Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #221
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    Hangi tip benzini tercih ediyorsunuz ?

    Birde bu motorun sürekli kontrol altında tutulması gereken kronik sorunları varmır ? Hararet, buji kurumlanması gibi ?

    Birde camından gördüğüm kadarıyla yağ çamurlaşmış. 1000 bakımından önce kendim yağını değiştirmek istiyorum, acaba garanti açısından sorun olur mu ? Daha önce deneyen var mı ?
    Arkadaşlar benzin alırken azami dikkat edin geçenlerde bp den benzin aldım 95 oktan egzoz altından su damlamaya başladı 4- 5 damla performans düştü
    Ben hala şu kalkış derdini çözemedim ya deli gibi fırlıyor yada stop ediyor siz hangi devir de kalkıyorsunuz acemiyiz işte gülümsemeyi bırakın ehliyet kontrolleri nedeniyle motorumu kullanamıyorum şimdilik...
    Crato takoz hakkında o yuvarlak plastikle kaplı yer konusunda haklısın sanırım denge çubuğu gibi bir şey o yüzden sormuştum zaten aklım kesmemişti


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı thundersss adlı üyeden alıntı
    Ben hala şu kalkış derdini çözemedim ya deli gibi fırlıyor yada stop ediyor siz hangi devir de kalkıyorsunuz acemiyiz işte gülümsemeyi bırakın ehliyet kontrolleri nedeniyle motorumu kullanamıyorum şimdilik...
    Deviri 3000- 4000 gibi motorun bayılmayacağı bir yere sabitle, Sonra kalkış için debriyajı yavaşça bırak. debriyaj kapmaya başladığında hissedersin, motor devri biraz düşer, motosiklet hareketlenmeye başlar.

    O zaman iki şey olur.

    1- Eğer devir düşükse ve debriyajı hızlı bırakmışsan motor stop eder. Motor bayılmaya başladığı an debriyajı hafif sıkar ve motoru biraz sebest bırakırsın, motosiklet yavaşça hızlanmaya başlar

    2- Eğer motor devri yüksekse ve debriyajı hızlı bırakmışsan motosiklet öne doğru atılır. Bu durumda yine debriyajı hafif sıkarak motoru serbest bırakmalı ve hızlanmayı yavaşlatmalısın


    Kısacası. gazı değilde debriyajı dozlayarak gaz gibi kullanmalısın. İlk başlarda zor olsada alıştıktan sonra ellerin otonom olarak çalışıp bu işi halleder
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  3. #223
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    Deviri 3000- 4000 gibi motorun bayılmayacağı bir yere sabitle, Sonra kalkış için debriyajı yavaşça bırak. debriyaj kapmaya başladığında hissedersin, motor devri biraz düşer, motosiklet hareketlenmeye başlar.

    O zaman iki şey olur.

    1- Eğer devir düşükse ve debriyajı hızlı bırakmışsan motor stop eder. Motor bayılmaya başladığı an debriyajı hafif sıkar ve motoru biraz sebest bırakırsın, motosiklet yavaşça hızlanmaya başlar

    2- Eğer motor devri yüksekse ve debriyajı hızlı bırakmışsan motosiklet öne doğru atılır. Bu durumda yine debriyajı hafif sıkarak motoru serbest bırakmalı ve hızlanmayı yavaşlatmalısın


    Kısacası. gazı değilde debriyajı dozlayarak gaz gibi kullanmalısın. İlk başlarda zor olsada alıştıktan sonra ellerin otonom olarak çalışıp bu işi halleder
    Eyvallah sağolasın benim sorunum makine gaz kolunu oynatmasamda sabit devir de çakılı kalmıyor nedeni nedir sizce daha doğrusu sizdede böylemi özellikle makine soğukken...

  4. #224
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    Deviri 3000- 4000 gibi motorun bayılmayacağı bir yere sabitle, Sonra kalkış için debriyajı yavaşça bırak. debriyaj kapmaya başladığında hissedersin, motor devri biraz düşer, motosiklet hareketlenmeye başlar.
    Farkettiğim bir durumu aktarayım, gelişimin gt250 'de farkettim bunu, motorlar aynıda olsa cometde ilk kalkışda ivmelenme devri R modeline göre daha düşükteydi, ama gene de bu sorunun cevabını en iyi comet kullanıcıları verebilir.

  5. #225

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    Kavrama noktasından sonra debriyajı biraz sabit tutarsan devir düşük de olsa yığılmayı önleyebilirsin.Debriyaj kolu zamanla daha yumuşayacaktır zaten biz de huyuna suyuna alışmış oluruz bu arada.

  6. #226
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Evet aynen öyle dün benimde dikkatimi çekti.gazı sabit tutsamda 200-300 devirlik bir oynama mevcut.Nedenini bilemiyorum.

    Crato takoz hakkında o yuvarlak plastikle kaplı yer konusunda haklısın sanırım denge çubuğu gibi bir şey o yüzden sormuştum zaten aklım kesmemişti
    O olmaz arkadaşlar. Orada yatak var. Olsa bile motorun ağırlık merkezinden geride kaldığı için depo, gidon kısmını korumaz.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  7. #227
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    bu arada rx 400 modeli yalan oldu gibi hala gelecek bilgisi olan varmı
    Barış abi gözün aydın
    eylül ekim gibi 250 lik scooter ile beraber geleceğini duydum. aldığım duyumlara göre güzel bir makine olacakmış.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  8. #228
    Gelişim Sürücü Kursu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    istanbul-kadıköy
    Motosikleti
    Honda CBF 600
    Merhaba ;
    Arkadaşlar komtan arkadaşımızında dediği gibi bizim motor 2000 & 2500 arası çok rahat kalkış yapıyor.Acaba bizimkindemi bir tuhaflık var
    Gelişim Sürücü Kursu
    0216 330 54 44
    0216 336 62 77
    www.gelisimsurucu.com
    msn: ehliyet@msn.com

  9. #229
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    Biraz fotoğraf ekleyelim maşallah diyin nazar değmesin




  10. #230
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı Gelişim Sürücü Kursu adlı üyeden alıntı
    Merhaba ;
    Arkadaşlar komtan arkadaşımızında dediği gibi bizim motor 2000 & 2500 arası çok rahat kalkış yapıyor.Acaba bizimkindemi bir tuhaflık var
    Sanırım tuhaflık bizde daha yeniyim ondan beceremiyorum galiba

  11. #231
    Gelişim Sürücü Kursu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    istanbul-kadıköy
    Motosikleti
    Honda CBF 600
    Alıntı thundersss adlı üyeden alıntı
    Sanırım tuhaflık bizde daha yeniyim ondan beceremiyorum galiba
    Oh ya bak şimdi rahatladımmmmmmm
    Gelişim Sürücü Kursu
    0216 330 54 44
    0216 336 62 77
    www.gelisimsurucu.com
    msn: ehliyet@msn.com

  12. #232
    ebo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    hyosung gt 250
    [QUOTE=komtan]Biraz fotoğraf ekleyelim maşallah diyin nazar değmesin


    Maşşşşşşaaaaalllllllaaaaaaahhhhhhh.....
    Evet kardeşim nazar değmesin bencede kolay değil 3 aylık motorun 200 km de daha.....

  13. #233
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı komtan adlı üyeden alıntı
    Biraz fotoğraf ekleyelim maşallah diyin nazar değmesin
    maşallah

    hadi ben de benim Kara Pisi'nin elimdeki tek fotosunu ekleyeyim bari

    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  14. #234
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Buyrun. Bu da benimki.



    Bizim motora uygun bildiğiniz hesaplı bir depo üstü çanta varmı ? Samsunda bulmak zor da
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  15. #235
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    Buyrun. Bu da benimki.

    Bizim motora uygun bildiğiniz hesaplı bir depo üstü çanta varmı ? Samsunda bulmak zor da
    Maaşallah
    ebadına göre 30-40€ civarından başlıyor, bakmıştım zamanında. En makul boyutu (bana göre) 70€ idi.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  16. #236
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı crato adlı üyeden alıntı
    Maaşallah
    ebadına göre 30-40€ civarından başlıyor, bakmıştım zamanında. En makul boyutu (bana göre) 70€ idi.
    Sağol. Seninkinede maşallah

    Peki bu fiyatlara online satış yapan bildiğiniz bir site varmı ?
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  17. #237
    jakobien - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2005
    Şehir
    İst/Acıbadem
    Motosikleti
    DL 650 ''MAVİ GRİ ŞASE GÜZELİNDEN''
    Alıntı komtan adlı üyeden alıntı
    Farkettiğim bir durumu aktarayım, gelişimin gt250 'de farkettim bunu, motorlar aynıda olsa cometde ilk kalkışda ivmelenme devri R modeline göre daha düşükteydi, ama gene de bu sorunun cevabını en iyi comet kullanıcıları verebilir.
    Hem cometi hem gt 250Rr ı olan biri olarak açıkça ifade ederimki daha fazla tork var gt 250 r da ama aynı motor alala

    Comet kullanması daha rahat ve daha zevkli,R seyretmesi daha güsel bi motor ve kullanması daha zor bir motor ben kullanırken bi türlü alışamadım mesala dönüş mesafesi kısa park zor vs vs ,

    Hızlanmada r geçer malum grenajlar bence karburatör ayarında bişiler var yada motorlada biraz oynanmış olabilir tam aynı deil alınan hissiyat

    Son olarak ikiside beni tatmin ediyor fakat gt 250 r yorucu olduğu için vazgeçtiğim bir motor oldu eralp kulakların çınlasın
    To know me is to love me....

  18. #238
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    Sağol. Seninkinede maşallah

    Peki bu fiyatlara online satış yapan bildiğiniz bir site varmı ?
    bir bak istersen.
    http://www.feyizoglu.com/alisveris/c...hp?cID=163&p=2
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  19. #239
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Teşekkürler
    Bu fena değilmiş. Fiyatıda nispeten uygun (150). Hımm hemde körüklüymüş

    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  20. #240
    UnalfaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    Beylikdüzü
    Arkadaşlar ufak bir soru soracağım,İstanbul-Beylikdüzünde oturuyorum .Bu civarlarda Hyo GT250 R ya da Comet sahibi olan arkadaş var mı acaba? Kafayı yemek üzereyim,şu motoru yakından görüp sesini duymak nasip olmadı henüz :(


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler