ali yıldız . motomanya muhtemel sorun yağsız kalmış olması ama nedenini bizede söylede bizde öğrenelim servis nedeyecekbakalım bide kaçın km de yaşadın bunu
ali yıldız . motomanya muhtemel sorun yağsız kalmış olması ama nedenini bizede söylede bizde öğrenelim servis nedeyecekbakalım bide kaçın km de yaşadın bunu
Bu yaşadığımız tecrübeler göz önüne alınırsa;büyük ihtimalle motor kilitleme problemi gibi görünüyor...
Altta ilk resimde kırmızı ile işaretli şeffaf hazneden yağ seviyesini kontrol et (L-H) harfleri arasında olmalı eğer değilse başımız dertte demektir birde en alt resimdeki tahliyenin çıkışını kontrol et umarım aşırı bir yağlanma yoktur bu veriler motor kilitlenme problemi belirtilerini ortaya koyar eğer böyle bir durum varsada kesinlikle ve kesinlikle motoru çalıştırma...Elbetteki servise gitmen en doğrusu...Geçmiş olsun...
sizin motor kesinlikle kitleme yapmamış.
motor rezerveye düşmüş, düşmeden önce motosiklet yeterli yakıtı alamadığı için eksozda patlamalar olmuştur. Ama siz motosikletiniz hakkında yeterli bilginiz olmadığından yakıt musluğunu rezerveye alma ihtiyacını hissetmemişsiniz. Bu olay olmasa motorunuz stop etmezdi. Eğer motorunuzda kitleme olsaydı (HYOSUNGDA KOLAY OLMAZ) asfaltta en az 20 metre lastik izi olup durduğunuzda da motorun bazı parçalarını yerde görürdünüz. Durduktan sonraki metal gıcırdamaları ise genleşen metalin soğurken çıkardığı sestir. Geçmiş olsun. Motorumuzu daha iyi tanıyalım.
Kıymetli Samm (Ahmet abi) tecrübeleri keeway sayfalarında bizimlede paylaşırsan kronik sorunlarda faydan olacaktır.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
herkese iyi akşamlar. 250 GTR mi geçen cuma aldım. Canınızı sıkmazsa 3 sorum var:
1) motor ilk marşa bastığında çalışmıyo. en az 5 -6 deneme sonra çalışıyoç o zaman da sanki boğulmaktan kurtulmuş gibi bir sesle başlıyor çalışmaya. Acaba yeni olduğu için mi böyle bir sorun var, yani zamanla geçer mi?
2) motoru aldığım bayinin kestiği fatura üzerinde motorun bedeli düşük gözüküyor. bunun tam olarak açıklaması var mı benim bilmediğim.
3) bu fatura bedeli yüzünden ksko yaparken motor daha mı düşük bedele sahip gözükecek?
Teşekkür ederim herkese
sevgili motorcu adayı arkadaşımız shafak-abigor
Bu senin çalıştırma sisteminden kaynaklanıyor olabilir.
doğru çalıştırma şekli: motorun cigle kolunu çek Gaz kelebeğini 1mm kadar çek (gaz ver) ve marşa bas .Çalıştığı an hemen gaza yüklenme birazcık öyle çalışsın cigle kolunu geri itele.
Çalışması için ilk marşa bastığınızda hem cigleyi çeker hemde gaza fazla yüklenirseniz motor boğulur Çalışmaz ve egsozdan hoş olmayan sesler çıkar.
Bir gün motorunla ARKADAŞ olursan o motordan mutlaka çok zevk alacaksın kazasız sürüşler saygılar
selam arkadaslar hyosung un yag sogutmalı olması sıcak yaz gunlerinde hararet problemi yaratmıyor mu?butun forumu okudun hararet ten şikayet edene raslamadım.gerçi barış abi bile marmaris gibi sıcak bir iklimde kullanıyor motoru.onda bile hiç şikayet duymadım.hyonun sogutma sisteminin yag oluşu(650 lik ler hariç) su sogutmalıya göre avantajmıdır?dezavantajmıdır?bilgi verirseniz sevinirim.
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
onr.sual benzer kategorideki diğer 250 cc markalar da yağ soputma bile yok, sadece hava soğutma bile yeterli oluyuor demek ki.
Yani hararet söz konusu değil
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
sagol abi.teşekkürler..........
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
Falcon da yağ soğutma Ne alakaysa
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
hararetle ilgili hiç sorun yaşamadım hatta milli maç konvoylarında bir çok motor hararetten durdular ben devam ettim.. ama motoru zorlamanın sınırlara çıkmanında bir alemi yok...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Merhaba,
Büyük ihtimalle daha önce konuşulmuştur ama bulamadım. Bugün GV250 almaya gittim, boyum 1.87 kilom 115 civarı Aletin üstüne oturunca dizlerim benzin deposunun üstünde kaldı sanki bacak aramda su bidonu taşırmışım gibi acayip bir durum oldu. Keza ayaklarda 45 ve sanki vites biraz dert olacakmış gibi geldi. Aynaları da ne kadar ayarlarsam ayarlıyım çoğunluk kendi kollarımı gördüm.
Sorum şu ben bu motora fazla mı iri kaçarım yoksa cruiser dediğimiz şey böyle mi oluyor ? (Shadow'a da bindim, GV250 den farklı olsa da hemen hemen aynı, aynalar ise daha kötü).
Diğer yandan, rodajda 4000 rpm'i geçmeyecekmişim, alet torkunu veriyor 7500'de bu kiloyla gidermi bu alet ? geçer mi ilk 1000 km ?
Ben de aranızdayım artık. GT250 siyah renkte. İsmim fatih. Eyüpte oturuyorum. Karşıda çalışıyorum.
Uzun zamandır hayalimdi. Gerçkten iyi makina.
Görüşmek üzere...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
of katalog resmi mübarek :D
Motor güzel manzara güzel mankende çok asi durmuş :D
beni de ekleyin... ankaradayım
2007 GT250R kırmızı
@ shafak-abigor : benim 1.5ay oldu motoru alalı, ilk başlarda bende de aynı problem vardı ama geçti... rodaj bittiğinde servis dönüşü hala canını sıkan bişey varsa o zaman kıllanmak lazım...
üstadlar size bir sorum olacak , Hyosung GT 250 R'ı başlangıç motoru olarak tavsiye edermisiniz ? kontrolu kolay mı ? bende 1.82 boy 80 kilo yakışırmıyım motora yani tavsiye ediyormusunuz ? tabi başlangıç motoru derken 1000 km lik scooter deneyimi de var
Selamlar;
bildiğiniz üzere 2. MARMOK Motosiklet festivali Datça 'da yapıldı, bende GT250R 'ımla beraber İstanbul'dan kalkıp yollara düştüm. 4 gün boyunca toplam 1446 km yol yaptım, bu mesafenin büyük çoğunluğu 40+ derecelerde ege yollarında yapıldı. Gezide yanımda birde Erkan isimli arkadaşım vardı, giderken ve gelirken beraber hareket ettik, GT250 comet kullanıyordu.
Perşembe sabahı saat 6 'da evden çıkarak Yenikapı 'dan Bandırma feribotuna bindim, Bandırma, Susurluk, Manisa, İzmir, Aydın Otobanından Söke, Milas, Yatağan, Muğla, Marmaris rotasını tamamladığımda saat akşam 21:00 sularına geliyordu, soluğu BBRR 'nin işyerinde aldım, yolun preslenmiş mıcır ve bozuk satıh olmasından dolayı motorda oluşan vibrasyon bileklerim ile boynumu ağrıttı, Marmaris 'te 2 saat durduktan sonra 40 km mesafede ki festival alanına geçtik ve çadırımızı kurmaya başladık. Gece zifiri karanlıkta Datça 'ya oldukça keyifli bir sürüş yaptık. ,
Dönüş yoluna çıkmaya hazırlanırken üzücü bir haber aldık ve morallerimiz bozuldu, dönüş yolunda geldiğimiz rotayı kullandık ama bir farkla Bafa gölünden dolanmak yerine vakit kazanmak adına Bornova 'dan direk otobana çıktık, otoban ve Manisa 'dan geçtiğimiz saatler tam öğlen sıcağına denk geldiğinden oldukça terledik, hem gidiş hem gelişte bol bol sıvı tükettik.
Manisa Akhisar 'da seyrederken sol bacağımdan sokan arı kendimi ilk bulduğum işletmenin önüne atmama sebep oldu, Nar-ı Beyaz isimli bir restauranttı ve bize çok yardımcı oldular, kendilerine burdan tekrar teşekkür ederiz.
Gelelim yakıt tüketimlerime, 1446 km boyunca 179 liralık benzin doldurmuşum motosikletime, şu an yarım depoya yakın depomda benzin var.
50 km aralıkla mola verdiğimizde oldu 150 km aralıklada ancak havanın sıcaklığından ve gölge park yeri bulamamamız nedeniyle molalarda motor pek soğuyamadan yoluna devam etti ve beni hiç üzmedi, yukarıda bir arkadaşımız "sıcak yaz gunlerinde hararet problemi yaratmıyor mu" demiş, ben bu konuda bir endişe dahi duymadım.
Oturuş pozisyonu, zeminlerin düz olmaması gibi sebeplerle oluşan vibrasyonun yarattığı fiziki tahribatı dönüş yolunda yaşamadım, giderken yolun zor kısmı sona kalmıştı, dönüşte en enerjik halimizle bu zor kısmı bitirdik elbette bununda büyük etkisi var.
Yaz çıkmadan bir Marmaris turu daha düşünmüyor değilim
Benim boyum 1.84,
hararet ile ilgili cevaplar için cok teşekkür ederim tüm arkadaslara.sagolun.
34 AF 4401 [COLOR="Red"] H İ K O[/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)