MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Nisan 2007, 11:58
#2721
Merhabalar, gerçi bir süredir yazamıyordum ama kullanamadığım içindi. Cumartesi günü 350 km'lik İstanbul-Yalova-Çınarcık-Esenköy-Armutlu-Gemlik-Yalova-İznik-İstanbul seferi yaptık 4 motorla ve 250 Comet'imle ilgili bir konu ciddi olarak beni rahatsız etti: 4-6,000 devir arası olan titreşim yaklaşık her 10-15 km'de sağ elimin uyuşmasına ve dolayısıyla "tahmini fren" yapmama neden oldu (alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim). Gerçi sık sık durduk ama tüm V tipi motorlarda bu durumla karşılaşılıyor mu? Ayrıca daha 1000 bakımına bu hafta girecek ve bu benim ilk motorum. Bakımda bu azalır mı sizce, veya elim bu konuda ham durumu abartıyor muyum? Silikon elcik yardımcı olur mu acaba? Arkadaşlar soru bombardımanı için kusura bakmayın ama cevap ve yorum bombardımanı gerçekten makbule geçer... (Bu arada çok zevkli bir parkur, tavsiye ederim.)
Murat
GT250 Comet, Siyah
A+
Reklamlar
-
09 Nisan 2007, 13:48
#2722
MERHABA ARKADAŞLAR YAKLAŞIK İKİ HAFTA EWEL MODADA MOTORUM BACAĞIMIN ÜSTÜNE DÜŞTÜ VE BACAĞIM İKİ YERDEN KIRILDI.ŞU AN ALCIDA VE BİLEĞİMDE BİR PLATİN VAR .HERKEZE İYİ GAZLAMALAR BEN BİR AY DAHA GAZLAYAMAM HERHALDE
-
09 Nisan 2007, 14:05
#2723
gunn23 hyosungun ele rahatsızlık verecek kadar titreşim yapması ilginç, abartıyor olabilirmisin acaba
rodaj döneminde uzun soluklu seyahatler yapmamak gerek.
6000 devirden sonra karbüratörde 2. boğaz açılınca ancak biraz kendine geliyor. ondan önceki çekişinden ben de şikayetçiyim.
motomanya geçmiş olsun arkadaşım. canını sıkmak gibi olmasın ama kırık varsa düzelmesi biraz uzun sürer ne yazık ki. sadece kırığın iyileşmesi değil ondan sonra bileğin ve kasların kendine gelmesi de zaman alıyor. ama yürümeye başladıktan sonra çok dikkat etmek kaydıyla motor sürebilirsin.
ayrıca şunu net olarak söyleyebilirim:
hyosung Türkiye gibi bir ülkede şehiriçi kullanım için uygun değil, özellikle r modelleri.
-
09 Nisan 2007, 14:07
#2724
copycat, 6 nisan cuma akşamı mcdonalds önündeki hyo grubu bizdik. Ben, trasher, orhanay, erbayxp ve comet-666.
Celsius
Hyosung GT250 Comet
[I]"The ability to quote is a serviceable substitute for wit!"[/I]
-
09 Nisan 2007, 14:11
#2725
Kisa Bİr Soru Sorucam 150 Lİk Olan Arka LastİĞİmİ 170 Lİkle DeĞİŞtİrmek İstİyorum Uygun Olurmu
Bİlen Yokmu Konuuyu ArkadaŞlar
-
09 Nisan 2007, 14:32
#2726
arkadaşlar merhaba bende artık bir hyosun gt250 sahibiyim gerçekten çok memnunum 5 gün oluyor bugün gerçekten bir 250cc den beklenmeyen performans ve imaj sergiliyor
ve işte Kaptan'ın Tiger'ı
Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:
-
09 Nisan 2007, 14:38
#2727
Hayirli Olsun.kazsiz Belasiz Kulanirsin Umarim
-
09 Nisan 2007, 14:39
#2728
[QUOTE=(alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim). [/QUOTE]
5 günde 400 km yol yaptım ve kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım senin ilk motorun olmasından kaynaklanan sürüş eksikliği olabilirmi acaba demek istiyorum çünkü viraj kabiliyeti ve performansı tartışılmayacak bir motosiklet tırmanmalarda kesinlikle hız kaybı yaşamadım
Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:
-
09 Nisan 2007, 14:40
#2729
Lastİkler Orjİnmİ DeĞİŞtİrdİnmİ
-
09 Nisan 2007, 14:41
#2730
Gunn23 adlı üyeden alıntı
(alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim)
5 günde 400 km yol yaptım ve kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım senin ilk motorun olmasından kaynaklanan sürüş eksikliği olabilirmi acaba demek istiyorum çünkü viraj kabiliyeti ve performansı tartışılmayacak bir motosiklet tırmanmalarda kesinlikle hız kaybı yaşamadım
Teşekkür ederim arkadaşlar Allah razı olsun
Lastikleri değiştirmedim orjinal
Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:
-
09 Nisan 2007, 16:26
#2731
BBRR adlı üyeden alıntı
dün ikinci bir olay daha yaşadım malzeme kalitesi hakkında bilenler vardır daha önce gidonu söktürmüş içinden konik rulman çıkınca hem açan usta hem ben şok olmuştuk konik rulman diğer rulmanlara göre çok daha uzun ömürlü ama pahalı bu yüzden pek kullanılmıyo ama hyosung rx125 gibi en alt modelinde kullanmış bu sistemi.. dün aldığımdan beri ilk defa
ön far ampulüm yandı gittim değiştirmeye açtık bide ne görelim alaman malı orji philips far var .. usta aynı zamanda burgman yetkili servisi şaşıordı bu ampulleri burgmanlarda kullanıyolar 55 ytl dedi ..xenon falan değil bildiğimiz sarı ışık veren standart ampul ama işte en kalitelisi bir çok xenon dan pahalı zaten 6 yıldır benim gibi far devamlı açık kullanna birine sorun yaratmadı..her fırsatta görünüşü çok güzel ama malzemem kalitesi honda yamaha gibi değildir diyen arkadaşlara kapak olur ...
2006 Cometlerde kullanılan kısa farlardaki ampüllerde 50 Watt Philips...Hyosung motosikletlerin debriyaj kavramalarındada konik rulman kullanılıyor.
http://www.hyosungmotorsusa.com/prod...uct=StreetBike
Part Catalogue/Starter clutch/Comet-R/Parça no :9
Gunn23 adlı üyeden alıntı
Merhabalar, gerçi bir süredir yazamıyordum ama kullanamadığım içindi. Cumartesi günü 350 km'lik İstanbul-Yalova-Çınarcık-Esenköy-Armutlu-Gemlik-Yalova-İznik-İstanbul seferi yaptık 4 motorla ve 250 Comet'imle ilgili bir konu ciddi olarak beni rahatsız etti: 4-6,000 devir arası olan titreşim yaklaşık her 10-15 km'de sağ elimin uyuşmasına ve dolayısıyla "tahmini fren" yapmama neden oldu (alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim). Gerçi sık sık durduk ama tüm V tipi motorlarda bu durumla karşılaşılıyor mu? Ayrıca daha 1000 bakımına bu hafta girecek ve bu benim ilk motorum. Bakımda bu azalır mı sizce, veya elim bu konuda ham durumu abartıyor muyum? Silikon elcik yardımcı olur mu acaba? Arkadaşlar soru bombardımanı için kusura bakmayın ama cevap ve yorum bombardımanı gerçekten makbule geçer... (Bu arada çok zevkli bir parkur, tavsiye ederim.)
Denildiği gibi yaklaşık 6000 devire kadar motor biraz ağır kalıyor ancak bu devir aralığından sonra gerçekten atak bir kimlik kazanıyor...Titreşim problemi V motorların karakteristlik bir özelliği diye duymuştum ancak yaklaşık bir yıl kadar iki Comet kullandım hiç bu tip bir sıkıntıyla karşılaşmadım karşılaşanıda duymadım sanırım yeni oluşundan kaynaklanıyor ayrıca sert kasis ve çukurların olduğu bölümlerde yol şartlarında uzun süre seyredersen gidonda bariz titreşimler oluyor...
-
09 Nisan 2007, 16:53
#2732
Arkadaşlar en azından daha uzun süre kullananlarda bu problemin olmadığını bilmek beni rahatlattı. Ya benim comette bi problem var (ki serviste bulunup halledilir) ya da (95% ihtimal) elciğe yapışmaktan elim uyuştu kaldı. "Bir kadının bileğini tutar gibi" tutulması gerektiği söylenir ama kendimi düşününce "düşmekte olan kadının eli gibi" tuttum muhtemelen. Viraj kabiliyetine zaten lafım yok ama torku biraz daha altlarda da iyi olsa itirazım olmazdı; 5-6 binde gazı kesince kaskın içinden Ducati tarzı sesler geliyor ki bu da öok hoşuma gidiyor.
Murat
GT250 Comet, Siyah
A+
-
09 Nisan 2007, 16:57
#2733
Forumdan Uzaklaştırıldı
Gunn23 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar en azından daha uzun süre kullananlarda bu problemin olmadığını bilmek beni rahatlattı. Ya benim comette bi problem var (ki serviste bulunup halledilir) ya da (95% ihtimal) elciğe yapışmaktan elim uyuştu kaldı. "Bir kadının bileğini tutar gibi" tutulması gerektiği söylenir ama kendimi düşününce "düşmekte olan kadının eli gibi" tuttum muhtemelen. Viraj kabiliyetine zaten lafım yok ama torku biraz daha altlarda da iyi olsa itirazım olmazdı; 5-6 binde gazı kesince kaskın içinden Ducati tarzı sesler geliyor ki bu da öok hoşuma gidiyor.
gaz kesince gelen ses tünelden falan geçiyosan daha bir zevkli oluyor
-
09 Nisan 2007, 21:55
#2734
BBRR adlı üyeden alıntı
dün ikinci bir olay daha yaşadım malzeme kalitesi hakkında bilenler vardır daha önce gidonu söktürmüş içinden konik rulman çıkınca hem açan usta hem ben şok olmuştuk konik rulman diğer rulmanlara göre çok daha uzun ömürlü ama pahalı bu yüzden pek kullanılmıyo ama hyosung rx125 gibi en alt modelinde kullanmış bu sistemi.. dün aldığımdan beri ilk defa
ön far ampulüm yandı gittim değiştirmeye açtık bide ne görelim alaman malı orji philips far var .. usta aynı zamanda burgman yetkili servisi şaşıordı bu ampulleri burgmanlarda kullanıyolar 55 ytl dedi ..xenon falan değil bildiğimiz sarı ışık veren standart ampul ama işte en kalitelisi bir çok xenon dan pahalı zaten 6 yıldır benim gibi far devamlı açık kullanna birine sorun yaratmadı..her fırsatta görünüşü çok güzel ama malzemem kalitesi honda yamaha gibi değildir diyen arkadaşlara kapak olur ...
abi benim farın içindende tavşan çıktı...
yok öyle kuş çıktı tavşan çıktı böcük çıktı phılıppis çıktı...bi foto çekiverseydin bari...yani Olcay olsaydı şimdi 3 boyutlu fotolarını bile yüklemişti...çok üşengec oldun...valla eskiden ne büyük heyacanın vardı bu hususlarda...şimdi ara ki bulasın...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
09 Nisan 2007, 23:42
#2735
arkadaşlar herkese merhaba. uzuuuun zamandır forumu okuyorum. süper faydalı bilgiler edindim. ben de 2007 model gtr 250 almayı düşünüyorum. Ama forumda sürekli sorunları okuyorum motorla ilgili (boş vitese geçmesinden tutun da cik cik seslerine kadar bir sürü). Kafam karışmaya başlıyor. BÜyük hevesle motoru alıp da iki gün sonra üzülmek istemiyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Herkese çok teşekkürler. En kısa süre içerisinde görüşürüz.
-
09 Nisan 2007, 23:55
#2736
shafak-abigor
Hiç endişe etme.Gönül rahatlığı ile al.Çok memnun kalacaksın.
[B]YOLUNUZ VE FARINIZ HER ZAMAN AÇIK OLSUN[/B] :cat:
-
10 Nisan 2007, 03:52
#2737
shafak-abigor adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese merhaba. uzuuuun zamandır forumu okuyorum. süper faydalı bilgiler edindim. ben de 2007 model gtr 250 almayı düşünüyorum. Ama forumda sürekli sorunları okuyorum motorla ilgili (boş vitese geçmesinden tutun da cik cik seslerine kadar bir sürü). Kafam karışmaya başlıyor. BÜyük hevesle motoru alıp da iki gün sonra üzülmek istemiyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Herkese çok teşekkürler. En kısa süre içerisinde görüşürüz.
Şimdiye kadar söylediklerinin hiçbirini yaşamadım boş vitese geçmeme konusu bence ayagının hassasiyetine bağlı dokundunmu geçiyor aslırsan tabiki tak diye ya ikiye basarsan üstüde bire hemen geçer tahmin ediyorum ki cik cik seslerinede frenlerden bahsediyorlardır ki bu bir sorun değil hele hele kafaya taklıp motordan vazgeçirecek bi sorun hiiiç değil tek kelime ne ybr250 ne cbf250 ikisinide arkama takar çekerim o kadarr
Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:
-
10 Nisan 2007, 05:26
#2738
motoruma aşığım........
-
10 Nisan 2007, 10:52
#2739
Celsius adlı üyeden alıntı
copycat, 6 nisan cuma akşamı mcdonalds önündeki hyo grubu bizdik. Ben, trasher, orhanay, erbayxp ve comet-666.
memnun oldum.ben de çıktığım da oralarda oluyorum genelde bende de kırmızı r var. tanışırız bi ara.
tigermbz adlı üyeden alıntı
gunn23
ayrıca şunu net olarak söyleyebilirim:
hyosung Türkiye gibi bir ülkede şehiriçi kullanım için uygun değil, özellikle r modelleri.
neden ? ne çok iri ne de manevra kabiliyeti çok az. bence jeep lerin şehiriçine uygun olduğu yerde r modeller de gayet uygun
-
10 Nisan 2007, 13:05
#2740
Pınarr adlı üyeden alıntı
motoruma aşığım........
Aşık olunmayacak gibi değil ki her geçen zaman içerisinde beni bir kez daha kendine hayran bırakan bir performans sergiliyor ona alıştıkça daha rahat hareket edebiliyorum ve istediğimde çok agresif olabiliyor
Söz Uçar Yazı Kalır...:cat:
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler