fakat kasko yaptırmadan da dışarıya çok fazla çıkmayı düşünmüyorum,
    başak sigorta acentesi olan bir arkadaşıma sordum ama bana Hyosung'un bu modeli için sigortada bir kayıt olmadığını GV250nin mayıs2006'da kayıtlara geçebileceğini söyledi.
    Bu başlık altında ise kaskolarla ilgili bazı arkadaşlar bilgi vermişler, ama GT250 için çoğu bilgi,
    acaba GV250 kaskosu yaptıran warmı aramızda?

  7. #147
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Arkadaşlar ben motor koruma takozu taktırmak istiyorum ama bir türlü bulamadım bunu İzmirde nereden bulacağız motosikletin neresiine monte edeceğiz bir fikri yada billgisi olan varmı!!!

  8. #148

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    sunflorist;
    ben de aynı olayı GT 250 cometimi kaskolatmak için Koç Allianz'la görüşünce yaşadım.Hyosung sigorta kayıtlarında yok!Haojin bile var.Acaba Hyosung'unu kaskolatanlar nasıl yapmış?Nasıl fiyat çıkarılmış?Axa Oyak 1400 YTL dedi!Şok oldum.Şu kasko olayını halletmeden uyku girmiyor gözüme.Bi yardım lütfen.

  9. #149
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    GT125/250 Comet (Naked) Modelleri İçin $445 (Avustralya doları) karşılığı grenaj, far vb sistemleri içeren bir kit üretmişler. İki farklı modeli var şimdilik:





    Kaynak

  10. #150
    erdemgurkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Bence GT 125/250 nin bütün güzelliğini ortadan kaldırmış bence bu grenajlar.Çok itici geldi bana.Comet yazısını görmesem başka bir marka derdim doğrusu

  11. #151
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    hay metro motoruna ... bitti o bitti. öldü metro motor. zeten çalışırken denk gelen olmadı sanırım ona.. artık global var.. ama ötv artışından sonra nolur bilmem bende kara kara düşünüyorum.
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  12. #152
    murathol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    GV 250 çok güzel makina ancak biraz pahalı gibi.

  13. #153
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    arkadaşlar kullanan arkadaşlardan kendi ölçümlerine dair. son hız ve yakıt tüketimlerini alabilirmiyiz.
    gt 250 ; yakıt tüketimi ve son hız
    250r ; yakıt tüketimi ve son hız

    bizleri bilgilendirirseniz çok seviniriz.hemde herkes kendi yakıt durumunu kontrol etmiş olur. teşekkürler.
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  14. #154
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    ilk aldığım depo ile (1 depo 17 lt benzin alıyor ve motor henüz 1 km bile değildi) yaklaşık 360 km yol yaptım. ondan sonra henüz tam depo almadım ancak, yakıt seviyesi kırmızıya geldiğinde aldığım 20 lira'lık benzin ile yaklaşık 170 km yol yapıyorum. rakamlar 3 aşağı 5 yukarı bu şekilde, net bir ölçüm yapamadım henüz.
    rodaj bakımına girme vakti geldi, rodaj bakımından sonra net sonuçları yazmaya çalışacağım.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  15. #155
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    kasko soran arkadaşlar için
    koç allianzdan benim GT 250 yi 507 YTL ye full kasko yaptırdım, kapalı yer şartı
    aramıyorlar ve herhangi bir muafiyetleri yok, henuz listelerinde gt 250 olmadıgı için örnek olarak haojin ..250 diye bir model üzerinden teklif veriyorlar ve poliçenin not kısmına Hyosung GT 250 yazıyorlar, başka bir sigorta şirketinden acentası olan bir akrabama poliçeyi incelettim, hiç bir problem olmadıgını ve şartların gayet iyi oldugunu söyledi. Bilginize

  16. #156
    TheSuda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250 R
    Slm arkadaşlar...

    Bende 1 hafta önce sarı gt250r aldım yanlız resimlere bakıyorumda herkesin motorunun cantları falan gri benimki siyah geldi... acaba yeni üretim mi öle. Herneyse ben motordan çok memnunum ilk haftasında 1000 km yaptım motorla tabi 7 bin devrin üstüne hiç çıkarmadım ve rodajı mükemmel bi şekilde tamamladım. Çanakkaleye gelen varsa aranızda bilir buranın rüzgarını. İzmir yoluna çıkıp rüzgara karşı 175 km gördüm ama ii rüzgar vardı ki çok fazla basma taraftarı diilim ama deneme mayetinde yaptım. Bide inanmıyacaksınız belki arkamda 130 kg luk arkadaşım varken 157 falan yaptı düz yolda kim yine rüzgarvardı (eksik olmaz hiç burda rüzgar : =) Arkadaşın ismi gelmiyo aklıma firenleriyle iligili ii tutmuyo demişti yanılmıyosam. O servisin dediği problemde olabilir benimki aldığımda canavargibi tutuyodu azcık dokunman yetiyodu. Yanlız çok enterhasan bi vakka yaşadım benim depo üzerindeki marka yazısı defolu geldi sağtarafında HYOSUNG (doğru) sol tarafında ise HYOSUG yazıyo ki servisinden talep ettim yolluyacaklar deponun yenisini. Bi tavsiyede buluniyim bu arada motorun grenaj civatalarını falan bol bol konrol edin benim grenaj civatalarımda bi sorun olmadı ama zincir muhafazasının civatası vibrasyondan çok etkilendiği için çıkıyo bol bol kontrol edin ben yeni civata sıktır mama rağmen 1 defa daha çıktı.Sonra motorun firen balataları ve baskısı çok erken bitiyomuş benden önce alan arkadaşım söyledi fakat garanti tamamen bunu karşılıyo ( tabi 2 sene ). Baskıyı bilmiyorumda firen balatalarının başka markasını buldum 650 r a taktık uzun süredir kullanıyo bi problem yaşamadı.Bide ben motora ekzos almak istiyorum ne tavsiye edersiniz ve aşağı yukarı fiyatı nedir?

  17. #157
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı TheSuda adlı üyeden alıntı
    Slm arkadaşlar... Bende 1 hafta önce sarı gt250r aldım yanlız resimlere bakıyorumda herkesin motorunun cantları falan gri benimki siyah geldi... acaba yeni üretim mi öle.
    Hoşgeldin aramıza, ilk sarıyı sen aldın sanırım. Kazasız sürüşler. GT250R 2006 yılında üretilen bir model, ilk partiden sonra üretilen partilerde 650 ve 125 lik versiyonlar dahil frame, jantlar ve egzoz siyah oldu.

    Alıntı TheSuda adlı üyeden alıntı
    Arkadaşın ismi gelmiyo aklıma firenleriyle iligili ii tutmuyo demişti yanılmıyosam. O servisin dediği problemde olabilir benimki aldığımda canavargibi tutuyodu azcık dokunman yetiyodu. Yanlız çok enterhasan bi vakka yaşadım benim depo üzerindeki marka yazısı defolu geldi sağtarafında HYOSUNG (doğru) sol tarafında ise HYOSUG yazıyo ki servisinden talep ettim yolluyacaklar deponun yenisini.
    İyi tutmamasının sebebi parçaların balmumu ile kaplı olmasıydı, sıcak su ile yıkanınca veya ilk 100 km kendiliğinden geçeceği iletilmişti netekim öyle oldu. HYOSUG yazısı ile oldukça garip bir durum, işkillenirim bu tip durumlarda, her modele tek tek markayı yazıp kesip yapıştırmadıklarını düşünürsen eğer bu tarz bir hatanın olması bence ilginç. Adını yanlış yazan kaç kişi vardır etrafımızda bir düşünmek lazım.

    Alıntı TheSuda adlı üyeden alıntı
    Bide ben motora ekzos almak istiyorum ne tavsiye edersiniz ve aşağı yukarı fiyatı nedir?
    Garantiyi bozuyor, ancak hyosung'un kendi performans egzozu var, pist kullanımı için tabi bu ürün, $490 (avustralya doları) civarında


  18. #158

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    Dün GT 250'mi koç allianz'dan530 YTL'ye kaskolattım.Benimkinde de emsal olarak haojini aldılar.Değerini 7000YTL olarak gösterdik.Emsal olarak CBF 250 alınca 700 civarı tutuyor ilginç olarak.
    Bu arada pazar gününden beri işler yüzünden kullanamıyordum.Dün akşam kaskomu yaptırıp rahatça bi turlayım dedim.Manuelde yazdığı gibi cikleyi tam çekip çalıştırdım ve cikleyi yarıya indirdim.rolanti çok düşünce biraz açtım ısıtıp hareket ettim.Ama yolda boşa alınca üstüste stop etti rölanti artıp azalmaya başladı.Bu 3-4 kez oldu bir süre sonra normale döndü.Sizce bu normal mi yani 3-4 gün çalışmadığı için olabilecek birşey mi?Bir de yol aydınlatmasından memnun musunuz sıfır bir makinanın nfar ayarı bozuk olabilir mi,benimki yolu değilde yukarıyı aydınlatıyor gibi geldi bana.Bugün 10. günü ve 110 kmde gayet memnunum.Rodaj nedeniyle 4000 devri geçemiyorum bu da 5. viteste 60 km/saate tekabül ediyor.Lastik rodajı denen şeye ise pek dikkat edemiyorum.İlk izlenimlerim gayet olumlu,hala birbirimize alışma devresindeyiz.Ah bide kullancak zaman bulabilsem de rodajını güzelce tamamlasam.Herkese motoruyla mutluluklar.

  19. #159
    yavuzk2004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    açıkyol, motor rodajda diye stop etme problemi olduğunu sanıyorum, düzelir o. ayrıca benim farda biraz yukarı bakıyor, yani yukarı değilde yere fazla bakmıyor desem daha doğru (motorlarımızın modelleri farklı ama). ayrıca benimkide 5. viteste 4000 devirde 60km yapıyor. lastik rodajında dikkat etmen gereken bişey yok zaten, fazla agresif kullanma (ki zaten rodajda kullanmıyosundur) yeter..

  20. #160
    desertnight - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    TRUVA TR 250-4
    Yağ Değiştirecek Arkadaşların dikkatine:

    Değerli katılımcımız

    SAE sınıflandırmasında derece “W” harfi ile ayrılan iki rakamdan oluşur. W, winter yani kış anlamındadır ve yağın düşük sıcaklıktaki viskozitesini gösterir. Örneğin 10W-40’taki “10W” gibi. Bu rakam ne kadar düşük olursa yağ o kadar ince olacağından, bu bize aynı zamanda yağın düşük ısılarda ne kadar akıcı olacağını ve motorun ne kadar kolaylıkla çalışacağını da gösterir.İkinci rakam yağın yüksek ısı viskozitesini verir. 10W-40’taki “40” gibi. Bu rakam ne kadar yüksekse, yağ sıcakken o kadar viskoziteli, yani kalın demektir. (Akıcılık Derecesi (Vizkozite) :
    Bir sıvının dar bir boğazdan akabilmesine o sıvının akıcılık derecesi denir. Bu, belli bir hacimdeki sıvının belli bir çaptaki delikten akma zamanıdır. Akıcılık derecesi vizkozite ile ifade edilir )

    Yağınız 10W-40 ise soğukta 10W gibi ince, sıcakta ise 40 viskozite yağ kadar kalın gibi davranır. Burada önemli olan viskozite aralığını seçerken kışın tahmini en soğuk, yazın ise tahmini en sıcak derecesine dikkat etmektir.

    İmalatçı firma motosikletinizde – 10 derece ile + 40 derece arasında SAE 15W40
    – 20 derece ile + 40 derece arasında SAE 10W40
    – 30 derece ile + 20 derece arasında SAE 5W20 önermektedir.

    Yüksek kaliteli dört zamanlı bir motor yağı motosikletinizin kullanım ömrünü uzatacaktır.
    Hyosung Shell Advance Motosiklet yağlarını tavsiye eder.

    Bilgilerinize sunar, güvenli ve emniyetli sürüşler dileriz,

    Saygılarımızla,

    Özcan Ekici

    Global Motor A.Ş.
    Satış Sonrası Hizmetler Müdürü
    [SIZE="2"][COLOR="Red"]ÇİN olsun JAPON olsun ama önce İNSAN olsun[/COLOR][/SIZE]


8. sayfa BirinciBirinci ... 6789101858108 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler