Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1181
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Biladere gidip sıfır cbf alınca uzun zamandır kendime sıfır bi motor almadığımı farkettim birde bilader biraz cbf e binsin diye gittim gt 250 yi aldım ...
    Aslında motor pazartesi gelmişti ama işlemleri bekleyip plaka takıldıktan sonra teslim almak istedim oda bu güne kısmetmiş..

    ilk sürüşte izlenimlerim . fren çok sert nedeni ,disc ve balataların biraz yenmesi lazım ..vites geçişleri cbf kadar kolay değil özellikle boşa alırken çok zorlandım .bu birazda alışkanlık işi henüz üstünde 15 km yaptım ilerleyen kmlerde daha rahat olacağım kesin . titreşim yok denecek kadar az .. v motorun avantajı bu...pazatesi kaskosunu yaptıracam 530-550 ytl civarı imiş OYAKBANK ta..7000-8000 devire kadar çıktım ...daha fazla zorlamadım 1000 den sonra asılırım ...motor hacim olarak çok geniş 250 cc ile 650cc zevkini verebiliyor..

    2006 kasa comet 2005 ile aradaki en büyük farklara gelince şase 2006 da siyah olmuş artı jantlarda siyah diğer renklerde bu nasıl bilemiyorum bilen varsa aydınlatsın bizi...birde ön amortisörleri tutan döküm 2005 modellerde tarşlamada çizgiler vardı 2006 da bu traş hatası yok pürüzsüz ...aşağıda resimler...









    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1182
    Proximity - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul TR
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R



    Buda binimki =))

  3. #1183
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    slm arabacı sitedeki fiyatlar anahtar teslim fiyatlarıdır
    zam olayıda yakında
    [U]AYGÜN MOTOR[/U]
    Hayırlı sürüşler diler.....

  4. #1184
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı Proximity adlı üyeden alıntı



    Buda binimki =))
    proximity gördüğüm kadarıyla gt250R yazısını sökmüşsün bunu nasıl yaptın sölersen sevinirim geçirdiğim ufak kaza sonrası motor yan yatınca tam yazının üzeri çizildi ve hoş durmuyo ya yazıyı tekrar isteticem yada sökücem


    bide arkadaşlar motoru parlatmak için ben normal pasta kullanıyorum farklı önerisi olan var mı ayrıca disk ve zincir bakım+temizliği için ne kullanmamız gerekiyo (markalı ve nerede satıldıgınıda biliyosak) sölerseniz sevirinim benim motor 1600km ye geldi daha 2-3 kere temizleyebildim biraz bakmam lazım yellowstorm a

    beyaz ampul uygulaması yapan var mı gt250R ına çok hoş duracağını düşünüyorum...(xenon çok daha güzel olur ama tuzlu oluyo oda)
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  5. #1185
    Proximity - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul TR
    Motosikleti
    Hyosung Gt250R
    Elinle sökebilirsin , ardından bi sil sağlam...
    Ben sprey zincir yagı kullandım ötüyodu zincirim , şimdi güzel işliyo..

  6. #1186
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı aytskal adlı üyeden alıntı
    sarı gt 250 r ı olanlar kıskansın
    Jakobien yenge görmesin...
    Arkadaşlar alt devirlerde motordan tıkırtı duyan varmı merakla yanıt bekliyorum ben çok rahatsız olmaya başladım bundan elimize almayalım sübapları.Ertuğrul sen ne yaptın aştınmı hallettinmi bu sıkıntıyı...[/QUOTE]

    Aynı tıkırtı bende de var. Neden yaptığını anlayabilmiş değililm. Sübap ayarına gelince ;filitre siarişi verdim, gelince motoru komple bir elden geçireceğiz, bakalım nasıl olacak.

    Durumdan haberdar ederim. Yüksek süratli seyahatlarda motor fazlaca ısınıyor gibi geldi. Bu yüzden bu aralar pek süratli kullanmıyorum.

    Not: Sübap ayarınızı yaptırırken eksantrik zincirinizide gerdirmeyi unutmayın. Benimki bi hayli ses yapmaya başladı.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  7. #1187
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
    Jakobien yenge görmesin...
    Arkadaşlar alt devirlerde motordan tıkırtı duyan varmı merakla yanıt bekliyorum ben çok rahatsız olmaya başladım bundan elimize almayalım sübapları.Ertuğrul sen ne yaptın aştınmı hallettinmi bu sıkıntıyı...
    Bende özellikle motor tam sıcak değilken yapıyor bakım sonrası oldu özellikle belirtmeliyim.Şu sıralar işten kullanmıyorum zaten iyice ısınınca kesiyor alt devirlerde ses var ama çok sert değil özellikle beni korkutan alt devirlerde yağlama oranı çok yüksek değilken sorun çıkarması işten kurtulayım ilk gideceğim yer servis bu şekilde kullanmam zaten birde sübap zinciri gördüğüm kadarıyla çok sağlam bir malzeme ama 650 lik bir GT R motoruna aitti sanıyorum pek emin değilim servisin bana söylediği sübap ayarı için bir alet gerekiyormuş o gelsin bakarız demişlerdi bana kullandığın motor yağını özelden mesaj atarsan sevinirim ben bilinen o kaliteli özel denen yağı kullandım ondan şüphelenmiyorda değilim sende onu tercih edersin diye düşünüyorum çünkü özen gösteriyorsun makinene...

  8. #1188
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı aytskal adlı üyeden alıntı
    Bende özellikle motor tam sıcak değilken yapıyor bakım sonrası oldu özellikle belirtmeliyim.Şu sıralar işten kullanmıyorum zaten iyice ısınınca kesiyor alt devirlerde ses var ama çok sert değil özellikle beni korkutan alt devirlerde yağlama oranı çok yüksek değilken sorun çıkarması işten kurtulayım ilk gideceğim yer servis bu şekilde kullanmam zaten birde sübap zinciri gördüğüm kadarıyla çok sağlam bir malzeme ama 650 lik bir GT R motoruna aitti sanıyorum pek emin değilim servisin bana söylediği sübap ayarı için bir alet gerekiyormuş o gelsin bakarız demişlerdi bana kullandığın motor yağını özelden mesaj atarsan sevinirim ben bilinen o kaliteli özel denen yağı kullandım ondan şüphelenmiyorda değilim sende onu tercih edersin diye düşünüyorum çünkü benim gibi özen gösteriyorsun makinene...

    Benim bahsettiğim ses metal vuruntusu şeklinde, eğer sesi dikkatli dinlersen, zincir sesini duyabilirsin. Zincir meselesine gelince, motorlar imal edilirken herşeyi ayarlanır ancak rodaj dönemi boyunca motosikletlerde zincirin uzaması gibi durumlar sözkonusıdur ki bu eksantrik zinciri için de geçerlidir. Bu yüzden zinciri geren plastik gergi malzemesinin bir anahtar yardımıyla dışardan gerilmesi kafidir ancak bu işi servista yapmak istediğim için şu an pek kurcalamak istemiyorum.

    Sübap ayarı meselesine gelince; Servislere gönderdikleri kitapların aynısı bende de var (ilk sayfaya da eklenmişti). Buna göre sübap ayarı basit bir sentille yapılıyor (aslında kontrol ediliyor, eğer hata varsa ayarlanıyor). Sanırım servis elemanları sübap ayarı işi biraz uzun süre aldığı ve ilk bakım çerçevesinde ücretsiz olduğu için sallıyorlar. Sübap ayarı meselesine bu kadar düşmemin sebebi benim eski Hyoyu alan çocuk 3000 küsür km de (kuvvetle muhtemel hararet yüzünden) krank kilitledi. Motoru garantiden yaptıracak ama yine de nahoş bir durum.

    Yağ meselesine gelince rodaj zamanı boyunca, rodajın daha güzel geçmesi amacıyla petrol ofisinin yarı sentetik yağını kullandım, ama bu bakımdan itibaren tam sentetik bir yağa geçmeyi düşünüyorum. (muhtemelen shell veya castrol)
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  9. #1189
    masken37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2006
    ben de hyosung un gv 250 modeli var ayrıyetten hyosung ve truva marka motosikletlerin baliyiği var çok kaliteli motor yamahanın 600 lük motorunda 4 sübab var hyosung un 250 lik te 8 sübap

  10. #1190
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
    Benim bahsettiğim ses metal vuruntusu şeklinde, eğer sesi dikkatli dinlersen, zincir sesini duyabilirsin. Zincir meselesine gelince, motorlar imal edilirken herşeyi ayarlanır ancak rodaj dönemi boyunca motosikletlerde zincirin uzaması gibi durumlar sözkonusıdur ki bu eksantrik zinciri için de geçerlidir. Bu yüzden zinciri geren plastik gergi malzemesinin bir anahtar yardımıyla dışardan gerilmesi kafidir ancak bu işi servista yapmak istediğim için şu an pek kurcalamak istemiyorum.

    Sübap ayarı meselesine gelince; Servislere gönderdikleri kitapların aynısı bende de var (ilk sayfaya da eklenmişti). Buna göre sübap ayarı basit bir sentille yapılıyor (aslında kontrol ediliyor, eğer hata varsa ayarlanıyor). Sanırım servis elemanları sübap ayarı işi biraz uzun süre aldığı ve ilk bakım çerçevesinde ücretsiz olduğu için sallıyorlar. Sübap ayarı meselesine bu kadar düşmemin sebebi benim eski Hyoyu alan çocuk 3000 küsür km de (kuvvetle muhtemel hararet yüzünden) krank kilitledi. Motoru garantiden yaptıracak ama yine de nahoş bir durum.

    Yağ meselesine gelince rodaj zamanı boyunca, rodajın daha güzel geçmesi amacıyla petrol ofisinin yarı sentetik yağını kullandım, ama bu bakımdan itibaren tam sentetik bir yağa geçmeyi düşünüyorum. (muhtemelen shell veya castrol)
    Ben bir şey diyemiyorum ya bu kadar olur yani eğer o bahsi geçen alet sentil ise bende istemedikleri kadar var umarım bahsettikleri başka bir şeydir eğer değilse şiddetli eleştirilerime maruz kalacaklar!Bende tık tık diye ses geliyor hani ince metalleri bir birine vurunca çıkan ses zincir sesi duymuyorum devir artınca ses gidiyor ben sübaplar konusunda dikkatli olunmalı özen gösterilmeli diyorum.Birde tam uç pozisyonda sübap aralığı kaç mm olmalı paylaşırsan sevinirim kalkıp motoru açıp bakacak değilim sadece meraktan soruyorum.Krank kilitleyen bir hyoda ben gördüm ama onun yağı bitmişti.Biride yolda giderken kilitledi diye bahsetmişti ama o makineyi gözümle görmedim arkadaş söylediğine göre sert kullanım tarzını seven bir elemanmış.Bana Ustalar en iyisi Repsol dediler onu kullanın dedim bakacağız artık çaresine...

  11. #1191
    mustafatuzlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    TC-İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011)
    Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...

    - Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?

    Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?

    saygılar

    Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...

    - Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?

    Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?

    saygılar

  12. #1192
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Bahsettikleri elektronik alet bu (motor takometresi: ateşleme sayısını ölçerek devir sayısını gösteriyor) Sübap ayarıyla alakası yok




    Bu ise sübap ayarının yapılışı.(Motor soğukken yapılmalı, emme sübapı 01-02 mm , ekzoz sübapı ise 0.2-0.3 mm arası)

    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  13. #1193
    mustafatuzlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    TC-İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011)
    Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...

    - Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?

    Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?

    saygılar

    Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...

    - Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?

    Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?

    saygılar

  14. #1194
    heLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2003
    Şehir
    istanbuL
    Motosikleti
    07' GSX-R 600
    Arkadaslar bu 1000 bakimi ne kadara mal oluyor ? Bu aralarda yaptiraniniz varmi ?
    Suzuki [B]GSX-R 600[/B] '07
    [B]2[/B] Fast [B]4[/B] You

  15. #1195
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı heLL adlı üyeden alıntı
    Arkadaslar bu 1000 bakimi ne kadara mal oluyor ? Bu aralarda yaptiraniniz varmi ?
    Malzeme dahil 75 ytl İki hafta oluyor yaptıralı(yağ filtre ve aksam bakımı (zincir vb)...
    Ertuğrul teşekkürler...

  16. #1196
    cem.alper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2005
    Şehir
    istanbul
    selamlar daha 1 haftalık gt-250r kullanıcı olamama ragmen 1000 km rodajı doldurdum motor benim için gayet hoş bi sıkıntım olmadı hızlanma ve durus gayet iyi bugun bakım için yuzel motora gideceğim bakım ucreti 40 ytl dediler

  17. #1197
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    arkadaşlar, bu işin standart bir fiyatta olması gerekmiyor mu ?
    aytsakal çok şaşırdım fiyatı duyunca ? 75YTL fazla değil mi ?
    benim 1000 bakımında yağ ve yağ filitresi değişti, yanlış hatırlamıyorsam 25 yada 30 YTL falan aldılar, ilk bakımda işçilik alınmıyor

  18. #1198
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı johnny_rook adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar, bu işin standart bir fiyatta olması gerekmiyor mu ?
    aytsakal çok şaşırdım fiyatı duyunca ? 75YTL fazla değil mi ?
    benim 1000 bakımında yağ ve yağ filitresi değişti, yanlış hatırlamıyorsam 25 yada 30 YTL falan aldılar, ilk bakımda işçilik alınmıyor
    Evet biliyorum bana bu fiyat dediler iki yerden fiyat aldım hatta bikehoper ile gittik isteyenlere telefon numaralarını iki işletmeninde özelden mesaj atabilirim diğer şehirlerde neden 50 ytl falan diye sorduğumda istersen ucuz yağ kullanır bakım malzemelerinin kalitesini düşük tutarız dediler bu pek tercih ettiğim bir durum olamaz tabi bilmiyorum kasko 680 ytl bakım 75 ytl İzmirde fiyatlar neden böyle anlamış değilim üstelik araştırıyorumda servislerin telefon numaralarını isteyene yollarım...

  19. #1199

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    Aynı soruyu bikaç ay önce ben de sormuştum.1000 km bakımını ve sonraki periyodik bakım fiyatlarını maalesef her servis farklı uyguluyor.
    Ben 50 YTL'ye yaptırmıştım.
    Şimdi 3binde,bakalım 4bin bakımı ne tutacak.

  20. #1200
    scorpi0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Hyo' GT650S
    Ben 650km'de sadece yag degistirdim. 3 litre yag 50YTL tuttu.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler