MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ağustos 2006, 14:17
#1541
sivri adlı üyeden alıntı
slm bu motoru almaya karar verdim fakat 2 sorunum var 1-makinada hararet göstergesi yok ve sıcak zamanlarda ve uzun süreli kullanımlarda motor yanmadan hararetin arttıgını nasıl anlicaz 2-yağ sogutmalı bir motor uzun yolda kontak kapatmadan ne kadar yol gider ve nekadar salıklı olur motoru olan yada yetkili kişiler yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
Selam.. Yag sogutmalı oldugundan hararet gostergesi yok, ama sonradan takanları biliyorum (yag radyatorunun ustunde bi tapa varmış oraya bir VW muşiri takmışlar, hatta bir T ile hem basıncı hem sıcaklık muşiri takmışlar).
Çok da şart diil aslında. Dün 130 KM yol yaptım benim motorla, hava da "acınacak" kadar sıcaktı. Hem de nemli idi, motora acıdım ama sorun yaşamadım.
Bence belirli bir limiti yok ne kadar gidebileceğinin - yani bu sürekli daha cok ısınan bir nesne degil. Mesela yokuş yukarı ısınıyor, inerken soğuyor. Yani bence doğru cevap "istedigin kadar git" olacaktır. Ama tabi motoru çok zorlarsan fazla ısınabilir ve sıkışabilir sanırım - bana olmadı ama rodajda zorlayanlara (tam gaz gitmişler) olduğunu duydum.
Hayırlı olsun!
-turgut
BBRR adlı üyeden alıntı
grenaj + gidonun seviyesi
gt 250 r da gidon daha aşağıda ...yanılmıyosam arada 10-12 cm bi fark var..motor aynı motor ...
Bir de önde 1 yerine 2 disk fren olduğunu duydum. -turgut
Ön freni sıktığında ses geliyorsa, hidrolik piston yağ kaçırıyor olabilir. Normalde oradan herhangi bir ses gelmemesi lazım. -t
Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
Bende onu kastediyorum . Mz motosikletlerin bazılarında diskteki bu delikler yok ve frene basınca hiçbir ses gelmiyor. Aynı motorun delikli fren diskine sahip olanları ise "cırrr" sesini veriyor.
O delikler çok iyi birşey - o sayede disklerimiz daha kolay soğuyor.
Ayrıca onlar ses yapmaz, yegane yapabilecek şey, diskin eğri olup sürtmesi bir tarafa. -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Reklamlar
-
28 Ağustos 2006, 15:01
#1542
Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
Sökülmesi gerekli somunları kırmızı daire içerisine aldım
Birisinin koltuğu yukaruya doğru zorlaması anahtar için gerekli boşluğu yaratacaktır.
olmadı daire içindekileri hatta dışındakilerle 4 tane somun söktüm koltuk hala taş gibi yerinden oynamadı.
daire içne aldıgın somunların ortasındada bir boşluk var odamı sökülecek acaba?
-
28 Ağustos 2006, 15:09
#1543
GÖKSEL... adlı üyeden alıntı
olmadı daire içindekileri hatta dışındakilerle 4 tane somun söktüm koltuk hala taş gibi yerinden oynamadı.
daire içne aldıgın somunların ortasındada bir boşluk var odamı sökülecek acaba?
Muhtemelen civatanın pasolarına takılmıştır o sarı parça sabit kalıyor hafif kastır ama çok zorlamamalısın ben yaptım üç kere hep çıktı
-
28 Ağustos 2006, 15:25
#1544
aytskal adlı üyeden alıntı
Muhtemelen civatanın pasolarına takılmıştır o sarı parça sabit kalıyor hafif kastır ama çok zorlamamalısın ben yaptım üç kere hep çıktı
valla beceremedim işaretli somunları söktüm hatta ulaşabildigim diger somunları bile ama nafile somunları sökmeden önce nasılsa hala öyle.
-
28 Ağustos 2006, 15:43
#1545
Süper Moderatör
Ucu kancalı bir demir yada şiş gibi bir şey ile telin çektiği dili çekerek açabilirsin denmek lazım.
Bu arada o telin takılı olduğu yere ufak bir kelepçe atmak lazım, kendi kendine çıkmasında lazım olduğunda ben açarım kelepçeyi
-
28 Ağustos 2006, 15:53
#1546
bu HYOSUNG GT250R lerin fiyatı ney ve tavsiye dermisinz yoksa cbr125r almayıda düşünüyorum biraz yardımcı olurmusunuz lütfen
birde hyosung un olumlu ve olumsuz yönlerini beğenip beğenmediğiniz yönlerini eksik olan yanlarını falan yazarmısın lütfenn ?????
şimdiden tesekkürler
Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.
-
28 Ağustos 2006, 16:27
#1547
Eyong adlı üyeden alıntı
Ucu kancalı bir demir yada şiş gibi bir şey ile telin çektiği dili çekerek açabilirsin denmek lazım.
valla resimdeki gibi açmak daha mantıklı geldi hatta somunları söktüm hakkaten çıkması lazım ama gene açılmadı telle veya şişle çok zor olur gibime geliyor olmazsa onuda denerim artık . dün bir bugün iki valla kırıcam koltugu falan motorda rahatlıycak bende
-
28 Ağustos 2006, 16:45
#1548
BBRR adlı üyeden alıntı
sivri
nasıl yardımcı olabilirim sen onu söyle ...Motor öyle hemen bıkabileceğin bir motor değil...hararet göstergesi çoğu motorda yoktur..arabada ki gibi motort kapalı bir yerde değil iki bacağının arasında eğer hararet tehlikeli şekilde artarsa zaten hissedersin..250 cc bir motorla kontak kapatmadan fazla devir yapmazsan baya bir yol gidersin zaten araba ile bile gitsen ylda ihtiyaç molası verirsin bu tip kısa molalarla hiç zorlanmadan uzun kmler gitmen mümkün
vitesle ilgili videoyu biraz önce çektim vites boşta lambası net görünüyor izlayin ne kadar kolay geçtiğini görün
http://rapidshare.de/files/30960532/Resim.mpg.html
dostum ilgin için teşekkür ederim cevabın içimi yeterince rahatlattı bunu sormamdaki sebep ben orduluyum ve bu sene bir abimin teklifini kabuledip motoruyla samsuna kadar arkasında beraber gittik artık bu zevki kendi makinamda yapmak istiyorum makinayı inceledim ama bu soru kafama takılmıştı sanırım yeterli oldu.
-
28 Ağustos 2006, 16:49
#1549
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Normalde civataları söktüğün zaman koltuk üzerindeki o metal parçanın koltuğu kaldırdığında, kilit üzerinde kalması gerekli. (fotoğraf metal parçayı koltuğa tekrar monte ederken çekilmişti. zaten somunlardan birisinin henüz takılmadığını da görebilirsin.)
Ayrıca somun gevşedikçe koltuk ve grenajın arasındaki buşluğun artması gerekli. Eğer sende artmadıysa, bu işte bir gariplik var demektir.
Not: Sakin ol eninde sonunda koltuğu açacaksın.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
28 Ağustos 2006, 16:50
#1550
-
28 Ağustos 2006, 16:55
#1551
aRKAdAŞlar hyosungun 650 cc lik olan yarış motoru maksimum kaç kilometre yapıyor bilen varmı????
-
28 Ağustos 2006, 16:58
#1552
[QUOTE=açıkyol;405930]sivri;
Ankara'da olduğunu yazmışsın,bi pazar buluşmamıza gelirsen sana 5bin km.dir kullandığım bu motor hakkında istediğin bilgiyi veririm,almayı düşünürsen Çağ motor'da da yardımcı olur
dostum teklifin için saul neden olasın müsait oldugum bir pazar olabilir sen adresi yaz ayrıca bu sezonu malesef bazı sebeplerden dolayı kaçırdım ama allah izin verirse kış ortasında almayı pilanlıyorum ucuzluyacahı hakkında bi söylenti geldi kulama sen nedersin sanırım o motorcuda tanıdıgın var
-
28 Ağustos 2006, 17:02
#1553
GÖKSEL... adlı üyeden alıntı
valla beceremedim işaretli somunları söktüm hatta ulaşabildigim diger somunları bile ama nafile somunları sökmeden önce nasılsa hala öyle.
Göksel koltuğu gidona doğru hafiften itmelisin hatta biraz yüklen iki yana sağ sol yapıp çıkartabilirsin...
-
28 Ağustos 2006, 17:05
#1554
Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
Normalde civataları söktüğün zaman koltuk üzerindeki o metal parçanın koltuğu kaldırdığında, kilit üzerinde kalması gerekli. (fotoğraf metal parçayı koltuğa tekrar monte ederken çekilmişti. zaten somunlardan birisinin henüz takılmadığını da görebilirsin.)
Ayrıca somun gevşedikçe koltuk ve grenajın arasındaki buşluğun artması gerekli. Eğer sende artmadıysa, bu işte bir gariplik var demektir.
Not: Sakin ol eninde sonunda koltuğu açacaksın.
metal parça nın kalması gerktigini anladım resimde gayet net
ama bende anlamdım dedigin gibi somun gevşedikçe koltukla grenajın arası açılması gerkirken sanki bi somun daha var gibi yerinden kımıldamıyor 4 tane somun söktüm.
yardımların için teşekkürler.
aytskal adlı üyeden alıntı
Göksel koltuğu gidona doğru hafiften itmelisin hatta biraz yüklen iki yana sağ sol yapıp çıkartabilirsin...
abi hırs yaptım tekrar gidiyorum bakalım ya çıkacak ya çıkacak
yav burasıda şirket ikide bir abi benim koltuk açılmıyo bi açıyımda geliyım diye izin almak olmuyor ama dayanamıyorum.
-
28 Ağustos 2006, 18:06
#1555
bell adlı üyeden alıntı
aRKAdAŞlar hyosungun 650 cc lik olan yarış motoru maksimum kaç kilometre yapıyor bilen varmı????
Ben GT650S'imle Cesme otobaninda cok hafif yukari egimli bir bolumde 215 gordum. Full grenajli R modeliyle duz, ruzgarsiz yolda daha yukari cikilabilir. Yurtdisindaki forumlarda 230 goren var.
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
-
28 Ağustos 2006, 18:34
#1556
-
28 Ağustos 2006, 18:45
#1557
Süper Moderatör (BBRR)
TEASER
Burdan çıkan sonuç şu demekki olay yağla alakalı 1000 de sorun olmayıp 500 km sora sorun tekrar ediyosa yağın viskosite değeri düşmüş ve yağlama tam manası ile yapılamayıncada sorun tekrarlamış olma ihtimali yüksek zaten sorunun yağ ile alakalı olmasının bir nedenide 1000 bakımında bıçakla kesilir gibi kaybolması...
kaliteli yağ kullanırsak viskosite uzun süre sorun olmaz half- sentetic veya full-sentetic gibi yüksek teknoloji ile üretilen yağlar diğerlerine göre pahalıda olsa bence tercih edilmeli..sonuçta sadece 1,5 lt alıyo hazne en kaliteli yağ 25-30 ytl yani motorumuzu sorunsuz kullanmanın bedeli diğer ucuz yağlara göre toplamda 10-20 ytl arası daha pahalı ..farklı yağları deneyip iyi sonuç alanlar burda yağın markasını yazarsa bakıma girecek arkadaşlar yararlanabilirler.. ben magnetek koydum ...şu an sorun yok ama 2000 de nolur bilmiyorum
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
28 Ağustos 2006, 20:17
#1558
BBRR...
Ben REPSOL koydum onu tavsiye ettiler 1'e geçmeme bitti bu kezde boşa alamamaya başladım olay ters istikamete döndü bir süre iyi gitti ama yaklaşık 200 km...sonra tekrar bozdu...
-
28 Ağustos 2006, 21:32
#1559
GÖKSEL... adlı üyeden alıntı
aynı sorun bndede var çıldırmak üzereyim inşallah kırmadan açacam servistekiler sağolsun komple grenajı sökmemiz gerektiğini söyledi bnde hiç dokunmuyordum bunu öğrendiğim iyi oldu bnde denicem yarın eğer bi sonuca ulaşırsam burdan ayrıntılı yazarım...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
28 Ağustos 2006, 21:34
#1560
Ve Samsun'dayım Tam 784 km
Herkese merhaba
Arkadaşlar bu motor harika (maaşallah)
Trasher kardeşime de yıllık iznimde motorsikletimle Samsun'a giideceğimden bahsetmiştim. aslında biraz korkmuyorda değildim ama sonunda cesaretimide topladım bakımımı yaptırarak Pazar sabahı bismillahla yola çıktım.
Pazar sabahı saat 6:45 gibi kocamustafapaşa (ist) den yola çıktım.
benim için süper bir deneyim oldu. İstanbul Bolu kastomun osmancık merzifon havza kavak Samsun derken nihayet 16 :40 gibi tam 785 km yi tamamladım.
yolda bir kere yemek için durdum 30 dakika kadar ama bunun dışında tam 3 kere benzin için ve toplamda 6 kere (benzin dahil) sigara için durdum.
ilk saatlerde sabah serinliğiyle üşüdüm. ancak öğleye doğru hava çok sıcaktı hararet kesinlikle olmadı.
otabanda ortalam hızım 135 -145 arası
otobandan itibaren ise 115-125 arasıydı
ne kadar yaktığıma gelince tam hesaplamadım (hesapları sonra yapacağım ama )
Otobanda km 'de 145 000
Otobandan sonra da km'de 110 000 gibi tahminen
şu an için geri dönüşte tek korkum yağmur umarım
havalar düzelir ve perşembeye doğru artık tekrar uzun yola çıkarım
Son olarak gtr 250 süper
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler