Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #701
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Global motorun yağ seçimi malum tavsiye edilen 20-40 marka yazmıyorum reklam olmasın ama 20-50 olmalı bencede ülkemiz iklim şartları bazında tabiki üstelik daha kaliteli yağlar var 10-15 ytl fazla verip onları koymak daha mantık arzetmiyormu.Altını çiziyorum peg de bulunan koldaki mesafe ayarıyla oynandığında bir miktar düzeliyor açı problemi olabilir diye düşünüyorum fakat o açı üzerindede üst vitese almak için ayağı çok yukarı kaldırıp değiştirmek gerekiyor manuelde boşta açı tam 90 derece


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #702
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    yaw bugünde hallolmadı benim plaka işi pratik bile yapamıyorum zaten bizde şans yok gelir polis bizi bulur artık yarını beklicez çaresiz bu durumda plakayı almak için istinyeye yarın gitmek zorunda kalcam inşallah yarın hallolur da buluşmaya yetişirim...


    bide bu son zamanlarda gt250r a kasko yaptıran biri var mı varsa bilgilerini bizle paylaşırsa sevinirim...
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  3. #703
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''
    To know me is to love me....

  4. #704
    gamas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GT 250 2006
    arkadaşlar bugün motorumu (GT 250 Comet sarı) teslim aldım.
    yaptığım 60 km.deki izlenimlerim:
    1.titreşim fazla geldi
    2.dururken boş lambası olayı bendede oldu
    3.boşta ve 1-2 vites arası hafifçe gaza yüklenince ekzostan pat sesi geliyor
    4.frenler daha güvenli değil
    5.eski ybr 125 motoruma göre sesi çok fazla
    6.kullanım klavuzundaki benzin valfı yok
    7.lastikler güven verici büyüklükte
    8.turu eski motoruma göre az fakat sıkışık trafikte yeni motorun verdiği ürkeklikten başka fazla sorun yaşamadım
    9.saşe ve cantlar siyah
    10.çok ilgi çekiyor
    şimdilik bu kadar görüşlerinizi bekliyorum.

  5. #705
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''
    http://video.google.com/videoplay?do...7344&q=hyosung

    buda creto için

    arkadaşlar işten çıktım bizim şantiyenin yokuşunu çıkıyorum turt diye bi ses geldi bi baktım debriyaj telim kopmuş 10 tel varsa 3 tel tutuyor:(

    3 Telle idare ede ede hiç durmadan kadıköye geldi 2 . viteste melih ustaya gittim motoru bıraktım

    Globala telefon açtım yrn bakalım nolcak buluşmaya gelebilcemmi

    http://video.google.com/videoplay?do...8824&q=hyosung
    http://video.google.com/videoplay?do...6593&q=hyosung
    bu aquilası olanlar için:()
    To know me is to love me....

  6. #706

    Üyelik
    01 Ocak 2005
    Hyosung kullanıcıları kilometre yapmaya başladıkça motosikletteki sorunlar Ortaya çıkmaya başladı. Bayi motoru test etmemize izin vermediği için bende motoru kullanmadan almayacağımı belirtmiş ve titreşim olayını sormuştum. Ybr den daha az bir titreşim olduğunu belirtmişti buradaki bir arkadaşta titreşim olayının ybr den çok daha fazla olduğunu söylüyor. Bence Motoru kullanan arkadaş doğru söylüyor. Bayi birde 250 cc lik motorun 210 km/h yaptığını söyledi. Yok dedik o 650 cc olanı, Bayi 250 olduğunda ısrar etti. Bizde gülüp geçtik.
    motorize07 [MT Antalya Burada]
    Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
    Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E

  7. #707
    ceko35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2004
    Şehir
    KSK but live in İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO & Ducati Monster
    Titreşim sadece ve sadece 4000-6000 devir arası olmakta.. evet ilginc bir titreşim ama bu sekilde.. ben 6500-7000 de kullanıyorum yağ gibi.. hiç bi şey yok ve super gidiyor...

    ayrıca 1 den 2 ye alırken egsoz pat lıyor.. ilginc buda ama guzel oluyo...
    şu ana kadar 600 km yaptım ve hiçbi şikayetim yok.. viteslerim yağ gibi geciyo hiçbir aksi durum yaşamıyorum ne trafikte ne dururken nede başka biseyde...
    ybr ile karşılaştıran şahıs halt etmiştir.. hurafedir saçma sapan şeylere inanmıyorum...
    ufak bi sorun dikkatimi cekti motosikletin arka koltugunun zımba yerleri berbat ve bir zımba iyi vurulmamış biraz dışarı cıkıkmış.. arkama bi yolcu binincede o cıkık olan zımba yeri boyayı yemiş ve iyi oymuş.. çok canım sıkıldı ama yapılacak bişey yok.. daha sonra sanayiye gidip çok ufak da olsa oraya müdahale ettiricem...

    şu anda bu şekilde.. 1000 bakımından sonra dahada performanslanıcagı ve daha zevkli sürülecegini sanıyorum motorun
    KSK FOREVER ... 35½

  8. #708

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    Ybr ile kıyaslamak bile saçma çünkü bambaşka aletler.
    Bunu kıyaslayabileceğiniz sadece CBF 250 var o da tek silindir ve daha güçsüz kalıyor.
    Bu debriyaj teli olayı globalin forumundaki bir arkadaşın da başına gelmişti.
    Yanımızda yola çıkarken yedekte taşımak fena olmaz,hele ki uzun yola çıkarken.

  9. #709
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    cratocum arkadaşıda ekle listeye


  10. #710
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    aythakan ben de titreşim çok az ve rahatsız edici değil diyorum. Nolcak şimdi ?
    kime inanacaksın ?
    açıkçası bu şekilde yaklaşımlar yüzünden bir süre sonra bu bilgi paylaşım sayfaları holigan sayfalarına dönüyor, şu an sitede bir tane böyle sayfa var,
    (sanıyorum tahmin etmişsinizdir) en ufak bir eleştiride hemen haddinizi bildiriyorlar.
    Örneğin ben, bir çok arkadaşın bahsettigi vites problemini hiç yaşamadım,
    çok ciddiyim, ama rodaj sırasında 4000 - 6000 devir arası bir titreşim sorunu
    vardı ve şu an bu da kayboldu.
    Şu an kadar çıktıgım en yüksek hız 160 km ve makinanı hakkı maksimum 175 km
    (gt 250 den bahsediyorum), motorun performansı yada çalışması ile ilgili hiç bir sorun yaşamadım, ayrıca çıkan pat sesi benim hoşuıma gidiyor,
    benim şahsi kanaatim şudur, sorunsuz motor olmaz, mühim olan ne sıklıkla
    sorun çıkardıgı ve bu sorunların hangi hızla çözümlendigi...
    küçük bir not, ön far ile ilgili bir araştırma yaparken, ismini vermeyecegim,
    japon markanın bir modeli için servisine telefonla sordum,
    - .....modelinin ön farı var mı ?
    - şu an yok elimizde abi
    - ne zaman gelir ?
    - valla 4 - 6 hafta arası gelir
    - peki liste fiyatı nedir bu farın
    - 280 Euro
    yani kaza ile ön farı kırarsan bu model için 6 hafta ön far bekleyeceksin,
    sonuçta bu piyasada her şey olabiliyor, önemli olan fiyat - performans
    olarak aldıgın makinanın hakkını vermesi, bu tarafından bakarsan ben motorumdan şu ana kadar memnunum.

  11. #711

    Üyelik
    01 Ocak 2005
    Ybr ile sadece üstünde otururken verdiği titreşim karşılaştırıldı. Sizde hemen konuyu yok 250 cc ile 125 cc karşılaştırılırmı boyutuna taşıdınız. Malzeme kalitesi, rahatlığı, sağlamlığı, işciliği neden karşılaştırılmasın anlamış değilim. Sizlerde hafiften CBR125 sahiplerinde olan bir hava sezdim
    motorize07 [MT Antalya Burada]
    Her Tip Yol ve Hava Şartlarının Motorcusu
    Gittiğin Yol, Yol Değil. YAMAHA XT600 E

  12. #712
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    evet arkadaşlar dün akşam alıştırmalara devam ettim ve şunu gördüm ben gerçekten hiç hareket etmiyormuşum şu an bu satırları yazarken kollarım ağrıyo tabii ki bunda uzun süredir ham vicutlu olmanın verdiği ağrı, racing motorun normalde vereceği ağrı, benim buna alışma sürecim, ve heycandan elcikleri sıkmam geliyo sanırım bir an önce spora başlıcam hatta elcik ve ufak ağırlıklardan kaldırmam lazım

    bunun dışında artık tek başıma rahat bi şekilde hem kullanıyorum hemde vites değştiriyorum ama hala dönemiyorum dönmek için önce iyice yavaşlıyorum sonra ayakları yere koyuyorum ardından güvenli dönüyorum şu an arkadaşın dükkana bıraktığım için çalışamıyorum en fazla gece trafik gidince 30 dk ama karşıya geçince bol bol çalışıcam ozaman dönüşleri iyice kavrıcam sanırım


    bu arada hala plaka mı bekliyorum eğer bugünde bi aksilik falan çıkarsa şubeyi basacam yeter artık çıksın şu plaka :(
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  13. #713
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Arkadaşlar bu başlık Hyosung sahipleri ile ilgililerinin araçlar hakkında bilgi alışverişi yapması amacı ile oluşturulmuştur, amacımız bir arada hareket ederek gerek bayiiler gerek servisler arasında rekabet ortamını yaratarak bunun bize daha iyi bir hizmet anlayışı ile geri dönmesini ve beraberinde hyosung almak isteyenlerin bu süreçleri takip ederek kendileri açısından en doğrusuna karar vermesini, paylaşarak çoğalacak bilginin tüm kullanıcılar ile potansiyel alıcıların dimağına bir nebze olsun katkı yapmasını sağlamaktır.

    Her kullanıcı kullandığı markanın bir temsilcisidir aynı zamanda, bu tip pek çok ayrıntı bir araya gelerek marka tanımının anlamını pekiştirirler, bu yüzden tartışmalar ve eleştirilerde körü körüne bir fikir savunmak, çamur at izi kalsın politikası izlemek doğru bir davranış değildir.

    Model kıyaslamalarınız için gerekli forumda başlık açarak gerekli tartışmaları yapabilirsiniz, bu başlığı ağırlıklı olarak hyosung kullanıcıları takip ettiğinden burada yapılacak bu tip tartışmalar gereksiz polemik yaratmaktan öteye gidemeyecektir.

    İyi bir kullanıcı olmak markanın pozitif yanları gibi negatif yanlarınıda üstlenmeyi ve bu negatif durumları ortadan kaldırmak için çalışmayı gerektirir, bizim burada gerçekleştirmeye çalıştığımız bundan ibarettir.

    Alıntı aythakan adlı üyeden alıntı
    Hyosung kullanıcıları kilometre yapmaya başladıkça motosikletteki sorunlar Ortaya çıkmaya başladı.
    Bu saptama bir genelleme olamaz, Barış abi (BBRR) 6 senedir yaz kış hyosung marka motorunu kullanıyor, ve motora çoğunlukla kardeşi ile beraber biniyor, motorun taşıdığı ağırlığa oranla gösterdiği performans tahmin ederim ki Hyosung mühendislerini bile şaşırtacaktır

  14. #714
    gamas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GT 250 2006
    Ben bir motordan inip diğerine geçtim.
    Daha evvel 250 cc. motor kullanmadım.
    Daha evvel 0 km. motor alıp rodaj yapmadım.
    Size ilk 60 km.deki izlenimlerimi yazdım.
    Rodajdan sonra birçok sorun düzelebilir.
    Bu motoruda bilgi paylaşımlarını okuyarak aldım.
    Ancak yazımdan sonra ceko35 arkadaş demişki:
    ybr ile karşılaştıran şahıs halt etmiştir.. hurafedir saçma sapan şeylere inanmıyorum...
    Eğer bu şekilde cevap verilecekse biz birbirimize yardımcı olamayız!
    Hepinize saygılar,sevgiler...

  15. #715
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    harareti alalım

    Hyosung MS3



    Elde edilen ilk bilgiler:
    DOHC motor, su soğutmalı olarak resmi olmayan bilgiler var, 125 ve 250 cc lik 2 versiyon, 240mm çift ön disk, 220mm tek arka disk, 55 W Halojen far ve LED stoplar.

  16. #716
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''
    peki birde ben bişeyler yazayım,holiganlıkla alakası yok 6000 devirde motor diğer valfi açıyor ve hızlanmayı ani bi şekilde hissediyorsunuz 5000 devirde ufak bir titreme oluyor oda diğer valfin açılış zamanı yaklaşmasından kaynaklanıyor 4500 de vites değişerek giderseniz bu titreşimi alamazsınız ama tempolu kullanımda ki ben 10000 devirde vites değiştirmekten bahsediyorum böyle bişey hissetmiyeceksiniz eğer hissediyorsanız karbüratör hava ayarlarına baktırın ikinci olay rolantide 1500 de olsun sevgiler saygılar...
    ama ybr komik geldi hakikaten...
    Sevmediğim bir motoru savunmam...
    Aldığım gibide satarım olay budur...
    To know me is to love me....

  17. #717
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı komtan adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar bu başlık Hyosung sahipleri ile ilgililerinin araçlar hakkında bilgi alışverişi yapması amacı ile oluşturulmuştur, amacımız bir arada hareket ederek gerek bayiiler gerek servisler arasında rekabet ortamını yaratarak bunun bize daha iyi bir hizmet anlayışı ile geri dönmesini ve beraberinde hyosung almak isteyenlerin bu süreçleri takip ederek kendileri açısından en doğrusuna karar vermesini, paylaşarak çoğalacak bilginin tüm kullanıcılar ile potansiyel alıcıların dimağına bir nebze olsun katkı yapmasını sağlamaktır.

    Her kullanıcı kullandığı markanın bir temsilcisidir aynı zamanda, bu tip pek çok ayrıntı bir araya gelerek marka tanımının anlamını pekiştirirler, bu yüzden tartışmalar ve eleştirilerde körü körüne bir fikir savunmak, çamur at izi kalsın politikası izlemek doğru bir davranış değildir.

    Model kıyaslamalarınız için gerekli forumda başlık açarak gerekli tartışmaları yapabilirsiniz, bu başlığı ağırlıklı olarak hyosung kullanıcıları takip ettiğinden burada yapılacak bu tip tartışmalar gereksiz polemik yaratmaktan öteye gidemeyecektir.

    İyi bir kullanıcı olmak markanın pozitif yanları gibi negatif yanlarınıda üstlenmeyi ve bu negatif durumları ortadan kaldırmak için çalışmayı gerektirir, bizim burada gerçekleştirmeye çalıştığımız bundan ibarettir.



    Bu saptama bir genelleme olamaz, Barış abi (BBRR) 6 senedir yaz kış hyosung marka motorunu kullanıyor, ve motora çoğunlukla kardeşi ile beraber biniyor, motorun taşıdığı ağırlığa oranla gösterdiği performans tahmin ederim ki Hyosung mühendislerini bile şaşırtacaktır

    bizim bu başlığı açmamızın ve bu kadar sayfa dolusu mesaj yazılmasının tek sebebi budur. holiganlığa, fanatizme gerek yok.
    evet, gt250r ya da comet 210km/h sürat yapamaz, kendi adıma benim gördüğüm maksimum sürat 175km/h, artmaya devam ederken şiddetli rüzgar sebebiyle gaz kesmek zorunda kaldım. tahminim 180km/h maksimum sürate çıkabilir.

    benim motorum yaklaşık 2800km de, kronik bir problemle karşılaştım mı? hayır.
    titreşim var mı? evet var, her V motor kullanan motosiklette olduğu kadar. rahatsız edici düzeylerde mi? hayır. ancak, 2. viteste kalkmaya çalışınca ya da motor olması gerektiği vitesten yukarıdaki bir viteste olduğu zaman gerçekten rahatsız edici bir titreşim oluyor ki bu arabalarda da böyledir, hangi marka olursa olsun.
    bu kadar sayfada, defalarca belirtilmiş bilgileri tekrar tekrar yazmak zorunda kalmamız neden peki?
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  18. #718
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Aythakan seni tebrik ediyorum bu topic te hiç olmamış bir şey yaptın gerginlik yarattın Bende titreşim falan yok her devirde yağ gibi akıyor üstelik bizler marka fanı değiliz buradaki tüm arkadaşlar objektif bir biçimde tecrübelerini aktarıyorlar ne en iyisi biziz nede en kötüsü ama biziz işte paylaşım üst düzey amacımız birbirimizin tecrübelerinden yararlanmak kimseyle kavga etmek değil bende ybr kullandım üç hafta önce boyut ve motor hacmi güç olarak kıyaslamak çok doğrumu sence gerçekten güzel bir makine şehir içine daha uygun ama ama işte benim beklentilerim çok daha farklı henüz 125 km deydi o vitesler arası pat pat sesi bence motosikletin herşeyi kulağa çok hoş geliyor umarım hiç kesilmez birde viteste debriyaja basmadan makine devir düşerken harika bir ses geliyor Trasher dönme konusunda ilk bir kaç gün bende aynı sıkıntıyı çektim yatmaya yavaş yavaş alışıyorsun bence çok acele etme

  19. #719
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    bide bendeki r oldugu için dönüş kabiliyeti daha zor sanırım buna bide acemilik eklenince dahada kötü oluyo ama yavaş yavaş alışıyorum

    şu egsoz olayını global motora toplu baskı yaparak çözsek nasıl olur arkadaşlar bunu bi düşünelim hep beraber global motor a gidelim yada toplu bir mail atalım vs. vs. vs. dielim ki egsozu alalım getirelim servis taksın biz dokunmıcaz tamamen sizin ustalarınız halletsin parası neyse verelim olmaz mı
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  20. #720
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı
    bide bendeki r oldugu için dönüş kabiliyeti daha zor sanırım buna bide acemilik eklenince dahada kötü oluyo ama yavaş yavaş alışıyorum

    şu egsoz olayını global motora toplu baskı yaparak çözsek nasıl olur arkadaşlar bunu bi düşünelim hep beraber global motor a gidelim yada toplu bir mail atalım vs. vs. vs. dielim ki egsozu alalım getirelim servis taksın biz dokunmıcaz tamamen sizin ustalarınız halletsin parası neyse verelim olmaz mı
    Komtandan rica etsek belki hepimiz adına görüşür +2 bende servisle görüştüm zaten beklemedeyim kırmaz bizi komtan


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler