Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2721

    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    Levent / Istanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Merhabalar, gerçi bir süredir yazamıyordum ama kullanamadığım içindi. Cumartesi günü 350 km'lik İstanbul-Yalova-Çınarcık-Esenköy-Armutlu-Gemlik-Yalova-İznik-İstanbul seferi yaptık 4 motorla ve 250 Comet'imle ilgili bir konu ciddi olarak beni rahatsız etti: 4-6,000 devir arası olan titreşim yaklaşık her 10-15 km'de sağ elimin uyuşmasına ve dolayısıyla "tahmini fren" yapmama neden oldu (alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim). Gerçi sık sık durduk ama tüm V tipi motorlarda bu durumla karşılaşılıyor mu? Ayrıca daha 1000 bakımına bu hafta girecek ve bu benim ilk motorum. Bakımda bu azalır mı sizce, veya elim bu konuda ham durumu abartıyor muyum? Silikon elcik yardımcı olur mu acaba? Arkadaşlar soru bombardımanı için kusura bakmayın ama cevap ve yorum bombardımanı gerçekten makbule geçer... (Bu arada çok zevkli bir parkur, tavsiye ederim.)
    Murat
    GT250 Comet, Siyah
    A+


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2722

    Üyelik
    22 Mart 2007
    MERHABA ARKADAŞLAR YAKLAŞIK İKİ HAFTA EWEL MODADA MOTORUM BACAĞIMIN ÜSTÜNE DÜŞTÜ VE BACAĞIM İKİ YERDEN KIRILDI.ŞU AN ALCIDA VE BİLEĞİMDE BİR PLATİN VAR .HERKEZE İYİ GAZLAMALAR BEN BİR AY DAHA GAZLAYAMAM HERHALDE

  3. #2723
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    gunn23 hyosungun ele rahatsızlık verecek kadar titreşim yapması ilginç, abartıyor olabilirmisin acaba
    rodaj döneminde uzun soluklu seyahatler yapmamak gerek.
    6000 devirden sonra karbüratörde 2. boğaz açılınca ancak biraz kendine geliyor. ondan önceki çekişinden ben de şikayetçiyim.


    motomanya geçmiş olsun arkadaşım. canını sıkmak gibi olmasın ama kırık varsa düzelmesi biraz uzun sürer ne yazık ki. sadece kırığın iyileşmesi değil ondan sonra bileğin ve kasların kendine gelmesi de zaman alıyor. ama yürümeye başladıktan sonra çok dikkat etmek kaydıyla motor sürebilirsin.

    ayrıca şunu net olarak söyleyebilirim:
    hyosung Türkiye gibi bir ülkede şehiriçi kullanım için uygun değil, özellikle r modelleri.

  4. #2724
    Celsius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    copycat, 6 nisan cuma akşamı mcdonalds önündeki hyo grubu bizdik. Ben, trasher, orhanay, erbayxp ve comet-666.
    Celsius
    Hyosung GT250 Comet
    [I]"The ability to quote is a serviceable substitute for wit!"[/I]

  5. #2725

    Üyelik
    22 Mart 2007
    Kisa Bİr Soru Sorucam 150 Lİk Olan Arka LastİĞİmİ 170 Lİkle DeĞİŞtİrmek İstİyorum Uygun Olurmu

    Bİlen Yokmu Konuuyu ArkadaŞlar

  6. #2726
    KAPTANTIGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2005
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    SUZUKI GSR 600
    arkadaşlar merhaba bende artık bir hyosun gt250 sahibiyim gerçekten çok memnunum 5 gün oluyor bugün gerçekten bir 250cc den beklenmeyen performans ve imaj sergiliyor
    ve işte Kaptan'ın Tiger'ı
    Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:

  7. #2727

    Üyelik
    22 Mart 2007
    Hayirli Olsun.kazsiz Belasiz Kulanirsin Umarim

  8. #2728
    KAPTANTIGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2005
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    SUZUKI GSR 600
    [QUOTE=(alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim). [/QUOTE]


    5 günde 400 km yol yaptım ve kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım senin ilk motorun olmasından kaynaklanan sürüş eksikliği olabilirmi acaba demek istiyorum çünkü viraj kabiliyeti ve performansı tartışılmayacak bir motosiklet tırmanmalarda kesinlikle hız kaybı yaşamadım
    Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:

  9. #2729

    Üyelik
    22 Mart 2007
    Lastİkler Orjİnmİ DeĞİŞtİrdİnmİ

  10. #2730
    KAPTANTIGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2005
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    SUZUKI GSR 600
    Alıntı Gunn23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim)

    5 günde 400 km yol yaptım ve kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım senin ilk motorun olmasından kaynaklanan sürüş eksikliği olabilirmi acaba demek istiyorum çünkü viraj kabiliyeti ve performansı tartışılmayacak bir motosiklet tırmanmalarda kesinlikle hız kaybı yaşamadım

    Teşekkür ederim arkadaşlar Allah razı olsun

    Lastikleri değiştirmedim orjinal
    Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:

  11. #2731
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün ikinci bir olay daha yaşadım malzeme kalitesi hakkında bilenler vardır daha önce gidonu söktürmüş içinden konik rulman çıkınca hem açan usta hem ben şok olmuştuk konik rulman diğer rulmanlara göre çok daha uzun ömürlü ama pahalı bu yüzden pek kullanılmıyo ama hyosung rx125 gibi en alt modelinde kullanmış bu sistemi.. dün aldığımdan beri ilk defa
    ön far ampulüm yandı gittim değiştirmeye açtık bide ne görelim alaman malı orji philips far var .. usta aynı zamanda burgman yetkili servisi şaşıordı bu ampulleri burgmanlarda kullanıyolar 55 ytl dedi ..xenon falan değil bildiğimiz sarı ışık veren standart ampul ama işte en kalitelisi bir çok xenon dan pahalı zaten 6 yıldır benim gibi far devamlı açık kullanna birine sorun yaratmadı..her fırsatta görünüşü çok güzel ama malzemem kalitesi honda yamaha gibi değildir diyen arkadaşlara kapak olur ...
    2006 Cometlerde kullanılan kısa farlardaki ampüllerde 50 Watt Philips...Hyosung motosikletlerin debriyaj kavramalarındada konik rulman kullanılıyor.
    http://www.hyosungmotorsusa.com/prod...uct=StreetBike
    Part Catalogue/Starter clutch/Comet-R/Parça no :9


    Alıntı Gunn23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, gerçi bir süredir yazamıyordum ama kullanamadığım içindi. Cumartesi günü 350 km'lik İstanbul-Yalova-Çınarcık-Esenköy-Armutlu-Gemlik-Yalova-İznik-İstanbul seferi yaptık 4 motorla ve 250 Comet'imle ilgili bir konu ciddi olarak beni rahatsız etti: 4-6,000 devir arası olan titreşim yaklaşık her 10-15 km'de sağ elimin uyuşmasına ve dolayısıyla "tahmini fren" yapmama neden oldu (alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim). Gerçi sık sık durduk ama tüm V tipi motorlarda bu durumla karşılaşılıyor mu? Ayrıca daha 1000 bakımına bu hafta girecek ve bu benim ilk motorum. Bakımda bu azalır mı sizce, veya elim bu konuda ham durumu abartıyor muyum? Silikon elcik yardımcı olur mu acaba? Arkadaşlar soru bombardımanı için kusura bakmayın ama cevap ve yorum bombardımanı gerçekten makbule geçer... (Bu arada çok zevkli bir parkur, tavsiye ederim.)
    Denildiği gibi yaklaşık 6000 devire kadar motor biraz ağır kalıyor ancak bu devir aralığından sonra gerçekten atak bir kimlik kazanıyor...Titreşim problemi V motorların karakteristlik bir özelliği diye duymuştum ancak yaklaşık bir yıl kadar iki Comet kullandım hiç bu tip bir sıkıntıyla karşılaşmadım karşılaşanıda duymadım sanırım yeni oluşundan kaynaklanıyor ayrıca sert kasis ve çukurların olduğu bölümlerde yol şartlarında uzun süre seyredersen gidonda bariz titreşimler oluyor...

  12. #2732

    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    Levent / Istanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Arkadaşlar en azından daha uzun süre kullananlarda bu problemin olmadığını bilmek beni rahatlattı. Ya benim comette bi problem var (ki serviste bulunup halledilir) ya da (95% ihtimal) elciğe yapışmaktan elim uyuştu kaldı. "Bir kadının bileğini tutar gibi" tutulması gerektiği söylenir ama kendimi düşününce "düşmekte olan kadının eli gibi" tuttum muhtemelen. Viraj kabiliyetine zaten lafım yok ama torku biraz daha altlarda da iyi olsa itirazım olmazdı; 5-6 binde gazı kesince kaskın içinden Ducati tarzı sesler geliyor ki bu da öok hoşuma gidiyor.
    Murat
    GT250 Comet, Siyah
    A+

  13. #2733
    Forumdan Uzaklaştırıldı giallorosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    kozyatağı
    Motosikleti
    hyosung gt250 sarı
    Alıntı Gunn23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar en azından daha uzun süre kullananlarda bu problemin olmadığını bilmek beni rahatlattı. Ya benim comette bi problem var (ki serviste bulunup halledilir) ya da (95% ihtimal) elciğe yapışmaktan elim uyuştu kaldı. "Bir kadının bileğini tutar gibi" tutulması gerektiği söylenir ama kendimi düşününce "düşmekte olan kadının eli gibi" tuttum muhtemelen. Viraj kabiliyetine zaten lafım yok ama torku biraz daha altlarda da iyi olsa itirazım olmazdı; 5-6 binde gazı kesince kaskın içinden Ducati tarzı sesler geliyor ki bu da öok hoşuma gidiyor.
    gaz kesince gelen ses tünelden falan geçiyosan daha bir zevkli oluyor

  14. #2734
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün ikinci bir olay daha yaşadım malzeme kalitesi hakkında bilenler vardır daha önce gidonu söktürmüş içinden konik rulman çıkınca hem açan usta hem ben şok olmuştuk konik rulman diğer rulmanlara göre çok daha uzun ömürlü ama pahalı bu yüzden pek kullanılmıyo ama hyosung rx125 gibi en alt modelinde kullanmış bu sistemi.. dün aldığımdan beri ilk defa
    ön far ampulüm yandı gittim değiştirmeye açtık bide ne görelim alaman malı orji philips far var .. usta aynı zamanda burgman yetkili servisi şaşıordı bu ampulleri burgmanlarda kullanıyolar 55 ytl dedi ..xenon falan değil bildiğimiz sarı ışık veren standart ampul ama işte en kalitelisi bir çok xenon dan pahalı zaten 6 yıldır benim gibi far devamlı açık kullanna birine sorun yaratmadı..her fırsatta görünüşü çok güzel ama malzemem kalitesi honda yamaha gibi değildir diyen arkadaşlara kapak olur ...

    abi benim farın içindende tavşan çıktı...


    yok öyle kuş çıktı tavşan çıktı böcük çıktı phılıppis çıktı...bi foto çekiverseydin bari...yani Olcay olsaydı şimdi 3 boyutlu fotolarını bile yüklemişti...çok üşengec oldun...valla eskiden ne büyük heyacanın vardı bu hususlarda...şimdi ara ki bulasın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  15. #2735

    Üyelik
    09 Nisan 2007
    arkadaşlar herkese merhaba. uzuuuun zamandır forumu okuyorum. süper faydalı bilgiler edindim. ben de 2007 model gtr 250 almayı düşünüyorum. Ama forumda sürekli sorunları okuyorum motorla ilgili (boş vitese geçmesinden tutun da cik cik seslerine kadar bir sürü). Kafam karışmaya başlıyor. BÜyük hevesle motoru alıp da iki gün sonra üzülmek istemiyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Herkese çok teşekkürler. En kısa süre içerisinde görüşürüz.

  16. #2736

    Üyelik
    11 Mart 2006
    shafak-abigor
    Hiç endişe etme.Gönül rahatlığı ile al.Çok memnun kalacaksın.
    [B]YOLUNUZ VE FARINIZ HER ZAMAN AÇIK OLSUN[/B] :cat:

  17. #2737
    KAPTANTIGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2005
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    SUZUKI GSR 600
    Alıntı shafak-abigor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese merhaba. uzuuuun zamandır forumu okuyorum. süper faydalı bilgiler edindim. ben de 2007 model gtr 250 almayı düşünüyorum. Ama forumda sürekli sorunları okuyorum motorla ilgili (boş vitese geçmesinden tutun da cik cik seslerine kadar bir sürü). Kafam karışmaya başlıyor. BÜyük hevesle motoru alıp da iki gün sonra üzülmek istemiyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Herkese çok teşekkürler. En kısa süre içerisinde görüşürüz.
    Şimdiye kadar söylediklerinin hiçbirini yaşamadım boş vitese geçmeme konusu bence ayagının hassasiyetine bağlı dokundunmu geçiyor aslırsan tabiki tak diye ya ikiye basarsan üstüde bire hemen geçer tahmin ediyorum ki cik cik seslerinede frenlerden bahsediyorlardır ki bu bir sorun değil hele hele kafaya taklıp motordan vazgeçirecek bi sorun hiiiç değil tek kelime ne ybr250 ne cbf250 ikisinide arkama takar çekerim o kadarr
    Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:

  18. #2738

    Üyelik
    29 Mart 2007
    Şehir
    Levent-İST
    Motosikleti
    Suzuki SV650s
    motoruma aşığım........

  19. #2739
    copycat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul(Tuzla)
    Motosikleti
    2023 CF 650MT- 2023 Peugeot Django
    Alıntı Celsius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    copycat, 6 nisan cuma akşamı mcdonalds önündeki hyo grubu bizdik. Ben, trasher, orhanay, erbayxp ve comet-666.
    memnun oldum.ben de çıktığım da oralarda oluyorum genelde bende de kırmızı r var. tanışırız bi ara.

    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gunn23
    ayrıca şunu net olarak söyleyebilirim:
    hyosung Türkiye gibi bir ülkede şehiriçi kullanım için uygun değil, özellikle r modelleri.
    neden ? ne çok iri ne de manevra kabiliyeti çok az. bence jeep lerin şehiriçine uygun olduğu yerde r modeller de gayet uygun

  20. #2740
    KAPTANTIGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2005
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    SUZUKI GSR 600
    Alıntı Pınarr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoruma aşığım........
    Aşık olunmayacak gibi değil ki her geçen zaman içerisinde beni bir kez daha kendine hayran bırakan bir performans sergiliyor ona alıştıkça daha rahat hareket edebiliyorum ve istediğimde çok agresif olabiliyor
    Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler