MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Haziran 2006, 14:54
#721
Sevgili thundersss
Benim amacım ne bu topikte kargaşa yaratmak nede bu motosikleti kötülemek. Bu topikte 5.000 km nin üzerine çıkalı 5 ay olmuş ve motor hakkında tam bir bilgi verecek 3 kullanıcı göstersene bana. Benim, motorlar kilometre yaptıkça ortaya çıkan sorunlardan kastettiğim kullanıcıların motoru daha iyi tanımaya ve eksikliklerini daha iyi çözmeye başlamalarını anlatmak istememdir. İyi taraflarını zaten hepimiz biliyoruz. Hyosung 250 cometi almaya bayiye gittiğimde bir deneme motoru olmuş olsaydı şu an bende hyosunga biniyor olacaktım yada olmayacaktım. 5-6 km yol yapmadan motosiklet almak bana göre değil. Eğer almış olsaydım objektif ve doyurucu bilgileri buradan sizinle seve seve paylaşırdım. Antalyada bu motordan hiç görmedim. Oysa bayi 20 tane sattığını söylemişti. Yolda görsem bi tanesini durudurup test sürüşü yapacam
motorize07 [MT Antalya Burada]
Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E
Reklamlar
-
08 Haziran 2006, 15:06
#722
Selam dostlar;
Herkes motorunun ilk izlenimlerini yazmış;bende birşeyler eklemek isterim.
Motorum 300 km yi devirdi.Vites geçişlerinde,boş vites uyarı ışığında ve debriyaj ayarlarındaki ilk şikayetlerimin hepsi geçti.İlk önce motora ve debriyaj koluna alışmak için bence kendimize zaman tanımalıyız.Daha rodajdan bile çıkmamış ve muhtemelen ilk defa bindiğimiz bir markayı hemen eleştirmemeliyiz.
Hangi marka veya model motorlu araç olursa olsun;öncelikle tanımak ve reflekslerimizi ona göre ayarlamak için zamana ihtiyacımız var.Bu süre sonunda beklentilerimizi nekadar karşıladığını veya karşılamadığını konuşmalıyız.
Genelde kullandığımız motorun 250 cc olduğunu unutmuş gibi bazı yorumlar ve şikayetleri okuyorum ve malesef üzülüyorum.Yinede unutmadan 250 cc lik bu motorun piyasadaki diğer markalardan daha teknolojik ve sağlam olduğuna inandığımı söylemek isterim.Rakip olarak adı geçen Honda Twısterın;motor,silindir,soğutma sistemi,fren sistemi v.b. pek çok özelliğinin;Cometin çok gerisinde kaldığını düşünüyorum.
Bu forum Hyosung kullanıcılarını bilgilendirme,tanıştırma birarada tutarak gerekli makam ve mevkilere karşı birlik içinde hareketini sağlamak için olmalı diye düşünüyorum.Asla motorumuzun eniyimi yoksa enkötümü gibi kısır ve yıpratıcı tartışmalara girmemeliyiz.Bizim motorumuz dünyanın eniyi ve en kaliteli motorudur;Çünkü bizim olan odur ve işe yarayan tek motorda odur.Diğer motorlarında arıza yaptığını;kendi kullanıcıları tarafından beğenilmeyen taraflarının olduğunu lütfen unutmadan motorumuzu sevmeye çalışalım;kusur veya eksiklikleri üzerine yoğunlaşarak kendimizi motorumuzdan soğutmayalım.
Ben motorumu çok seviyorum ve hiçbir kusuru bana batmıyor.Önce sevmeyi öğrenelim sonra motorumuzu zamanla tanırız.
Kazasız ve gönlünüzdeki motorla huzurlu günler dilerim.
motorsikleti, felsefesini hissederek kullanabilen herkes özgürdür ve kardeştir.
-
08 Haziran 2006, 16:45
#723
aythakan adlı üyeden alıntı
Sevgili thundersss
Benim amacım ne bu topikte kargaşa yaratmak nede bu motosikleti kötülemek. Bu topikte 5.000 km nin üzerine çıkalı 5 ay olmuş ve motor hakkında tam bir bilgi verecek 3 kullanıcı göstersene bana. Benim, motorlar kilometre yaptıkça ortaya çıkan sorunlardan kastettiğim kullanıcıların motoru daha iyi tanımaya ve eksikliklerini daha iyi çözmeye başlamalarını anlatmak istememdir. İyi taraflarını zaten hepimiz biliyoruz.
Hyosung 250 cometi almaya bayiye gittiğimde bir deneme motoru olmuş olsaydı şu an bende hyosunga biniyor olacaktım yada olmayacaktım. 5-6 km yol yapmadan motosiklet almak bana göre değil. Eğer almış olsaydım objektif ve doyurucu bilgileri buradan sizinle seve seve paylaşırdım. Antalyada bu motordan hiç görmedim. Oysa bayi 20 tane sattığını söylemişti. Yolda görsem bi tanesini durudurup test sürüşü yapacam
Amacım öncelikle burada tartışma ortamı yaratmak değil bu güne dek süregelen düzeyli zeminin korunmasından tartışmalardan uzak durulmasından yanayım sana söylediklerine saygı duyuyor yansız bir biçimde yanıtlamaya çalışıyorum bu topic zemininde uzun süre bu makineyi daha doğrusu bu markayı kullanan sevgili modumuz BBRR var ben kendisine danıştım teşekkür ediyorum bana verdiği tavsiye doğrultusunda seçimimi yaptım altını çiziyorum makinemi seviyorum içim rahat huzurlu ve mutluyum prometheus bu markanın uzun süreli kullanıcılarından biridir ve yorumlarını eklemiştir ben motosiklet kullanmaya başlayalı 3 ay oldu üzerine bindiğim ilk makineyi kullanmaya başladım objektif bir biçimde tecrübelerimi paylaşmaya ve isteyen arkadaşlara yardımcı olmaya bende bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum insanları yaşadığı şehirde bulunduğu semte sosyoekonomik konumuna kullandığı motosiklete eğitimine yaptığı işe göre değerlendirmiyorum bazı arkadaşların yaptığı gibi herkezden heyecanımı bağışlamasını rica ediyorum bu benim yaşam biçimim oldu eğer gereksiz yere kelimeler sarfettiğimi düşünen yorumlarımdan rahatsız olan birileri varsa gerekenide yaparız yaşadığım problemi buraya aktarmazsam burada ne işim var çözümü nerede arayacağım aramıza katılman beni mutlu eder yanlış bir yorum yaptıysam senden özür dilerim burayı bu konu ile gereksiz meşgul ettiğim içinde arkadaşlarımdan özür dilerim...
-
08 Haziran 2006, 17:13
#724
thundersss biz iki arkadaş iki motor arasında karar veremedik. Arkadaşım honda twisterda ısrar ediyor. Ben doğacak olan parça sorununu ve yetersiz teknik elaman kadrosunu göz ardı ederek Hyosungda ısrar ediyorum hiç kullanmadığım halde. Bende elimden geldiği kadar forumlarda bu motor hakkında gerçeğe en uygun yorumları yakalamaya çalışıyorum. Motosikletin hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan.
motorize07 [MT Antalya Burada]
Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E
-
08 Haziran 2006, 17:26
#725
Merhaba arkadaşlar,
Ben henüz 30 kilometre yaptım. Site içinde ancak bu kadar yapılabiliyor Hayatımda ilk defa motor kullanıyor olmama rağmen çabuk alıştım. Eğimli yerde kalmak, dönmek vs. pek problem değil şu anda. Tek korktuğum kısmen ıslanış yollar. Forumda okuduğum yazılardan öyle korktum ki, ıslanmış yolun üzerinden dümdüz geçerken bile düşeceğimi sanıyorum. Ya diyorum mazotsa, sabunlu suysa...
Vitese alışmaya başladım ama bıraz takırtılı geçiyor. Boşa da daha rahat geçmeye başladı şimdiden.
Baktığın yöne gider nedir ya, ne saçmadır derken anladım olayı. Hakikaten de mantıklı yerlere baktığın sürece dönüveriyor motor. Sanırım insan dönmekten ziyade gideceği yere konsantre olduğu için vücudu gerekli ağırlık dağılımını daha kusursuz yapıyor.
Dün akşam deneme sürüşleri yaparken yere sürten tel gibi bir ses gelmeye başladı. Bugün fırsat olursa nedendir anlamaya çalışacağım.
Her gün silmekten yıpranır mı dersiniz bu alet
Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.
-
08 Haziran 2006, 18:09
#726
Arkadaşlar,bin bakımında değişen yağ ve filtre 63 YTL tutuyormuş.Ama hatırladığım kadarıyla 20-30 YTL civarına yaptırmıştı arkadaşlar.Hangi sayfalarda geçtiğini geriye dönük aradım ama bulamadım bu yüzden affınıza sığınarak yine sorayım,63 YTL biraz fazla değil mi?
-
08 Haziran 2006, 18:18
#727
açıkyol, yaptırdın mı yoksa birilerinden mi duydun ? anlamadım
benim 1000 bakımı 26 YTL tuttu.
-
08 Haziran 2006, 18:19
#728
birazdan almaya gitcem servisi aradım 63 dediler!
-
08 Haziran 2006, 18:22
#729
bence çok abartı bir rakam, kesinlikle kabul etme, eger sadece yağ ve yağ filitresi değişmişse 30 YTL yi geçmemeli diye düşünüyorum, ilk bakımda işçilik üzretsiz ama zaten 40 YTL işçilik almıyorlardır herhalde ????
-
08 Haziran 2006, 18:24
#730
Özellikle extra bişey çıktı mı diye sordum,çıkmadı dediler.
Bakalım kaça halletcez!
-
08 Haziran 2006, 18:26
#731
100 Oktan Moderatör (Komtan)
açıkyol adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,bin bakımında değişen yağ ve filtre 63 YTL tutuyormuş.Ama hatırladığım kadarıyla 20-30 YTL civarına yaptırmıştı arkadaşlar.Hangi sayfalarda geçtiğini geriye dönük aradım ama bulamadım bu yüzden affınıza sığınarak yine sorayım,63 YTL biraz fazla değil mi?
38 YTL ye Maslak 'ta yaptırdım ben, yağ + filtre ücreti ödüyorsun.
-
08 Haziran 2006, 19:07
#732
aythakan adlı üyeden alıntı
thundersss biz iki arkadaş iki motor arasında karar veremedik. Arkadaşım honda twisterda ısrar ediyor. Ben doğacak olan parça sorununu ve yetersiz teknik elaman kadrosunu göz ardı ederek Hyosungda ısrar ediyorum hiç kullanmadığım halde. Bende elimden geldiği kadar forumlarda bu motor hakkında gerçeğe en uygun yorumları yakalamaya çalışıyorum. Motosikletin hayırlı olsun kazasız belsız iyi günlerde kullan.
Benim bu marka ile tanışmam 2001 yılında oldu Çınarlıda showroom vardı 250 cc chopper çok hoşuma gitmişti neredeyse alıyordum teknik servis konusunu tabiki bir Hondanın gücü ve yaygınlığı ile kıyaslayamayız bile şunuda belirtmeliyim eğer Hyosung eski distribütörde olsaydı ben bu markayı tercih etmezdim bir çok sıkıntı yaşamış eskiler alırken eski kullanıcılardan çok serzeniş işittim bilinen markaların makinelerini gümrükten müşteri çekleri ile çektikleri bir dönemde Global hakkında pozitif yorumlar işittim yakın bir zamanda Akira talihsiz bir tecrübe yaşadı yedek parça fiyatlarını görünce hırsızlık olaylarıda artınca kasko yaptırmak şart oldu zaten topic iyi incelenirse artı ve eksi yönler tam net ortaya çıkıyor ne alırsan al kazasız belasız hayırlısı olsun...
-
08 Haziran 2006, 21:03
#733
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar. Ankaradan yazıyorum sizlere. İsmim Hüseyin. Siteye nadir girenlerden olduğum ve sadece hyosunglarla ilgilendiğim için kendimi burdan tanıtmayı uygun buldum
GV 650 kullanıcıyım. Mart ayından beri;Ankara-istanbul'u 2 kere, Ankara-konya-adana-antep-ürgüp-ankara rotasını bir kere, Ankara-bursa-izmir-ankara rotasınıda bir kere yaptım. Sanırım yeterli deneyimi edinmişimdir bu motor hakkında.Sizlere bu motor hakkında her türlü bilgiyi vermekten zevk duyarım
Bazı temel bilgiler;
Bu motorun dengi diğer cruise motorlar değil, tek ve 2 silindirli spor motorlardır.
ankara-istanbul; 55 ytl saatde 120 yi geçmeden
80 ytl allah ne verdiyze basarsanız
maximum sürat: düz yolda 205, hafif eğimde 215
vibrason: 120 den sonra vibrasyon var ancak bu vibrasyonun surusunuze negatif bir etkisi olmuyor.
170 km den sonra vibrasyonu sürüş esnasında hissetmeye başlıyorsunuz.190 dan sonra tehlikeli oluyor.
otobanda spor sürüş için 160-190 km arası son derece keyifli
viraja giriş: otobanda 170 le viraja girersiniz
rahat sürüş: rüzgar pencereniz varsa 170 km
ankara evden çıkış- bolu otobandan çıkış: 1.45 saat.
ankara-bolu otabanı: 1.15 dk
Şu zamana kadar yaptığım masraf: 1000 km, 6000 km servis bedelleri
Arıza sayısı: 0
-
09 Haziran 2006, 10:27
#734
Dün akşam servisten aldım.Bin bakımı için 50 YTL ödedim.(Rekor bende herhalde)
Yağ ve filtre dışında extra masraf olmadı.
-
09 Haziran 2006, 10:27
#735
Merhaba ArkadaŞlar Gt 250 Comet Kullaniyorum 2000 Km Oldu ŞÜkÜr Bİr Şİkayetİm Yok Ve Çok Severek Kullaniyorum.
Antalyada Hyosung Kullanan Yok DiyorlarmiŞ İŞte Ben
Sari Gt 250 Comet Edu 05337680867
-
09 Haziran 2006, 10:33
#736
açıkyol, bence bunu global motor ile konuşmalısın, dün akşamki
toplantıda biraz bahsettik durumdan ama arada kaynadı sanıyorum,
bence miktarın önemi yok, insanları yolunacak kaz gibi gören firma
ya da servislere daha fazla para kazandırmamalıyız.
Ben hala aradaki farkın sebebini merak ediyorum ?
-
09 Haziran 2006, 10:48
#737
EDU adlı üyeden alıntı
Merhaba ArkadaŞlar Gt 250 Comet Kullaniyorum 2000 Km Oldu ŞÜkÜr Bİr Şİkayetİm Yok Ve Çok Severek Kullaniyorum.
Antalyada Hyosung Kullanan Yok DiyorlarmiŞ İŞte Ben
Sari Gt 250 Comet Edu 05337680867
Hoşgeldin. Senin kullandığın motoru Antalyadaki bayisi test sürüşü yaptırmadığı için almadık. Antalyadaki bir toplantıda veya bir buluşmada senin motorunla test sürüşü yapmama izin verirsin sanırım. Gerçekten anlattığın gibiyse bende alağım.
motorize07 [MT Antalya Burada]
Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E
-
09 Haziran 2006, 10:50
#738
hemen sizle paylaşıyorum HYOSUNG GT250R kasko peşin 693YTL 722 YTL %25 peşin kalanı 5 taksitte ödeniyor. Koç allianz ama bu teklifi sigortam.net ten aldım bugün konuşup bütün ayrıntılıarı alıcam mailde çalıntıya karşı kaskolu ama kapalı garajda ise kasko geçerli oluyor maalesef yinede değerlendirmek lazım...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
09 Haziran 2006, 10:58
#739
ooo başlığımız tekrar açılmışş hayırlı olsun kaldığımız yerden devam..
trasher sen niye yoktun akşamki buluşmada;motrla gelemk zorunda değildinki, güzel bi toplantıydı..
maslaktan beri tıkalı trafiğe (1saati geçti otobüsle varmam) vede yağmura rağmen(ki sadece çiseledi) oraya gelip bizi yalnız bırakmayan bütün arkadaşlara ve abilerimize çok teşekkür ederiz. özellikle iştirakiyle bizi bilgilendiren global motordan :
cengiz özkul ,
kadir erguncu yada ayrıca teşekkür ederim..
bizi toplayan crato ya vede yalnız bırakmayan adminimize de selam ediyorum buradan..
yeni almak isteyenler için çok faydalı olduğunu düşünüyorum.
gelmeyen arkadaşlara özellikle zühtüpaşaya,mete_han abiye ve cekoya da selam yolluyorum. bizimde yarın sınavımız vardı ama geldik,gördük tanıştık eğlendik..şimdi sınavı nabıcaz bakalım onu düşünüyorum.
beni bıraktığın içinde sağol ibocum.
yağmur bahane , tanışmak şahane..(komtannn,seni unuturmuyum, tanıştıma çok memnun oldum)
fotolar güzel olmuş.. tekrardan sağol dostum.
***fotolarrrrr burdaaa***
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
-
09 Haziran 2006, 12:01
#740
çalışma saatlerimde kesin sınırlar olmadığından tophaneden geçmeme rağmen yanınıza uğrayamamanın üzüntüsü içindeyim napalım bundan sonrakilere katılırız bizde fotoları nereye koydunuz dier linktemi merak ettim
bide kasko ile alakalı ben en son 693 ytl gt250r için buldum sizde durum nasıl
global motor dan egsoz değiştirmede garanti ile ilgili güzel bi haber almak istiyoruz mesela yetkili servisinde bile takılır buluşmada soruldu mu acaba bunlar
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)
Bu Konudaki Etiketler