arkdaşlar cevap veren arkadaşlara ve fikirlerini patylaşanlara çok teşekkür ederim.yani diyorsunuz ki :
-naked raceden uzun yolda daha az yorar. peki servisteki abimizin dediği rüzgara maruz kalma ve deponun üzerine yatmaktan kaynaklanan bi daha az yorma etkisi olamazmı. ikisini de kullananarkadaşım jakob nediyorsun buna.(oturuş pozisyonumla ilgili çekilmiş resimler yukarıda tekrar yüklemek istemedim lütfen bakınız)
-uzun yolda ikisininde bagaj durumu aynı demişti bi arkadaşımız,ama ben eğimli oturuşta sırt çantası olursa onu sırtımın naket de ise arka koltuğun taşıma durumu olduğunu öngörüyorum buda naked modeli ön plana çıkartıyor fakat
-race modelin aradaki 1.300 fiyat farkına değecek özellikleri var. bikere race amaca uygun tasarlanmışaerodinamk yapıya sahip buda öne daha fazla baskı ve iyi yoltutuş,daha az sürtünme demek,kilometre devir saati dijital basit bir yol bilg var,parları uzak ve yakın olmak üzere 2 adet ve mercekli,ayrıca ön cift disk fren ile daha güvenli frenaj (ki bunu siz daha iyi söylersini JAKOBİEN nedersin.).,ardçı tutamağı. iştebu özellikler aradaki farktan daha değerli sonradan almaya kalksan daha pahalı gibi duruyor.fikirleriniz??
-yukarıda saydığım özellikler ve satıcının ısrarla daha sonra buna özeneceksin(race)sonradan değiştirmektense iyisimi senbunu al demesinden kaynaklanan şüphelerim ve sarı-siyah renkli 250R ın çok şık durması sebebi ilede kararsız kalıyorum. sizinde fikirleriniz bu yüzden benim için çok önemli
bu arada sanırım eralp abinin yaptğı teste 3-3.5 deniyordu tüketimlere.burada bi arkadaşta (SUDA)aynı verileri verdi.rodaj farkımı bu yoksa kullanım farkından oluşan bi durummu.
ben öğrenciyim arkadaşlar ,çıkabilecek ek masrafalar benim için çok önemli .zaten zor alacağım fakat 250 lik olarakuzun ömürlü neredeyse tek model(aynı fiyata cbf 250 deymez diyorlar)taksitle felan ancak alabileceğim için 50 milyon dahi benim için sorun yaratabilir. buyüzden soruyordum masrafları anlarsınız umarım.