yaw arkadaşlar yokmu bilen
geçen sormuştum bi daha soriiim
comet 250 nin aynaları çok kaba duruyo
herhangi bi fikri olan varmı konuda
yaw arkadaşlar yokmu bilen
geçen sormuştum bi daha soriiim
comet 250 nin aynaları çok kaba duruyo
herhangi bi fikri olan varmı konuda
KARTAL GOL GOL GOL
Artık bende bir hyosung kullanıcısıyım.İlk önce Honda cbf500 almayı düşünüyordum Neredeysede alacaktım ama ötv işi yüzünden almaktan vazgeçtim. Sıfır gt650 almaya yöneldim Bu sırada ikinci el ilanlarda 2005hyosung gt650 comet olduğunu bir arkadaş sayesinde gördüm Cuma günü ilan çıkmıştı biz gittik pazar günü motoru inceledik ve aldık.Kullanımı çok rahat bir motor Yüksek cc ve yüksek hp korkum varken bu motor sayesinde bu korkumuda yendim.Neticede gaz elimizin altında olan bir şey Motor zorlanmadan 160 km hıza çıkabiliyor ve bunu fazla hissettirmiyor ki bu bana göre kötü biraz daha açtığınızda 210 u görüyorsunuz Daha önceki sahibi 230 a kadar çıktığını idda ediyor.Benim için en iyi olan tarafı sollamalarda fazla beklemem gerekmemesi.Motor bence çok dengeli bir yapıya sahip. tiger dan sonra alışmak biraz zaman aldı(2-3 dk kadar ) en çok çektiğim sıkıntı gaza hafif dokunuşlara hemen tepki vermesi idi ama insan beyni işte alışıp onuda bilincime yerleştirdim.Lakin dikkat ettiğim bir şey var buradaki üyelerden sadece bende mi gt650 comet var anlayamadım..Yoksa çok kötü bir seçim mi yaptım Saygılarımla
Hangisi ? Alttaki'mi Üstteki'micrazy_devil adlı üyeden alıntı
Neyin reklamı yapılıyor anlamıyorum bütün fuarlarda otomobil olsun motosiklet olsun yada başka bişey farketmiyor. Dikkat çekmek için hep mini etekli bayanlar estetik yaratmaya çalışıyor.Sanki sadece erkeklere hitapeder gibi.
Haklısın Güreli,
+1000
Halbuki sayısal olarak bayan nufusu erkeklerden fazla.
Hem de birçoğunun motoru yok.
Bence akıllı bir pazarlamacı kampanyasını daha bakir bir piyasa olan bayan alıcılara yönlendirmeli, orta vade de kazanmak garanti.
Liste yeni yapılmaya başlandı, hyosung özellikle 2006 model gt 250r modeli ile daha popüler oldu ve kullanıcı sayıları artmaya başladı, amacımız hyosung kullanıcılarını bir arada tutarak forum içersinde dağılmaların önüne geçmek ve motosikletler hakkında ki deneyimlerimizi birbirimizle paylaşmaktır.hakandemir adlı üyeden alıntı
20.000 küsür üye içersinde mutlaka gt 650 comet sahibi vardır, zamanla liste genişleyecektir
yeni motorun hayırlı olsun, şimdilik tek 650 comet sahibi olarak senden deneyimlerinin devamını ve fotoğrafları heyecanla bekliyoruz
Kaynağı burası:atacanvet adlı üyeden alıntı
http://www.hyonet.com/carbabes/index.html
Bu başlığı [MT] - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı 'na taşıyorum, fazla serpilmeyelim
