MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Mayıs 2007, 01:21
#2821
Gokhan Sahin, ben motorla 155 KM/H tek kişi gördüm. Bu motor 140 KM/H çok rahat görüyor ve istediğin kadar 140 km hız ile hiç zorlanmadan gidersin. GV 250 sınıfının en güçlüsü, 250 cc. de daha iyisini bulamazsın, ben motosiklet hayatıma çinlilerle başlamştm, şimdi o günlere acıyorum hem param gitti hem de vaktim, bu motor harika bişey, akranları gibi vibrasyon problemi felan yok. Ayrıca racing motora sahip olması, benim için vazgeçilmez bi özellik, yalnız gt250r den şanzımanı farklıdır, onu cruiser yapan da odur zaten. Ayrıca görüntüsü de çok güzel ve nispetten cüsseli. Maddiyat sorunun yoksa çinlilere ve diğer akranlarına bulaşma, kesinlikle al.
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
Reklamlar
-
05 Mayıs 2007, 09:47
#2822
piriyatel adlı üyeden alıntı
solda kendi nickine tıkla oradanda - "daha fazla mesaj bul" yazısına tıkla yazdığın bütün mesajları görürsün
teşekkür ederim, işte bu işimi görür
-
05 Mayıs 2007, 15:19
#2823
arkadaşlar benim gt 250 de 9000-9500 devirde motor tekliyor bir türlü çözemedik bilgisi olan varmı
-
05 Mayıs 2007, 17:04
#2824
derya_motor adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim gt 250 de 9000-9500 devirde motor tekliyor bir türlü çözemedik bilgisi olan varmı
Belirli devir aralıklarında meydana gelen motor yığılması devir düşmesinin nedeninin genelde CDI ateşleme ünitesinden kaynaklandığını daha önce bir çok defa site içi paylaşımlardan okumuştuk.Ancak bu sıkıntı 5000 - 6000 devir civarında genel olarak ortaya çıkıyordu.Benimki bir fikir servisle paylaş istersen...
CDI ateşleme ünitesi...
-
05 Mayıs 2007, 17:31
#2825
Kaiser adlı üyeden alıntı
Kullananlara sormak istediğim 250 cometle uzun yol çokmu zor olur? Malum ön camı ve grenajı yok,rüzgar çok yoruyor mu? Gv düşünmüyorum çünkü gördüğüm kadarıyla onunda son hızı düşük.
Selam! Ufak bir örnek - geçen hafta sonu eşim artçı olarak, GT250R ile Şirinceye gittik, 250KM yol yaptık, motor tık demedi.. 9200 KM yol yaptım şimdiye kadar, ve hiç sorun çıkarmadı..
Rüzgar konusunda: Kapalı kaskın varsa dert değil, ama "takke" tarzı ise rahatsız edebilir. Gerçi senin sorun naked versionu içindi, 250R nin ön camı var, ama çok birşey fark etmiyor
Aslında rüzgarın faydası bile oluyor, pozisyon olarak öne yatık kullanıldığından hızlandıkça eldeki yük azalıyor.
Yaklaşık 80km'den itibaren ellerde bir yük kalmıyor.
-turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
05 Mayıs 2007, 23:05
#2826
-
05 Mayıs 2007, 23:18
#2827
100 Oktan Moderatör (Komtan)
hiçde haberimiz yok buluşmalar felan :p
eyongun bugün bizi niye ektiği belli oldu, bizde sticker çalışmalarıyla kafa bulmak için bekledik kendisini
-
05 Mayıs 2007, 23:19
#2828
komtan adlı üyeden alıntı
hiçde haberimiz yok buluşmalar felan :p
eyongun bugün bizi niye ektiği belli oldu, bizde sticker çalışmalarıyla kafa bulmak için bekledik kendisini
ne bilim abi HFC de duyurduk buluşmayı 10 gün öncesinden..
sen üye değilmisin?
-
05 Mayıs 2007, 23:57
#2829
Hyosung'cular buluşuyor da, Karion kardeşleri de katılabiliyor mu? Race olmayınca fazla gazlanmıyo malum
-
06 Mayıs 2007, 01:01
#2830
ya arkadaşlar bişi sorcam bu hyo hakkında... bugün öncel motora gittim ve ilk defa bir hyo ya bindim... ancak bindiğim 250r modelinde (ikinci el sıfırı yoktu..) bir şey dikkatimi çekti.. ön aksamındaki elektirik kabloları devir saatinin yanında apaçık görünüyordu.. bağlantıları falan bu hepsinde boylemi (eğer böyleyse elektrik kabloları suyla temas ettiğinde kısa devre yapmıomu??) yoksa benim baktığım ikinci el olduğu ve sahibinin oraları biraz kurcalamasından mı kaynaklnıor.. bilgilendirirseniz sevinirim...
-
06 Mayıs 2007, 02:34
#2831
Huckle adlı üyeden alıntı
Hyosung'cular buluşuyor da, Karion kardeşleri de katılabiliyor mu? Race olmayınca fazla gazlanmıyo malum
olur mu abi karionlar da vardı buluşmada, kapımız tüm hyosunglara, hatta tüm motosikletlere açıktı..
ozgurfeyiz adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar bişi sorcam bu hyo hakkında... bugün öncel motora gittim ve ilk defa bir hyo ya bindim... ancak bindiğim 250r modelinde (ikinci el sıfırı yoktu..) bir şey dikkatimi çekti.. ön aksamındaki elektirik kabloları devir saatinin yanında apaçık görünüyordu.. bağlantıları falan bu hepsinde boylemi (eğer böyleyse elektrik kabloları suyla temas ettiğinde kısa devre yapmıomu??) yoksa benim baktığım ikinci el olduğu ve sahibinin oraları biraz kurcalamasından mı kaynaklnıor.. bilgilendirirseniz sevinirim...
yok yok o kablolar sıfırında da var..
kısa devre olayı olmadı şimdiye kadar yıkanma esnasında..
-
07 Mayıs 2007, 02:29
#2832
herkese selam..
uzun süredir yazamayan fakat hyosugn başlığının ve genel anlamda sitenin müdavimlerinden biri olarak , özellikle hyosung 250 modelerinde 5-6 arkadaşa önayak oalrak motor aldırmış ve gene isteyen herkese yardımcı olamak isteyen biri oalrak herkese yenilere eskilere selam olsun.
BBRR, abican nasılsın iyisin umarım. motoru satmışsın , hayırlısı olsun fuarlarda görüştümüzde zaten diyorduns atıcam die. cox la nası lrahat ettinmi. ben kask işini motoru alınca halledicem. du bakalım. bende snein gibi gt 650 düşünmeye başladım. nedersin belki alır gelirim yanına :D sende bi döversin beni motor figuruyle ) abican kendien dikaket.
jakob, selam dostum..ikimizin de dönüşü hayırlı olsun forumumuza :D ve tabi iyeni gv250 in.gene vazgeçememişsin hyo dan .noldu er6-n ler felan..nese hayırlısı olsun. yamahanı öpüyorum hergün arada birde sıkılınca çıkıyorum.. onu aratıyormu gv yoksa daha hızlı olduna mutlumusun :D kendien dikkatet.. gelemedim de yanına forseasona..ordamısın hala.
arkadaşlar .. herkese tekrar selam. İTU ye yolu düşen gelmek isteyen herkesi bekler ,geleni de ağırlarım.. buundan böle daha sık forumdayım ..
bu arada geziden de haberim yoktu..gökhanın kulağını çekmek lazım unuttu bizi :D umarım b isonraki geziye grşürüz tüm hyo severlerle.. motor alamadık die biraz küsmüştük cemiyete ama,işte tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış ..inş dönüşmüz iyi olur :D
ah bi kessem ayaklarımı yerden,kanatlanıp rüzgarla ,
kükreyip motorla,keşfetsem dünyayı başladığı yerden[COLOR="Yellow"]***[/COLOR] [COLOR="Red"]şam piiii yonnn [/COLOR][COLOR="Yellow"]***[/COLOR]
-
07 Mayıs 2007, 02:40
#2833
iyilerini az biraz biliyoruz da gv250nin kötüleri için bi zahmet iki satır birşey yazıverin arkadaslar.
650 hayalini 2-3 sene erteleyip 250ile başlıcaz sanırım bu işe
arkadaslar bir de gv250nin 2. el piyasası hakkında bilgisi olan varsa birşeyler yazabilir mi ?
-
07 Mayıs 2007, 05:43
#2834
muritu adlı üyeden alıntı
herkese selam..
arkadaşlar .. herkese tekrar selam. İTU ye yolu düşen gelmek isteyen herkesi bekler ,geleni de ağırlarım.. buundan böle daha sık forumdayım ..
dostum bende itüdeyim bi ara görüşelim belki beni comet almaktan vazgeçirir r a terfi ettirirsin
-
07 Mayıs 2007, 11:40
#2835
tkalfaoglu adlı üyeden alıntı
Selam! Ufak bir örnek - geçen hafta sonu eşim artçı olarak, GT250R ile Şirinceye gittik, 250KM yol yaptık, motor tık demedi.. 9200 KM yol yaptım şimdiye kadar, ve hiç sorun çıkarmadı..
-turgut
Peki artçı olarak eşininde görüşlerini alalım Bakalım arkada oda rahatmıydı?
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
09 Mayıs 2007, 14:42
#2836
100 Oktan Moderatör (Komtan)
MCN 'de çıkan habere göre GT1000, GT1000R ve GV1000 ile 450 Supermoto modelleri 2008 yılında yollara çıkıyormuş.
-
09 Mayıs 2007, 21:39
#2837
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
10 Mayıs 2007, 12:45
#2838
cumartesi c&c deydim işim gec bitti gelemedim tüh yav
-
10 Mayıs 2007, 13:22
#2839
100 Oktan Moderatör (Komtan)
mete_han adlı üyeden alıntı
İstanbulun ilk
Hyosung motor sahiplerinden birisin ve HFC ye üye değilsin...şaşırdım valla komtan...
mete_han hem motosiklet.net 'te hem HFC 'de üyeliğim site adminlerindne daha eski, bunlar derin mevzular
MT 'ye 2003 yılında biraz takılmış, 2006 'ya kadar aktif olmamıştım. Tarih tekerrürden ibaret derler
-
10 Mayıs 2007, 14:56
#2840
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler