Aslında topiclerine bakarsanız Honda'larda da diğer japonlarda da bir sürü sorun okursunuz. Honda'nın en büyük avantajı Türkiyede yaygın servis ağı olması.
Ama Hyosung'u da Çin mallarıyla kıyaslayanlara şaşırıyorum, Japon ayarında motorlar Hyo'lar.
Aslında topiclerine bakarsanız Honda'larda da diğer japonlarda da bir sürü sorun okursunuz. Honda'nın en büyük avantajı Türkiyede yaygın servis ağı olması.
Ama Hyosung'u da Çin mallarıyla kıyaslayanlara şaşırıyorum, Japon ayarında motorlar Hyo'lar.
Off - elli kere yazdık aynı şeyi, ama özeti şu:
İYİ BAKARSANIZ ÇOK İYİ BİR MOTOR.
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
Teşekkürler cevaplar için.Bende kesin olarak karar verdim zaten alıyorum bu motoru tabi ehliyet geldikten sonra.Bu boşa geçme sorunu nedir?Kime sorduysam aynı şeyi söylüyor her motorda olur diyorlar ama...Acaba bilgisi olan var mı?Yanlış kullanımdan kaynaklanan bişey mi yoksa fabrika hatası mı?
Esir iken mümkün müdür ibadet,yatıp kalkıp Atatürk'e dua et..Senin gibi dürzülerin yüzünden,dininden de soğuyacak bu millet.İşgaldeki hali sakın unutma,Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.sen anandan yine çıkardın ama,baban kimdi bilemezdin .erefsiz.
Viteslerin kemikli olmasından mütevellit doğan bir şey.Yani race makina kullanırken 3000 devirde değiştirmeyeceksiniz vitesi.Boşa geçmemesi çok büyük sorun değil.Herkesde olacak diye bir mecburiyet yok.Süper motor.Görünüm ve performans olarakta 4 4 lük.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
merhaba arkadaşlar.arkadaşıma gt250r alacağız kaparayı verdik.ben bir test sürüşü yaptım da debriyajı bana biraz sert geldi ve viteside sert.bunlar zamanla düzelirmi.bilgisi olan varmı.
DRİFT RELİGİON
benımde motorumda bosa gecme problemı vardı 1000 km bakımında yagı degıstı usta debrıyaj ayarını yaptı bosa gecme soruu falan kalmadı.
Boşa geçme sorunu tamamen debriyaj ayarı ile ilgili yani en azından benim motorda öyle 4000 bakımına kadar geçişler çok iyiydi.Bakımda debriyaj telini yağlatayım derken galiba ayarı kaçmış boşa zor geçmeye başladı hatta 1 ve 2. viteslerde sert sesler geliyordu hemen gittim ustam bi ayar yaptı yağ gibi oldu
Bizim Hondalarda da oluyor vitesten düşme, zor gecme v.s. Motosikletlerin tipik sorunlarından bu bana göre büyük bir şey de değil.
2007 GV250'lerde cdi sorunu, gaz yememe sorunu var mı? Bildiğim kadar 2005 ve 2006larda var. 2007 GV250 kullanıcıları varsa cevap verebilirler mi acaba?
vites geçme problemi 2006 larda vamış...2007 yedilerde yok diyorlardı..en azından 100 de 1 denk gelirmiş...o da bana denk geldi ...ama sağolsunlar, istanbul motor, garanti dahilinde değiştirdi..
250R görebileceğiniz en kaslı racing dir..
emniyetli sürüşler..
Benim de bi sorum var arkadaşlar:
- Nasıl okunuyo bu Hyosung?
ya ikinciel satılık gt250r yokmu azkullanılmış ve 4000 ytl civarında motor süper ama biraz pahlı bir motor hazır kış geliyor piyasası düşermi acaba
Kardeş tamamda hyousunglar çok güzel onlar hoşuma gitti odediğin motorları hiç sevmiyorum gt250r güzel
her güzelin bir kusuru var bununda fiyatı işte
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
bende daha yenialdım motoru boşa zor geciyodu servise götürdüm 1 dakikada halletti ufak bi debriyaj ayarı gerekiyo
bir koreliye sormustuk oda bize hayzung demişti....
bu arada 4 000 liraya sana kazalı dağılmıs yürüyemez vaziyette bi 250r alalım istersen
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)