Komtan çok teşekkür ederim Bugün motorla kısa bir gezi yaptım rüzgarlı havada da test etme imkanı buldum Hız yapmayı onaylamıyorum ama motorumu tanımak için yol müsaid olduğu an bastım.160 a kadar sorun yok ama bu sürat sonrasında motor üzerine yatmak gerekiyor R tiplerinde durum nasıl bilmiyorum Tek farkın sadece grenaj vede göstergeler olduğunu sanıyorum :Motorda yatmaya kalktığımda göstergelerin arkasına kadar uzanıyorum Boyum kısa (172cm) olmasına rağmen bu konuda zorluk çektimAma er6 yada oturmuştum onda yatmak imkansız gibi gelmişti bana gt650 de biraz daha iyi.Rüzgardan motor fazla etkilenmiyor.Anlayamadım deneme yaparken 160 km de seyir esnasında yanımda birden araba bitti (solumda) hemde en solda olmama rağmen kendimi kurtarmak için gazı açtım zira hemen arkamda da bir başka araba vardı.!190 km sürate kadar çıktım ama rüzgar bu kez beni endişelendirdi karşı sağ tarfımdan esen rüzgar kamyon vs gibi büyük araçların yanından geçerken hafif sapmalara sebeb oluyordu .gazı yavaşça kapattım arabalarda geçti gitti Meğer birbirleri ile yarışıyorlarmış.Bugün GT650 ye üçüncü binişim oldu aldığımdan beri vede kontrolu önceki motosikletimden daha kolay Tek sıkıntım boy sorunu..Motosiklete oturduğumda heriki ayağımın yere tam temas etmesini isterim ama bu motorda topuklarım yere deymiyor Amortisör ayarı yaptırmayı düşünüyorum.Bu arada fotoğraf çektirmeyide unuttum .En kısa zamanda olacak inş.Saygılarımla
bende benim motocarla senin ardından toz bulutuna bakmakla uğraştım abi motora roket felan taktı gidiyor dediydim başta uzadın ama sonra vaz geçti bu dedim gazı kesmesen pek sana bulaşmayacaklardı aslında onlar kendi aralarında yarışıyorlardı. ama arkadan gidişin çok stabil ben genelde orayı gördüğüm için ama ileride iyi gaz alırsam bende alırım bir 250 lilik en azından ardından gelirdim benim motor maximum 115 km yapıyor şimdilik daha yeni bitti rodaj ileride daha fazla açılacağını umuyorum.
ramzey 125 cc sport scooter
kanuni motocar 200 cc
Merhaba herkese,
Henüz 110 km'de olan GV250'im de teknik bir problem yaşadım geçen hafta. Ama Global Motor'un hızlı parça desteği ve Yücel Motor'un teknik servisi ile problem giderildi.Size detayları anlatayım.
22 Nisan cumartesi günü yeni aldığım GV250'mi bir çalıştırayım dedim ama başarısız oldum. Aküsü boşalmıştı. Açıkçası motora yeni başlayan biri olarak çalışmayan bir motorla ne yapacağımı kara kara düşünüyordum. Hemen Yücel Motor'u aradım,yoğun oldukları için biraz geç de olsa sonunda bir servis elemanı geldi ve problemi çok kısa sürede tanımladı.Konjektörün üretim hatasından dolayı değiştirilmesi gerekiyordu.
Fuarda Hyosung markasını fazla tanımadığımı ve yedek parça/servis konusunda kafamda soru işaretini ilettiğim Global Motor Genel Müdür Yardımcısı geçen hafta şahsen beni arayarak gereken parçanın aynı günün akşamı Yücel Motor'a teslim edileceğini iletti.Söz verdiği gibi parça aynı gün içinde servise gönderildi.Şu anda problemim çözüldü.
Yakın ilgisinden dolayı Global Motor yetkililerine ve Yücel Motor'a çok teşekkür ederim.
Gökhan Köse.
Öncelikle hayırlı olsun aramıza hoş geldin benim motosikletim üzerine bindiğim kullandığım ilk motosiklet cesaret edip gidip aldım zamanla alışacağız inşallah henüz 40 kilometrede kullanmam için garajı bitirmeye uğraşıyorum ehliyeti alınca kullanacağım demin 3 kilometre kadar kullandım inan 10 gündür anahtarı açmadım bir kerede marş basıyor senin kadar tecrübem olsa bende gider 650 lik almak isterdim için rahat olsun tecrübeli arkadaşlar çok iyi yorumlar yapmışlar gaza tepki olayı benide delirtiyor dokunuyorum aniden fırlıyor geçen arkadaşın javasını kullanayım dedim inan çok yavaş geldi unutma ben daha topu topu 40 kilometrelik bir sürücüyüm ama makinemi çok seviyorum önemli olan senin ne istediğin Ayaklar yere basmama konusunda arkadaşın biri İzmirde ön tarafı alçalttırdı sorun biraz çözüldü bende 186 boy var bacaklarım tam dik açıda yere değiyor düşün artık hayırlısı olsun kazasız belasız inşallah...hakandemir adlı üyeden alıntı
gokhankose adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar,
şu anda kasko için 3 tane koçallianz acentesi ile bağlantı halindeyim, ancak acentelerden biri motorumun 250cc altında olduğu için kapalı garajda durması gerektiğini aski halde çalıntı durumunda kaskonun kaşılamayacağını söylüyor. Benim motorum geceleri ise güvenlikli ve kapalı garajda uyumasına rağmen eğer araç dışarıda bir yerde çalınırsa kaskonun ödeme yapmayacağını konusunda ısrar ediyor. Ana merkezi aradığımda ise beni başka bir acenteye yönlendirdiler, bu acente ise böyle birşeyin olmadını araç dışarda da kapalı garajda da çalınsa fark etmeyeceğini söylüyor.
Nedir bu işin aslı?? Aramızda bilen birisi warmı acaba? (acentelerin bilmedikleri bilgiyi kafadan atarak cevap verme şansı warmı acaba?)
bazı kasko şirketleri bu şekilde kasko yapıyor. (isviçre sigorta ) bildiğim kadarıyla koç allianz böyle bir şart aramıyordu. bazı acenteler de hiç poliçe düzenlememek için böyle bahaneler uydurabiliyorlar. tavsiyem, altunizade koç allianz gnl. md. gitmeniz orada da satış ofisi var, hem gönül rahatlığıyla kaskonuzu yaptırırsınız, hem de acente komisyonu ödememiş olursunuzsunflorist adlı üyeden alıntı
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
Arkadaşlar benim motor neden düz yolda 155 i geçmiyor ?
acaba vites geçişleri için doğru devrimi bulamıyorum ? Yoksa motorun üzerine yatmıyorum ondanmı anlamadım.
Birde bugün motorumu çalıştırken boşta olmasına rağmen marşa basınca hafif ileri zorladı. Motor ısındıktan sonra tekrar denedim bu sefer birşey olmadı.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
bazen göstergede N işareti yanıyor olmasına rağmen boşa geçmemiş olabiliyor. dikkatli olmak lazım.
Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
Ben, crato’yum.
Vites boştaydı sadece ileri zorlayıp çalıştı (kavrama ayırmadı sanırım )
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Öncelikle MT sitesine ve Hyosung kullanıcıları arasına hoşgeldiniz.derya_motor adlı üyeden alıntı
Tanışma bölümünde kendinizi detaylı tanıtarak (reklama kaçmadan ) ve forum kurallarını okuyarak sistemi tanıyabilirsiniz.
Bu başlık bilgi paylaşım başlığıdır, başlığı şişiren konu dışı mesajlar belli aralıklarla temizlenmektedir bundan dolayı mümkün mertebe mesajlarınızı tek bir mesaj içersinde yazarsanız mesajların takibi daha kolay olacaktır.
Aramıza tekrar hoşgeldiniz, yeni bayiiliğiniz umarız hayırlı olur
thundersss adlı üyeden alıntı
Bende boşa atamıyorum kolay kolay.servis de rodajda olduğu icin kolay gecmedigini soyledi.bana da ileride duzelir dediler. 800 km olunca servise goturecegim tekrar.simdilik trafik isiklarinda bosa alamadigim icin 1.viteste komik komik beklemekteyim.
Buyur. (saygılar eralp hocam)
http://www.hemenpaylas.com/download/...axhiz.wmv.html
Bu senin sorularının bir kısmına cevap olur
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
Comet 250 si olanlara soru viteste debriyajı sıkıp çalıştırabiliyormusunuz?
To know me is to love me....
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)