abi geçmiş olsun .. ilk zamanlarda virajdan herkez korkar ..
ben geçen gün 171 km yaptım tabii boştu ve müsaitti..
ön frene basınca sanki cırcır böceği varmış gibi bi ses gelio ama frenden değilde bastığımız yerden...
sizde de öle bi ses varmı
abi geçmiş olsun .. ilk zamanlarda virajdan herkez korkar ..
ben geçen gün 171 km yaptım tabii boştu ve müsaitti..
ön frene basınca sanki cırcır böceği varmış gibi bi ses gelio ama frenden değilde bastığımız yerden...
sizde de öle bi ses varmı
koluna taktığın kask kafanı korumaz
Bir diger onemli tavsiye de sudur: Viraji almakta zorlanacagini hissettiginde sakin bariyerlere bakma (bakarsan sonuc seninki gibi olur), virajin gorebildigin en uzak noktasina basini cevir, gazi hafif kes (sakin on freni kullanma) motora guven ve yatabildigin kadar yat. Cogu durumda ise yaradigini gorursun.
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
vites sorunundan bahsetmiş arkasdaşlar. ben daha önce bahsetmiştim vites yalandı yani boşa kesinklikle geçmiyordu. n,yazi ustayla motorun başında gece geç saatlere kadar uğraştık tornaya götürdü bi parçayı 4 kere5 kere söktü olmadıkça çabaladı hakkını vermek lazım kimsenin uğraşmadıı kadar uğraştı ama sonunda çözdü vitesim boşa geçiyor 1 aydan fazla oldu yaptıranı bugün yarın da 4000 bakımına gideceğim.
yardım isteyen olursa elimden geleni yaparım çünkü ışıklarda eli oldukça fazla ağrımış biriyim
birşey sorucam debriyaj ya da gaz teli kopan oldu mu ben daha önceki moturmda yaşamıştım bi daha yaşamayı istemiorum acaba 4000 de deiştersem mi diorum? acaba gerekli mi yani ömrü azalmış mıdır yoksa daha götürür mü?
Sevdim seni birkere başkasını sewemem...
herkese selam;
yaklasik 1250 km de bir 650r sahibiyim.
dun ankarada 1000 km bakimini yaptirdiktan sonra istanbula gitmek icin yola ciktim. ancak boluya geldigimde yemek yemek icin durdum. motoru tekrar calistirdigimda garip bir sekilde calismaya basladi. boluda ki hyosung servisine goturdum. motoru soktugumuzde monifolt lastiginin yirtildigini gorduk. tahmin edeceginiz gibi malesef elinde bu parca yok. suan ben boludayim ve parcayi istanbuldan getirtmeye calisiyoruz. acaba daha once basina boyle birsey gelen oldu mu?
selamlar
Ey tanrim...
Cennette [B][COLOR="Yellow"]Fener[/COLOR][COLOR="Blue"]Bahcem[/COLOR] [/B]yok ise ben gelmiyorum...!!!
selamlar. ben de gt250r almayı düşünüyorum. kullanan arkadaşlar( özellikle fazla km yapmış olanlar ) bilgi verirseniz sevinirim. motorlardaan mennun musunuz? sorun yaşayanınız oldu mu?
Arkadaşım geçmiş olsun, sana işine yarayabilecek bir video gönderiyorum. Tüm arkadaşların izlemesini tavsiye ederim.
http://video.google.com/videoplay?do...=hyosung&hl=en
BBRR
yaww. motoru sadece hatunlar için almaya karar vericem az kaldı heeee.... bunlar ne... tv lerde bile yok böyle güzellerr... (kıskandım motorum yookkk)
kaza yapan arkadaşımıza geçmiş olsun dileklerimle...
donald duck teorilerini bir oku derim...
Motorumu Sattım Kendimi Garip ve Yanlız Hissediyorum
( A RH + ) Türkçe' ye Sahip Çık, Yok Olmasına İzin Verme...
Aşkın Bir Sabun İse Köpürt Beni Pakize
doğru söylüyosunene basit çözüm bu olsa gerek ama benim kaza yaptığım virajı görmenizi çok isterdim arkadaşlar viraja girmeden yokuş çıkılıyor ve ardından size geniş gibi gelen rahatlıkla döne bileceğiniz ve girişinden hemen sonra çok fazla daralan koprü üstünde çok keskin bir U viraj çıkıyor karşınıza aman dikkat arkadaşlar bu viraj bakırköy kızılay ilk yardım hastanesinin önünde duruyor yolu oordan geçme ihtimali olan arkadaşlar lütfen çok dikkat edin benim başıma geldi aman size birşey olmasın... geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim çok sağolun motorsiklet tutkunlarının birbirlerini bukadar kollamaları çok duygulu ve güzel.. saygılar..
çok teşekkür ederim istediğim bilgilere gözümle görerek şahit oldum demekki keskin virajlarda donuşler motoru tamanlamıyla yatırarak değil kendimizi koltuğun kenarına almamız gerekiyor yolun meyiline göre tekrar teşekkür ederim.. ayrıca bu videonun bulunduğu sitede hoysung motorsikletlerinin tanıtım videosunuda izledim ve motoruma yeniden aşık oldum
yaa abiler kardeşler hoysug kullanıcıları çok fazla neden hep beraber belli bir yerde toplanıp istanbul sefası yapmıyoruz yada böyle birşey varda benimmi haberim yok eğer böyle bir toplantı varsa kusuruma bakmayın daha aranızda yeniyim ayarlasak böyle bir buluşma hoş olmazmı??
Hiç sanmam, ikisi alakasız şey - ama garantiden çıkar bence!
PS: 650KM'deyim, hala herşey harika gidiyor.
Trasher: Tek kişi kullanıyorsan ön 29, arka 32 olmalı.
Kopan tel tabi ki garanti kapsamındadır, bence normal aşınmaya girmez bu.
-t
SERVİS KONUSU
Arkadaşlar,
Motoru dün Urla/İzmir'deki Hyosung yetkili servisine götürdüm.
Sabri Usta ve Oğulları servisin ismi. Tel: 232-754-4314.
Girince temiz bir atölye, arka planda bol alet-edevat görüyorsunuz. Sizi Sabri ustanın oğulları karşılıyor.
Sabri usta'nın 1991 racing bir Hondası var "evlatlıgım" diyor, asla satmıyor.
Yani babaları motora çok meraklı, oğullarına da bulaşmış bu merak tabi.
Mehmet Usta motoru lifte çıkardı, ve benim motorla ilgilendi, ve çok ilgilendi! Yani standart yağ ve filtre haricinde dünya kadar iş yaptı (örneğin gidonun somununu ayarladı, bütün vidaları sıktı, vites pedalının yüksekliğini ayarladı, vs vs). Çok ilgilendi, çok temiz işçilik çıkardı.
Ben önce başka bir servise götürecektim, ama sonra Datça'da oturan kuzenimin motorunu bu servise götürdüğünü duyunca "aha" dedim, iyi ki de getirmişim. Sizlere de tavsiye ederim.
Selamlar sevgiler,
-turgut
Çok ilginc yaf, bende hic boşa atma sorunu olmadı.
Zaman zaman 1'e geçmeme oluyor, ama bu dişlilerin karşı karşıya gelmesi olduğunu düşünüyorum, zaten biraz debriyajı salıp tutunca bu sefer geçiyor..
-t
Urla'daki usta bana 10/50 sentetik yağ tavsiye etti, malum sıcak memleketteyiz. Hemen motorun sesi yumuşadı, daha bir rahat gider oldu.
Vites problemi yaşayan arkadaşlar: Acaba sorun fazla ısınmadan olabilir mi?
Şehir içinde dur-kalklardan sonra mı oluyor bu? Ben şehir dışında kullanıyorum, motor devrini de 7500'un altında tutuyorum. Yaz sıcağından çekiniyorum hele evelsi gün korkunçtu, ne de olsa motorumuz hava soğutmalı.
Aman dikkat: Motorda insan su kaybettiğini anlamıyor. Başınız dönerse, kramplar girerse, hemen durup birşeyler için. Sürekli rüzgar yüzünden terimiz hemen kuruyor, fark etmiyoruz su kaybettiğimizi.
-t
Artık tüm motorların balatalarının çabuk bittiğini duydum. Asbestin zararları yüzünden kaldırılınca daha farklı malzemeler kullanılıyor, ve bunlar da daha yumuşakmış. -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
tkalfaoglu..
abi tşkler verdiğin bilgiler için...
[B]^^ Akdeniz Akşamları ^^[/B]
herkese slm artık yavaş yavaş motorumu tekrar sürmeye başladım ve yapmak istediğim ilk şey egzoz tüpünü değiştirmek olacak araştırdım ve levent sanayi sitesinde egzoz konusunda 1 numara olan iskender ustayla tanıştım adamin gerçekten ii olduğunu söylediler bana gidip konuştum kendisiyle bana el yapımı 250ytl malolacak bir egzoz yapabileceğini söyledi acaba sizlerin fikri nedir yaptırayımmı cevaplarınızı acil bekliyorum ..
öylebiraz
Kardeşim çok geçmiş olsun.
Bakırköyde aynı kazayı son anda bende atlatmıştım.[/QUOTE]
benim bahsettiğim virajmıydı acaba?
eğer oysa ucuz kurtarmışsın allah korusun aman dikkat.
Yok arkadaşın dediği hidrolik yağ haznesinden gelen ses, ön fren manivelasını sıkınca cırrrrr diye bir ses gelir. Onu sormuş büyük ihtimalle.
Bende onu kastediyorum . Mz motosikletlerin bazılarında diskteki bu delikler yok ve frene basınca hiçbir ses gelmiyor. Aynı motorun delikli fren diskine sahip olanları ise "cırrr" sesini veriyor.
Tabi benimkisi sadece tahmin. Emin olduğum tek şey bir problemin habercisi olmadığı.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)