Yaklaşık 10 ytl maliyet ile (parçcılarda daha ucuza bulunabilir) aşağıda fotoğrafı bulunan kornamı;
aşağıda ki ile değiştirdim;
sonuç oldukça tatmin ediciydi
Yaklaşık 10 ytl maliyet ile (parçcılarda daha ucuza bulunabilir) aşağıda fotoğrafı bulunan kornamı;
aşağıda ki ile değiştirdim;
sonuç oldukça tatmin ediciydi
bir süredir tartışılıyor burada, bana göre tek sıkıntı boy konusunda olabilir (yazmadıgın için bilemiyorum), boyunun moturun ağırlıgını dengeleyecek kadar yere basmana müsait olması gerekir, şahsen hayabusa kullanan bir bayan gördüm, çok istedikten sonra olmayacak bir şey değil bence....tercih olarak da tabiki hyosung derim....
bu arada komtan aynı tekniği ben de uyguladım hatta bakım sırasında kornayı radyatör ile motor arasındaki bir boşluğa taktılar, orjinal yerindeki gibi görüntü kirliliği de ortadan kalktı, herkese kornalarını daha güçlü bir alternatif ile değiştirmelerini tavsiye ediyorum, orjinalleri biraz zayıf, yenisini takınca daha iyi anlıyorsunuz
öncelikle aramıza hoşgeldin tabiiki bir bayan racing kullanabilir ama boy sorununuzun olmaması gerekli bu tip motorlar cruieser tarzı motorlardan biraz daha yüksek oldukları için boy sorunu yaşanıyor hiç motor kullanmamanızda bunda bir dezavantaj olabilir ama EĞİTİM ini alırsanız hiçbir sorun olucağını düşünmüyorum eğitimde ufak vitessiz motorlardan başlayıp büyük vitesli motorlara geçersiniz sonrada bir adet GT250R alıp güzel güzel kullanırsınız ama eğitimsiz biraz zor çünkü tecrübeniz yok... Bayanlara racing çok yakışıyor diye düşünüyorum biz arkadaşlarımızı ikna edemezken sizin racing e binmeyi istemeniz gerçekten çok gıptayla izlencek bir olay...
bu korna olayı bnide düşündürüyo kardeşim sürekli sesi gidip gidip geliyo bnde sağlam bişi taktırıyım diorum da nerden alalım kaça alalım kazık yemeyelim bi yardımcı oluver...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
[QUOTE=trasher;502115
bu korna olayı bnide düşündürüyo kardeşim sürekli sesi gidip gidip geliyo bnde sağlam bişi taktırıyım diorum da nerden alalım kaça alalım kazık yemeyelim bi yardımcı oluver...[/QUOTE]
Trasher, sanayide gir bir yedek parçacıya - Aksi arkadaşım beni mercedes parçacısına götürmüştü - mercedes kornası aldım, tanesi 13 YTL. Aslında iki tane alacaktım ama bir tanesini denedik ve ses çok fazla çıktı, yetti yani, sizin motorlardaki yerini bilemiyorum ama bizimkinde söküp takması toplam 5 dakika sürdü.
Bayanların, Hyosung gt 250 ve ya hyosung gt250 r hakkında bir karar verirken (hatta tüm motorlar için gecerli); 150 kg ve 795 mm sele yuksekliği olan motoru kontrol edebilecek yeterli fiziki özelliklere, güce ve tabiki tecrubeye sahip olup olmadıklarını iyi düşünmeleri gerekir, bence
Ben gt 250 comet almayı düşünüyorum ancak eşim de kullanacağı için ciddi tedirginliklerim var . Eşimin boyu 1.65 ve forumda bazı arkadaslar motor kontrolunun sorun olacabileceğini söylediler.
Bir bayan arkadaşımız cbr600f kullanıyor.İyi de kullanıyor.Boyu 1.60 yalnız koltuk süngerini biraz traşlattı.
Ama Hyosung'da koltukta traşlanacak pek yer yok.
misfit
yanlız şöyle birşey var bizim koltukların döşemesinin altında kalın ve yumuşak bir dünger var rr lardaki gibi sert diil koltuklar bu sünger çıkartılıp daha ince bir sünger konabilir nekadar etki eder derseniz max. 1-2 cm ama oda önemli....
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
motor seçerken ağırlığı çok kafaya takmayın ..ağırlık/güç dengesi önemli olan sonuçta motoru alıpta sırtınızda taşımayacaksınız ..ama yeni başlayan biri için boy meselesi çok önemli gt biraz yüksek kalır 1,70 den düşük boylu birine ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Arkadaslar bilgisi olanlara bir sorum var. bu arada sorum motoru kotulemek icin degil sadece bilgi lamak icin. Bende bir aralar hyosung gt250r dusunuyordum fakat motoru gormek icin birkac makine mühendisi arkadasla gittim...bulardan 2 tanesi kaynak la ilgili cok fazla ve bilgi ve tecrube sahibi...Motosikleti diger japon motorsikletleriyle karsilastirdiklarinda kaynak yerlerinin cok adi oldugunu soylediler ve malzeme kalitesinin yine japonlarla karsilastirilmamasi gerektigini belirttiler. Kaynak yerleri ve malzemeyle ilgili birseyler anlattilar ama anlamadim yok kaynak dalga dalga olcakmis ama anlamadim o olaya girmeyeyim. Peki siz ne dusunuyorsunuz bu durumda?
songoku
şimdi bu genel bi kıyaslama olmuş gt250 r ı eğer r6 ile kıyaslarsan tabiki malzeme farklıdır..ama cbf le gt 250 kıyasında bence malzeme farkı yok hatta tam tersine honda disk fren kullanmamış yani gt daha teknolojik ..japon diyerek genel bi kıyaslama yapmaktansa isim vererek kıyaslama yapmak daha akıl karı yoksa bmw ile renoyu kıyasladığındada kalite farkı var reno kötü arabamı ..6900 ytl verdiğin motorla en ucuzu 18000 ytl olan motoru kıyaslamak bence doğru değil..
Bide japonlar genellikle aliminyum şase kullanıyorlar ..bunuda dikkate almak lazım
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
valla ben birşey düşünmüyorum sadece biniyorum ve gidiyorum
marmaris-istanbul arası giden de var ayrıca
Tespit 1 - gt Comet Sele yuksekliği 795 mm
Tespit 2 - Kitap şöyle diyor :"Amortisör ayar vidası 2'ye ayarlanmış olarak gönderilmiştir. Arka süspansiyon ayarı, konum 2'den konum 1'e değiştirilerek pratik yapılabilir"
Tespit 3 - koltukların döşemesinin altında kalın ve yumuşak bir dünger var rr lardaki gibi sert diil koltuklar bu sünger çıkartılıp daha ince bir sünger konabilir nekadar etki eder derseniz max. 1-2 cm ama oda önemli....
Sonuç : Arka süspansiyon ayarı değiştirilirse ve sunger inceltilirse Kaç mm düşer bu yukseklik
NOT: Konuyu belki fazla uzattım ama önemli benim için. Hanım cıbırı begendim, ben hyo kulanamayacaksam ondan alalım diyor... (bilmem anlatabildim mi derdimi ?)
maddog
süngeri unut eğer onu değişirsen çok rahatsız olacaktır..
süsbansiyondan taş çatlasa 2-3 cm farkeder
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
cbr125 bir hanım için biçilmiş kaftan.
hyo gerçekten tecrübesiz ve kısa boylu bir hanım için çok zor olabilir
Bugün hyosung 250 gt r ı mı teslim aldım.Yanlız bir sorun var bu motor dururken boşa geçmiyormu?Zaten geçişler çok kemikli aslında giderken sorun yok ama durunca boşa alamıyorum.Servis debriyajı biraz yukarı alalım azda olsa far eder diyor.Ne dersiniz.hEPSİNDE BÖYLE SORUN VAR DİYORLAR.aLIŞABİLİRMİYİM SİZCE?
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
arkadaşlar gt250r a takılabilecek en kaliteli balata kendi balatasımıdır yoksa daha iyi balatalar takabilirmiyiz boyut farkı varmıdır ararken nasıl aramalıyız bunun hakkında bilgi verirseniz sevinirim...
dostum öncelikle hayırlı uğurlu olsun allah tekerini düz bastırsın en kısa zamanda resimlerini bekliyoruz 1000km geçtikten sonra rodajın bitimiyle bu sorun azda olsa geçiyo ama mesela bnde geçmiyo bi türlü hala çözemedim ama artık canıma tak etti sonunda ben uğraşmaya başlıcam ve çözecem ayrıca sprey yağ ile vites bölümlerini ve vites aksamını yağlamanı öneririm eyong bu tip bi basit uygulama ile sorunun çözüldüğünü anlatmıştı bnde denedim bugün ama daha kontrol etmedim vites sorunu kafana takılmasın...marlboro Man adlı üyeden alıntı
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Nasıl resim ekleyeceğim bilemedim.İmageshack tan ekledim.kusura bakmayın.daha çektikçe gönderecem.babacan motor 3000 km de servis hepsinde bu kemikli geçişlerin olduğunu söyledi.Neyse arabayıda pek boşa atmam ama canım çok sıkıldı bu işe. :(
http://img47.imageshack.us/my.php?im...untu440vi3.jpg
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
@marlboro man
hayırlı olsun.
ben ışıklarda boşa atmak yerine kontak kapatıyorum. uzun dömende bi sakıncası var mı bilmiyorum ama boşa geçmiyorsa bu yolla sol elini rahatlatabilirsin.
Walla geçen bir motora baktım.Adam araba balataları taktırdım diyordu???Bilemedim nasıl oluyorda oluyor!
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
C&C motor'da duran Hyosung değil mi bu geçen orda görmüştüm tekrardan hayırlı olsun....
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)