wd 40 diye bilinen sprey i motorunuzu ıyıce kuruladıktan sonra kutup basları gıbı elekrık aksamının sıvı ya ve toza karsı ızolesınde de kullanabılırsınız syg
wd 40 diye bilinen sprey i motorunuzu ıyıce kuruladıktan sonra kutup basları gıbı elekrık aksamının sıvı ya ve toza karsı ızolesınde de kullanabılırsınız syg
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
aiqa bende de yapmıyordu, iki gündür böyle bir şey oluyor,
m.köyden bence en rahat beşiktaş - ortaköy -bebek şeklinde sahilden gidebilirsin, deniz havası alarak, istinye ışıklarda sola dönersen eger hemen karşına çıkıyor
adres : dere sok no :16 İstinye tel : 212 229 54 97
provo ogrendi
muritu:provo merakettim gittini istinye motor servisine? ne sonuç çıktı?anlasilan yag duzeyi fazla imis veya somunlar gevsekmis vede sicaklik- hararetle birlikte contadan sizdirma yapmis. murat usta somunlari siktiktan sonra bisey cikmadi.
aytskal:İstersen bir servise git kutup başlarındaki oksitlenmeyi temizleyip hallederler genel elektrik aksamınıda check ettirmiş olursun içinde rahatlar benim elektriksel sıkıntım sol sinyal veremiyorum bazen flaşör takılıyor ilk günden beri bakımda fırsat olursa baktıracağım bu arada makineye bakmak gerekiyor değilmi sıkıntı yaşamak istemiyorsak
tesekkurler. bugun 50km yaptim ve bisorun gormedim. bu sefer lik bisey olmamis anlasilan. gene de bugun servise bir ugrarim.
cobalt:wd 40 diye bilinen sprey i motorunuzu ıyıce kuruladıktan sonra kutup basları gıbı elekrık aksamının sıvı ya ve toza karsı ızolesınde de kullanabılırsınız syg
o dediginden alicam. sagol.
Bahsettiğin vitesteyken boşta lambasının yanması bende ilk aldığım dönemlerde iki yada üç kez oldu esas sıkıntım vitesi boştan bire alamıyorum yaşadığın problem gerçekten bu çok tehlikeli bir durum özellikle bizim gibi sıkışık trafikte araç kullananlar için debriyaj teli kopabilir yada vites boşta lambası yanabilir vitesteyken ben bu sorunun kaynağının elektriksel olduğuna inanıyorum motor zincir muhafaza kapağının içine giren iki grup tek spiralle birleştirilmiş kablo demeti var bir olasılık kapağın altındada bir tür switch olmalı (altını çiziyorum açıp bakmadım sadece tahmin ediyorum).Viteste yada boşta bilgisi bu şekilde ulaşıyor olması muhtemel kabloların sonunda depoya yakın iki tane geçme soket var biz işyerimizde bunları kullanıyoruz oynanmadığı sürece gayet uzun ömürlü sorun çıkarmayan malzemeler onların oturup oturmadığı(tırnaklarına ellemeden) kontrol edilebilir zamanla sarsıntıdan gevşeme yapabilir tabi vites boşta değilken lambanın yanması buradan olamaz bu noktada yaşanılabilecek dert boşta iken lamba yanmadığı için bizi yanıltabilir.(bir kere başıma geldi)problem kapağın altındaysa yapılabilecek hiç bir şey yok garantili bir motosiklette yapılması gereken şey elbette işin uzmanına servise gitmek...johnny_rook adlı üyeden alıntı
Bu araç vitesteyken boşta lambasının yanması olayının bu güne dek olmaması olmayacağı anlamına gelmiyor dikkat edelim arkadaşlar...
Ben kullandığım araçlarda akü bakımını kutup başlarını ayırıp tel fırça ile temizleyerek ardından kutup başlarına ısıya dayanıklı bir miktar gress sürerek yaptım bu güne dek bu motosiklette nasıl olur bilmiyorum gress oksitlenmeyi engelliyordu...
Zincir bakımı için tavsiye edebileceğiniz bir sprey varsa yazarsanız sevinirim arkadaşlar benim peg çatalı haber verdiğim andan itibaren iki gün gibi kısa bir sürede İstanbuldan geldi motosikletimi kullanabiliyorum
Affınıza sığınarak muhabbetinizi bölüyorum...
arkadeşımız PaSifiC in motoru...
Kendi çabalarımızla devamı (egzost- jant sticker leri vs)yakında....
G@Zİ net balıkesir
Dün bu motorla Yanıma fabrikadan gelen alet setini bile almadan, 27C sıcaklıkta tam 430 km yol yaptım (yakakent-Ordu-Samsun) açık yollarda 140 km hızla 20 dakika civarı hız kesmeden, dik ve virajlı Ordu rampalarında 1 viteste kamyon konvoylarının arkasında 25km hızla 15 dakikaya yakın süreler yol aldım.
Motorda en ufak bir hararet belirtisi bile olmadı En sonunda ben dayanamayıp mola verdim (Mola yerine gelen bmw 650 gs li bir enduroco, yarım saat kadar peşimden geldiğini ama sonunda benden koptuğunu söyledi. Motorun 250 cc olduğuna inanamadı. ). Eskiden uzun yola çıkma konusunda bir miktar tereddütlü olsam da şu anda aklımdaki soru işaterlerinin hepsi uçtu.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
dün akşam 115 kglık artçımla+bende 90kg.=205 kg.la 10 dk. aralıksız 140 la gittim.Sonuçta tek söyleyeceğim iyiki Hyosung almışım;mükemmel motor diyorum;
motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.
bi bilgi daha arkadaşlar ilk depoyu fullediğimde 300 km civarı gitmiştim tam 300 olmamıştı bu sefer tam 360 km gittim ve daha rodajdayım rodajdan sonra gaz yapmadan ben bu motorla 400 ü rahat geçerim die tahmin ediyorum sizin yakıt değerleriniz nedir?
bide sarı motoruma artçı için güzek kask önerilerinizi bekliyorum benimki siyah ama bu alıcağımı içinde sarı renkleri olan bişey istiyorum önerilerinizi bekliyorum...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Merhabalar arkadaşlar, bende hyosung u yakından takip ediyorum ve Almayı düşünüyorum.Aşağıdaki Honda CBR600F Siyah in Grenajına ve sele kısmına uygulanmış olan Modifikasyonun Hyosung gt250r ın siyah renginede çok yakışacağına eminim.
herkese merhabalar.
yaklaşık bir hafta oldu motorsikletimi trasher k.mustafapaşa ya getireli ve ben bunu nasıl kullanmayı öğreneceğim derken 300 km.'yi doldurdum bile.
Aslından ilk başlarda biraz endişelendim. vites geçişlerinde çok zorlanıyordum. ışıklarda bazen 1'e alamadığım için 2 yada 3 ile kalkmak zorunda kaldığım anlar oldu. bu problemlerin motosikletten kaynaklandığını düşündükçe aslında canım sıkılmıyor değildi.
Artık yukarıda yaşadığım problemlerin hiçbiri yok. Aslında zaten motorsiklette böyle bir problem yokmuş benden kaynaklanıyordu. 4-3-2- 1 şeklinde vites düşürmem gerekirken ben 4-2 / 3-1 şeklinde v ites değiştirmeye calışıyordum ve sonuç hüsran alıyordu.
motorsikletimi artık çok seviyorum diğer arkadaşlar gibi bende (eksoz dışında ) hiç pişman değilim iyiki hyosung almışım. bu sabah 5:30 ta kalktım ve 11 : 00 civarı eve döndüm tam 205 km. İstinye bakırköy vb. tüm semtler .
Global motordan yardım rica ediyoruz. Eksoz konusunda bize yardımcı olsunlar.
Ayrıca bu konuda isteklerimizi bayilerde (İSTİNYE MOTOR ) Distribütöre iletirse çok memnun oluruz. küçüçük motorsikletlerden bile daha çok ses çıkıyor. :(
geçen cumardesi gökhan kardeşimle (trasher ) birlikte full lediğimiz depomda bu sabah ne yazıkki benzin kalmadı. Birazdan gidip benzin alacağım tam 307 km. oldu. yarın sabah yine 5yada 6 da kalkıp dolaşacağım. Sizlerle karşılaşmak dileğiyle
ben global motorun sitesinede hem xenon la ilgili hemde egsoz la ilgili tek başlık açtım gt250r için xenon die orda egsoz olayınada xenon olayınada değindim umarım olumlu bir cevap çıkar bizde seviniriz zaten global motorun şu şekil düşünmesi gerekir die düşünüyorum kendi belirleyeceği egsoz ile hem satarken para kazanacak hemde takarken bizde hem ses hem performans alıcaz (die ümit ediyorum) bu kadar basit conti noldu gitmiyomusun bodruma noldu sağlık raporu olayı ?
natro bu arada kendini tanıtırsan seviniriz...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Ben uzun süredir bu 78 sayfayı okuyorum günlük takip ediyorum sizleri.Tesadüfen bu başlığa bir arama motorundan ulaştım.Bugün arabacı arkadaşımızın grenaj üzerine uyguladığı modifikasyonu gördüm ve bu resmide sizlerle paylaşmayı düşündüm. Fikir verebilir düşüncesiyle.trasher adlı üyeden alıntı
CBR600F Almayı düşünüyordum,beni biraz korkutuyor..Bende kendime göre güzel benim isteklerimi karşılayabilecek öyle çok fazla hız yapmayacak ve beni mutlu edecek kaliteden ödün vermemiş bir sevgili arıyorum.
kanka yarın bizim arkadaşın düğünü var oyüzden gebzeye gidecez bakalım ayarlarsam seni ararım beraber takılırız şu mont kask motor fotolarınıda koy bi zahmet merak ediyoz (motoru diilde montla kaskı merak ediyom )Sağlık raporunu bugün hallettim kursa teslim ettim o iş tamam
8 temmuzda sınav var .
bodrum olayına gelince motorsiklet sevgisi ağır bastı inan yarın sabah motor kulanmak için gitmemeye karar verdim :(
Yarın göreşebilecekmiyiz?
ya ben bu modifiye olayına ii ce kafayı taktım acaba seneye yaz mı başlasam ama dayanamıyom bi sürü yapılacak şey var (kuyruk, xenon, airbrush,double bouble renkli öncam, egsoz)
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
natro cbr600f seni korkutmasın Bence asıl korkmamız gereken kendimiziz
neticede motorun bir zararı yok tek mesele sağ elin ayarında, bu ayar kontrol edebileceğin dereceden fazla kaçarsa tehlike o zaman başlıyor.asıl iş bilgi ,tecrübe ve irade de şimdiden hayırlı tercihler dilerim
İşte sizlere GT 125 R (http://www.motot.net/talli/23124) ve birkaç frame slider(düşme takozu örneği) (http://www.bikejohnnie.com/portal/portal.php )
Buda modifiye düşünenlere en altta 750 cc lik bir GT R var modifiye edilmiş üstteki videoda izlenilmeye değer...
http://www.americanlegendsmotorsports.com/parts.html
MERHABA YÜKSEK DEVİRDE KULLANMADIĞINIZ TAKTİRDE 300 İLE 350 KM LİK BİR MESAFE YAPABİLİRSİNİZ SANIRIM BU SİZİN BAŞARINIZ OLUYORtrasher adlı üyeden alıntı
conti arkadaşım, merhaba, bende kocamustafapaşa da oturuyorum. Sanırım senin motorunu gördüm, sarı gt250r galiba, çok yeni geziyordu. Bende inş. cbr 125 r alıcam ama ehliyeti bekliyorum. Ama aklım hep gt250r de olacak, çok hoşuma gidiyr, ama biraz pahalı.
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
merhabalar.
trasher benim kask, eldiven ve montun fotoları bunlar bahsettiğim gibi zaten mont seninkine çok benziyor hatta belki de aynısı olabilir.
Carlitoturco merhaba kocamustafapaşadaysan mutlaka görüşürüz. bu arada beni gtr siyah senin gördüğün sarı ise bence trasher in gtr 'ı olabilir. çünkü o sık sık geliyor paşaya.
Bugün ne yaptığıma gelince , biliyorsunuz 1000 km yi doldurmak için motordan hiç inmiyorum. yine çok erken bindiğim motorsikletimle istanbulun avrupa yakasını dolaştıktan sonra çekrezköye gittim sonuç mu bugün itibari ile 350 km. dolaştım. şu an 650 km. 'de haftaya inşallah 1000'i tamamlıyorum.
ve bakımdan sonra dilediğim gibi gaza basacağım.
İstinye motora eksoz konusunda gösterdiği hassasiyetten dolayı teşekkür ediyoruz.
Umarım en yakın zamanda global'in onayını verdiği iyi bir eksoz ile 250 gtr 'a yakışır ses performansına ulaşırız.
Eklenti 2169
Eklenti 2170
Eklenti 2171
Eklenti 2172
Eklenti 2173
bence biraz bekleyin bir gtr250 sahibiyim ve firma ile ilgili problemler yaşıyorum olay sonuclansın anlatırım buraya genel manada makina çok güzel ama bende beklemedeyim 1 haftadır makinam servista bence acele etmeyin yazıcagım irtibat:cagatay_muharrem@hotmail.com
Acikcasi tum sayfalari okumadim ama benim anladigim burada biraz ovgu ile bahsedilmis;
Bende benim tecrube ve gorusumu yazim,
Cevahir i gecdikten sonra bir bayisi var bu markanin Mecidiyekoyde oraya bir gidin ve bu motorla ilgili bilgi almak isteyin ben gittim satici ile aramizda su anegot gecti :
-meraba bu motorun ozelllikleri nedir acaba?
-8.500ytl.
-peki kac begir kac silindir ve kac cc?
-250cc kac beygir ben bilmiyorum arkadas var yarin gelin o size soyler.
- peki bu arkads bugun gelmez mi?
-yok gelmez o zaman ben sizden bir burosur alim incelemek icin
-truva var onu verim
-yok ben bu hyosung marka 250gt bakicam
-o yok
Bu motoru tavsiye eden arkadaslar birde honda ya gidin ben mutluhanda 1 saat motor muhabbeti yaptigimi biliyorum (mutluhan o zaman fenerbahce girisinde idi) cay kahve ne gerekiyorsa ondan sonra alt katta servise indik orada da baya bir muhabbet ettik.
Bu arada orada bu motorla ilgilenen arkadaslar vardi ben bir ara CBR125 ile farkini sordum arkadaslar bana CBR icin dandik dedi Sordum nicin ?
dedikleri tekerlekleri ince imis ondanmis onlara dicek lafim bile yok icimden gidinde bir mutluhana veya honda bayime bayi gorun abicim bu motoru alip ne yapacaksiniz servise gideceksizin diceksinizki motorun dislilerinde sorun var adam dicekkki hangisi baya bir sure sonrada bugun arkadas yok yarin gel dicek Boyle bir markaya ben guvenmem ayrica her ne kadar 2 zamanli olsada derbi 125racerin ozellikleri bu motordan cok ustun ve gorunusude iyi ayrica tekerlek kalin bady kit vb. seyleri kafaya takip kore malina tav olmakta bir dezavantaj sonucta eger honda daki (japon)veya derbi(italyan)muhendislerinin dusunemeyip koreli muhendislerin akil edebildikleri ne olabilir.
bu arada bu motora yakin bence derbi125racer=>6.500ytl kanuni200 racer=>3650ytl veya bence en ideali honda cbr125=>4.800ytl bu markadan cok daha ucuz!!!!!
tork yaris kazandirir beygir araba sattirir...
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)