MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Aralık 2006, 14:57
#2361
Siyahİnci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen,sizce ikinci el 250R mı yoksa GT650 comet mi almam daha uygun olur.En az üç sene bineceğim.
Bence ikinci el 250 r alacağına Gt650 comet al daha iyi hatta gt650 r ı da uygun fiyatlarda bu sıralar bulabilirsin.www.sahibinden.com a bak..En az üç sene bineceğim diyorsun ..motosikletten ne beklediğin önemli tabiki... 250 r görüntü olarak güzel olsa bile bir zaman sonra yetersiz gelmeye başlayacak yok 170 yaptı 180e de çıkabilirdi vs gibi durumlara düşmessin. yakıt olarak aralarında çok fazla bir fark yok bunu söyleyebilirim.gt650 comet kullandım güzel motordu.Sattım. yerim uygun olsa idi satmazdım ikinci motor olarak durabilirdi.şehiriçi şehirdışı kullanımı gayet rahat bir motor.Tavsiye ederim..Ne alırsan al hakkında hayırlısı olsun diyorum..
Reklamlar
-
01 Aralık 2006, 18:50
#2362
komtan adlı üyeden alıntı
6.000 de kış bakımı için C&C motora gittim, memnun kaldım. 8.000 bakımı geldi oraya gideceğim gene, global motorun sitesinde servisler bölümünde adresi, telefonu var.
C&C motorla görüştüm pazartesi günü umarım bir sonuç alabiliriz öneri için teşekkürler..
-
01 Aralık 2006, 19:08
#2363
matiz merhaba;
hangisine gideceğin farketmez,batıkentteki yaşar usta,çağ motordaki de onun oğlu.Problem yok senin anlayacağın.
-
01 Aralık 2006, 22:00
#2364
Beyler Selagt250 R Ve Gt650 R Gerçek Yakit Tüketimleri Hakkinda Bilgi Almak Istiyorum Normal Kullanim Sirasinda
Lütfen Bilgi Veriniz
Tşk
-
02 Aralık 2006, 22:15
#2365
stop etme problemi
arkadaşlar selam,
1000 km'de gt250 kullanıcısıyım. 3 hafta önce 1000 bakımına gitmeden motoru çalıştırdım, yaklaşık 2-3 dakika ısıttım, ancak vitese atar atmaz stop etti. en az 10 kez çalıştırıp stop ettirdikten sonra düzeldi ve yola çıktım. 1000 bakımını yaptırdığım usta soğuktan olabileceğini ve debriyaj konulu birkaç kez pompaladıktan sonra vitese atarsam problemin çözüleceğini belirtti. Motor 3 hafta yattıktan sonra bugün tekrar aynı problemi yaşadım ve yaklaşık 20 kez uğraştıktan sonra düzeldi. Halbuki motorun boşta çalışmasında bir problem yok, sadece vitese atar atmaz stop ediyor. Bu tip bir problem yaşayan oldu mu aranızda? Gerçekten soğuktan ve seyrek kullanımdan mıdır? Servise gitmemi önerir misiniz.
-
03 Aralık 2006, 00:33
#2366
Siyahİnci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bi yardımcı olun lütfen,sizce ikinci el 250R mı yoksa GT650 comet mi almam daha uygun olur.En az üç sene bineceğim.
Ben gt250 comet kullanıcısıyım ve hız delisi olmayan biri olarak,performans olarak gayet yeterli geliyor.160km hızlara rahat çıkan bir motor zaten. Benzin tüketimi de ekonomik 100km ortalama 3,5-4lt arası.Şehir içi kullanımının dışında,uzun yola da rahat çıkılabilecek bir motor.Yani bu motor size 3 senede 10 sene de yeter(şayet ben yüksek süratlerde yüksek performans istiyorum 200km hızlara da çıkarım diyorsanız bu durum değişir)gt250r'ı kullanım rahatlığı açısından önermiyorum comet ile daha rahat edeceğeniz kesin ayrıca Allah göstermesin bir kaza anında yada park halinde düşmelerde gt250r size daha fazla masraf çıkartır.Sonuçta her iki motorda aynı performansa sahip.Ekonomik bir motor istiyorsanız zaten gt650 yi önermiyorum,benzin tüketimi kullananların verilerine göre 100km de 6-6,5lt arası.Ayrıca temiz bir motor olduktan sonra ikinci el gt250r yada comet almanızda bir sakınca olmaz.
-
03 Aralık 2006, 01:02
#2367
Gt650 ile basarsanız elbette 6-7lit/100km gibi değerlere çıkar.Ama kullanıcı (her ne kadar sadece 6bin km binebilmiş olsamda)olarak ortalama bir değer vermek gerekirse 4.5-5 litre/100km diyebilirim tabiki normal kullanımla bundan kastımda 6 . viteste 5 bin deviri geçmeden kullanman..Başka gt650 kullanıcısı varsa ve hatalı isem hatamı düzeltsin.arkadaşa yanlış bilgi vermeyelim.Eğer ekonomi düşünüyorsan 650 lik motor alma derim zira 5bin deviri geçmeden kullanmak pek kolay değil güç varsa kullanmak isteyeceksin
-
03 Aralık 2006, 09:56
#2368
deneter adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam,
1000 km'de gt250 kullanıcısıyım. 3 hafta önce 1000 bakımına gitmeden motoru çalıştırdım, yaklaşık 2-3 dakika ısıttım, ancak vitese atar atmaz stop etti. en az 10 kez çalıştırıp stop ettirdikten sonra düzeldi ve yola çıktım. 1000 bakımını yaptırdığım usta soğuktan olabileceğini ve debriyaj konulu birkaç kez pompaladıktan sonra vitese atarsam problemin çözüleceğini belirtti. Motor 3 hafta yattıktan sonra bugün tekrar aynı problemi yaşadım ve yaklaşık 20 kez uğraştıktan sonra düzeldi. Halbuki motorun boşta çalışmasında bir problem yok, sadece vitese atar atmaz stop ediyor. Bu tip bir problem yaşayan oldu mu aranızda? Gerçekten soğuktan ve seyrek kullanımdan mıdır? Servise gitmemi önerir misiniz.
Ayak sensörü olabilir - yani motorun ayağı yerde mi diye kontrol eden sensör.
ayagın hemen üstünde gorursun. onu gecici olarak devre dısı bırakmayı dene.. -t
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
-
04 Aralık 2006, 21:51
#2369
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Bir sorunum var
Motorum 8500 km ye geldi. Son 300 km dir giderken aniden motor durması gibi bir durum yaşamaya başladım. daha sonra çalıştırmak için en az 5 dakika uğraşmak gerekiyor. 2. bir alternatif vites küçültüp vurdurmak ama bazen bu bile işe yaramıyor.
Sorunun yakıt pompasından kaynaklandığını düşünüyorum. Daha önce bu tip birşey yaşayan var mı?
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
04 Aralık 2006, 22:10
#2370
tam karar veriyorum alıcam diye arıza mesajları yağıyor sanki ...
bi türlü güvenemedim gitti
-
04 Aralık 2006, 22:28
#2371
Harbiden yaa adamın gözü korkuyo şerefsizim.
[COLOR="Blue"]ALLAH (C.C) VE ASKERLER ZOR ANLARDA HATIRLANIR.ZOR ANLAR GEÇTİĞİNDE;ALLAH (C.C) UNUTULUR;ASKERLER İSE KÜÇÜMSENİR![/COLOR](Ertuğrul ÖZ! Seni Asla Unutmayacağız!!!)
-
05 Aralık 2006, 00:14
#2372
teknik bilgileri iyi olan arkadaşların bilgilerini rica edicem şimdi bizim GT250R ların disk ve balata takımı daha kaliteli bir takımla değiştirilebilir mi olursa hangi model uyar duruş performansını etkiler mi ben daha çok hızlı gitmesini değilde hızlı durmasını istiyorum çünkü zaten yeterince hızlı gidiyorum mesela suzukiye motor ürettiği için suzukinin parçaları uyabilir mi yada nebiliyim hondanın cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
05 Aralık 2006, 10:45
#2373
belli amaçlar için motorunu modifiye etmiyorsan orijinal parça kullanmanı tavsiye ederim özellikle motor ve mekanıik kısımda, uyumlu olmak sadece ölçülerinin tutması değil .
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
05 Aralık 2006, 11:44
#2374
Süper Moderatör (BBRR)
deneter
sorun kesinlikle ayak senseründen kaynaklanıyo..muhtemelen o bölüm kirli veya çamurlu ..bu yüzden sen ayağı kaldırsan dahi ordaki pim düşmüyo buda motorun ayak inik algılamasına neden oluyor ..orayı temizleyiver ..sorun hala devam ederse sensörde bir sorun var demektir..garantiden değişirler ..ama sorunun kaynağı başka hiç bir yerde değil boşuna uğraşma
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
05 Aralık 2006, 12:07
#2375
trasher adlı üyeden alıntı
teknik bilgileri iyi olan arkadaşların bilgilerini rica edicem şimdi bizim GT250R ların disk ve balata takımı daha kaliteli bir takımla değiştirilebilir mi olursa hangi model uyar duruş performansını etkiler mi ben daha çok hızlı gitmesini değilde hızlı durmasını istiyorum çünkü zaten yeterince hızlı gidiyorum
mesela suzukiye motor ürettiği için suzukinin parçaları uyabilir mi yada nebiliyim hondanın cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
Almanya'da GT250 icin sunlar war http://www.braking.de/braking.html?/...d/motorrad.htm
GT650 icin EBC'nin FA86 model balatalarinin uydugunu biliyorum, ama GT250'ye de uyar mi emin degilim.
EBC organik balatalari eski GS500'umde kullaniyordum ve gayet memnundum, tavsiye ederim.
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
-
05 Aralık 2006, 13:57
#2376
Süper Moderatör (BBRR)
Arkadaşlar bir müşteri şikayetini aynen diğer firmalara yaptığım gibi globale ilettim cevap geldi aynen aşağıda
global motora aşağıda ki maili attım
Sayın Firma Yetkilisi;
Türkiye'nin en çok okunan motosiklet portalı olan www.motosiklet.net sitesi olarak üyelerimizlerden gelen firma ve ürün şikayetlerini değerlendirmekteyiz. Üyelerimizden gelen firma ve kurumlara yönelik ürün , servis , yedek parça , müşteri ilişkileri vb. konularda çeşitli şikayetler almaktayız... Bu şikayetleri Motosiklet.net olarak muhattap olan firmadan gerekli mercilere iletmekteyiz...Konunun muhatabı olduğunuz için sizinde cevap hakkınızı kullanmanız, hem asılsız karalamaya yönelik ithamları durduracak hemde potansiyel müşterileriniz için bir referans olacaktır.
Şikayetleri sitemizde yayınlamamızın maksadı firma ve kurumları zor duruma düşürmek değil, ürünlerinin müşteri ve son kullanıcılar tarafından nasıl algılandığı konusunda onlara geri besleme vererek ülkemizde kalite anlayışının gelişmesine katkıda bulunmaktadır.
Aşağıda konu ile ilgili yazı üye tarafından foruma yazılmıştır.Cevabi yazınız hem bizleri hemde potansiyel müşterilerinizi aydınlatacaktır.Cevabi yazınız aynen yayınlanacaktır bundan şüpheniz olmasın.İlginize şimdiden çok teşekkür ederim
Saygılar
H. Barış ŞUŞUT
MT Site Yönetimi
baris@motosiklet.net
************************************************** ***
HYOSUNG Kullanıcısı üyemizin şikayeti
Eylul basında yapmıs oldugum kazayı forumlarda paylasmıstım. Olaydan bı kaç hafta sonra dayanamadım gittim bi hayabusa aldım. Ancak kaza yaptıgım GT250 R halen serviste yedek parça beklıyor. Servisin soylemıne gore suclu Hyosung ana distributoru globalmotor... Kazadan 90 gun sonra tek gelişme 4 tane sinyalin geldıgı... Onun da doğruluğu mechul....
Hyosung un yedek parça sıkıntısı bu kadar ciddi mi? Yedek parça termin suresınden dolayı yeni baharla birlikte motorun değeri dusecek. Tazminat davası ıle aldıgım paranın biraz altına kendımı kurtarabılırmıyım?
Hyosung yedek parça felaket, servis felaket... şiddetle kaçının...
Olmadığı öne sürülen parça listesi
hasar: sağ grenaj, ön den çift arkadan sag sinyal, egzos, sag ayna, ön fren
Bu mailime gelen cevabi mail aynen bu şekildedir.
Belirtilen müşteri şikayetine cevaben;
Özveri ve motorcu yaklaşımı ile tüm sorunlarını çözümlemeye çalıştığımız kullanıcılarımızdan genellikle olumlu
geri bildirim almaktayız.
Bununla birlikte (bilinçli ya da bilinçsiz) bazı kullanıcılarımız yetkili servislerimiz dışında işlem yaptırmak istediğinde
bu talep bize ulaşamayabilmektedir.
Zaten Global Motorun satış politikası kapsamında olarak,yedek parça satışı nihai kullanıcının kendisine ya da
Yetkisi olmayan servislere yapılmamakta, yetkili servislerimiz kanalı ile ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmaktadır.
Eğer aynı kişiden bahsediyorsak;dün şirketimizi arayan bir kardeşimiz kazalı motorunun PERFORMANS MOTOR
Isimli bir servisde olduğunu belirtmiş.Biz bu ismi ilk kez duyduk ayrıca böyle bir talep hiçbir kanaldan bize ulaşmadı.
Ne yazıkki işin aslını bilmeden bu tarz rencide edici,markamızı karalayıcı ve küçük düşürücü söylemde bulunma
Gaflet ve talihsizliğinde bulunulabiliniyor.
Ola ki yetkili servisimizde bile olupta,şirketimize siparişi geçilmesi unutulmuş ya da ihmal edilmiş vakalardan biri
bile olsa,bizim gibi yüzü kullanıcıya dönük,her kademesine kolayca ulaşılabilen ender firmalardan biri olma özelliğindeki
şirketimizde kısa sürede telafisi mümkün bir durumdur bu.
Bu haksız söylemden dolayı bu kardeşimizi kınıyor,tekzibini rica ediyor ve sorununun çözülmesi için en yakın yetkili
Servisimizden bize şahsen ulaşmasını bekliyoruz.
Bu arada; belirtilen parçaların tümü stoğumuzda mevcuttur
…………..
Saygılarımızla
Global Motor A.Ş.
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
05 Aralık 2006, 18:41
#2377
buda olur olmaz yedek parça sıkıntısı muhabbetini ortaya atan arkadaşlara kapak olsun. (sözüm üstteki arkadaşa da değil ayrıca ortalığı karıştırmak isteyen herkese)
Buarada Barış abi mailin için çok teşekkür ederiz. Enazından Global'in sorun çözmeye yönelik ve çözümcü bir firma olduğunu görüş oluyoruz...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
06 Aralık 2006, 11:33
#2378
benzerini bende yaşadım gittiğim servis garanti belgelerini gönül rahatlığıyla kaşeliyordu garantiden bir parça değişimi için motomax la görüştüğümde gittiğim firmanın yetkili servisleri olmadığını söyleyip bu firma tarafından kaşelenen garanti belgesinin fotokopisini istediler ve firma hakkında evrakta sahtecilikten ( en azından ) işlem yapılacağını söylediler
işini gerçekten hakkıyla yapmaya çalışan insanlar, firmalar var ama arada diğerlerinden de karışabiliyor . burada dikkatli olmak ,sadece yetkili servislere gitmek ve haklarımızı kollamak da biz kullanıcılara düşüyor.Yoksa gittiğiniz usta elbette sizi kapıdan çevirmez bir iş yapacak ve karşılığında ücretini alacaktır
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
06 Aralık 2006, 11:48
#2379
Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
Bir sorunum var
Motorum 8500 km ye geldi. Son 300 km dir giderken aniden motor durması gibi bir durum yaşamaya başladım. daha sonra çalıştırmak için en az 5 dakika uğraşmak gerekiyor. 2. bir alternatif vites küçültüp vurdurmak ama bazen bu bile işe yaramıyor.
Sorunun yakıt pompasından kaynaklandığını düşünüyorum. Daha önce bu tip birşey yaşayan var mı?
Ertuğrul, anladıgım kadarı ile benim yaşadıgım sorunun aynısı, sadece 5. viteste 100 km üzeri hıza çıktıgımda aynı sorunu bir kaç kere yaşamıştım, sorun benzin ayarları ile ilgiliydi diye hatırlıyorum, hatta buraya da yazmıştım, işin kötü tarafı tam olarak nasıl çözüldügünü usta anlatmıştı ama tamamen unuttum, problemi çözen servis - Maslak oto sanayide_Yücel Motor/Yasin Usta (yetkili hyosung servisi). En azından danışabilir. bu arada usta problemi giderdikten sonra bir daha tekrar etmedi, yani kronik bir problem değil,
-
06 Aralık 2006, 12:27
#2380
Süper Moderatör (BBRR)
Hyosung türkiye web sitesinde www.globalmotor.com.tr yetkili servislerin listesi vardır.. fakat bu servisler gün be gün artmaktadır..Bilinçli tüketiciler olan bizlerin yapması gereken en mantıklı şey ilk bu listeyi gözden geçirmek ..kendimize en yakın yetkili servisi seçmek ve bağlantıya geçmek olacaktır..olaki bulunduğumuz yer yetkili servisliği yeni almış ve site güncellenmemiş ise web sitesinden şirkete ulaşılıp en yakın yetkili servis öğrenilebilir..
Yapılan işşlem ne olursa olsun işlem bitiminde el kitapçığına yapılan işlem ve değişen parçalar işletilmeli ilerde doğacak aksaklıklarda hak arama yolları açık tutulmalıdır..
bir diğer önemli, husus ise yetkili olmayan kişilerin motora yapacağı en ufak müdahale dahi motorunuzun garanti kapsamına çıkmasına neden olacaktır..hatta ve hatta takılan performans eksozu , performans hava filitresi ve performans arttırıcı dişli , zincir değişimleride motorunuzu garanti dışı bırakacaktır..Uzun yıllardır bu piyasada olan biri olarak sizlere tavsiyem her ne nedenle olursa olsun yukardaki parçaları deişen 2. el motorlardan kaçınmanız olacaktır..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler