MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Temmuz 2006, 21:55
#1181
Süper Moderatör (BBRR)
Reklamlar
-
21 Temmuz 2006, 22:11
#1182
Buda binimki =))
-
22 Temmuz 2006, 13:57
#1183
slm arabacı sitedeki fiyatlar anahtar teslim fiyatlarıdır
zam olayıda yakında
[U]AYGÜN MOTOR[/U]
Hayırlı sürüşler diler.....
-
22 Temmuz 2006, 17:08
#1184
Proximity adlı üyeden alıntı
Buda binimki =))
proximity gördüğüm kadarıyla gt250R yazısını sökmüşsün bunu nasıl yaptın sölersen sevinirim geçirdiğim ufak kaza sonrası motor yan yatınca tam yazının üzeri çizildi ve hoş durmuyo ya yazıyı tekrar isteticem yada sökücem
bide arkadaşlar motoru parlatmak için ben normal pasta kullanıyorum farklı önerisi olan var mı ayrıca disk ve zincir bakım+temizliği için ne kullanmamız gerekiyo (markalı ve nerede satıldıgınıda biliyosak) sölerseniz sevirinim benim motor 1600km ye geldi daha 2-3 kere temizleyebildim biraz bakmam lazım yellowstorm a
beyaz ampul uygulaması yapan var mı gt250R ına çok hoş duracağını düşünüyorum...(xenon çok daha güzel olur ama tuzlu oluyo oda)
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
23 Temmuz 2006, 14:06
#1185
Elinle sökebilirsin , ardından bi sil sağlam...
Ben sprey zincir yagı kullandım ötüyodu zincirim , şimdi güzel işliyo..
-
23 Temmuz 2006, 23:52
#1186
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
aytskal adlı üyeden alıntı
sarı gt 250 r ı olanlar kıskansın
Jakobien yenge görmesin...
Arkadaşlar alt devirlerde motordan tıkırtı duyan varmı merakla yanıt bekliyorum ben çok rahatsız olmaya başladım bundan elimize almayalım sübapları.Ertuğrul sen ne yaptın aştınmı hallettinmi bu sıkıntıyı...[/QUOTE]
Aynı tıkırtı bende de var. Neden yaptığını anlayabilmiş değililm. Sübap ayarına gelince ;filitre siarişi verdim, gelince motoru komple bir elden geçireceğiz, bakalım nasıl olacak.
Durumdan haberdar ederim. Yüksek süratli seyahatlarda motor fazlaca ısınıyor gibi geldi. Bu yüzden bu aralar pek süratli kullanmıyorum.
Not: Sübap ayarınızı yaptırırken eksantrik zincirinizide gerdirmeyi unutmayın. Benimki bi hayli ses yapmaya başladı.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
24 Temmuz 2006, 00:05
#1187
Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
Jakobien yenge görmesin...
Arkadaşlar alt devirlerde motordan tıkırtı duyan varmı merakla yanıt bekliyorum ben çok rahatsız olmaya başladım bundan elimize almayalım sübapları.Ertuğrul sen ne yaptın aştınmı hallettinmi bu sıkıntıyı...
Bende özellikle motor tam sıcak değilken yapıyor bakım sonrası oldu özellikle belirtmeliyim.Şu sıralar işten kullanmıyorum zaten iyice ısınınca kesiyor alt devirlerde ses var ama çok sert değil özellikle beni korkutan alt devirlerde yağlama oranı çok yüksek değilken sorun çıkarması işten kurtulayım ilk gideceğim yer servis bu şekilde kullanmam zaten birde sübap zinciri gördüğüm kadarıyla çok sağlam bir malzeme ama 650 lik bir GT R motoruna aitti sanıyorum pek emin değilim servisin bana söylediği sübap ayarı için bir alet gerekiyormuş o gelsin bakarız demişlerdi bana kullandığın motor yağını özelden mesaj atarsan sevinirim ben bilinen o kaliteli özel denen yağı kullandım ondan şüphelenmiyorda değilim sende onu tercih edersin diye düşünüyorum çünkü özen gösteriyorsun makinene...
-
24 Temmuz 2006, 00:21
#1188
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
aytskal adlı üyeden alıntı
Bende özellikle motor tam sıcak değilken yapıyor bakım sonrası oldu özellikle belirtmeliyim.Şu sıralar işten kullanmıyorum zaten iyice ısınınca kesiyor alt devirlerde ses var ama çok sert değil özellikle beni korkutan alt devirlerde yağlama oranı çok yüksek değilken sorun çıkarması işten kurtulayım ilk gideceğim yer servis bu şekilde kullanmam zaten birde sübap zinciri gördüğüm kadarıyla çok sağlam bir malzeme ama 650 lik bir GT R motoruna aitti sanıyorum pek emin değilim servisin bana söylediği sübap ayarı için bir alet gerekiyormuş o gelsin bakarız demişlerdi bana kullandığın motor yağını özelden mesaj atarsan sevinirim ben bilinen o kaliteli özel denen yağı kullandım ondan şüphelenmiyorda değilim sende onu tercih edersin diye düşünüyorum çünkü benim gibi özen gösteriyorsun makinene...
Benim bahsettiğim ses metal vuruntusu şeklinde, eğer sesi dikkatli dinlersen, zincir sesini duyabilirsin. Zincir meselesine gelince, motorlar imal edilirken herşeyi ayarlanır ancak rodaj dönemi boyunca motosikletlerde zincirin uzaması gibi durumlar sözkonusıdur ki bu eksantrik zinciri için de geçerlidir. Bu yüzden zinciri geren plastik gergi malzemesinin bir anahtar yardımıyla dışardan gerilmesi kafidir ancak bu işi servista yapmak istediğim için şu an pek kurcalamak istemiyorum.
Sübap ayarı meselesine gelince; Servislere gönderdikleri kitapların aynısı bende de var (ilk sayfaya da eklenmişti). Buna göre sübap ayarı basit bir sentille yapılıyor (aslında kontrol ediliyor, eğer hata varsa ayarlanıyor). Sanırım servis elemanları sübap ayarı işi biraz uzun süre aldığı ve ilk bakım çerçevesinde ücretsiz olduğu için sallıyorlar. Sübap ayarı meselesine bu kadar düşmemin sebebi benim eski Hyoyu alan çocuk 3000 küsür km de (kuvvetle muhtemel hararet yüzünden) krank kilitledi. Motoru garantiden yaptıracak ama yine de nahoş bir durum.
Yağ meselesine gelince rodaj zamanı boyunca, rodajın daha güzel geçmesi amacıyla petrol ofisinin yarı sentetik yağını kullandım, ama bu bakımdan itibaren tam sentetik bir yağa geçmeyi düşünüyorum. (muhtemelen shell veya castrol)
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
24 Temmuz 2006, 00:27
#1189
ben de hyosung un gv 250 modeli var ayrıyetten hyosung ve truva marka motosikletlerin baliyiği var çok kaliteli motor yamahanın 600 lük motorunda 4 sübab var hyosung un 250 lik te 8 sübap
-
24 Temmuz 2006, 00:32
#1190
Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
Benim bahsettiğim ses metal vuruntusu şeklinde, eğer sesi dikkatli dinlersen, zincir sesini duyabilirsin. Zincir meselesine gelince, motorlar imal edilirken herşeyi ayarlanır ancak rodaj dönemi boyunca motosikletlerde zincirin uzaması gibi durumlar sözkonusıdur ki bu eksantrik zinciri için de geçerlidir. Bu yüzden zinciri geren plastik gergi malzemesinin bir anahtar yardımıyla dışardan gerilmesi kafidir ancak bu işi servista yapmak istediğim için şu an pek kurcalamak istemiyorum.
Sübap ayarı meselesine gelince; Servislere gönderdikleri kitapların aynısı bende de var (ilk sayfaya da eklenmişti). Buna göre sübap ayarı basit bir sentille yapılıyor (aslında kontrol ediliyor, eğer hata varsa ayarlanıyor). Sanırım servis elemanları sübap ayarı işi biraz uzun süre aldığı ve ilk bakım çerçevesinde ücretsiz olduğu için sallıyorlar. Sübap ayarı meselesine bu kadar düşmemin sebebi benim eski Hyoyu alan çocuk 3000 küsür km de (kuvvetle muhtemel hararet yüzünden) krank kilitledi. Motoru garantiden yaptıracak ama yine de nahoş bir durum.
Yağ meselesine gelince rodaj zamanı boyunca, rodajın daha güzel geçmesi amacıyla petrol ofisinin yarı sentetik yağını kullandım, ama bu bakımdan itibaren tam sentetik bir yağa geçmeyi düşünüyorum. (muhtemelen shell veya castrol)
Ben bir şey diyemiyorum ya bu kadar olur yani eğer o bahsi geçen alet sentil ise bende istemedikleri kadar var umarım bahsettikleri başka bir şeydir eğer değilse şiddetli eleştirilerime maruz kalacaklar!Bende tık tık diye ses geliyor hani ince metalleri bir birine vurunca çıkan ses zincir sesi duymuyorum devir artınca ses gidiyor ben sübaplar konusunda dikkatli olunmalı özen gösterilmeli diyorum.Birde tam uç pozisyonda sübap aralığı kaç mm olmalı paylaşırsan sevinirim kalkıp motoru açıp bakacak değilim sadece meraktan soruyorum.Krank kilitleyen bir hyoda ben gördüm ama onun yağı bitmişti.Biride yolda giderken kilitledi diye bahsetmişti ama o makineyi gözümle görmedim arkadaş söylediğine göre sert kullanım tarzını seven bir elemanmış.Bana Ustalar en iyisi Repsol dediler onu kullanın dedim bakacağız artık çaresine...
-
24 Temmuz 2006, 00:41
#1191
Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...
- Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?
Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?
saygılar
Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...
- Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?
Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?
saygılar
-
24 Temmuz 2006, 00:54
#1192
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bahsettikleri elektronik alet bu (motor takometresi: ateşleme sayısını ölçerek devir sayısını gösteriyor) Sübap ayarıyla alakası yok
Bu ise sübap ayarının yapılışı.(Motor soğukken yapılmalı, emme sübapı 01-02 mm , ekzoz sübapı ise 0.2-0.3 mm arası)
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
24 Temmuz 2006, 00:59
#1193
Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...
- Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?
Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?
saygılar
Merakımdan Soruyorum kusura bakmayın...
- Hyo 250R Modeli , Kalkışta veya herhangi bir Durumda Tek teker yapabilirmi?
Yapılıyorsa Nasıl yapılıyor yani işin teknik detayı nedir?
saygılar
-
24 Temmuz 2006, 10:52
#1194
Arkadaslar bu 1000 bakimi ne kadara mal oluyor ? Bu aralarda yaptiraniniz varmi ?
Suzuki [B]GSX-R 600[/B] '07
[B]2[/B] Fast [B]4[/B] You
-
24 Temmuz 2006, 11:24
#1195
heLL adlı üyeden alıntı
Arkadaslar bu 1000 bakimi ne kadara mal oluyor ? Bu aralarda yaptiraniniz varmi ?
Malzeme dahil 75 ytl İki hafta oluyor yaptıralı(yağ filtre ve aksam bakımı (zincir vb)...
Ertuğrul teşekkürler...
-
24 Temmuz 2006, 11:28
#1196
selamlar daha 1 haftalık gt-250r kullanıcı olamama ragmen 1000 km rodajı doldurdum motor benim için gayet hoş bi sıkıntım olmadı hızlanma ve durus gayet iyi bugun bakım için yuzel motora gideceğim bakım ucreti 40 ytl dediler
-
24 Temmuz 2006, 11:31
#1197
arkadaşlar, bu işin standart bir fiyatta olması gerekmiyor mu ?
aytsakal çok şaşırdım fiyatı duyunca ? 75YTL fazla değil mi ?
benim 1000 bakımında yağ ve yağ filitresi değişti, yanlış hatırlamıyorsam 25 yada 30 YTL falan aldılar, ilk bakımda işçilik alınmıyor
-
24 Temmuz 2006, 11:40
#1198
johnny_rook adlı üyeden alıntı
arkadaşlar, bu işin standart bir fiyatta olması gerekmiyor mu ?
aytsakal çok şaşırdım fiyatı duyunca ? 75YTL fazla değil mi ?
benim 1000 bakımında yağ ve yağ filitresi değişti, yanlış hatırlamıyorsam 25 yada 30 YTL falan aldılar, ilk bakımda işçilik alınmıyor
Evet biliyorum bana bu fiyat dediler iki yerden fiyat aldım hatta bikehoper ile gittik isteyenlere telefon numaralarını iki işletmeninde özelden mesaj atabilirim diğer şehirlerde neden 50 ytl falan diye sorduğumda istersen ucuz yağ kullanır bakım malzemelerinin kalitesini düşük tutarız dediler bu pek tercih ettiğim bir durum olamaz tabi bilmiyorum kasko 680 ytl bakım 75 ytl İzmirde fiyatlar neden böyle anlamış değilim üstelik araştırıyorumda servislerin telefon numaralarını isteyene yollarım...
-
24 Temmuz 2006, 11:41
#1199
Aynı soruyu bikaç ay önce ben de sormuştum.1000 km bakımını ve sonraki periyodik bakım fiyatlarını maalesef her servis farklı uyguluyor.
Ben 50 YTL'ye yaptırmıştım.
Şimdi 3binde,bakalım 4bin bakımı ne tutacak.
-
24 Temmuz 2006, 11:52
#1200
Ben 650km'de sadece yag degistirdim. 3 litre yag 50YTL tuttu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler