Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #881
    heLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2003
    Şehir
    istanbuL
    Motosikleti
    07' GSX-R 600
    Selamlar Relicks..

    Ben motoru 2 haziranda istanbul motordan aldim. O zamanlar istinye motordan haberim yoktu

    Pesin 8450 para verdim, ustune ustluk 40 YTL ye tankpad aldim, fileyide hediye edin dedim, ordaki cocuk tamam falan dedi ama motoru almaya gittigimde fileyede 20 YTL para verdim (Disarda 7,5 YTL)..

    Motor denilenden 1 gun sonra teslim edildi, tankpad takilmaya calisilirken tankpadin altindan dogru disariya tasan ciziklerde dikkatimi cekmedi degil.. Ordaki cocuga sordugum bu cizikler ne boyle, takarken cizdinizmi falan diye.. Bakti, olabilir dedi vs.vs.

    Motoru almaya gittidimde 15 dk. da telefonlarini kapatmalarini bekledimki bana baksinlar diye..

    Bu arada bende airbrush yaptirmayi dusunuyordum. Yandaki GT250R yazisini falan soktum. Dis gorunusteki degisiklilerin garatiyi bozacagini dusunmuyorum..

    Altunizadedeki yerinde kiziltopraktakinin bayisi oldugunu duymustum. Ne kadar dogrudur bilemem.

    Unutmadan Istanbul Motor 30 YTL lik MTV yide yatirmiyor.
    Suzuki [B]GSX-R 600[/B] '07
    [B]2[/B] Fast [B]4[/B] You


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #882
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı aiqa adlı üyeden alıntı
    Ben daha 350`deyim. En fazla ne kadar devir yapıyorsun? Vitesler rahatladı mı? Ben 6000 çok nadiren 7000 devir yapıyorum. Viteslerde çok rahatladı artık. Boş`a geçmeme derdi kalmadı. Sanırım 1000 km`ye geldiğinde daha da iyi olur.

    6500 7000 civarı gidiyoruım bnde ama artık dayanamıyorum gazı açmak geliyo içimden sabrediyorum vitesler rahat ama boşa geçmeme sorunu aynen devam ediyo elle yapınca çat die geçiyo ayakla imkansız gibi bişi 500 km de ara kontrole gidicem 1000 de yağ değişicek de hangisi en kaliteli olanıdır onu soruyom ne alalım napalım die
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  3. #883
    TheSuda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250 R
    Yeniden slmlar bugün global ile görüştüm problemleri anlattım. benim motorumu tamir için alıyolar ve bana tamir süresinde kullanmam için kendi test motorunu vericekler. ben müşteri memnuniyeti diye buna derim arkadaşlar.
    BİNLERCE KİLOMETRE YÜZLERCE KADIN ....

  4. #884
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    tebrikler ve alkışlar global motora, test motorunun verilmesi örnek bir davranış olmuş gerçekten

  5. #885
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    buna inanasım gelmedi mükemmel bişey yaw iyiki bu markayı tercih etmişim birkez daha dogru karar vermenin huzuru içindeyim bişey daha sormak istiyorum arkadaşlar yol yardımla alakalı global motorun bi projesi varmı yolda kalsak napcaz yada bunun başka yolları nelerdir araba gibi diil nede olsa
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  6. #886
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''
    ohenesburg valla ilk söylediğindede inanamamıştım bunu tr de yapan hiçbir firma yok honda dahil bmw dahil inanılmaz cidden!!!
    Valla motoru büyüteyim diyorum valla 650 bi motor var ellerinde onumu alsam diyorum 650 liklerde japon düşünüyodum
    valla yakında düşünmeyeceğim
    böyle giderse...
    To know me is to love me....

  7. #887
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Global gerçekten alkışı hakkediyor şu ana dek fazlasıyla memnun ettiler.Yine tekrarlıyorum eğer eski distribütörde olsaydı hyosung tercih etmezdim hata yapmadığımı görmek gerçekten güzel içim rahat umarım bu şekilde sürer.Hyosung seçiminde bu yaşanmış bariz örnekler insanları çekiyor tercihlerde önemli rol oynuyor.Dışarıdanım şu İstanbul motor hakkında konuşmayayım diyorum ama artık kendimi tutamayacağım Hell ve diğer arkadaşlar gerçekten çok iyi sabretmişler ben motosikleti aldığımda kalite bir kask ile plakanın 100 ytl lik kısmını aldığım bayi karşıladı üstelik adamlara ne sorsam güleryüz ile karşılayıp yanıt verdiler Relicks aramıza bekleriz arkadaşım airbrush işi banada uyar şehir neresi yanıtlarmısın...
    Şu eklediğim resimler Derbi 125 yoksa Hyosung 250 mi diye düşünen arkadaşlar için dizayn ve büyüklük açısından ön iletidir...





  8. #888
    İSTİNYE MOTOR LTD ŞTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2006
    merhaba relicks ben istinye motordan hakan yıldırgan öncelikle hayırlı olmasını dilerim tabiki sizinle tanışmak isterim alacağınız motoru istediğiniz yere transfer aracıyla gönderebilirim detaylı bilgi için 212 229 54 97 yildirganhakan@hotmail.com şimdiden hayırlı olsun

  9. #889

    Üyelik
    16 Haziran 2006
    çok teşekkürler Hakan Bey. arkadaşında dediği gibi hizmet budur size birde mail attım iş yoğunluğu yüzünden yerinize uğrayamıyorum telefonda açamıyorum. ama hafta sonu gelicem muhtemelen.

    hell. dış görünümü değiştirince garanti bozulacağını zannetmiyorum ama boya atarken hem çalışma açısından hemde temiz iş olması için grenajı çıkartmak gerekebilir. benim merakım grenajları söküp takınca bir sorun olması.
    airbrush için yardımcı olmaya çalışırım. hazır bir resmin varsa elimden geleni yapmaya çalışırım.
    airbrush için nkeremk@hotmail.com

  10. #890
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı heLL adlı üyeden alıntı
    Selamlar Relicks..

    Ben motoru 2 haziranda istanbul motordan aldim. O zamanlar istinye motordan haberim yoktu

    Pesin 8450 para verdim, ustune ustluk 40 YTL ye tankpad aldim, fileyide hediye edin dedim, ordaki cocuk tamam falan dedi ama motoru almaya gittigimde fileyede 20 YTL para verdim (Disarda 7,5 YTL)..

    Motor denilenden 1 gun sonra teslim edildi, tankpad takilmaya calisilirken tankpadin altindan dogru disariya tasan ciziklerde dikkatimi cekmedi degil.. Ordaki cocuga sordugum bu cizikler ne boyle, takarken cizdinizmi falan diye.. Bakti, olabilir dedi vs.vs.

    Motoru almaya gittidimde 15 dk. da telefonlarini kapatmalarini bekledimki bana baksinlar diye..

    Bu arada bende airbrush yaptirmayi dusunuyordum. Yandaki GT250R yazisini falan soktum. Dis gorunusteki degisiklilerin garatiyi bozacagini dusunmuyorum..

    Altunizadedeki yerinde kiziltopraktakinin bayisi oldugunu duymustum. Ne kadar dogrudur bilemem.

    Unutmadan Istanbul Motor 30 YTL lik MTV yide yatirmiyor.
    heLL, nerdeyse yazdıklarını hepsi benim de başıma geldi.

    Gittim, motoru parasını ödedikten sonra teslim almaya gittiğimde telefonla görüşmeleri bitsin diye 5-10 dakika bekledikten sonra yeter artık diye sesimi yükseltince ancak kapadılar telefonu. Konuşmalardan anladığım kadarıyla telefondaki kişide müşteri değil başka bir bayi vs. gibi bir yerdi. Ona rağmen müşterim geldi ilgineyim demediler. 30 YTL vergiyi yatırmadılar. Parasını verecektim yine yatırmadılar. 8450 YTL vermişim, pazarlık dahi yapmamışım 30 ytl`in lafı oluyor.

    Motoru teslim almaya gidiyorum, bir gün öncesinden haber de veriyorum kaçta alacağımı, şimdi veremeyiz dükkanı kapamamız lazım, kapadıktan sonra teslim ederiz diyorlar !!! Zar zor ikna edebiliyorum.Hiç bir şey olması gerektiği gibi değil.

    Hatalı olduğu için ruhsatı veriyorum, ne zaman teslim alırım diyorum. Ararız diyorlar. Bir hafta geçiyor aramıyorlar. Gidip kendim alıyorum. Neden onların hatalı yaptıkları bir iş için kalkıp evimden ruhsatı bırakıp, daha sonra da gidip teslim almam gerekiyor ki. Onların kendilerinin teslim etmesi lazım esasında.

    Bütün bunlar 3 hafta önce yaşanıyor.

    Sonuç olarak İstinye motoru biliyor olsaydım kesinlikle oradan alırdım.

    Hepimiz biliyoruz, bu iş para işi. Para kazanmak için bu adamlar motor satıyorlar. İstinye motor da para kazanmak için yapıyor. Ama insana saygı başka şey para kazanmak başka şey. Müşteri memnuniyetini sağlayamazsan, tahminimce hyosung dendindiğinde en çok okunan bu sayfalarda herkesin haberi olur yaptıklarından.

    Global motor`dan da yetkililer eminim okuyorlar bu yazılanları. Lütfen Anadolu yakasında başka bir yere daha bayilik versinler.

    Tek tesellim motorumdan çok memnunum, hele global motorun test motorunu verdiğini okuyunca inanamadım. Güven duygusu gibisi yok !!!

    Alıntı camadan adlı üyeden alıntı
    vaybe hizmet budur.
    camadan, comet 250 al, huzurlu ve mutlu ol

    Beni hatılarsın belki cumartesi sabah eğitim pistinde biraz sohbet etmiştik. Bende siyat gt250r vardı
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  11. #891
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı
    6500 7000 civarı gidiyoruım bnde ama artık dayanamıyorum gazı açmak geliyo içimden sabrediyorum vitesler rahat ama boşa geçmeme sorunu aynen devam ediyo elle yapınca çat die geçiyo ayakla imkansız gibi bişi 500 km de ara kontrole gidicem 1000 de yağ değişicek de hangisi en kaliteli olanıdır onu soruyom ne alalım napalım die
    Gaç açma konusunra haklısın. Ne bela şey, insan dayanamıyor. Ben de zor tutuyorum kendimi. Sesi de bir güzelleşiyor devirlendikçe. Boşa geçirmek için biraz az ittirmek lazım. Tam ittirince doğrudan diğer vitese geçiyor. Yağı öğrenince paylaşırsın.

    Benzin ne kullanıyorsun? 98 oktan alsam acaba performansa faydası olurmu diye düşünüyorum. Denedin mi hiç?
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  12. #892
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı aiqa adlı üyeden alıntı
    Gaç açma konusunra haklısın. Ne bela şey, insan dayanamıyor. Ben de zor tutuyorum kendimi. Sesi de bir güzelleşiyor devirlendikçe. Boşa geçirmek için biraz az ittirmek lazım. Tam ittirince doğrudan diğer vitese geçiyor. Yağı öğrenince paylaşırsın.

    Benzin ne kullanıyorsun? 98 oktan alsam acaba performansa faydası olurmu diye düşünüyorum. Denedin mi hiç?
    Sakın! 98 Oktan kullanma motorun performansı düşüyor bunları eski bir kullanıcı deneyip gördü herzaman tavsiye edilen oktanda benzin belirlenmiş yağ ve hidrolik kullanın bunlar uzun testler sonucu karar kılınan şeyler boşuna maceraya girmenin bir anlamı yok...

  13. #893
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    aiqa güzel özetlemişsin, üstüne fazladan bir şey yazmayacagım, geçen gün İstinye motor ile igili düşüncelerimi yazmıştım, herkes verdigi hizmet karşılığında para kazanmalı, alternatifim yok canın isterse havasına giren esnaf esnaf değildir benim gözümde

    arkadaşlar sayımız oldukça arttı şöyle ikinci bir buluşma olayına girsek mi tekrar diyorum, ne dersiniz ? yok mu bu konuya el atacak orginizatör ruhlu bir arkadaş ?

  14. #894
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı camadan adlı üyeden alıntı
    dün galata daki buluşmada bi arkadaş sitedeki sponsor firma aygünden fiyat almış gv250 liye 8 küsür dedi
    zam geldiği gün forumdan deklare edilecek arkadaşlar.


    Alıntı Jacobien adlı üyeden alıntı
    ben bu organizasyon işlerini bıraktım dostum sen varken bize düşmez...
    açtırma ağzımı, söyletme türküyü
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  15. #895

    Üyelik
    23 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyo gt250 dark
    provo endiseli
    bugune kadar motorun temizligi ile hemen hic ilgilenmedim. benim motorum biraz asi olsun dedim. ancak bugun motorun yaga batmis oldugunu gorunce kalici deformasyonlara yolacmamasi icin ilk defa yikattim.
    hava kurutmasi olmadigini ogrenince adamlarin elle kurulamasinin ardindan bende detaylarini kagit mendille kurularken akunun negatif (-) kutbunda bir damla ebatlarinda yesilimsi oksitlenme belirtisi ortaya ciktigini gordum.
    motoru esintili ve gunesli havada iyici bekletip kuruladiktan sonra calistirdim, calisti. durdurdum tekrar calistirdim calismadi.
    biraz bekledim ve bu esnada anahtari yuvasina sokup cikarirken hafiften nemli oldugunu gordum. bunu bir sure tekrarlayarak yuvayi kendimce kuruladigimi varsaydim. tekrar calistirdim ve sorunsuzca calisarak beni eve goturdu.
    kafama takilanlar sunlar;
    1- bu yikama olayi elektrik duzenegine kalici hasar birakmis olabilir mi?
    2- deterjanli su ile yikanan motorun fren disklerindeki yaglanma normal haline kendiliginden donermi? aktarma zincirinde yeniden yaglama yapmak gerekir mi?

  16. #896
    sade7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2006
    Motosikleti
    yamaha
    ozellikle motor yıkayan yerler var kadıkoy tarafında isen kızıltoprakta var
    buralarda yıkatırsan daha bilinçli oluyorlar ben oyle yapıyorum elektrik aksamındada kalıcı bir hasar oldugunu sanmam........

  17. #897
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    Alıntı provomr adlı üyeden alıntı
    provo endiseli
    bugune kadar motorun temizligi ile hemen hic ilgilenmedim. benim motorum biraz asi olsun dedim. ancak bugun motorun yaga batmis oldugunu gorunce kalici deformasyonlara yolacmamasi icin ilk defa yikattim.
    hava kurutmasi olmadigini ogrenince adamlarin elle kurulamasinin ardindan bende detaylarini kagit mendille kurularken akunun negatif (-) kutbunda bir damla ebatlarinda yesilimsi oksitlenme belirtisi ortaya ciktigini gordum.
    motoru esintili ve gunesli havada iyici bekletip kuruladiktan sonra calistirdim, calisti. durdurdum tekrar calistirdim calismadi.
    biraz bekledim ve bu esnada anahtari yuvasina sokup cikarirken hafiften nemli oldugunu gordum. bunu bir sure tekrarlayarak yuvayi kendimce kuruladigimi varsaydim. tekrar calistirdim ve sorunsuzca calisarak beni eve goturdu.
    kafama takilanlar sunlar;
    1- bu yikama olayi elektrik duzenegine kalici hasar birakmis olabilir mi?
    2- deterjanli su ile yikanan motorun fren disklerindeki yaglanma normal haline kendiliginden donermi? aktarma zincirinde yeniden yaglama yapmak gerekir mi?
    provo ile İTÜ de beraberdik bugün ..motorun üzütnde carbon atıklı olmadığı belli ola yağ lekeleri vardı bende merak ettim,alt kartere kadar da inmişti..fakat saydam olması beni şaşırttı belliki motordan sızmamıştı..

    provo merakettim gittini istinye motor servisine? ne sonuç çıktı?

    bide arkadaşlar köprülerin ve otovbanların ücret durumu nedir..kullnan ieln arkadaşlar bilgi verin lütfen??
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  18. #898
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı provomr adlı üyeden alıntı
    provo endiseli
    bugune kadar motorun temizligi ile hemen hic ilgilenmedim. benim motorum biraz asi olsun dedim. ancak bugun motorun yaga batmis oldugunu gorunce kalici deformasyonlara yolacmamasi icin ilk defa yikattim.
    hava kurutmasi olmadigini ogrenince adamlarin elle kurulamasinin ardindan bende detaylarini kagit mendille kurularken akunun negatif (-) kutbunda bir damla ebatlarinda yesilimsi oksitlenme belirtisi ortaya ciktigini gordum.
    motoru esintili ve gunesli havada iyici bekletip kuruladiktan sonra calistirdim, calisti. durdurdum tekrar calistirdim calismadi.
    biraz bekledim ve bu esnada anahtari yuvasina sokup cikarirken hafiften nemli oldugunu gordum. bunu bir sure tekrarlayarak yuvayi kendimce kuruladigimi varsaydim. tekrar calistirdim ve sorunsuzca calisarak beni eve goturdu.
    kafama takilanlar sunlar;
    1- bu yikama olayi elektrik duzenegine kalici hasar birakmis olabilir mi?
    2- deterjanli su ile yikanan motorun fren disklerindeki yaglanma normal haline kendiliginden donermi? aktarma zincirinde yeniden yaglama yapmak gerekir mi?
    Elektrik elektronik devrelerde nemlenme sıvı teması varsa kesinlikle çalıştırılmamalıdır bu sırf motosiklet için değil her sistemde aynıdır kurumasını beklemek hatta kurutmak gerekmektedir bunca yıllık mesleki tecrübelerimden çıkardığım sonuç bu.İlk anda çalışabilir ancak devrelerde alıcılarda gerilim dolaştırıldığı anda örneğin kısa devre gibi deformasyonlara zararlara yol açabilir bu o süre içinde sistemin hasar görmesine daha sonra devreye alınmak istenilsede hasarın boyutları itibarı ile geçici yada sürekli olarak devreye girmemesine neden olabilir benim makinemde örneğin kornanın kablosu izole bantla bantlanmış yağmur alabilecek ıslanabilecek yerlerde daha iyi bir yalıtım yapılabilirdi jack kullanmak çok yüksek maliyetli bir şey değil detaylarda bu ufak sıkıntılar olsada genelde elektrik aksam yeterli kalitede örneğin akünün bakımsız oluşu kullanılan ampüllerin sınıfı itibarı ile gerçekten kaliteli oluşu gibi gibi.İstersen bir servise git kutup başlarındaki oksitlenmeyi temizleyip hallederler genel elektrik aksamınıda check ettirmiş olursun içinde rahatlar benim elektriksel sıkıntım sol sinyal veremiyorum bazen flaşör takılıyor ilk günden beri bakımda fırsat olursa baktıracağım bu arada makineye bakmak gerekiyor değilmi sıkıntı yaşamak istemiyorsak

  19. #899
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    herkese günaydın
    trasherın dediği gibi yok öyle bedeva medeva geçiş, hala paralı, sakın aldanıp da birinci köprüye girmeyin

    bir de özellikle motor yıkayan yerelerin tam adresi var mı arkadaşlar ? ben iki yer biliyordum, biri kızıltoprak diğeri küçükyalı, geçen hafta baktım, ikiside kapanmış

    aytskal şu boşa alma sorununu sanki iki gündür ben de yaşıyorum, hayır olsun, daha önce hiç olmamıştı, birtanesi ışıklarda oldu, Allahtan elim ön frendeydi yoksa öndeki arabaya girecektim, boşa aldım, yeşil lamba yandı ve elimi debriyajdan çektiğim an motor fırladı, dediğim gibi freni sıktıgım için sadece sarsıldım, aman dikkat arkadaşlar, boş ışığı yansada viteste kalabiliyor

  20. #900
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı johnny_rook adlı üyeden alıntı
    aman dikkat arkadaşlar, boş ışığı yansada viteste kalabiliyor
    günyadın,
    Boşa geçmeme bende hiç yaşanmıyor artık ama yine de debriyajdan elimi çekene kadar frene basıyorum ne olur ne olmaz diye.

    İstinye motorda teknik servisde var mıydı? Benim kazada el frenin yerinden çıktı. Taktırmak isityorum de.

    İsitnye motorun adresini ve mecidiyeköy`den nasıl gidebileceğimi yazarsanız çok sevinirim. (linux ve firefox ile global`in sitesine giremiyorumda)
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler