MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Mayıs 2007, 15:42
#2801
arkadaşlar haziran temmuz gibi bi makina almak isitorum gv250 cok hosuma gitti aslında gonul 650 istior ama cok zorlar büççeyi sanırım bu gv 250 nasıl bi makına kulllanan pek yok galıba yorum yazan yok fazla we bu makınanın son hızı nedir 250 r ile aynı motor war sanırım o zman onlar 175 son yapıormuş.nediorsunuz yorumlarınızı beklıorum teşşekkurler
Reklamlar
-
03 Mayıs 2007, 16:00
#2802
sevgili gökhan hiç düşünmeden ve fazlada araştırma yapmadan bütcen el veriyorsa hemen al..bende senin gibi altı ay internette araştırdım aldım ..şimdi 6 ay önce neden almadım diye geçen zamana yanıyorum..bu fiata bu performansta bulabileceğin en güzel motor..birde gv250 ler öyle 160 filan yapmaz.criuser motorlarda 120 bile çok sürat sayılır..bu motorlar otobanda gaz verirsen 140 rahat yapıyor düz yolda..bu motorların en ideal süratteki kullanımı 100 km 120 km arasıdır..şimdiden hayırlı olsun
arkadaşlar uzun zamandır arka yan çanta arıyordum internetten bir bey buldum ..çok güzel modelleri var..isterseniz internetten adınıza resimleri gönderiyor..yapıp teslim edip parayı öyle alıyor..adam sipariş üzerine çalışıyormuş..fiatı 200 ytl..telefonunuda yazıyorum belki ilgilenen arkadaşlar olur..bülent günay 0555 718 53 86
-
03 Mayıs 2007, 16:18
#2803
arkadaşlar benim gt 250 de 9000-9500 devirde motor tekliyor bir türlü çözemedik bilgisi olan varmı
-
03 Mayıs 2007, 16:51
#2804
-
03 Mayıs 2007, 17:21
#2805
sevgili gökhan tabiki soracaksın(bu arada yaşım 50)ben büyüklerimin sözünü dinledim aldım sende beni dinle al..dediğin gibi motorlar aynı gt ve gv ler aynı motoru kullanıyorlar ama teknik özelliklerini okursanız torkun vs farklı olduğunu göreceksin..ben en son 145 gördüm ama fazla üstüne gitmedim yaş 50 diye onun için yazdım.benim motora binmedeki gayem keyif almak.sürati dikkatli olmak kaydıyla size bıraktık motorun sesine gelince normal 2 silindirlerin sesinden çok farklıdır..iyidir yanı..birde onu kafana takma ekzozla oynayarak istediğin sesi alabilirsin..ama garanti bitiminden sonra..kafana takılan başka sorular olursa sıkılmadan yazabilirsin..iyi günler
-
03 Mayıs 2007, 18:50
#2806
sonunda be 2 gündür 2 şer 2şer okuyorum forumu sonuncu sayfadayım inanamıyorum
bende 1 aydır hyo gt 250 kullanıyorum ufacık tefecik şeyler dışında ondan cok memnunum yazılanlardan anladığım kadaı ile ;
hyosung markasının bazı parçalarında nadir rastlanan kalitesizlik yok deil fakat kesinlikle yüksek düzeydede deil .. gene ufak tefek kronik problemlerde mevcut fakat kullanıcılar yuh dedirtecek düzeyde şikayetci deiller gülü seven dikenine katlanır misali herkes motorunu seviyor mesela motorumun kolu koptu diyen diğer gün hangi egzost yakısır diyor bu çok güzel bişi demekki ondan keyif alıyoruzki bu küçük şeleri kafamıza takmıyoruz
herkese keyifli sürüşler takipteyim
-
03 Mayıs 2007, 18:55
#2807
gt250r ler 175 lere kadar çıkılabiliyorken gt250 cometler 160-165 lerde kalıyor. bu grenajdan kaynaklanan bir fark.
gv 250 ler aynı motora sahip olsa da motor gücü 2 hp daha az. hiç kullanmadım ama yapısı itibariyla 150-155 gibi süratlere ancak çıkar diye tahmin ediyorum, kullananlar söylesin.
ayrıca chopper türü motorlarda hız aramak niye?
-
03 Mayıs 2007, 19:00
#2808
bildiğim kadarıyla gtr - 41 sıkıstırma oranı comet ise 21... sıkıstırma oranı
buda gtr ı daha güçlü yapıyor 2 kat daha fazla sıkıstırma...
-
03 Mayıs 2007, 19:04
#2809
daha dün 165i gördüm yeteki kendine güven
Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:
-
03 Mayıs 2007, 19:05
#2810
gucci adlı üyeden alıntı
bildiğim kadarıyla gtr - 41 sıkıstırma oranı comet ise 21... sıkıstırma oranı
buda gtr ı daha güçlü yapıyor 2 kat daha fazla sıkıstırma...
sıkıştırma oranlarının pratikte nekadar etkisi olur bilemem. ben pratikte olan bir durumdan bahsediyorum. grenajlarıyla 170 i gören motor grenajsız 160 ı pek geçemiyor.
-
03 Mayıs 2007, 19:19
#2811
tigermbz adlı üyeden alıntı
sıkıştırma oranlarının pratikte nekadar etkisi olur bilemem. ben pratikte olan bir durumdan bahsediyorum. grenajlarıyla 170 i gören motor grenajsız 160 ı pek geçemiyor.
tabiki doğru soluyosun yalnız r ile gt arasında ne fark var die yazılanların içinde sıkıstırma oranları es gecilmiş sıkıstırma oranıda gtr farklı tabiki race makinayada en azından bu yakısır...
-
03 Mayıs 2007, 20:40
#2812
BBRR adlı üyeden alıntı
jakobien
tekrar hoş geldin
alıp bindiğin her üç motorlada baya bi km yaptım inan bana gidon genişliği hariç içlerinde en oturaklısı gv 250 3 motorda aynı güçteki motorları kullandığı için hız ve performansta hiç bir değişiklik olmayacak .son İstanbul ziyaretimde bir gv 250 yi yaklaşık 700km kullanma şansım oldu ..her ne kadar tarz-ım olmasada motorun yol tutuşu ve dengesi çok etkileyici idi bende GT250 yi sattım .. ama bu sefer 250 değilde gt650 alma niyetindeyim
satmışsın ömotoru hadi hayırlısı bakalım abi.Benim bu motorla ilgili kafamda hiç soru yok fakat ben daha ufak olan motorumu apartmana tahtayla sokarak koruyorum.Evim tarlabaşının üstünde bu motoru alırsam eminimki sokamıyacağım apartmana ah bi koyacak yer problemim olmasada alsam:(( ama emin olun yollarını araştırıyorum.En yakın zamanda gt 250 almak istiyorum.
Motorize Birlikler K.lığı......
-
03 Mayıs 2007, 23:13
#2813
cemal abi bilgiler icn cok saol ama benım okudugum kadarıyla comet tede racede de gv dede aynı teknık ozellıkler war acaba yanlıs mı bılıorum acaba uzun yolda 140 la falan gıtse yeter bana motorun artılarını we eksılerını beklıorum senden abi
-
04 Mayıs 2007, 10:52
#2814
motorları aynı tek fark tipleri ve gtr ın sıkıstırma oranı..
-
04 Mayıs 2007, 15:54
#2815
Arkadaslar bende ilk motorumu almak için arastırıyorum bi süredir. Bugun Hyosung 'un Ankara Aydınlıkevler deki bayisine gittim. Motoru gördum acaip hosuma gitti tamam dedim benim motorum bu olmalı. Yarın ehliyet içinde ehliyet kursuna kayıt yaptırıcam ehliyeti alalım cekecem altıma GV 250 yi hayırlısıyla. Galeride GV 650 yide gördum onada bittim oda ayrı
edit: Galerinin altı Hyosung un servisiymiş aynı zamanda benim evede yakın oda ayrı bi avantaj
-
04 Mayıs 2007, 16:35
#2816
Gt650r
bende GT650R var. merak ettiklerinize cevap vermeye çalışırım.
Ama önce siz bana bi yardım edin. foruma en son attığım mesaja nasıl bakacam kısa yoldan onu bulamadım. site motordelisinden farklı biraz. sanki matrix içindeymişim gibi hissettim
-
04 Mayıs 2007, 20:24
#2817
Selam Hyosung tayfası.Vitesliye geçiş olarak 250 cc'de karar kılmıştım ama büyük bir hata yaparak Jinlun 250 aldım.Makinemden genel olarak memnunum ama bu kadar çok uzun yola gideceğimi hesaplamamıştım açıkcası.Uzun yolda biraz zayıf kalıyor motoru.650 cc'lere ise hemen geçmeyi düşünmüyorum maddi açıdan. Kullananlara sormak istediğim 250 cometle uzun yol çokmu zor olur? Malum ön camı ve grenajı yok,rüzgar çok yoruyor mu? Gv düşünmüyorum çünkü gördüğüm kadarıyla onunda son hızı düşük.
GÜCÜN BİLGİ OLMADAN HİÇBİR DEĞERİ YOKTUR.
-
04 Mayıs 2007, 23:37
#2818
canerdemir79 adlı üyeden alıntı
bende GT650R var. merak ettiklerinize cevap vermeye çalışırım.
Ama önce siz bana bi yardım edin. foruma en son attığım mesaja nasıl bakacam kısa yoldan onu bulamadım. site motordelisinden farklı biraz. sanki matrix içindeymişim gibi hissettim
solda kendi nickine tıkla oradanda - "daha fazla mesaj bul" yazısına tıkla yazdığın bütün mesajları görürsün
-
04 Mayıs 2007, 23:51
#2819
gokhansahin86 adlı üyeden alıntı
cemal abi bilgiler icn cok saol ama benım okudugum kadarıyla comet tede racede de gv dede aynı teknık ozellıkler war acaba yanlıs mı bılıorum acaba
uzun yolda 140 la falan gıtse yeter bana
motorun artılarını we eksılerını beklıorum senden abi
sevgiligökhan bu tip sorular kafanı karıştırmasın..herşeyden önce hangi tip senin arzın ona karar ver..racing seven criuser sevmez criuser seven racingden hoşlanmaz..birde kafandaki soruları daha rahat çözümlemen için hyosongfanclub.com.tr ye gir orada yalnız hyosung kullanıcıları var eminim sorularının cevabını alacaksın..bu sevgi meselesi örneğin ben motorumu hiçbir motora değişmem.sevdiğim için ufak efek sorunlar olsada bu sevgimi azaltmaz sorunları gidermeye çalışırım..o nedenle tekrar yazıyorum alabileceğin bu ayarda en iyi motor bu..aldığında göreceksin verdiğin parayı sonuna kadar hakeder..ayrıca bunları bire bir yaşayarak öğrenirsin..ben bu motoru sevdiğim için böyle yazıyorum ..başkası başkasını sever onu över..o nedenle gönlün yatıyorsa hemen al memnun kalacaksın..hoşca kal
-
05 Mayıs 2007, 01:01
#2820
Kaiser adlı üyeden alıntı
Selam Hyosung tayfası.Vitesliye geçiş olarak 250 cc'de karar kılmıştım ama büyük bir hata yaparak Jinlun 250 aldım.Makinemden genel olarak memnunum ama bu kadar çok uzun yola gideceğimi hesaplamamıştım açıkcası.Uzun yolda biraz zayıf kalıyor motoru.650 cc'lere ise hemen geçmeyi düşünmüyorum maddi açıdan. Kullananlara sormak istediğim 250 cometle uzun yol çokmu zor olur? Malum ön camı ve grenajı yok,rüzgar çok yoruyor mu? Gv düşünmüyorum çünkü gördüğüm kadarıyla onunda son hızı düşük.
Selam,
Ben cometle uzun yol olarak istanbul-tekirdağ arası uzun yol yaptım.Şunu söyleyebilirimi ki bende ön cam olduğu halde rüzgar ciddi bir şekilde yoruyor.Ortalama hızımız 120-130km/s idi ve bu hızlarda depoya yatarak bi şekilde idare ediliyor ama oturuş posizyonu yoruyor,bu sefer.Artçımla,iki kişi en fazla 155km/s ye çıktık.Sonuç olarak diyebileceğim uzun yol için yüksek hızlarda rahat değil;ama cam takarak 120km/s lerde gidebilirsin.Gereken yerlerde de ara ara hızlana bilirsin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler