MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Ağustos 2006, 08:58
#1361
bu resimler kesinlikle bbrr ın resimleri ile kıyas kabul etmez ama genede bi bakın derim çok guzel bir çalışma yapmış arkadaşlar...
http://www.motosiklet.net/forum/show...&postcount=159
gt650r buldum bir kaç tane ilki repsol modunda çok değişik olmuş....
http://www.onroadzone.com/zboard/vie...c=asc&no=22027
http://www.onroadzone.com/zboard/vie...c=asc&no=22666
Reklamlar
-
08 Ağustos 2006, 12:18
#1362
Süper Moderatör
Global Motor RT 125 in 4950 YTL olan fiyatını, MT üyeleri için 4400 YTL olarak belirlemiştir Bu fiyat sadece bugün kü tarihten önce kayıt olmuş üyeler için geçerlidir
-
08 Ağustos 2006, 13:33
#1363
Eyong adlı üyeden alıntı
Global Motor RT 125 in 4950 YTL olan fiyatını, MT üyeleri için 4400 YTL olarak belirlemiştir Bu fiyat sadece bugün kü tarihten önce kayıt olmuş üyeler için geçerlidir
Valla Bravo ! Hem Globale hem Site Yönetimine !
Bu site artık kendini aşıyor, gönülden tebrik ediyorum !
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
-
08 Ağustos 2006, 17:39
#1364
ledo adlı üyeden alıntı
Valla Bravo ! Hem Globale hem Site Yönetimine !
Bu site artık kendini aşıyor, gönülden tebrik ediyorum !
)))))))))))))))))))))))) kimler aşmıyor ki ledo
-
08 Ağustos 2006, 23:13
#1365
tebrikler global motor ..uamrım bizim gibi eski üyeler ve hala alamayanlar için de cometlerde indirim yaparsınız.. cengizbey selmlar
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
-
09 Ağustos 2006, 02:40
#1366
-
09 Ağustos 2006, 10:11
#1367
Motosikleti dün en sonunda bir fırsat yakalayıp servise götürdüm sübap vurmasına benzer ses için baktırdım.Usta sesi dinledi devirlendirdi devir kesti sonra emme monifoldunun olduğu bölümden kaynaklanıyor ben besleme kanalının orayı bakımda daha rahat nefes alsın diye açtım dedi bilginize...
Ben bu ön frenden gelen sesin pistonların yada eğer varsa (emin değilim) yayların diski tam çekememesi nedeniyle olabileceğini düşünmeye başladım çünkü frene tekrar bastığımda ses kesilebiliyor acaba bu bölümü yağlama imkanı varmı?Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...
-
10 Ağustos 2006, 12:58
#1368
aytskal adlı üyeden alıntı
Ben bu ön frenden gelen sesin pistonların yada eğer varsa (emin değilim) yayların diski tam çekememesi nedeniyle olabileceğini düşünmeye başladım çünkü frene tekrar bastığımda ses kesilebiliyor acaba bu bölümü yağlama imkanı varmı?Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...
Selam - disk fren konusunda haklısın, pistonlar toz/kirden yapışabiliyor ve tam geri çekemeyebiliyor. Sanırım söküp temizlemek lazım, dışardan yapılabilecek bir müdahale degil. Dikkat: Fren sıvısı korozyon yapar -- hem cilde, hem kumaşa, hem motora zararlı.. -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
10 Ağustos 2006, 13:09
#1369
Süper Moderatör
Pistonlar geri çekilmezler, çalışma mantıkları sadece ileri itmedir. Frene basdığınızda yağ basıncı pistonu ileri iter ve piston balatayı sıkıp diski sıkıştırır. Freni bıraktığınızda balatalar kasılmayı bırakır ve olduğu yerde kalır, sanırım bu ses olayı balatanın sert malzemeden üretilmesinden kaynaklanıyor. Geçici olarak fren ve balata temizleme sipreyi kullanılabilir. Ama ilk balata değişiminde daha yumuşak bir balata seçilmelidir.
-
10 Ağustos 2006, 13:14
#1370
Eyong adlı üyeden alıntı
Pistonlar geri çekilmezler, çalışma mantıkları sadece ileri itmedir. Frene basdığınızda yağ basıncı pistonu ileri iter ve piston balatayı sıkıp diski sıkıştırır. Freni bıraktığınızda balatalar kasılmayı bırakır ve olduğu yerde kalır, sanırım bu ses olayı balatanın sert malzemeden üretilmesinden kaynaklanıyor. Geçici olarak fren ve balata temizleme sipreyi kullanılabilir. Ama ilk balata değişiminde daha yumuşak bir balata seçilmelidir.
Benim yaşadığım sıkıntı ön frene basmadığım halde seyir halindeyken ön frenden ses gelmesi bazen tekrar frene basıp çekince ses kesiliyor sprey ve 3 bar basınçlı hava ile temizledim sonuç değişmedi.Bu arada havayı tutunca diskin etrafından bayağı bir siyah duman (diskin materyali) ve pislik attı anlaşılan sıkça bu şekilde temizlemek gerekiyor...
-
10 Ağustos 2006, 18:27
#1371
yaw arkadaşlar kaçırmış olabilirim ama ben göremedim geçen hafta salı akşamı tatile çıkyodum 1.köprüden 2 ye baglanırken gece 12.30 sıralarında motor kazası gördüm ve jonny rook kaza yerindeydi otobüsü durdurup sormak istedim ama durmadı serefsizler contiye sordum oda haber alamamış kimdi jonny rook sen biliyosun merak ettim tşk.
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
11 Ağustos 2006, 02:48
#1372
slm arkadaşlar ben bu motor dünyasına 1 sene kadar oldu gireli ve ilk kullandığım motor kweey 150 almıştım ama sizlerin çok bahsettiği
hoysung 250gtr gidip bayisinde inceledim ve gerçektende bahsettiğiniz kadar mükemmel bir makine olduğunu anladım ve hemen ertesi günü motoru 8,500 satın aldım motor daha 5 km'de ve olağan üstü performans alıyorum rodajı tamamlanınca kimbilir neler olacak sizlere tavsiyem hiç daha fazla düşünmeyin ve satınalın ben bayisiyle uzun uzun konuştum adam bana söylenildiği gibi parça sıkıntısının olmadığını ve ileriki zamanlarda insanların düşündüğü gibi fiyatta bir indirim olmayacağını söyledi aksine zam gelecekmiş şimdiden bence elinizi çabuk tutun ve bu olağan üstü makinayı kaçırmayın derim ben heleki benim gibi 150cc bir çin malı motordan inipte 250cc hoysunga binmek tam anlamıyla eşşekten inipte bmw'e binmiş gibi oldum motorda giderken hiç titreşim yok yağ gibi akıyor ve 250cc bir motora göre çok seri özellikle race motorsikletlerden çok iyi anlayan deneyimli bir yakınıma bir test sürüşü yaptırdım ve sonuç!! adam inanamadı 250cc bir motor için bu muhteşem bir sürüş zevki dedi son olarak tekrar söylüyorum hoysung benim ileriki yıllarda vazgeçemeyeceğim tek marka oldu tavsiyelerimi lütfen dikkate alın temin ederim asla pişman olmayacaksınız saygılar...
Şunuda eklemek istiyorum arkadaşlar makinanın tek kötü yanı egzoz sesi hiç yakışmıyo aslanım motoruma acaba bana tavsiyede bulunabileceğiniz ekzoz markası vermı sıfır veya ikinci el farketmez ve fiyatını biliyorsanız lütfen cvp yazın.. teşekkürler
-
11 Ağustos 2006, 11:00
#1373
öylebiraz adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar ben bu motor dünyasına 1 sene kadar oldu gireli ve ilk kullandığım motor kweey 150 almıştım ama sizlerin çok bahsettiği
hoysung 250gtr gidip bayisinde inceledim ve gerçektende bahsettiğiniz kadar mükemmel bir makine olduğunu anladım ve hemen ertesi günü motoru 8,500 satın aldım motor daha 5 km'de ve olağan üstü performans alıyorum rodajı tamamlanınca kimbilir neler olacak sizlere tavsiyem hiç daha fazla düşünmeyin ve satınalın ben bayisiyle uzun uzun konuştum adam bana söylenildiği gibi parça sıkıntısının olmadığını ve ileriki zamanlarda insanların düşündüğü gibi fiyatta bir indirim olmayacağını söyledi aksine zam gelecekmiş şimdiden bence elinizi çabuk tutun ve bu olağan üstü makinayı kaçırmayın derim ben heleki benim gibi 150cc bir çin malı motordan inipte 250cc hoysunga binmek tam anlamıyla eşşekten inipte bmw'e binmiş gibi oldum motorda giderken hiç titreşim yok yağ gibi akıyor ve 250cc bir motora göre çok seri özellikle race motorsikletlerden çok iyi anlayan deneyimli bir yakınıma bir test sürüşü yaptırdım ve sonuç!! adam inanamadı 250cc bir motor için bu muhteşem bir sürüş zevki dedi son olarak tekrar söylüyorum hoysung benim ileriki yıllarda vazgeçemeyeceğim tek marka oldu tavsiyelerimi lütfen dikkate alın temin ederim asla pişman olmayacaksınız saygılar...
Şunuda eklemek istiyorum arkadaşlar makinanın tek kötü yanı egzoz sesi hiç yakışmıyo aslanım motoruma acaba bana tavsiyede bulunabileceğiniz ekzoz markası vermı sıfır veya ikinci el farketmez ve fiyatını biliyorsanız lütfen cvp yazın.. teşekkürler
ben almak için cok düşündüm bu makinayı,
ama racing makina icin düşünülen ilk şeyler,
Performans
Görünüm
Egzoz
Görünüme tamam 10 numara..
Ama RACE bir makinaya göre bir süre sonra 170 km/h yetersiz kalcağını düşünüyorum.. ve yine racing bir makina deyince, devil, yashi flan geliyor aklima..
8.500 yerine 1500 daha verilip 2001 modellerinde 15.000 km seyirlerinde çok temiz CBR600f bulunabilir.
Başlangıç için okey iyi makina.. Ama bence "R" modeli değil
Comet ine bişi demiyorum. Tek kelime ile mükkemmel
Ama "R" icin.. Racing görünümlü naked demek geliyor içimden.
-
11 Ağustos 2006, 14:52
#1374
Geçen hafta motorumu 1000 km bakımı için İzmir Kahramanlar'da Gold Motor'a götürdüm. Ne yazık ki benim için oldukça tatsız bir tecrübe oldu. Detayları daha sonra vakit bulduğumda paylaşmayı umuyorum ama şimdi kısaca standart yağ/filtre değişimi ve gözle kontrol için çıkardıkları hesabı yazayım, bilginiz olsun:
3 lt Repsol Moto 4T 10W-4 ... 60 YTL
Hyosung yağ filitresi ... 45 YTL
İşçilik ... 40 YTL
Toplam ... 145 YTL
Fatura isteyince bunun üzerine 26 YTL ilave.
-
11 Ağustos 2006, 15:27
#1375
selam dostum ,ben daha 1000 km bakım yaptırmadım ,ama aldığım yere sordum nekadar diye 40 ytl yağ için 20 de filtre için toplam 60 ytl falan tutar ,işçilik almıyoruz dedi zaten garanti belgesindede 1000 km (ilk bakım)ücretsiz yazıyor ,bilgi almak istersen global motorun sitesinden bulabilirsin, bence bunu globale bildirirsen iyi olur çünkü işçilik parası alınmaması lazım artı yağ fiyatıda sanırım abartılı
-
11 Ağustos 2006, 15:38
#1376
GT 250 için:
1000 km. bakımı işçilik ücretsiz
2lt. yağ markaya göre 30-40 ytl.
yağ filtresi 10-20 ytl. servise göre değişiyor.
Servislerde bir standart yok
lütfen farklı fiyatları globalmotora bildirin ki bir standart gelsin.
-
11 Ağustos 2006, 19:52
#1377
iyide adamın motoru gt650s....
bizim gt250r lar zaten 1.9lt yağ alıyo
skorpiyo normal fiyat modele göre
-
11 Ağustos 2006, 21:01
#1378
Forumdan Uzaklaştırıldı
ben bu motora binerim arkadaşım
death adlı üyeden alıntı
.
8.500 yerine 1500 daha verilip 2001 modellerinde 15.000 km seyirlerinde çok temiz CBR600f bulunabilir.
ben ve arkadaş gibi motora yeni başlamış birisi gidip 2001 model motor almaz zaten bu işi bilmiyoruz bide 2.elle uğraşılmaz arabayı alırım 2.el
ayrıca 600f diyosun 250 ile alakası olmayan motor değerleri
benceu gt250r yeni başlayanlar için mükemmel
-
11 Ağustos 2006, 21:37
#1379
Süper Moderatör (BBRR)
Arkadaşlar bas bas bağırıyo burda herkes yağ filtresi 8€ diye alacağı yağ belli hatta servise yağınızı alıp kendiniz götürewbilirsiniz ...işçilikte yok ...yani kaç para ödeyeceğiniz baştan belli
10-40 yağ yaklaşık olarak fiyatı 15-20 ytl 2lt 30-40 ytl arası 8€=14,87 ytl bugünkü kurdan yani çıkacak fiyat yaklaşık olarak 45-55 ytl arası olacaktır...
scorpi0
olayı anlatan bir mail atıyorum globale bakalım ne diyecekler
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
11 Ağustos 2006, 22:16
#1380
death adlı üyeden alıntı
ben almak için cok düşündüm bu makinayı,
ama racing makina icin düşünülen ilk şeyler,
Performans
Görünüm
Egzoz
Görünüme tamam 10 numara..
Ama RACE bir makinaya göre bir süre sonra 170 km/h yetersiz kalcağını düşünüyorum.. ve yine racing bir makina deyince, devil, yashi flan geliyor aklima..
8.500 yerine 1500 daha verilip 2001 modellerinde 15.000 km seyirlerinde çok temiz CBR600f bulunabilir.
Başlangıç için okey iyi makina.. Ama bence "R" modeli değil
Comet ine bişi demiyorum. Tek kelime ile mükkemmel
Ama "R" icin.. Racing görünümlü naked demek geliyor içimden.
tamam iyi hoş ama bizim gibi yeni başlayanlar için bence biçilmiş kaftan ve ayrıca hoysug diğer 200cc çin malı raceler gibi değil gerçekten kaçışları mükemmel motoru test etmeni çok isterim emin ol bana hak vereceksin:D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler