Akira;
naçizane tavsiyem öncelikle motorunu sıfırıyla değiştirmeye çalışmandır.
Gerekirse sen de şartlarını zorla bu konuda.
Tribünlere de çıkma çünkü bu topic sadece hyosung sahiplerinin değil,sevenlerinin de.
Tekrar çok geçmiş olsun.
Akira;
naçizane tavsiyem öncelikle motorunu sıfırıyla değiştirmeye çalışmandır.
Gerekirse sen de şartlarını zorla bu konuda.
Tribünlere de çıkma çünkü bu topic sadece hyosung sahiplerinin değil,sevenlerinin de.
Tekrar çok geçmiş olsun.
selam bikehopper. oncelikle yeni motorun hayirli olsun. keep the shiny side upbikehoper adlı üyeden alıntı
ben de izmir'deyim. 600cc, 60-70 hp civarinda ikinci el temiz bir alet ariyorum kendime. daha once yurtdisinda gs500'um vardi, bir sene ona bindim. Ondan sonra sv650'ye gecmeyi planliyordum ama daha once yurda donus yaptik. burda da malum sv'ler hem pahali hem de ikinci elde populer degil.
haftasonu istanbul'a motor bakmaya gitmistim, ilgilendigim bir kac ducati monster 600, 620ie wardi. kiziltoprak'ta gezerken hyosung'lari gordum. gorunus olarak bayagi hosuma gitti. sv650'nin motorunu zaten begenirdim. lakin motor harici aksamin japon kalitesinde olmamasi ve servis/parca olayinin halen soru isareti olmasi kafami kurcaliyor.
izmir'de nerden aldin senin aleti? gorebilecegimiz bir showroom'lari var mi? global motorun listesinde iki tane bayii gorunuyor ama servis gorunmuyor. servis isini nasil halletmeyi dusunuyorsun?
tesekkurler, keyifli surusler...
-G
dostum çok geçmiş olsun inan benimde içim sızladı.. lakin komşunun sen yokken senden izinsiz motoru nasıl alabiliyor anlayabilmiş değilim. neyse umarım o da iyidir. ayrıntıları paylaşman ve çabuk toparlanman dileğiyle.Akira adlı üyeden alıntı
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
Akira kardeş geçmiş olsun önce. Motoruna hangi parçalar lazım bildirirsen sana bir an önce yardımcı oluruz.Görüşmek dileğiyle.
Global Motor
Rahmi Gürsoy
Yedek Parça
Akira hemen umutsuzluğa kapılma global ile görüş bak sana mesajda yollamışlar ben eminim yardımcı olacaklardır hallolur merak etme sen...Akira adlı üyeden alıntı
Servis kahramanlarda arkadaşım global motor ben az önce bakım için görüştüm aynı yerde bayiside var yakında istersen özelden bu noktaları mesaj atabilirim sana...scorpi0 adlı üyeden alıntı
Sağolun Rahmi beysindoman adlı üyeden alıntı
Bugün size kırmızı GT250R için parça faksını gönderen bendim. Faksımı hemen değerlendirmeye aldığınız ve cevapladığınız için teşekkür ederim. Ancak sizinde bir hyosung kullanıcısı olarak taktir edeceğiniz gibi, fiyatlar çok yüksek geldi. (hatta toplamda beklediğimin 2 katı )
Ne yazık ki parça, işçilik, nakliye masrafları yeni motorun fiyatını geçtiği için motosikleti tamir ettirmek gibi bir durum söz konusu değil.
Hayat böyle işte arkadaşlar. Tam herşey güzel gidiyor derken suratınızın ortasına şamarı yiyorsunuz. Size tavsiyem pahalı demeyin kaskonuzu yaptırın.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
akira bu motoru neden yaptırıyorsun? bu senin suçunmu? hayır, o zmn düşüren yaptırsın yada yenisini alsın, çünkü sen motoruna gözün gibi bak başkası gelsin darmadağın etsin sonrada neyse parası verelim yaptıralım desinler. ben olsam kesinlikle yenisini yada sıfırının (yani şu an satsan kaç para ederse) onun parasını isterdim. bu motoru onlara sat bence
MERHABA,
Arkadaşlar bende comet almayı düşünen biri olarak formu takip ediyorum.Kısmet olur alırsam bende aksesuar ve koruma demirlerini yaptıcağım.
gv250 ve gt250 için koruma demirleri,sissy bar gibi aksesuarları yaptırabileceğiniz profesyonel bir atölye var.Ben şu an kullanmakta olduğum motora(keeway SL)özel yapım sissy bar ve ayna yaptırmıştım,şu an bu yaptırdığım parçalar keeway bayileri tarafından orjinal aksesurlar olarak satılıyor.
Eğer gv250 ve gt250 sahiplerinden biri motorlarını ölçü almak için atölyeye getirirlerse,talep karşılığında seri üretime başlarlar ve tüm hyosungcular bu aksesuarlardan yararlanma fırsatı bulur.Ayrıca burda yapılandan daha iyisi olmayacak parçalar için fazladan para ödemekten kurtulunur.
İlgilenen arkadaşlar olursa Atölyenin yeri ve telefon nosu;
Metal Sanatları Atölyesi/Arslan usta
tel:0212 219 88 24
cep:0536 521 49 92
Hüriyet mah. Dr.Cemil Bengü Cad. Fidan Sok.17/A Çağlayan
YENİ FARLAR
Arkadaşlar Photoshopta comet için bir kaç farklı far modeli yaptım.Bu haliyle motoru daha şık gösterdiğini düşünüyorum.
http://img130.imageshack.us/img130/8...farcopy6bt.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/6...iftfar26re.jpg
http://img130.imageshack.us/img130/9...iftfar39cy.jpg
Arkadaşlar sizin motosikletlerin rölanti devri nedir özellikle gt cometler şu soğutma da kullanılan yağ ile ilgili bilgisi olan varmı makine ile dün 60 km yol yaptım 1
Tamer
Ben m.köydeyim fırsat bulunca gider bakarım ama bir sorum olacak,
gv250 nin çok sorun olacagını düşünmüyorum ama bu bahsettiğin
atölyede gt 250 için koruma demiri örneği var mı ? seri üretime
geçmek için öncelikle bir model olması gerekiyor ama şahsen ben hiç
bir yerde gt 250 için yapılmış bir koruma demiri örneği göremedim bugüne
kadar, internet de dahil buna. İşin ilginç tarafı motorda koruma demiri
bağlantısı yapacak dahi bir yer bulamadım.
Belki bu konuda daha fazla bilgi sahibi olan bir arkadaşla beraber gitmek lazım
oraya sonuçta dizayn sorun değilde, ölçü ve bağlantı nasıl yapılacak
bunu çözmek lazım
arkadaslar,gv 250 icin hard case yan cantalar ariyorum yakisan bi tane bilen varmi yada yaptiran istanbulda nerede var acaba....
Bu adreslerde örnekler varTAMER adlı üyeden alıntı
http://rocketrogersmotorcycles.com/C...or_hyosung.htm
http://www.simamoto.fr/Home/SMAACC.N...MET.EQUIPEMENT
Bonus:
Airbrush Yapılmış GT250
Modifiye Comet (Kırmızı)
Modifiye Comet (Siyah)
Dediğim gibi eğer motor incelenirse yapılıp yapılamacağı anlaşılır.Yapılacak modelde başka bir modelden kopyalama olmayacak tamammen orda yapılmış bir tasarım olcak.En azından alta takılan spoiler için bağlantı yerleri var.Yan koruma demiri içinde uygun bir bağlantı yeri yapılabilir olmasa bile.Motorunu bir göster istersen zaten yakınmışsın,ustalar bakıp ne yapılabileceğini çıkartırlar.johnny_rook adlı üyeden alıntı
siteleri inceledim,parça fiyatları uygun değil yurtdışından getirme maliyetleriyle bunlar bir hayli pahalıya patlıyacak,bu sitede 360$ lık sissy bar+kargo masrafı 400$ı bulacak.Aynısını 200$ a burda imal ettirme şansımız var ben modelleri printerdan çıkartıp atölyeye götürecem.Geriye motorlara bağlanacak bağlantı noktalarının ölçülerini vermek kalıyo.Bu kısımda motorlarınızı atölyeye götürmek olarak sizlere kalıyokomtan adlı üyeden alıntı
Çorlu' da da hyosung bayiisi açıldı bir iki ay evvel.Ben gidememiştim fakat volkan(skykaptan) gitmiş ve truva motorun bayiisinin sahibi harun abiyle tanışmiış.banada bahsetmişti bende bu gün gittim ve gt250r aşkı bendede başladı.1,250 peşin diğer 7,000ytl yi bankaya yönlendirerek
36 aya kadar vade seçenekleriyle bu motora sahip olabiliyor muşuz.valla ne bileyim harbiden niyeti bozdum.'''bende gara pisi aldım''' diye başlık açarsam bir süre sonra şaşırmayın..
herkeze selamlar..
[FONT="Georgia"][FONT="Verdana"][B][COLOR="Blue"][SIZE="2"]Biliyorsan konuş,ibret alsınlar.Bilmiyorsan sus, adam sansınlar..[FONT="Georgia"][/FONT][/SIZE][/COLOR][/B][/FONT][/FONT]
rolanti devri sorulmuş biyerde 1500 d/d olarak ayarlayabilirsin...
To know me is to love me....
yabancı sitelerde görülen ve bi önceki sayfada resimleri olan alt spoyler hakkında yaptırabileceğimiz yada yapılmışını alabileceğimiz biyer bilen varmı arkadaşlar?? tamer??TAMER adlı üyeden alıntı
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
tahminim alt granajı ancak o linkten satın alabilirsin. koruma demirleri konusunda da komtan o linkleri oradan alabilirsiniz diye değil, örnek olması amacıyla vermiştir büyük ihtimalle.muritu adlı üyeden alıntı
birincisi, bu bize gösteriyor ki cometlerde koruma demiri bağlanabilecek yerler mevcut. ikincisi, dikkatli inceleyecek olursanız bu vidaları görebilirsiniz. hem de gt250r da granajları baklamak için kullanılan bağlantı ekipmanları vasıtasıyla birşeyler yapılabilir gibi gözükyor.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
O resimdeki alt spoylerı üreticek firma kalıp yaptırması lazım.Bu da bir hayli masraflı olur az adet için,azncak talep çok olursa böyle bir spoyler burada üretilir yada ona alternatif bir şey yapılır.Bu şekilde olmasa bile metal kıvırma demirden koruma demiri takılabilir alt tarafa bunun da örnekleri mevcut,Givi ve Hepco&Becker gibi markaların var fakat hyosunglara uymaz bağlantı yerleri.Yanlar için ise race motorlar için motora yandan takılan düz ve uzun koruma barları var sizi korumasa da motoru korur.muritu adlı üyeden alıntı
Ben yurt dışındaki sitelerden topladığım örneklerin fotolarını print edip atölyeye verdim.Bunlardan yapabileceklerini söylediler,fakat bağlantı yerlerini beliryeyip ölçü almak için birinin motorunu getirmesi lazım.
[QUOTE=jakobien]rolanti devri sorulmuş biyerde 1500 d/d olarak ayarlayabilirsin...[/Q En azından birileri cevap vermiş Jakobien ve Akira teşekkürler benimkisi 1000 devir civarı arttırmam gerekiyor sanırım...
Arttır, yoksa muhtemelen yağ pompan sistemde yeterli basıncı oluşturmayacak ve dolayısıyla rölantideyken motor yağsız çalışabilir. (gerçi 1000 devir bana yeterli gibi geldi)
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)