BBR Hanım görmesin abi dikkat et malum oralar ufak yerler.
Ledo bence hemen al GV 650 yi yuva yıkmaz meraklanma ama yuvanı yapabilir benden sölemesi. Benim makina Moda da hit oldu üstünden indiremiyorum hatunları
BBR Hanım görmesin abi dikkat et malum oralar ufak yerler.
Ledo bence hemen al GV 650 yi yuva yıkmaz meraklanma ama yuvanı yapabilir benden sölemesi. Benim makina Moda da hit oldu üstünden indiremiyorum hatunları
Tamer arkadaşım,motorun çok güzel.Kazasız sürüşler dilerim.Peg korumaların çok güzel olmuş nerede ve ne kadara yaptırdığını sorabilirmiyim?Bende GT250R var.Bu modellerin koruma takozları yok.Olan takozlarda benim motora olmuyor. Peg korumalarını bir çeşit takoz gibi kullamak istiyorum.
Selam. Yaf COMET lafı sadece USA da mı kullanılıyor? Benimki sadece GT250R diye geçiyor "literatür" de. sanırım aynı motor sonuçta.TEASER adlı üyeden alıntı
Ben 288 KM deyim motorumda.. Bakkala bile motorla gitmeme rağmen hala rodajdan kurtulamadım yani.
Bir arkadaş tutulmalardan falan söz etti. Ben geçenlerde 3 saat kadar kullandım, sonraki izlenimler: Boynum ve avuçlarımın içleri ağrıdı. Daha önce bisiklet yapmış birisi olarak, bu ağrıların, o kasların henüz gelişmediginden oldugunu biliyorum, ilk yarış bisikletine bindiğimde de bisiklet beni yavaş yavaş ortadan ikiye ayırmaya çalışırdı seleden itibaren Yani yavaş yavaş kaybolacak bence.
Ama bu duruşun büyük faydası da var - 1.78 boylu birisi olarak, hızlandığımda selede biraz geri kayıp eğiliyorum, ve gelen rüzgarı önemli ölçüde kesebiliyorum bu şekilde, ve çok daha dengeli oluyor.
Motordan son derece memnunum, frenleri mesela komik derecede iyi tutuyor, fazla sıkarsanız rahatlıkla üzerinden atabilir sizi. Gaz yemesi son derece lineer ve sorunsuz. Ne diyeyim, hala iyi ki Hyosung GT250R almışım diyorum. Tamam, tabi ABS olsa, injection olsa daha da iyiydi, jiklesi olmazdı, vs, ama bu paraya inanılmaz bir motor... ve millet birçok Suzuki yedek parçası bizim motora oluyormuş, mesela filtrelerimiz.
Aman dikkat - rodajında hız yapmayın, devri 6000 in altında tutun, bu ÇOK ÖNEMLİ. Rodajda daha motor çok sıkı olduğundan, normalden fazla ısınıyor, o yüzden zorlamamak lazım motoru. Kitabında anlatılmış bunlar.
Ha, case olarak, ben benzin deposu üzerine güçlü mıknatıslarıyla tutunan bir çanta aldım, çok rahat ettim, içine her bişeyi alıyor (ruhsat, cep tel, cüzdan, su şişesi falan). ve bir yerde mola verince bir saniyede çekip alıyorsunuz.
Hmm, herhalde trafikte beklerken sakınmak lazım, herhalde geçen birisi yürütebilir aynı rahatlıkta!
Sevgiler ve iyi sürüşler herkese,
-turgut
Selam. yakıt muslugu yok, yani otomatik - sanırım kontaga baglı?bikehoper adlı üyeden alıntı
RESERVE e almak falan luzumsuz zaten, üzerinde yakıt ibresi var zaten..
-t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
freeboy, bahsedilen atölyeye arkadaşım kendi motoru için sisy bar sordu, 250 usd fiyat aldı - orjinali ise 250 euroydu, pazarlıkla falan 220-230 alınırdı, yani çok da hesaplı bir fiyat çekmediler o zaman, bu yüzden ben de çok merak ediyorum bu yaptırdıklarının toplam maliyeti ne oldu ? Tamer online olunca bilgi verebilirsen seviniriz.........
Hayırlı olsun! Geri vitesi yok ama ittiren ayaklarımız varaiqa adlı üyeden alıntı
-t
Bu kişileri umarım Global Motora şikayet ettiniz? Bence aynen bu emaili onlara gönderin.. -ttrigger adlı üyeden alıntı
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Fiyatlar gayet makul.Bahsettiğin atölye farklı bir yer olsa gerek çünkü orda keewayin sissybarı var o da 250$ değil 200ytl arkalıkla beraber.johnny_rook adlı üyeden alıntı
Yaptırdığım parçalar şu an prototip olduğundan kesin bir fiyat veremicem.Seri üretimden sonra kesin fiyatlerı çıkar ama ortalama bişeyler yaza bilirim.
motor koruma:180-200ytl
ekzost ve peg koruma:80-100ytl
ön siperlik:80-100ytl
arka çantalık:80-100ytl
kesin olmamakla beraber ortalama fiyatlar bu fiyatlara yaklaşık olur.
Bence fren pabucu biraz yakın duruyordur, o yüzden diske sürtüyordur.heLL adlı üyeden alıntı
Freni aşındırmak dışında bir derdi yok.
Yada periodik bir ses ise, disk eğridir.. -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Motor koruma demiri fiyatı bence çok abartı ...honda cbf motor koruma demirinin 50 ytl olduğu düşünülürse bu fiyata kimse almaz o demiri..sonuçta orjinal de değil....
bence global konuya el atmalı
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Tamer biraderim, çok sağol verdiğin bilgiler için Arslan ustayla telefonda görüştüm, şimdi Hyosung için orta sehpa ve ön siperik üzerine çalıştığını 15 gün sonra bitireceklerini söyledi. İnşallah bende aksesuar için yurt dışına para ödemek yerine, yerli sanayiye katkıda bulunmuş olucam sayende
Tamer, yerin doğru olduguna eminim çünkü senin ilk attıgın mesajdaki yer, bu arada sana katılmıyorum, fiyatlar bence de çok çok uygun değil, toplam maliyet fazla
BBRR globale gelince dedigin gibi atmalı ama atmıyor bir türlü, iki kere toplantı yapıldı, ikisinde de dile getirildi, forumda devamlı soruluyor, aklıma iki ihtimal geliyor, ya bu parçaların orjinali üretilmiyor ya da çok pahalı, global bu işe girmek istemiyor ki benim tahmini eger var ise gerçekten de pahalıdır,
arkadaşlar parça pahalı olabilir ..ama global illa bu parçayı ithal etmez ..honda aynı tip ve aynı cc motorda 50 ytl lik koruma demiri kullanıyor.....global bu parçayı türkiye imal ettirebilir bence ...böyle iş olurmu yaaa honda orjinal koruma demiri 50 ytl sanayide yapılan ve orjinal olmayan parça 180-200 ytl arası ..bu size normal geliyomu arkadaşlar...
bakın işte biri boşluk bırakıyosa illa başka birileri o boşluğu dolduruyor...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
selam. bugün yeni aldığım GV250 motorumu teslim aldım. Fakat ellerinde koruma demir yokmuş. Orijinal koruma demiri nerede bulabilirim? veya nereye yaptırabilirim?
hondanın koruma demiri orjinali 200 ytl arkadaşım yeni aldı geçenlerde 50ytl ye verdiklerine eminmisin.vala ben orjınalde olmasa aldım taktırdım demiri çünkü orjinali yok ve olsada bundan çok daha pahalı olacağı kesin ve kalite olarak bundan daha sağlam olacağını bile düşünmüyorum orjinalin.motorun bir aynası sinyali,bu koruma demiri fiyatında hatırlatırım.BBRR adlı üyeden alıntı
yer doğru olasa da orda bu fiyata sissybar yok,bi yanlışlık olmalı fiyatta.yapılan ürünleri ve fiyatları hakkında bilgim var her gün ordayım çünküfiyatlara pahalı diyorsun ama gv250 ile gv650 linin aksesuar fiyatlarına bi bak istersen ozman bu aksesuarlar bedava kalır yanında ki kalite ve işcilik olarak son derece iyiler yaptırdıklarım.gt lere orjınal aksesuar gelse bu fiyatları ytl olarak değil £ olarak düşün.yani bi koruma demiri 200£ olacak.işciilk ve kalite benim için önemli bu fiyata öpüp başıma koyarım ben bu kaliteyi açıkcası.Tamer, yerin doğru olduguna eminim çünkü senin ilk attıgın mesajdaki yer, bu arada sana katılmıyorum, fiyatlar bence de çok çok uygun değil, toplam maliyet fazla
BBRR globale gelince dedigin gibi atmalı ama atmıyor bir türlü, iki kere toplantı yapıldı, ikisinde de dile getirildi, forumda devamlı soruluyor, aklıma iki ihtimal geliyor, ya bu parçaların orjinali üretilmiyor ya da çok pahalı, global bu işe girmek istemiyor ki benim tahmini eger var ise gerçekten de pahalıdır
tamer, orjinallerinin gereksiz şekilde pahalı oldugu konusunda sana katılıyorum arkadaşım, dedim ya arkadaşın motoru için orjinal sisybara 250 euro fiyat çektiler, ama usta işi oldugundan ve maliyetler düşünülünce biraz daha ucuz olsaydı keşke diye düşünüyorum ama tabi bu bir istek sadece, ustanın verdigi fiyat işimize gelirse yaptırırız,
birde bu koruma demirinin şeklini ve yerini sen mi bu şekilde istedin yoksa başka bir yerden örnek alarak mı yaptınız, benim kafamdaki daha farklı bir şekil, istesek onu da yapabilirler mi ?
GV 250 orjinal koruma demiri yok ama orjinal geniş ayklıklar koruma demiri görevini görüyor arkadaşlar. Bizzat ben kendim test ettim geniş ayaklıkları
motor düştüğünde veya kaza anında geniş ayaklıklar üzerinde kalıyor motor depoya hiç bir şekilde zarar gelmiyor, belki ben kaza yaptığımda benim motora gelmedi. Geniş ayaklığın bir avantajıda ayakların çok rahat etmesi bunu sakın unutmayın arkadaşlar, kullananlar daha iyi bilir.
Şeklini ve tasarımını beraber yaptık.Bir çok deneme yaptık ve sonunda bunun en yakışanı olduğuna karar verdik.Başka tasarımlar yapılabilir fakat bu artı bir maliyet ve uğraş ister kalıp hazırlanıyor çünkü her parça için.Tüm parçaların prototiplerinin yapılması 2 hafta sürdü.Belki ileride usta alternatif bir tasarım yapabilir.johnny_rook adlı üyeden alıntı
Motoru aldığımda koruma demirinide üstünde istedim ...İstanbulu arayarak bu demirin fiyatını sordum 50 ytl dediler hatta burdaki honda bayisi bana ilk 75 demişti soradan 50 yi kabul etti..
diyelimki bu yan sanayi sizinkide yan sanayi değilmi sizin demiri hyosung fabrikasımı yapıyo ....niye hondanınki 50 ytl de hyosung demiri 180 - 200 ytl bu %400 fahiş fark neden bana bide bunu açıklarsan çok memnun olurum...
Aklıma bu farkın nedeni olarak şu geldi....nasılsa orjinali yok vede talep var ...madem piyasada yok piyasayı biz belirleyelim mantığımı var burda
Ayrıca ticari çıkar amaçlı bu tür yazılar forumda izinsiz yayınlanamaz
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
BBRR adlı üyeden alıntı
hondanın bir koruma takozu 260 ytl(honda vfr800)
hyosung un sissybarları 220£
hyosung'un bir ön siperlik camı 100£
vs..vs..
işte buyrun.
http://www.hyosung.co.uk/accessories.php
http://www.epfguzzi.com/hyosung/acce...ccessory1.html
Bu fiyatlar fahiş olmuyor da bunların yarısı fiyata daha fazla emek harcanarak yapılanlar nasıl oluyorda fahiş oluyor.Ayrıca ben burada bu işten kar etmiyorum kendime yaptırdım diğer arkadaşların da yararlanması için bilgi veriyorum.Şayet istemeyen varsa,isteyen arşatırsın istediği yerde yaptırsın.
Forumlar bu tür şeyleri paylaşmak,yardımlaşmak bilgi alışverişinde bulunmak içindir yanılıyor muyum?Açıkladım umarım memnun olmuşunuzdur.
siz istemiyor olabilirsiniz ama burada bilgi almak isteyen ve yararlanmak isteyen bir çok hyosung kullanıcısı var.Fiyatlar size pahalı geldi diye silin benim bütün mesajlarımı kimse de yaralanmasın olsun bitsin öyleyse.
konuyu hiç saptırmadan çok direk sordum .... ingiltere fiyatlarını değilde türkiyede aynı sınıf ve aynı fiyat motordan örnek verelim burda ben şimdi sana goldwingden örnek vermedimki fiyatı ve sınıfı aynı olan honda dan örnek verdim ...canlı canlı 50 ytl ye honda ya koruma demiri taktım ...sen aynı demiri yaptırmışsın ve almak isteyen olursa fiyatı 180-200 arası diyosun bende istedimki burda mademki paylaşıyoruz bunuda paylaşalım birileri rant yapacaksa alacak olan bunu bilsin ....bilsinki o demirin ederi veya muadili 50 ytl ....
Bide ufak bi hatırlatma kromaj koruma ile üstüne boya atılarak yapılan galvanizli boru arasında çok fiyat farkı var senin pahalı dediğin örnekler kromaj...galvaniz boyama değil...
benim taktığımda kromaj değil eğer sen ben kromaj yaptırıyorum dersen fiyat yükselecektir bu normal ama senin motora baktım seninkide kromaj değil
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Arkadaşlar bugun Bornova'da AKS sigortaya motoru (koc allianz) sigortalattım.
1) 600 YTL ye.. 7 taksit, %25 peşin ama
2) GT250R, 250 CC nin *altında* olduğu için (249 cc!) kilitli olmayan bir garajdan çalınırsa bir bardak su veriyorlar.
Böyle saçmalık olur mu allahaşkınıza? 1 cc için kilitli garaj mecburiyeti getiriyorlar!
-turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)