Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2261
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    evet bu amerikadaki siteden parça getirtmesini ve parça kataloğundan anlayanlara bir sorum olacak resimli olarak gösterdim umarım anlaşılır. Vites daha dökme olduğu için geçen sefer kırılmıştı kaynakla eski haline döndürmüştük bugün boşa geçmesi için uğraşırken biraz fazla sert aşaa ittim sanırım kırıldı şimdi bu parçayı sipariş etmek istesek ama sadece kırılan parçaya bağlı olan bölümü hangisidir resimdeki dogrumudur bütün vites aksamına gerek yok ama servis komple değiştiriyo oyüzdende çok para istiyor.Bu hangi seri numara dır 24 no mudur nereye ve nasıl gönderelim isteğimizi paramızı nasıl yatıralım... teşekkürler BİLEN veya fikri olan arkadaşlardan cevap bekliyorum.



    daha büyük görebilmek için işte 1024*768 lik hali

    http://img107.imageshack.us/my.php?i...espedi1qx9.jpg
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2262

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    zekeriyaköy / Sarıyer / İstanbul
    Motosikleti
    Aeon 180 cc ATV - 125 cc Dorado Scooter
    e-bay genelde pay pal kullanıyor
    hızlı kargo ile istersen 50 usd ya da daha fazla kargo ücreti ödüyorsun diye biliyorum. gerçi hesaplama için bir araç koymuşlar. almanya e-bay sitesine bir gözat istersen oradan kago ücretin daha az olur. bu şekilde güvenli satış yapan başka bir site varmı bilmiyorum

    dipnot: paypal için kredi kartı bilgileri gerekir e-bay kullanıcı bilgilerini özellikle şifreni tahmin edilmesi güç bir şey seçmen yararına olur ve aynı zamanda şifre hatırlatma sorusunu. bilgisayarında güncel bir antivirüs bulunması kredi kartı ve benzeri kişisel bilgilerinin başka kişilerin eline geçmesini engellemeye yardımcı olacaktır.

  3. #2263
    matiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Alıntı giallorosso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boy 1.65se bence hiç yanaşma comete ben 1.72yim parmak ucu basıyorum.
    amortisör alçaltmayı ustaya sormuştum yaparım ama virajlarda falan çukura denk geldimi zorluk çekebilirsin dedi hiç yanaşmadım bende.
    maalesef biz kısa boyluların derdi bu işte motor almadan önce ilk baktığımız yer sele yükseklikleri

    pofffff ikimizn birden kullanacağı motor bulmak amma zormuş yaw. Yani vaz mı geçecez cometen..

    Belki bir ihtimalde hanımı kandırıp ona bir scooter almak

  4. #2264
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    bnde 1.72 yim GT250R'da çok rahat ayağım yere basıyo comet daha mı yüksek :S

    arkadaş direk fabrikadan getirttiğini söylemiş ebayde sadece kişisel satıcıların ürünleri var öyle değil mi bense seri numarası vererek bu parçayı getirtmek istiyorum...
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  5. #2265
    matiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bnde 1.72 yim GT250R'da çok rahat ayağım yere basıyo comet daha mı yüksek :S

    arkadaş direk fabrikadan getirttiğini söylemiş ebayde sadece kişisel satıcıların ürünleri var öyle değil mi bense seri numarası vererek bu parçayı getirtmek istiyorum...

    GT250R'da sele ayarı varsa düşük seviyede olabilirmi acaba ? Çünkü sele yükseklikleri aynı diye biliyorum..

  6. #2266
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    yaw bilmiom ama ben alırken en düşük seviyedeydi enazından satan arkadaş öyle söylemişti sele ayarı gtr da varsa comettede olmaz mı ki açıkçası ben ayarlancak bi yer görmemiştim ama öle sölenmişti yinede en sağlıklısı üzerine binip denemek bnden kısa bi hatun africa twin in üzerindeydi bugün şok oldum....
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  7. #2267
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Kitap şöyle diyor :

    "Amortisör ayar vidası 2'ye ayarlanmış olarak gönderilmiştir. Arka süspansiyon ayarı, konum 2'den konum 1'e değiştirilerek pratik yapılabilir"

    Buradaki PRATİK neyi anlatıyor anlamadım

    Birde uyarı var :

    UYARI : Arka amortisörü 3'ün üzerindeki bir konuma ayarlamayın.

  8. #2268
    Forumdan Uzaklaştırıldı giallorosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    kozyatağı
    Motosikleti
    hyosung gt250 sarı
    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bnde 1.72 yim GT250R'da çok rahat ayağım yere basıyo comet daha mı yüksek :S

    arkadaş direk fabrikadan getirttiğini söylemiş ebayde sadece kişisel satıcıların ürünleri var öyle değil mi bense seri numarası vererek bu parçayı getirtmek istiyorum...

    1.72 boyla ayağını topuk dahil tam yere basman imkansız comet te. gerçi ben gt250r üstüne de oturdum galeride ondada tam basamamıştım.1.78-1.80 gerekiyo tam basabilmek için

    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw bilmiom ama ben alırken en düşük seviyedeydi enazından satan arkadaş öyle söylemişti sele ayarı gtr da varsa comettede olmaz mı ki açıkçası ben ayarlancak bi yer görmemiştim ama öle sölenmişti yinede en sağlıklısı üzerine binip denemek bnden kısa bi hatun africa twin in üzerindeydi bugün şok oldum....

    cometin üstünde de amortisör ayarı var tabi ki.ben ustaya sordum gerek yok virajlarda çukurlarda rahatsız olursun dedi.zaten bi süre sonra ayağın değmeden bile motor kullanabiliyosun ilk başlarda sorun ediyodum ben şimdi bi derdim yok.
    tanıdığım 1.65 civar birisi tibet kullanıyor ayakları yere değmeden.hatta motoru amortisörümü indirtmemi rica ettiğim ustanın garajında gördüm ordan açıldı muhabbeti.
    ben şimdilik memnunum ama ilk başlıcaklar için zorluk çıkarabilir çünkü ağır bir motor özellikle bir bayanın bacağı çabuk yorulabilir.

  9. #2269
    matiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Peki motosiklet üzerinde durduğunuzda, ayağı yere koydugunuzda,kısa suruculerde eğim daha fazla artıp, 15o kiloluk motorun sürücü üzerindeki baskısı daha fazla olmaz mı?

    Hele birde motoru dengede tutmaya çalışacak olanın bayan olduğu düşünülürse.

  10. #2270
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    ya benim boyum uzamış farkında değilim yada benim motorun makasları kesik eve gidince tekrar denicem %10 luk bir eğimli tam anlamıyla ayağım yere basıyor. motosiklet geçmişi olduğunu düşünürsek zorlanacağını zannetmem benim boy dediğim gibi 1.72 ve sol ayağımı yere basıp elimi çok rahat olarak bırakıp motor üzerinde dik'e yakın durabiliyorum
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  11. #2271
    Forumdan Uzaklaştırıldı giallorosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    kozyatağı
    Motosikleti
    hyosung gt250 sarı
    Alıntı maddog adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki motosiklet üzerinde durduğunuzda, ayağı yere koydugunuzda,kısa suruculerde eğim daha fazla artıp, 15o kiloluk motorun sürücü üzerindeki baskısı daha fazla olmaz mı?

    Hele birde motoru dengede tutmaya çalışacak olanın bayan olduğu düşünülürse.
    zaten yazdığım gibi bir bayan için zor olabilir dedim.

    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya benim boyum uzamış farkında değilim yada benim motorun makasları kesik eve gidince tekrar denicem %10 luk bir eğimli tam anlamıyla ayağım yere basıyor. motosiklet geçmişi olduğunu düşünürsek zorlanacağını zannetmem benim boy dediğim gibi 1.72 ve sol ayağımı yere basıp elimi çok rahat olarak bırakıp motor üzerinde dik'e yakın durabiliyorum
    sol ayağımı yere basıp demişsin tek ayak bende yere tam basabiliyorum bahsettiğim iki ayağın tam topuk basmasıydı.

    ben iki parmak ucunda iki elimide bırakıp ışıklarda duruyorum hatta bu muhabbet olunca iş dönüşü dikkat ettim bacaklarıma hiç yük binmiyo 90derece açıda motor zaten dik durur.
    yere dokunmak bile yeter aslında parmak ucuyla benim tek derdim bi yerden dönmeye falan çalışırken dar yerlerde uzun sürüyo tam basamadığım için.

    sonuçta benim bayan için o motor zaten zor bir motor.cbr125 tam bir bayan motoru bence

  12. #2272
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    evet arkadaşlar bu arada ben vitesi sökerekten kanyakçıya gittim ve kaynakçıda çok sağlam bir şekilde kaynak yeri olmadan tekrar bu parçayı onarttım. Sanırm bundan sonra vites ayağının kırılması gibi bir problemle karşılaşmayacağım resimlerinide buraya koyucam

    sade7 ilgine teşekkür ederim msn e ekle beni konuşalım gozcelebi@hotmail.com
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  13. #2273
    scorpi0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Hyo' GT650S
    Alıntı Eyong adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kitap şöyle diyor :

    "Amortisör ayar vidası 2'ye ayarlanmış olarak gönderilmiştir. Arka süspansiyon ayarı, konum 2'den konum 1'e değiştirilerek pratik yapılabilir"

    Buradaki PRATİK neyi anlatıyor anlamadım

    Birde uyarı var :

    UYARI : Arka amortisörü 3'ün üzerindeki bir konuma ayarlamayın.
    Koreli Ingilizcesinden Turkce'ye direk ceviri yapinca bu tur karisikliklar oluyor.

    Orijinali:
    "Adjustment of rear suspension is practicable position 2 to position 1."

    Biraz daha dogru Turkce'si:
    "Arka suspansiyon ayari konum 2 den konum 1'e degistirilebilir."
    Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.

  14. #2274
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    valla sabah motora bindim ve ilk işim ayağımı nasıl yere bastığımdı dik konumdayken motor sağ ayağım komple yere basarken sol ayağımın %70 i rahat bir şekilde yere basıyor boyum 1.72 yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  15. #2275
    matiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Acaba, konum 2'den 1'e gelince ne kadar fark ediyor..

  16. #2276
    Forumdan Uzaklaştırıldı giallorosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    kozyatağı
    Motosikleti
    hyosung gt250 sarı

  17. #2277
    ferrari_gani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    istanbul/bakırköy
    Motosikleti
    4x4 ruhlu karakaçan enduro&touring&race GETZZZ
    en azından benim ayaklarımı rahat rahat yere değdireceime eminim

    boy 1,98 olunca hangi motor olduu farketmio ama hala kararsızım daha üstüne de binemedim acaba nasıl dururum merak ediorum bakalım artık inşallah altımda bisiklet gibi durmazda mutlu mesut hayatlarımızı birleştirirz
    bu arada arkadaşlar vites probleminden bahsetmişti bi süredir takib edemiorum acaba noldu bi düzelme weya gelişme war mı?
    dünyada her erkeğe 4 kadın düşüyor. benim hakkımı her kim yiyosa haram zıkkım olsun elinde patlasın

  18. #2278
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Vites sorunu için şu anlattığıma bir bakın, umarım işinize yarar.

    http://www.hyosungfanclub.com/forum/viewtopic.php?t=59

  19. #2279
    driver13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2006
    Motosikleti
    hyousung gt250r
    arkadaşlar bu parça siparişini nerden veriyorsunuz,korede hangi adres ,ben google'den bulamadım

  20. #2280

    Üyelik
    23 Kasım 2006
    Şehir
    ankara
    slm.
    size birkaç şey sormak istiyorum. bende motor almak istiyorum ve 2 model arasında gidip geliyorum. birisi honda cbr 125 r diğeri hyosung gt250 r. daha önce hiç motor kullanmadım. fakat bi süredir sürekli motor alma hayalim var. bir kaç arkadaşım bu konuda yardımcı olcaklar. motor alma, kullanma. fakat ben sizde sormak istedim. bir bayanın racing kullanma imkanı varmı sizce. kendime çok güveniyorum ve bunu gerçekten de çok istiyorum. gönlüm hyosung dan yana ama siz bana ne önerirsiniz.
    cevabınızı merakla bekliyorum
    saygılar......


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler