Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #781
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    trigger servise vekalet vererek hiç para alıp vermeden sadece bi yazı ile bu işlere karışmadan servistekiler senin yerine bu işi halledebilir ama yinede saçma bi uygulama tabiikkii

    Bu arada bi bilgi aktarıyım eğerki plakanızı kaybettiniz hemen ruhsatın baglı bulunduğu karakola gidip dilekçe ve kayıp formu dolduruyosunuz ardından ruhsat ve ehliyet fotokopisi alıp bunlarla polisten bir kagıt alıyosunuz sonra söförler derneğine gidip polisin verdiği kagıtla saç alıyosnunuz fiyatı 8 YTL sonra plakacıya gidip saça plakayı bastırıyosunuz ÜCRETSİZ tekrar söförler odası ilk damga sonra tekrar polis ve son damga bu kadar basit toplam 1.5 sa inizi alıyor fotokopi dahil 9 YTL ye plakanız çıkmış oluyor bilgilerinize...


    bu arada bi dipnot plakayı kaybettiğiniz yer olarak dikkat edilecek önemli bi nokta var ruhsatınız nereye bağlıysa oralara bağlı bölgelerde kaybettiğinizi söyleyin yoksa size nerede kaybettiyseniz o karakola git ordan kayıp formu doldur getir burası sadece bu bölge kayıplarına bakıyor dio
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #782
    seruven17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Motosikleti
    ybr
    Aradaşlar hepinize slmlar...
    Ben de motor almaya karar verdim ve tercihimi comet 250 den yana kullanacağım,ancak sıfırı bütçemi aştığı için 2. el arıyorum....
    Km si 10.000 den az fiyatı 6000 ytl altı bana uyar.... Eğer aranızdan satacak veya bildiğiniz bu ekilde satılık varsa bana bilgi verirseniz sevinirim....

    tel:05058101932

  3. #783
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    muritu merak etme buradayım, forumu takipteyim,
    mesela bugün ne öğrendim, egzost u değiştirdigimiz anda tüm makina garanti dışı kalıyormuş, benim bildigim sadece egzost garanti dışı kalırdı, hatta aracın üzerinde yapılacak her türlü operasyon aracın garanti dışında kalmasına neden oluyormuş, bunun ucu çok acık olmuş bence, biraz ayrıntı rica ediyorum, buna görsel değişiklikler dahil değildir sanırım, sadece motor modifikasyonlarından bahsedildi muhtemelen,

    Bu arada muritu, şöyle bir şey yapalım mı, bir tane digital makina bul, yer ve zaman söyle, istedigin kadar wallpaper lık resim çek, işte sana johnny_rook hizmeti....

  4. #784

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    GV 650;
    İlginiz için teşekkürler.Kullanıcıların en çok ihtiyaç duyduğu malzeme sanırım düşme takozu-koruma demiri.Sizin bu parçayı temin etme-yaptırma gibi bir şansınız var mı?Yoksa kendimiz yaptırdığımızda garanti konusunda sorun yaşar mıyız?Cometler için ön cam,topcase vs getirmeyi düşünüyor musunuz?
    Not;ÖM'den yazdıklarımı yanıtlarsanız sevinirim.
    Test sürüşünde görüşmek dileğiyle.

  5. #785
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Sonunda trafiğe çıktım. Pazar günü ve pazartesi trafikte toplam 50 km yol yaptım. Anladımki 70`le gitmek çok tehlikeli çünkü arabalar devamlı şıkıştırıyor. Kornaya basıp hızlanmak için zorluyorlar. E-5 da sağ şeritin hızı bile 70`den fazla ama motosiklet hız sınırı 70. Pek mantıklı görünmüyor bu durum.

    Bende hız rekorumu kırıp 89 yaptım Biraz rüzgar vardı, vay ne güzel derken yanımdan 1000cc lik bir suzuki önünü kaldırarak geçti. Kaskı falan da yoktu.

    Neyse, gaz telim sanırım biraz gevşedi. Kolda hafif boşlık var. Gerçi ilk aldığımda da böylemiydi emin değilim.

    Bir kaç tane tane sorum var,

    1- Topuğum egzosa değiyor bazen. Peg`lerin yerini 1-2 cm değiştirme imkanımız var mı?
    2- Gaz kolunda biraz boşluk olması iyi mi?
    3- Yağmur motora zarar verir mi?
    4- Brandanın içine kedi girmemesi için en etkili yöntem nedir? Branda örtünce uyuz kediler giriyor içine, tip tip bakıyorlar çıkarmaya çalışınca, sanki kendi mekanları gibi...
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  6. #786
    Ballantyne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Erenköy/İstanbul
    Motosikleti
    DL650 - V-Strom - Le Grand Bleu
    açıkyol haklısın... en çok merak edilen konulardan biri aksesuar mevzusu...
    özellikle motor koruma demirini ben çok merak ediyorum. allah göstermesin bir devrilme esnasında hem motora hem bize zarar gelmesini önleyen bir parça...
    ayrıca şunu söyliyeyim gt 250ye ön cam takan bir arkadaş gördüm. markası givi idi. givinin sitesinde yaptığım incelemede far bağlantılı universal ön camlar gördüm. biraz araştırırsak nerede bulabileceğimizi ve fiyatını öğrenebiliriz zannediyorum...
    top case demiri ilk etapta fazla gerekli değil benim için. ama ilerleyen süreçte uzun yol vs. durumunda çok kullanışlı bir alet şu top case... global motordan bu aksesuarlar hakkında yardım istiyorum. bence egzozun modifiyesinin garantiyi bozup bozmamasından daha önemli bir konu bu... özellikle koruma demiri... geçenlerde cbf500'ü olan bir arkadaşım bir kaza atlattı. ve motor koruma demiri sayesinde hem motor zarar görmedi, hende bacağı motorun altında kalmadı... sadece bi kaç ufak sıyrık ve çürükle kurtardı...
    Örsan Telgeren

    Le Grand Bleu

  7. #787
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı aiqa adlı üyeden alıntı

    Bir kaç tane tane sorum var,

    1- Topuğum egzosa değiyor bazen. Peg`lerin yerini 1-2 cm değiştirme imkanımız var mı?
    2- Gaz kolunda biraz boşluk olması iyi mi?
    3- Yağmur motora zarar verir mi?
    4- Brandanın içine kedi girmemesi için en etkili yöntem nedir? Branda örtünce uyuz kediler giriyor içine, tip tip bakıyorlar çıkarmaya çalışınca, sanki kendi mekanları gibi...
    1- GT250R' da peglerde kullanıcı ayarı mevcut, ben bir miktar yukarı ve geri aldırmıştım.
    2- gaz kolunda bir miktar avans var, bence gayet iyi birşey yoksa elciği tutar tutmaz gaz vermeye başlardı.
    3- bu konu hakkında pek bilgim yok ama su sonuçta paslanma gibi sorunlar çıkarması muhtemeldir.
    4- karabiber en etkili çözüm yoludur.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  8. #788

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    aiqa;
    Gaz kolundaki boşluk bende de olmuştu,usta bin bakımında halletti.
    Basınçlı suyla yıkamadıkça,yağmur zarar vermez.
    Brandayı altlardan bağlarsan hem kediden hem de şiddetli rüzgarda içine hava dolmasını önlersin.
    Güle güle kullan.

  9. #789
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı crato adlı üyeden alıntı
    4- karabiber en etkili çözüm yoludur.
    crato, cevapların için çok sağol. Karabiberi nasıl kullanacağım? Üç öğün yemem mi gerekiyor yoksa benzine mi biraz katacağım şaka bir yana, hakikaten nasıl kullanacağım?

    Alıntı açıkyol adlı üyeden alıntı
    Brandayı altlardan bağlarsan hem kediden hem de şiddetli rüzgarda içine hava dolmasını önlersin.
    Güle güle kullan.
    teşekkürler açıkyol, brandayı bağlamak için iki tane yer var sadece. tamamiyle altını kapatmak mümkün değil. Belkide ipi boydan boya dolayabilirim. hmm evet denemek lazım
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  10. #790
    bikehoper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HYOSUNG GT-250(zeki,çevik ve ahlaklı)
    arkadaşlar sol ayna nekadar bilen varmı?(comet250).İzmirde nereden bulabilirim.
    motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.

  11. #791
    gamas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GT 250 2006
    arkadaşlar
    pazar ve pazartesi günü 2 kere başıma geldi.
    vites 4 de takılıyor.5 e geçiyor aşağı düşmüyor.
    4 vites devrini (6000) bulunca normale dönüyor.
    kalkış berbat oluyor.
    böyle bir sorun yaşayan varmı...

  12. #792
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı metin67 adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar,
    Bu bölüm çok uzun olduğu için tamamını okuyamadım. GV650 Cruser almak üzereyim. 1 yaşında ve km'si az. Renk siyah, fiyat 10.000 YTL.. Ne dersiniz?

    süper derim.
    kmsi ne kadar olursa olsun ustaya östermekte fayda var, eğer bir sorun yoksa o fiyata çok iyi derim.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  13. #793
    seruven17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Motosikleti
    ybr
    Arkadaş dikkat,körü körüne bu motoru almayın,aldıysanız bile hemen elinizden çıkartın...(Comet 250 için)

    Comet 250 lilerde 20 binden sonra krank ses yapıyor 30 binden sonra motoru elinize alıyormuşsunuz....Onun için krank ses yaptığında hemen tamire girmesi gerekiyormuş....

    İngiletere de bir forum da okudum... Sert bir çukurda motor şasiden ikiye ayrılmış!!!

    Forum dan alıntılara devam ediyorum....

    15 binden sonra eksoz susturucusu parçalanıyormuş...
    Kullanıcının biri araba sollarken 4 den 3 e atmış,şanzumannı eline almış...
    Km yi kontrol etmişler 15 km eksik gösteriyormuş....
    Şasinin zayıflığı ile ilgili bir yazı daha,vatandaşın biri kaldırıma çarpmış ön maşa bağlantı yerindenkırılmış....

    Bu şekilde devam ediyor.....

    Şİmdi comet250 alanlara tavsiyem yeni falan aldık demeyip hemen motorlarını elden çıkartmaları...Ki ben de böylelikle ikinci el bir comet rahatlıkla bulabileyim....

    Cometlerini satmak isteyenler için msn: fatih_966@hotmail.com

  14. #794
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    arkadaşlar motor örtüsü gerçekten çok işe yarayan bişi dünden beri yagmur yagıyo ve motor dışarda olmasına ragmen diskte bile bir damla ıslaklık yok herkese tavsiye ederim ben bauhous tan aldım 34 ytl ye l beden tam oluyo bizim gt250r lara ön taraftada 2 adet deliği var burdan motoru örtüyle beraber kiteyebiliyosunuz ayrıca motorun altından da sıkıştırmak için kilidi var..

    tam motoru aldık gezecez dedik havalara bak :( bir an önce açılsın da bi toplantı daha yapalım buna kesin katılacam (inş) ben bu forum olayınıda konuşuruz ben bu işte aktif rol almak isterim..
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  15. #795
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Dış ülkelerdeki hyosung yetkililerinin onayladığı ülkemizdede temin edilebilecek bir egzozun arştırılıp Global yetkililerince tavsiye edilebileceğini düşünüyorum ben yazılanlardan farı bile değiştiremeyeceğimiz sonucunu çıkarıyorum aynı voltaj değerinde 12V ve uzun 60 W kısa 55 W gücünde ısı değerleri aynı philips halojen iki ampülün kullanıldığı bir far sistemi(mevcut aydınlatma bu şekilde)nasıl zorlayabilir ne zararı olabilirki bu kadar katımıyız yada bunun sınırları nelerdir yanıt alırız diye umuyorum tüm merak eden arkadaşlarımız adına ...
    Servise soruyorum rölantinin 1000-1100 Rpm olması gerektiğini söylüyorlar kullanıcı manueline klavuzuna bakıyorum 1400-1500 rpm diyor(sayfa 46) bunun doğrusu nedir arkadaşlar sizin rölanti devirleriniz nedir umarım bu kez birileri yanıt verir ilk aldığım günde devir aynıydı.
    Site fikrine kesinlikle katılıyorum benide ekleyin arkadaşlar...
    Bike hoper ayna konusunda sana telefon mesaj attım parçayı sana getirtebilirler hayır derlerse haber ver ben kendi adıma getirteyim...
    aiqa pegden ayar yaparsan vites konusunda aşağı ve yukarı yönlerde değişim oluyor biri ters biri düz paso iki somun var amaç aynı anda iki noktayı(pasoyu) sıkabilmek yada gevşetebilmek senin sıkıntı yaşadığın fren pegindede servise gidersen sana yardımcı olacaklardır bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum egzozda ayakkabı izleri olmaya başladı artık ayağımı biraz ileride tutuyorum pegler dolayısıyla ayaklıklar ileriye nasıl alınıyor ben bunu anlayamadım iki tane alyan M 8 civata var ve yatak sabit...
    Conti ben ehliyetimi alana dek motosikletimi toplam 140 km kullandım bu büyük bir risk alana kadar dikkatli ol lütfen her şartta suçlu sen oluyorsun...

  16. #796
    muritu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Aralık 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    off kararsızlık ve parasızlık :(
    Alıntı seruven17 adlı üyeden alıntı
    Arkadaş dikkat,körü körüne bu motoru almayın,aldıysanız bile hemen elinizden çıkartın...(Comet 250 için)

    Comet 250 lilerde 20 binden sonra krank ses yapıyor 30 binden sonra motoru elinize alıyormuşsunuz....Onun için krank ses yaptığında hemen tamire girmesi gerekiyormuş....

    İngiletere de bir forum da okudum... Sert bir çukurda motor şasiden ikiye ayrılmış!!!

    Forum dan alıntılara devam ediyorum....

    15 binden sonra eksoz susturucusu parçalanıyormuş...
    Kullanıcının biri araba sollarken 4 den 3 e atmış,şanzumannı eline almış...
    Km yi kontrol etmişler 15 km eksik gösteriyormuş....
    Şasinin zayıflığı ile ilgili bir yazı daha,vatandaşın biri kaldırıma çarpmış ön maşa bağlantı yerindenkırılmış....

    Bu şekilde devam ediyor.....

    Şİmdi comet250 alanlara tavsiyem yeni falan aldık demeyip hemen motorlarını elden çıkartmaları...Ki ben de böylelikle ikinci el bir comet rahatlıkla bulabileyim....

    Cometlerini satmak isteyenler için msn: fatih_966@hotmail.com

    fatih
    , bu bilgileri aldığın sayfayının direk adresini verirmisin. merak ettim doğrusu..bide kötülemişler sanıyorum, ama sen hala almak istiyorsun neden ozaman ?? burda almak isteyen biçok insna var yanlış anlaşılmasın

    motorlarla ilgili olumsuz eleştirileri olnalar ,bizzat deneyimleri olanlar varsa gerekçeleri ile yazsın lütfen..

    aiqa,sanada hayılı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim..
    ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
    kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]

  17. #797

    Üyelik
    21 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Merhaba,
    Öncelikle modellerin ,gerek cruiser gerek race ve naked , tasarımlarının gerçekten çok başarılı olduğu fikrindeyim.Teknik detayları konusunda da bu başlıktan hareketle (biraz da araştırmayla) kendimce memnun kaldım.Tabi ki bahsi geçen modeller şimdilik (yeni bir motosiklet meraklısı olarak) bana biraz uzaklar.
    Kullananlara ve hayalini kuranlara şimdiden kazasız keyifli sürüşler.

    Merak ettiğim GF 125 modelini kullanmış/kullanan var mı veya oldu mu?(varsa pek tabi kendinizi de yormadan özet görüşleriniz )
    Üretiminin durmuş olması modelinde az buçuk eskiliği bakımından parça temin etmekte sıkıntı olabilir mi?

    Saygılar.

  18. #798
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı muritu adlı üyeden alıntı

    fatih
    , bu bilgileri aldığın sayfayının direk adresini verirmisin. merak ettim doğrusu .....

    aiqa,sanada hayılı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim..
    muritu, fatih bunları tamamiyle espri olsun diye yazmış. Hani birileri satsında bende alayım diye. Gerçekten öyle şeylerin olduğu falan yok.

    iyi dileklerin için teşekkür ederim.

    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar motor örtüsü gerçekten çok işe yarayan bişi dünden beri yagmur yagıyo ve motor dışarda olmasına ragmen diskte bile bir damla ıslaklık yok

    tam motoru aldık gezecez dedik havalara bak :( bir an önce açılsın da bi toplantı daha yapalım buna kesin katılacam (inş) ben bu forum olayınıda konuşuruz ben bu işte aktif rol almak isterim..
    Bende branda aldım, içine ha bire kediler girip çizince örtmedim. Hem motor yağmurla da tanışsın dedim, öyle rahata alışmasın

    Web sitesi ve forum olayını buluşup organize edelim. Basit ama işe yarar bir şeyler yapabiliriz. Dediğin gibi trasher hele bi havalar düzelsinde.
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  19. #799
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    arkadaşlar herkese merhaba,
    crato özelden mesaj attım sana,

    thunderss, ben 1000 bakımı yaptırdıgımda usta devrin rodaj sonrası 1200 - 1300 arası olması gerektigini söylemişti, benimkini 1300 civarına ayarladı,
    ayrıca diger yazdıklarına katılıyorum, global motor bu modifikasyon işini iyice açıklamalı, son yazdıklarına göre koruma demiri takmak bile soru işareti oldu kafalarda, ayrıntılı açıklama bekliyoruz

    aiqa motorun hayırlı olsun, bu kedi mevzusunu anlamıyorum, bizim otoparktaki kedilerde bir sorun var, ya benim motoru yada beni sevmediler motora yaklaşan yok

  20. #800
    Ballantyne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Erenköy/İstanbul
    Motosikleti
    DL650 - V-Strom - Le Grand Bleu
    istinye motordan cuma teslim alıcam sanırım motoru... askerdeymişim gibi şafak sayıyorum... kafayı yedim valla... havalar düzelir inşallah cumaya kadar...
    Örsan Telgeren

    Le Grand Bleu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler