Vıceroy Hayırlı olsun arkadasım güle güle bin, uzun uzun km yapmak nasip olsun.
Vıceroy Hayırlı olsun arkadasım güle güle bin, uzun uzun km yapmak nasip olsun.
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Çok teşekkürler. Arkadaşlar zamanla olumlu, olumsuz düşünceleri ve resimleri ortak sayfamızda paylaşırım. Sağlıcakla kalın.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Hayırlı olsun viceroy. Alışılmadık derecede yoğun ilgiye hazır ol.
Gunn bende farkettim ilgiyi
Carbon fiber aktarma kayışı kaç para onun peşindeyim bilen varmı? yoksada ben öğrenince aktarayım. Acaba vn 900 classıc kayışı gv 650 ye uyarmı!
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Yeni makinan hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler inşallah
karbon fiber kayışın ne gibi avantajları var? fiyat öğrenirsen buradan da bi çıtlatsana. İzmirde'de ayağımız var.
merhabalar arkadaşlar...
gt250 comet sahibiyim. 5000-6000 devir arasında aşırı bir titreşim oluyor motorda. Daha öncede forumda biraz geçmiş ama sonuçlanmamış bu sorun sanırım.
benden başkada yaşayan varmı bu sorunu? bir fikri veya çözümü olan?
kazasız,belasız sürüşler hepinize
Aşka düştüm ben de geldim
KURALKAN GÜNEY KORELİ HYOSUNG MOTOSİKLET ÜRETİCİSİ S&T GROUP İLE ANLAŞTI...
Kuralkan Grubu Güney Kore’li Hyosung üreticisi olan S&T Group ile stratejik işbirliği anlaşması imzaladı. Bu anlaşma çerçevesinde S&T Group Kuralkan için S&T KANUNİ markası adı altında 650 cc’ye kadar 13 farklı modelin üretimini yapacak.
1994 yılından bu yana yerli motosiklet üretimi yapan Kuralkan Grubu bünyesine yeni bir marka daha ekledi. S&T KANUNİ. Güney Kore’li Hyosung motosikletlerinin üreticisi S&T Group Kuralkan için tesislerinde, S&T KANUNİ markası ile üretim yapacak. Kuralkan Grubu Kanuni ile orta segmentte yer alan pazar payını üst segmentlerde yer alan S&T KANUNİ ile tamamladı ve ürün yelpazesini 50 cc den 650 cc’ye kadar genişletti. Kuralkan yeni yılda Kanuni ile birlikte S&T Kanuni markalı ürünleri ile pazar payını artırmayı hedefliyor.
S&T KANUNİ FARKLI BİR STRATEJİ İLE TÜRKİYE’DE YER ALACAK
Kuralkan Grubu S&T KANUNİ için farklı strateji uygulayarak genellikle belirli şehirlerde oluşan yüksek hacimli motosiklet potansiyelini Türkiye geneline yaymayı planlıyor. Böylece küçük ve orta segmentin üzerinde beklentileri olan motosiklet kullanıcıları Kuralkan güvencesinde yüksek hacimli motosikletlere binebilecek. Kuralkan Grubu’nun üreticisi olduğu Kanuni markası ile 250 bayi ve 400 servis ağı bulunuyor. Öncelikle Kanuni bayi ve servis ağı içinde yeni markanın şartlarını sağlayan noktaları değerlendirilerek genişlemeyi hedefleniyor. Kuralkan Grubu içinde yeni markalardan S&T Kanuni için yaklaşık 50 satış noktası planlanıyor. Güney Kore’li marka ile Kuralkan bayileri 1300 YTL’den yaklaşık 30.000 YTL’ye kadar ürün satışı yapacak.
HYOSUNG ÜRETİCİSİ S&T GROUP KİMDİR ?
Hyosung motosikletleri üreticisi S&T Group Güney Kore’de faaliyet gösteren uluslararası sanayi teknoloji şirketi. Hyosung markası ile ürettiği modelleri ile dünya genelinde yaklaşık 50’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 1978 yılından kurulan S&T Group bünyesindeki Hyosung motosiklette teknoloji üreten Dünyanın sayılı üreticilerinden biri. Yeni teknolojileri kullanarak önümüzdeki yıllarda 1000 cc ve üzerinde üretim planlıyor. S&T Group Scooter, atv ve motosiklet üretimi yapıyor. Özellikle Avrupalı motosikletseverlerin beğendiği bir Koreli.
KURALKAN KİMDİR ?
1952 yılında kurulan ve 1987 yılında motosiklet sektöründe faaliyet göstermeye başlayan bir aile şirketi. Bilişim&teknoloji, yazılım, tarım, inşaat, otomotiv ve sanayi mamülleri üretimi gibi bir çok sektörde faaliyet gösteriyor. Doğu ve batı Almanya’nın birleşmesinden sonra özelleştirilen MZ motosiklet fabrikasını satın aldı. 1994 yılında Türkiye’de üretime başladı ve 25’den fazla ülkeye ihracat yaptı. MZ adını değiştirerek yerli ürettiği motosikletleri Kanuni markası ile üretmeye devam etti. Bugüne kadar 200.000 adede yakın motosiklet üreten firma 21 yıllık motosiklet deneyimi ile Türkiye’nin en köklü firmalarından biri. 300 cc’ye kadar segmentte motosiklet ve motor üretiyor. 2006 yılı sonunda 25 milyon usd’lik yatırım ile Türkiye’nin en donanımlı motosiklet fabrikasını Tuzla’da kurdu. Tesiste dişli üretim, boyahane, talaşlı imalat, dökümhane, montaj, kimyasal madde üretimin yanı sıra arge ve motosiklet test laboratuvarı yer alıyor. Türkiye motosiklet pazarının yaklaşık % 25’ine hitap ediyor.
ANLAŞMALAR YENİ ÜRETİM PLANLAMALARININ YOLUNU AÇABİLİR
Kuralkan Grubu imzaladığı anlaşma ile Hyosung üreticisi S&T Group ile önümüzdeki yıllarda bazı modellerde üretim planlıyor. S&T Group direktörü Steve Kang üretim kabiliyeti ve deneyimi olan Kuralkan Grubu ile İstanbul’daki tesislerde işbirliklerinde yeni açılımların olabileceğini bildirdi. S&T Group bazı modellerinde Avrupa pazarında daha etkin ve uygun maliyetler ile yer alarak Pazar payını genişletmeyi hedefliyor.
@adiren 5000-6000 devir arasında benimde gaz almıyor sonra birden roket gibi fırlıyor bende titreşim 160 km de başlıyor
Üstündeki 3 parça aksesuar neredeyse en pahalı kısmı 830 ytl.
şimdiye kadar gördüğüm engüzel öncam tasarısı küçük ve şık. Ama camsız daha da spor durabilir.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
o değilde, dava ne oldu beyler? Haber varmı?
::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]
slm arkadaşlar
hyosung nası bir makina salamlık açısından çin malı değil biliyorum ama çinliler yüzünden yediğimiz ekmekten korkar olduk gt 250r nasıl amkina teknik fiyat bakımından yardımcı olursanız sevinirim
::pokey:::♥♥♥ Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?Kesilir, belki, fakat çekmeye gelmez boyunum M.A.ERSOY ♥♥♥ஐ®
Hyosung uzun yıllar suzuki için motor üretmiş olan korelidir. Dünya pazarında 4 büyükler arasında yerini almış dış kaynaklı dergilerde test sonuçları olumlu değerlendirilmiş bir markadır.Türkiye'de ticari anlayış farklılıkları ve model saplantıları yüzünden olması gereken seviyeye yavaş ve emin adımlarla ilerlemektedir.Kullanıcılarda müzmin bir şikayete ben rastlamadım. Her modelinin her cc klasmanında özellikle beygir gücü olarak önde gitmektedir. Alternatif kawasakıden 3500 ytl daha hesaplı olması ve görüntü olarakta daha tok durması genellikle tercih sebebi olmaktadır.Z motor bir honda gibi çalışsaydı ve ya bu motorun benzerini honda ithal etse güven meselesi olarak belki iş değişecekti ama Hyosung sağlam ve sorunsuz bir markadır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
Selamlar herkese.Uzun süredir motorcu adayıyım ve markaları inceliyorum en sonunda hyosung da karar aldım hem tarz hemde kalite açısından bu seferde bu kuralkan la davalık olduklarını okudum.Üstünde biraz araştırdım St motor kesinlikle kuralkan la anlaşmış durumdalar sitelerinde de dünya çapındaki distrübitörler de türkiye distrübitörü Kuralkan gözüküyor ama global akıllılık edip isim hakkını tse den mi ne kendi üstlerine almışlar o yüzden kuralkan direk hyosung diye getirip satamıyor(hatta kuralkan globali böyle yaparak st yi sıkıştırmaya çalıştığını felan iddia etmiş karşılıklı atışmalar çok ciddi seviyede) st kanuni koyuyor ismini motorların.
Benim sormak istediğim iki türlü ne olur o?
Yani kanuni haksız görülse devlet satamazsın bunları artık derse bizde gitmiş st kanuni almış bulunursak bu motorlar ne olur aynısı global içinde geçerli ben şimdi gidip hyosung alsam global haksız görülse kanuni satmaya devam ederse bu seferde elimizdeki hyosungun akıbeti ne olur hala servisden yararlanmaya devam edebilirmiyiz?
Bu konularda çok tecrübesizim o yüzden yanlış bir yorumda bulundu isem affola.
Saygılarımla...
An old man dies, A young girl lives.A fair trade...
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)