Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1541
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Alıntı sivri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm bu motoru almaya karar verdim fakat 2 sorunum var 1-makinada hararet göstergesi yok ve sıcak zamanlarda ve uzun süreli kullanımlarda motor yanmadan hararetin arttıgını nasıl anlicaz 2-yağ sogutmalı bir motor uzun yolda kontak kapatmadan ne kadar yol gider ve nekadar salıklı olur motoru olan yada yetkili kişiler yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler
    Selam.. Yag sogutmalı oldugundan hararet gostergesi yok, ama sonradan takanları biliyorum (yag radyatorunun ustunde bi tapa varmış oraya bir VW muşiri takmışlar, hatta bir T ile hem basıncı hem sıcaklık muşiri takmışlar).

    Çok da şart diil aslında. Dün 130 KM yol yaptım benim motorla, hava da "acınacak" kadar sıcaktı. Hem de nemli idi, motora acıdım ama sorun yaşamadım.

    Bence belirli bir limiti yok ne kadar gidebileceğinin - yani bu sürekli daha cok ısınan bir nesne degil. Mesela yokuş yukarı ısınıyor, inerken soğuyor. Yani bence doğru cevap "istedigin kadar git" olacaktır. Ama tabi motoru çok zorlarsan fazla ısınabilir ve sıkışabilir sanırım - bana olmadı ama rodajda zorlayanlara (tam gaz gitmişler) olduğunu duydum.

    Hayırlı olsun!

    -turgut

    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    grenaj + gidonun seviyesi
    gt 250 r da gidon daha aşağıda ...yanılmıyosam arada 10-12 cm bi fark var..motor aynı motor ...
    Bir de önde 1 yerine 2 disk fren olduğunu duydum. -turgut

    Ön freni sıktığında ses geliyorsa, hidrolik piston yağ kaçırıyor olabilir. Normalde oradan herhangi bir ses gelmemesi lazım. -t

    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende onu kastediyorum . Mz motosikletlerin bazılarında diskteki bu delikler yok ve frene basınca hiçbir ses gelmiyor. Aynı motorun delikli fren diskine sahip olanları ise "cırrr" sesini veriyor.
    O delikler çok iyi birşey - o sayede disklerimiz daha kolay soğuyor.
    Ayrıca onlar ses yapmaz, yegane yapabilecek şey, diskin eğri olup sürtmesi bir tarafa. -t
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1542
    GÖKSEL... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL- KASIMPAŞA- KURTULUŞ- BAKIRKÖY
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Sökülmesi gerekli somunları kırmızı daire içerisine aldım

    Birisinin koltuğu yukaruya doğru zorlaması anahtar için gerekli boşluğu yaratacaktır.
    olmadı daire içindekileri hatta dışındakilerle 4 tane somun söktüm koltuk hala taş gibi yerinden oynamadı.
    daire içne aldıgın somunların ortasındada bir boşluk var odamı sökülecek acaba?

  3. #1543
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı GÖKSEL... adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olmadı daire içindekileri hatta dışındakilerle 4 tane somun söktüm koltuk hala taş gibi yerinden oynamadı.
    daire içne aldıgın somunların ortasındada bir boşluk var odamı sökülecek acaba?
    Muhtemelen civatanın pasolarına takılmıştır o sarı parça sabit kalıyor hafif kastır ama çok zorlamamalısın ben yaptım üç kere hep çıktı

  4. #1544
    GÖKSEL... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL- KASIMPAŞA- KURTULUŞ- BAKIRKÖY
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250
    Alıntı aytskal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Muhtemelen civatanın pasolarına takılmıştır o sarı parça sabit kalıyor hafif kastır ama çok zorlamamalısın ben yaptım üç kere hep çıktı
    valla beceremedim işaretli somunları söktüm hatta ulaşabildigim diger somunları bile ama nafile somunları sökmeden önce nasılsa hala öyle.

  5. #1545
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Ucu kancalı bir demir yada şiş gibi bir şey ile telin çektiği dili çekerek açabilirsin denmek lazım.

    Bu arada o telin takılı olduğu yere ufak bir kelepçe atmak lazım, kendi kendine çıkmasında lazım olduğunda ben açarım kelepçeyi

  6. #1546
    THE_LANCET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2006
    Şehir
    SİVAS/Merkez
    Motosikleti
    Peugeot Trekker & Asya AS200GY2 Süpermoto niyetine
    bu HYOSUNG GT250R lerin fiyatı ney ve tavsiye dermisinz yoksa cbr125r almayıda düşünüyorum biraz yardımcı olurmusunuz lütfen
    birde hyosung un olumlu ve olumsuz yönlerini beğenip beğenmediğiniz yönlerini eksik olan yanlarını falan yazarmısın lütfenn ?????
    şimdiden tesekkürler
    Bir 4 silindirlilere, Birde 2 zamanlılara hastayım.

  7. #1547
    GÖKSEL... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL- KASIMPAŞA- KURTULUŞ- BAKIRKÖY
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250
    Alıntı Eyong adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ucu kancalı bir demir yada şiş gibi bir şey ile telin çektiği dili çekerek açabilirsin denmek lazım.
    valla resimdeki gibi açmak daha mantıklı geldi hatta somunları söktüm hakkaten çıkması lazım ama gene açılmadı telle veya şişle çok zor olur gibime geliyor olmazsa onuda denerim artık . dün bir bugün iki valla kırıcam koltugu falan motorda rahatlıycak bende

  8. #1548

    Üyelik
    21 Ağustos 2006
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sivri

    nasıl yardımcı olabilirim sen onu söyle ...Motor öyle hemen bıkabileceğin bir motor değil...hararet göstergesi çoğu motorda yoktur..arabada ki gibi motort kapalı bir yerde değil iki bacağının arasında eğer hararet tehlikeli şekilde artarsa zaten hissedersin..250 cc bir motorla kontak kapatmadan fazla devir yapmazsan baya bir yol gidersin zaten araba ile bile gitsen ylda ihtiyaç molası verirsin bu tip kısa molalarla hiç zorlanmadan uzun kmler gitmen mümkün


    vitesle ilgili videoyu biraz önce çektim vites boşta lambası net görünüyor izlayin ne kadar kolay geçtiğini görün

    http://rapidshare.de/files/30960532/Resim.mpg.html
    dostum ilgin için teşekkür ederim cevabın içimi yeterince rahatlattı bunu sormamdaki sebep ben orduluyum ve bu sene bir abimin teklifini kabuledip motoruyla samsuna kadar arkasında beraber gittik artık bu zevki kendi makinamda yapmak istiyorum makinayı inceledim ama bu soru kafama takılmıştı sanırım yeterli oldu.

  9. #1549
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Normalde civataları söktüğün zaman koltuk üzerindeki o metal parçanın koltuğu kaldırdığında, kilit üzerinde kalması gerekli. (fotoğraf metal parçayı koltuğa tekrar monte ederken çekilmişti. zaten somunlardan birisinin henüz takılmadığını da görebilirsin.)

    Ayrıca somun gevşedikçe koltuk ve grenajın arasındaki buşluğun artması gerekli. Eğer sende artmadıysa, bu işte bir gariplik var demektir.

    Not: Sakin ol eninde sonunda koltuğu açacaksın.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  10. #1550

    Üyelik
    21 Ağustos 2006
    tkalfaoğlu sanada ayrıca ilgilendigin için teşekkür ederim bbrr ve senin açıklamaların içimi rahatlattı sanırım bende alıcam

  11. #1551
    bell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    Dünyadaki en pahalı benzinin satıldığı yer
    aRKAdAŞlar hyosungun 650 cc lik olan yarış motoru maksimum kaç kilometre yapıyor bilen varmı????

  12. #1552

    Üyelik
    21 Ağustos 2006
    [QUOTE=açıkyol;405930]sivri;
    Ankara'da olduğunu yazmışsın,bi pazar buluşmamıza gelirsen sana 5bin km.dir kullandığım bu motor hakkında istediğin bilgiyi veririm,almayı düşünürsen Çağ motor'da da yardımcı olur

    dostum teklifin için saul neden olasın müsait oldugum bir pazar olabilir sen adresi yaz ayrıca bu sezonu malesef bazı sebeplerden dolayı kaçırdım ama allah izin verirse kış ortasında almayı pilanlıyorum ucuzluyacahı hakkında bi söylenti geldi kulama sen nedersin sanırım o motorcuda tanıdıgın var

  13. #1553
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı GÖKSEL... adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla beceremedim işaretli somunları söktüm hatta ulaşabildigim diger somunları bile ama nafile somunları sökmeden önce nasılsa hala öyle.
    Göksel koltuğu gidona doğru hafiften itmelisin hatta biraz yüklen iki yana sağ sol yapıp çıkartabilirsin...

  14. #1554
    GÖKSEL... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL- KASIMPAŞA- KURTULUŞ- BAKIRKÖY
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normalde civataları söktüğün zaman koltuk üzerindeki o metal parçanın koltuğu kaldırdığında, kilit üzerinde kalması gerekli. (fotoğraf metal parçayı koltuğa tekrar monte ederken çekilmişti. zaten somunlardan birisinin henüz takılmadığını da görebilirsin.)

    Ayrıca somun gevşedikçe koltuk ve grenajın arasındaki buşluğun artması gerekli. Eğer sende artmadıysa, bu işte bir gariplik var demektir.

    Not: Sakin ol eninde sonunda koltuğu açacaksın.
    metal parça nın kalması gerktigini anladım resimde gayet net
    ama bende anlamdım dedigin gibi somun gevşedikçe koltukla grenajın arası açılması gerkirken sanki bi somun daha var gibi yerinden kımıldamıyor 4 tane somun söktüm.
    yardımların için teşekkürler.

    Alıntı aytskal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Göksel koltuğu gidona doğru hafiften itmelisin hatta biraz yüklen iki yana sağ sol yapıp çıkartabilirsin...
    abi hırs yaptım tekrar gidiyorum bakalım ya çıkacak ya çıkacak
    yav burasıda şirket ikide bir abi benim koltuk açılmıyo bi açıyımda geliyım diye izin almak olmuyor ama dayanamıyorum.

  15. #1555
    scorpi0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Hyo' GT650S
    Alıntı bell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aRKAdAŞlar hyosungun 650 cc lik olan yarış motoru maksimum kaç kilometre yapıyor bilen varmı????
    Ben GT650S'imle Cesme otobaninda cok hafif yukari egimli bir bolumde 215 gordum. Full grenajli R modeliyle duz, ruzgarsiz yolda daha yukari cikilabilir. Yurtdisindaki forumlarda 230 goren var.
    Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.

  16. #1556
    GÖKSEL... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL- KASIMPAŞA- KURTULUŞ- BAKIRKÖY
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normalde civataları söktüğün zaman koltuk üzerindeki o metal parçanın koltuğu kaldırdığında, kilit üzerinde kalması gerekli. (fotoğraf metal parçayı koltuğa tekrar monte ederken çekilmişti. zaten somunlardan birisinin henüz takılmadığını da görebilirsin.)

    Ayrıca somun gevşedikçe koltuk ve grenajın arasındaki buşluğun artması gerekli. Eğer sende artmadıysa, bu işte bir gariplik var demektir.

    Not: Sakin ol eninde sonunda koltuğu açacaksın.
    olmuyor olmuyor olmuyor

  17. #1557
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    TEASER

    Burdan çıkan sonuç şu demekki olay yağla alakalı 1000 de sorun olmayıp 500 km sora sorun tekrar ediyosa yağın viskosite değeri düşmüş ve yağlama tam manası ile yapılamayıncada sorun tekrarlamış olma ihtimali yüksek zaten sorunun yağ ile alakalı olmasının bir nedenide 1000 bakımında bıçakla kesilir gibi kaybolması...

    kaliteli yağ kullanırsak viskosite uzun süre sorun olmaz half- sentetic veya full-sentetic gibi yüksek teknoloji ile üretilen yağlar diğerlerine göre pahalıda olsa bence tercih edilmeli..sonuçta sadece 1,5 lt alıyo hazne en kaliteli yağ 25-30 ytl yani motorumuzu sorunsuz kullanmanın bedeli diğer ucuz yağlara göre toplamda 10-20 ytl arası daha pahalı ..farklı yağları deneyip iyi sonuç alanlar burda yağın markasını yazarsa bakıma girecek arkadaşlar yararlanabilirler.. ben magnetek koydum ...şu an sorun yok ama 2000 de nolur bilmiyorum
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  18. #1558
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    BBRR...
    Ben REPSOL koydum onu tavsiye ettiler 1'e geçmeme bitti bu kezde boşa alamamaya başladım olay ters istikamete döndü bir süre iyi gitti ama yaklaşık 200 km...sonra tekrar bozdu...

  19. #1559
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı GÖKSEL... adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olmuyor olmuyor olmuyor

    aynı sorun bndede var çıldırmak üzereyim inşallah kırmadan açacam servistekiler sağolsun komple grenajı sökmemiz gerektiğini söyledi bnde hiç dokunmuyordum bunu öğrendiğim iyi oldu bnde denicem yarın eğer bi sonuca ulaşırsam burdan ayrıntılı yazarım...
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  20. #1560
    conti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Kocamustafapaşa/İSTANBUL
    Motosikleti
    hyosung gt250R

    Ve Samsun'dayım Tam 784 km

    Herkese merhaba
    Arkadaşlar bu motor harika (maaşallah)

    Trasher kardeşime de yıllık iznimde motorsikletimle Samsun'a giideceğimden bahsetmiştim. aslında biraz korkmuyorda değildim ama sonunda cesaretimide topladım bakımımı yaptırarak Pazar sabahı bismillahla yola çıktım.

    Pazar sabahı saat 6:45 gibi kocamustafapaşa (ist) den yola çıktım.
    benim için süper bir deneyim oldu. İstanbul Bolu kastomun osmancık merzifon havza kavak Samsun derken nihayet 16 :40 gibi tam 785 km yi tamamladım.
    yolda bir kere yemek için durdum 30 dakika kadar ama bunun dışında tam 3 kere benzin için ve toplamda 6 kere (benzin dahil) sigara için durdum.

    ilk saatlerde sabah serinliğiyle üşüdüm. ancak öğleye doğru hava çok sıcaktı hararet kesinlikle olmadı.

    otabanda ortalam hızım 135 -145 arası
    otobandan itibaren ise 115-125 arasıydı


    ne kadar yaktığıma gelince tam hesaplamadım (hesapları sonra yapacağım ama )
    Otobanda km 'de 145 000
    Otobandan sonra da km'de 110 000 gibi tahminen

    şu an için geri dönüşte tek korkum yağmur umarım
    havalar düzelir ve perşembeye doğru artık tekrar uzun yola çıkarım

    Son olarak gtr 250 süper


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler