Selam. Yaf COMET lafı sadece USA da mı kullanılıyor? Benimki sadece GT250R diye geçiyor "literatür" de. sanırım aynı motor sonuçta.
Ben 288 KM deyim motorumda.. Bakkala bile motorla gitmeme rağmen hala rodajdan kurtulamadım yani.
Bir arkadaş tutulmalardan falan söz etti. Ben geçenlerde 3 saat kadar kullandım, sonraki izlenimler: Boynum ve avuçlarımın içleri ağrıdı. Daha önce bisiklet yapmış birisi olarak, bu ağrıların, o kasların henüz gelişmediginden oldugunu biliyorum, ilk yarış bisikletine bindiğimde de bisiklet beni yavaş yavaş ortadan ikiye ayırmaya çalışırdı seleden itibaren
Yani yavaş yavaş kaybolacak bence.
Ama bu duruşun büyük faydası da var - 1.78 boylu birisi olarak, hızlandığımda selede biraz geri kayıp eğiliyorum, ve gelen rüzgarı önemli ölçüde kesebiliyorum bu şekilde, ve çok daha dengeli oluyor.
Motordan son derece memnunum, frenleri mesela komik derecede iyi tutuyor, fazla sıkarsanız rahatlıkla üzerinden atabilir sizi. Gaz yemesi son derece lineer ve sorunsuz. Ne diyeyim, hala iyi ki
Hyosung GT250R almışım diyorum. Tamam, tabi ABS olsa, injection olsa daha da iyiydi, jiklesi olmazdı, vs, ama bu paraya inanılmaz bir motor... ve millet birçok Suzuki yedek parçası bizim motora oluyormuş, mesela filtrelerimiz.
Aman dikkat - rodajında hız yapmayın, devri 6000 in altında tutun, bu ÇOK ÖNEMLİ. Rodajda daha motor çok sıkı olduğundan, normalden fazla ısınıyor, o yüzden zorlamamak lazım motoru. Kitabında anlatılmış bunlar.
Ha, case olarak, ben benzin deposu üzerine güçlü mıknatıslarıyla tutunan bir çanta aldım, çok rahat ettim, içine her bişeyi alıyor (ruhsat, cep tel, cüzdan, su şişesi falan). ve bir yerde mola verince bir saniyede çekip alıyorsunuz.
Hmm, herhalde trafikte beklerken sakınmak lazım, herhalde geçen birisi yürütebilir aynı rahatlıkta!
Sevgiler ve iyi sürüşler herkese,
-turgut
Selam. yakıt muslugu yok, yani otomatik - sanırım kontaga baglı?
RESERVE e almak falan luzumsuz zaten, üzerinde yakıt ibresi var zaten..
-t