Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Cycle World dergisi Hyosung GT650X modelinin Amerika 'da bu sonbahar 2008 model olarak satılacağını yazdı!
Bimota destekli Hyosung modelinin ilk fotoğrafları ekim 2006 'da internette yayılmış ve oldukça olumlu yorumlar almıştı. Özellikle SV650 serisinden oldukça farklı çizgiler taşıması markanın kullanıcılarını oldukça sevindirmiş.
Son bir kaç yılda çok hızlı bir şekilde yüzü değişen Hyosung markası, motosikelt kullanımının yaygın olduğu Avustralya 'da en istikralı ve hızlı gelişen motosiklet markası konumunda.
Bursa da servis problemi çözülmüş gözüküyor. Global'in sitesini incelersen 3 servis adresi var.
http://www.globalmotor.com.tr/bayibu...ategori=servis
Biz bu Hyosung kullanıcılarına soracak olursan bir kaç istisna hariç hepimiz motosikletlerimizden son derece memnunuz hatta bir kısım satan arkadaşlarımız bile;ancak bizim bir başka enteresan sorunumuz var motosikletle ilgili!...
Biz motosikletlerimizden memnun olmasına memnunuz ama başka bir kaç marka motosiklet kullanıcısı arkadaş bizim Hyosunglardan hiç memnun değil...İşte bizim asıl çözemediğimiz mevzu bu...
Hyosung yada bir başkası içinden ne geçiyorsa hayırlısı olsun ben bir yıllık kullanan olarak tavsiye ediyorum...
dostum eksikleri var...benim şahsen takıldığım detaylar var...ilk dönemlerdeki beğenim heyecanım yok işin aslı...bir kere granajın içi boş hissi veriyor insana...gösterge yetersiz ...vs...önemli detaylar değilmi sence...ybr 250 yi beklemekte fayda var...tabi gelmemiş motorada don biçmeyelim ama Yamaha...ben Honda ve Yamahadan kazık yemeyi tercih ederim...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
mete_han bu güne kadar söylediğin her lafa katlanırım ama şasi kısa demen olaya son noktayı koydu be
Sayın Panda yavrusu, motor üretilirken yada dizayn edilirken sadece görsellik mi vardır? Kağıt üzerinde yapılan ve çok şık duran çizimler maalesef üretime geçilip ince hesaplar yapılırken kullanım ve performans açısından en iyi şekle getirirlir ve o çizgiden maalesef uzaklışılabilir.
Kaldı ki comet teki şase yapısı kendine has bir yapı değildir. Ölçüleri (mesela aks aralığı) ve şekli baz alırsan bir çok aynı kategorideki motosikletin senin dediğin gibi kısa şaseli olduğunu görürsün
Ki hatta yıllardır severek baktığımız bindiğimiz bir çok suzuki şasesini incelemeni öneririm comet le ya aynıdır yada çok benzerlik gösterir. Bu konuda İhtiyar abimize de fikir danış
Bu yaklaşımı çok şaşırtıcı bulmuyorum, zira aynı düşüncedeki beyinler S. DEMİREL'i 7 kere bu ülkenin başına getirmedi miben Honda ve Yamahadan kazık yemeyi tercih ederim...
Ben R için konuşamam çünkü kullanmadım ancak Comet için elbette fikir alışverişinde bulunabiliriz...Aslında içinizi bulandıran insanların yorumlarıdır diye düşünüyorum...Birde her kaynağa yada yazılana ne kadar güvenebilirsinizki; kimsenin ağzı torba değilki büzesiniz herkez birşeyler söylüyor konuşuyor bilip bilmeden bakınız daha önceki bir topikte eski bir kullanıcının yorumlarını iletmiştiniz aynen ben bu arkadaşı tanıdım nasıl motor kullandığınıda çok iyi biliyorum sırf polemik olmasın sorun çıkmasın diye buradan anlatmıyorum videolarını izleseydiniz sizde benimle aynı şeyleri düşünürdünüz sanıyorum..Arıza yapmıyormu!yapıyor doğal olarak hatalar varmı!hangi markada arıza yada hata yokki elbette var benim açımdan önem taşıyan servis satış sonrası hizmet şu ana kadar memnunum çünkü motorumu kullanımın yanısıra bakımlarınıda yapıyor özen gösteriyorum elbetteki tercih sizin bende ileride başka markalarda kullanacağım tüm samimiyetimlede söylüyorum CBR 250 olsaydı piyasada altımdada o olurdu şu an.Zaten içinize sinmiyorsa almamalısınız çünkü size pozitif enerji yerine mutsuzluk verecektir sürekli bir hata arayışına girersiniz mutsuz bir evlilik gibi.Ancak tekrar ediyorum sözün özü;Söylenilen yada söyleyen herkezi önce ne kadar objektif yada tutarlı diye incelemenizdir...
Ben tekrar tüm açık yürekliliğimle söylüyorum motosikletimi çalışarak kendi biriktirdiğim para ile aldım ve ödediğim her kuruşu hakkediyor...Umarım ileride bu düşüncelerim değişmez değişirsede buradan açıklamaktan çekinmeyeceğimide herkez bilmeli...Rahmetli Ertuğrul kardeşimin haklılığında verdiğim destek gibi.Ancak şu ana dek yaşadıklarımdan ve bana verdiklerinden sonra inanınki hiç sanmıyorum...
İstanbulda bulunduğum süre içinde bir gv 250 kullandım ..motor hakkında görüşlerimi yazmadan edemiyecem
250 cc bir motordan beklenenin çok ama çok üzerinde bir güce ve kıvraklığa sahip. motor çok dengeli özellikle dar virajlarda bunu daha iyi anlıyosunuz .motoru limitlerinde yatırıp gazı hafif açarsanız viraj motorun altında eriyip gidiyor. Benim kullandığımda ön cam vardı .. rüzgarı gerçekten kesiyo ..çok rahat 140 km/h yi görüyo . özellikle istanbulda otaban ve çevreyounda sizi tehlikeden çekip alacak ataklığa ve kıvraklığa sahip bir alet ..
gidon genişliği tabiki diğer modellere oranla fazla tek hendikapı bence bu . bazen çok yan yana gelen arabaların arasından geçemiyosunuz veya aynalarına hafifçe temas ediyosunuz. Uzun yıllar dragstar kullanan mert (dengerü) 250 cc ye göre motoru oldukça başarılı buldu ..hatta daha dün bir arkadaşına bir gv 250 aldılar.benim kullandığım alet global"in test motoru imiş yani oldukça hoyrat kullanılmış .yinede hiç bir şekilde 5 gün boyunca beni üzmedi .
mükemmel bir başlangıç motoru .. hatta sadece başlama için değil 3-5 yıl gibi uzun soluklu kullanım için çok tatmin edici bir model artçı ile uzun yola çok rahat ayak uydurabileceği kesin ..
vites araları oldukça iyi ayarlanmış. dik yokuşlarda dahi 1. vitesi istemeden devam edebiliyor.
lastiğe bağlı olarak kuru zemin frenlemesi iyi olsada ıslak zeminde sert firende kayma yapıyo ..bu yüzden ıslak zeminde kullanırken fren mesafesini iyi ayarlamak lazım ..
selesi oldukça rahat uzun süreli kullanımlarda dahi bel ağrısı yapmıyor. özellikle artçı için sisy-bar kesinlikle lazım.
başlangıç için bi model düşünen arkadaşlar için biçilmiş kaftan...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
slm arkadaslar ben aranıza yeni katıldım bende bir ez 100 aldım fakat baya bakıma ihtiyacı var akü lastik fln ben eskisehirde oturuyorum. eskisehirde veya en yakın hangi sehirde servisi var.
bilen varmı acaba simdiden tesekkürler....
(http://www.globalmotor.com.tr/bayibu...ategori=servis)
kolay gelsin
Hyosongu, Global Motor şaha kaldırmış görünüyor.Umarım böyle devam eder.
güzel bakan , güzel görür.
Merhaba Bende Araniza ÜÇ GÜn Önce Katildim İsmİm Alİsari Firtina Esmeye Devam Edecek 34 Znd42 Comet 250 Gt
Hey, gt250R ler arasında kendimi goremedim
-t
Çok insan böyle davranıyor. Bunu bilen şirketler de fiyatlarını artırıyorlar. Yani reklama verdikleri parayı kat be kat çıkarıyorlar böylece. Talep artınca, fiyatı da yüksek tutuyorlar.
Benim GT250R 7700 KM de. tık demedi, çok memnunum.. -turgut
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
youtube de izlediğim bir videoda adam max. 174 km/s hız yapmış sizce bu anormal mi sizin yaptığınız max. kaç km ? bende almayı düşünüyorum da yorumlar için şimdiden tşk ler
ben geçen hafif aşağı dooru rampada 178'i gördüm en son kadranda, araba çıkınca önüme, hız kesmek zorunda kaldım, ama daha gideri vardı.
çift silindir ve çift eksantrikli DOHC motor var bunlarda, teknolojiisi yüksek ve uzun ömürlü bi motor olduğunu söylüyolar, motor yönünden sıkıntı olacağını sanmıyorum.
# ABS Plastik Kuyrukaltı (Kırmızı, Sarı, Siyah, Gri veya boyasız)
# Fren/Kuyruk ışığı 3 sıra, her sıra 12 led toplam 36 ledli
# Fren lensleri: kırmızı, normal dumanlı.
# Sinyaller 2 set, her set 9 toplam 18 led
# Plakalık LED ışıklı pakette
# Bagaj hacmi küçülmüyor
# 500gramdan daha hafif
# Herhangi bir modifikasyona gerek kalmadan 20 dakikada monte edilebilir
# Hyosung GT650R, GT650, GT650S, GT250R uyumlu
# DOT/MOT veya ECE uyumluluğu yok
$260.00 USD cik
Detaylar, sipariş, ıvır zıvır için:
http://www.eliminators.biz/
hah nihayet geldin kucağa gt 650 r sahabı değerli arkadaşım...şimdi soruyorum...
o kadar para bayıldın...peki comet 250...250 r sahibi arkadaşlar arasında bir farkın sence olmamalı mı...yani motor cc si haricinde...küçük bir detay...dijital ekranınız hepinizin aynı...yanlışmıyım...comet 250-650.. r...gv 650 vs...yani bu kadar para verip bunumu hakettin sence...o aptal dijtal gösterge acilen değişmeliydi bence bu sene...gv 650 ye bilmem ne kadar bayılan ledo abide göstergede bir ayrıcalık bir fark haketmiyor mu...
hadi onuda boşver 8000 liraya alınan comet ve r da bu ekrana layık değiller...basit mantık...bir dijital gösterge yüzünden düşüncelerim değişti...abi 250 ye 8000 lira veriyosun yav...allasen...
sen kimbilir kaç para verdin...
komtan abi bu ledli stoplar 2007 de olsaydı fenamı olurdu...Hyosung efsanesi devam etmezmiydi sence...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)