beyler hepiniz racing'çisiniz heralde özür dileyerek bir soru sormak isterim Hyosung MS3 125cc nerede bulabilirim fiatı hakkında bilginiz var mı? tanks....
beyler hepiniz racing'çisiniz heralde özür dileyerek bir soru sormak isterim Hyosung MS3 125cc nerede bulabilirim fiatı hakkında bilginiz var mı? tanks....
selam herkeze bi scooter kullanıcısıyım
forumunuzu nerdeyse baştan sona okudum
2.el gt250 comet düşünüyorum
alırken nelere dikkat edilmeli?
bide comet 250 nin 0-100 hızlanması nedir?
performans konusunda R modelden aşşağı kalırmı?
biçoğunuz şanzımansorunundan bahsetmiş sonuç ne oldu çözüldümü?
modifiye durumu nedir 2.el ilan sitesinde birisi 41hp ye yükselttiğini sölemiş doorumudur?
uzun yol yapmayı seviyorum comet yorarmı?
comet virajda bi racing kadar yatarmı?
arka lastiği 150 sanırım maksimumda kaçlık uyar?
lastik değişirse yakıt tüketimi artarmı artarsa ne kadar artar?
dielimki frenlerden memnun kalmadım ön çatala 2. bi disk taktırabilirmiyim?
artçının uzun yoldaki durumu nedir çok yorulurmu?
bide akıllı uslu kullanımda toplam kaç kilometre görür bu mutur (ömrü nedir)
cevaplar için şimdiden teşekkürler..
GKN...
Kesinlikle alırken motorun zorlanıp zorlanmadığına baktırmalısın iyi bir ustaya.Performans bence aynı gibi şanzıman problemi yavaş yavaş aşılıyor süre geçtikçe.Biraz yoruyor ama kesinlikle R kadar değil ben yorulmuyorum hatta çok zevk alıyorum.Frenlere dikkat.Ben 50 - 60 dereceye kadar rahatlıkla yatıyorum yola tutunuyor Lastik çapı ile oynarsan elbette tüketim değişecektir.Bende zorlamadan gezinti amacı ile kullanıyorum göreceğiz hep beraber motor ömrünü...
Hoşgeldin...
Scorpio İzmirden Merhabalar...
evet beyler tahminimce sizin daha çok ve daha güzel anlatacak sürüş deneyimleriniz vardır ama ben size bostancı sahilde ışıklardan kalkışımı anlatıcam...
benim keeway i abime postalyıp motorları değiştikten sonra bost. sahile indik..
tabi önce ısınma olayını aştık sonra ışıklara geldik. yanda hatunlar bakıyorlarmış ama ben motora konstre olmuşum ne hatunu
ışık yandi ve ben en önden fırrrrrladım .. tabi herkeez ayar olmuştur ama motorada yapıştım öne doğru 115 km hızı görünce bıraktım tabi...
alet çok seri imiş bizim sl 150 düldül kalıo haaliylede kullanmak çok zevkli böyle bi motoru..
tabbii karizmasıda cabası..
ama ilk acemilikten olsa gerek ayaklarımı tam koyamadım hatta biraz egzosa değdim sandım ama ne egzos da nede ayakkabımda herhangibi bi iz olmadı .. neyse aman fazla hızlanmadan kazasız sürüşler..
emniyet emniyet kontrolsüz güç GÜÇ değildir....
güç sizinle olsun
koluna taktığın kask kafanı korumaz
merhaba arkadaslar.deli gibi o motor mu bu motor mu su motor mu diye sağa sola saldırırken,gv 250 aquila ve gt 250 r arasında kaldım. biliyorum iki tür farklı ama bu ilk motorsikletim olacak herhalde kısmet olursa 3-5 sene kullanacağım. acaba izmirde satış servis yönünden rahat olur muyum? izmirden arkadas var mı aranızda? ve bu fiyatlara (gv 250 aquila ile regal karşılaştırarak düşünelim) değer mi? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
[QUOTE=gamas]Biraz evvel Globalmotor'dan Rahmi Gürsoy bey ile telefonla görüştüm.
Kendisine iki konu aktardım.Konular ve cevapları:
1.Motoru aldığım firma ile sözleşmemin anahtar teslimi olduğunu ancak
firmanın yatırması gereken motorlu taşıtlar vergisini süresinde yatırmadığını
ve devamlı oyaladığını söyledim.
R.G.: Bunu firma ile çözümleyeceksiniz.
gamas merhaba, ben de istinye motor'dan aldım motoru ve motorlu taşıtlar vergisinin birinci taksidini firmanın ödemediğini "gelirler.gov.tr" adresinden görüyorum. firmayı aradım, yatırdık gibi bişeyler dediler ama tatmin olmadım. sen halledebildin mi bu konuyu, hallettiysen nasıl??
aynı sorunu biz de yaşamıştık. gittik kendimiz ödedik.deneter adlı üyeden alıntı
İstinye Motor ile görüşün, yine kendiniz yatırmak zorunda kalacaksınız muhtemelen ama enayi olmadığınızı ve bundan sonra ki müşterilerde dikkatli olmaları gerektiğini anlasınlar.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
[QUOTE=deneter]Arkadaşım benim iki konuda çözüme ulaşmış değil.Bakım konusu sanırım bugün hallolacak.Üç gündür devamlı temas halindeyim.gamas adlı üyeden alıntı
Motorlu taşıtlar vergisi daha yatmadı.Bayi parayı muameleciye verdiğini söylüyor.Muamelecide okeyliyor.Ancak bu konuda bayi sorumlu.
Eğer bu parayı (tutarı önemli değil ama) ben yatırırsam şu ana kadar yapmadığımı yaparak firmanın ismini burada yazacağım.
crato adlı üyeden alıntı
crato, iki servise + bayiye de sordum, yok öyle ayar falan dediler, daha önce bunu yapmış biri yada bir yer var mı bildigin ?
bir tanesi sadece amortisör sertleşir, alçalma olmaz dedi hatta
alla alla, zahmet edip de eğilip amortisöre bir baksalarmış (GT250R da var sadece) ayarlı amortisör neden konulmuş.johnny_rook adlı üyeden alıntı
bu arada ben amortisör sertleşince bir miktar alçalır diye biliyorum. çünkü sertleştirmek için yayı sıkıştırıyor, yay sıkışınca da haliyle alçalma oluyor.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
[QUOTE=aytskal]Resimde görülen kırmızı yuvarlak içine alınmış noktadaki alyan civataları gevşetip motosikleti alçaltmak mümkün bağlantı amortisör üzerinde diğer şekilde arka amortisördede ayar varmı? ayar yapılabilecek bir yer göremedim ben...
Dostum peki bunu yaparsak sadece ön taraf alçalmaz mı ? arka için de bir işlem gerekir herhalde, bilmedigim için.....
[QUOTE=johnny_rook]Evet bizim arka amortisörde yaylı ön için tabiki sadece ön yere iner alçalır arka amortisöre baktım biraz önce ayar için civata yada herhangi bir şeye rastlamadım crato bu ayar nereden yapılıyor paylaşırsan bizimle...aytskal adlı üyeden alıntı
Gerçi sadece GT R da var demişsin ama...
arkadaşlar,hepinize merhaba,pazar günü bir organizasyon var sanırım,program varsa ne olduğu hakkında bilgi veren olursa makbule geçer,şimdiden teşekkürler
sarı gt 250 r ı olanlar kıskansın
To know me is to love me....
sarı gt 250 r ı olanlar kıskansın[/QUOTE]
Jakobien yenge görmesin...
Arkadaşlar alt devirlerde motordan tıkırtı duyan varmı merakla yanıt bekliyorum ben çok rahatsız olmaya başladım bundan elimize almayalım sübapları.Ertuğrul sen ne yaptın aştınmı hallettinmi bu sıkıntıyı...
Arkadaşlar,Maslak Yücel Motor'a sordum ama amortisörden motorun yüksekliği değişmiyor.Motorun altındaki iki adet lamanın çıkarılıp daha uzun lamaların takılması gerekiyor.Başka çare olarak selenin süngerini traşlamak olabilir.Paranız varsa daha ince yanaklı arka lastik taktırmakta moturun yüksekliğini düşürürmüş.Ama amortisörden bu iş olmuyor.Ben lamaları değiştirip motorun orijinalliğine değişiklik yaptırmak istemiyorum.Ya selenin süngerini traşlatacağız yada böyle kullanmaya devam edeceğim.
Arkadaşlar,aynen devam edeyim:Yücel Motor Yasin Usta benim motoru ön suspansiyonlardan alçaltmak için civataları gevşetti ama olmuyor.Bizim motorlarda ön süspansiyonlardan motor yüksekliğini düşürmek olmuyor.Valla artık para biriktireceğiz ve ince yanak bir arka lastik alacağız bu durumda.Bari motorun havasıda değişir
tekrar soruorum ama,
nedir bu gt 250 nin 0-100 ü
bide modifiye durumu sölediim gibi birisi 41 hp ye yükseltmiş yapılabilirmi
egzos ve hava filtresiylemi yapılıo yoksa makinaya müdahalemi
bide arka tarafa en çok kaçlık lastik uyar?
cevaplar için şimdiden teşekkürler..
0-100 arası 7-8 sn civarında olması lazım.GKN adlı üyeden alıntı
sadece egzoz ve hava filtresiyle öyle bir artık mümkün değil. tahminim krank mili ve silindir kapaklarıyla da oynanmıştır.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
hyosung zamlandımı ben mi yanlış gördüm yada sadece aygün motor mu yaptı bu zamı.?
G@Zİ net balıkesir
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)