worldwide ben de m.köydeyim, hatta adaşız, bir ara tanışırız artık,
valla Trasher ben de uzun bir kararsızlık döneminde sonra nihayet kararımı verdim, en kısa zaman da gidip kışlık pantolan ve bot alıp kışın da (yağmur ve kar hariç - zaten kaç gün böyle olurki ?) motorumu kullanacagım, niye diye sorarsanız fark ettim ki sabahları işe motorla gittim günler daha pozitif oluyorum (sebebini yazmaya gerek yok tabiki), bir kaç gün servisle gittim geldim, gün nasıl zor geçti anlatamam............
Bende Çağlayandayım arkadaşlar yakın sayılırız,eşlik ederim size.Ben yağmurda soğuktada kullanıyorum motoru.Bot pantolon giyince üşüme ıslanma olmuyor;fakat bu ekipmanlar olmadan kullanmak zor olur.Her gün işe motorla gidiyorum otobüsle gidip gelsem her gün 2 saatim yola gidecek.Arabayla 1 saat,motorla 20-30dk.Kar yağmadığı sürece motora her mevsim binilir
worlwide
aynı şeyi bende düşündüm ama tüm motor koruma demirleri ve takozlar şaseye bağlanır motorun düşmesi ile yükü şaseye aktarırlar burdaki takozun görevi depo ve motoru korumaktan öte ayağın motorun altında kalıp kırılmasını veya zedelenmesini engellemek ..yoksa tüm takoz ve korumalar aldıkları darbeler sonucunda şaseye zarar verebilir..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Fakat soyle bir fark var takılan koruma takozlarının darbe anında eyilmesi lazım ki şaseye zarar gelmesin.Sizde bilirsin öne bağlanan koruma takozlarında plastik bölüm bulunur eriyip şaseye gelen darbeyi emsin diye ve bi noktadan sonra şaseye bağlandığı yerden eyilir,şaseye zarar gelmesin diye.Aynı şekilde motor koruma demirleri de kulakcıklarla bağlanır şaseye.Darbe anında bu kulakcıklar eğilir gene.Bendeki orjinalle sizdeki takoz arasındaki fark bu işte benimkinde takozun darbe anında eyilmesini sağlayan bir parça var sizdekine yapmamışlar bu parçayı,bunu anlatmak istedim.
İyi Seyirler...
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen
gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim
imzam yok parmak bassam olurmu
biz conti ile sapanca yolunda biraz basmıştık 171 ben gördüm fatih te edirne yolunda 173 görmüş yani 180 yapacak... GTR in kadranı yok dijital gösterge comet in son hız sanırım 180 olarak gözüküyo...
bu konuyu daha öncede takip etmiştim yarar sağlayayım derken zarar sağlaması olasılığıda ortaya çıkıyor. wolrwide sende koruma demirinin fotosunu koyarsan farkı görelim... tşk.
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
trasher,
Bende ki aksesuarlar bunlar.Fark olarak dikkat ederseniz koruma aksesuarlarının kulakcıklarla bağlı olduğunu görürsünüz.Bu şekilde şaseye bir zarar vermez.Benim motor devrildi korumalar korudu hiç bir şey olmadı,aksi taktirde masraf çıkardı bana.
Ben bunları Metal Sanatları Atölyesinden Arslan Ustaya taktırmıştım.Kendi motorumun fotoğrafları yok ama bu siteden yine aynı yere yaptıran başka bir arladaşın fotolarını buldum onları koydum.Bendekiler de aynısı zaten.
lautreamont
--------------------------------------------------------------------------------
80 km yapıyorAlıntı:
kabuto´isimli üyeden Alıntı
arkadaslar bende almayai dusunuyorum kendime bi hyosung fakat elimde brosur olmasina we bi kac internet sitesine bakmama ragmen
gt250r modelinin kadraninin kac oldugu we motosikletin max hizini ogrenemedim acaba kullanan arkadaslar motosiklet kac yapiyo km/s ?? cok merak ediyorum biraz bilgilendirirmisiniz butun forumu kontrol ettim ama bulamadim
Dostum 250 cc bir makina kaç yapabilir ki?
Bence maksimum hız yada kadran la ilgili bilgi arayacağını çok daha önemli ve başka konularda bilgi edinmeye çalış. Tarzını anladığım kadarıyla çok yaşamazsın sen.
kusura bakma ama motorundan we avatarindan anladigim kadariyla kelle koltukta gezen sensin ben degil ben sadece sorup ogrenmeye calisiyorum elimde zaten 1100cclik motosiklet mevcut senin kadar hevesli olsaydim kelle koltukta gezmeye su anda caddede kiz pesinde kosuyo olurdum burada bilgi arasitiryo deigl actigim topiclere yada cevap yazdigim topicleir bi goz gecirirsen baslamadan once ciddi bir arastirma yapip 600cc dusunurken 250 lik secip onu arastirmasini yaptigimi kurs baktigimi ne yapilip ne yapilmamasi gerektigini arastirdigimi gorursun arkadasim hiz tutkunu bi insan degilim ama almayai dusundugum motosikletin kac yaptigini merak etmek en dogal hakkim bunun tarzi yokki 650 cclik kullanan sensin illa bende sanami laf sokim sende yanlis biliyomussun 80 km diyosun 180 dio millet hem yanlis bilgi weriyosun hemde bilgic bilgic konusyosun bence sen orada avatar olarak iyiisn abi yazmasan seni daha cok sewicem emin ol
imzam yok parmak bassam olurmu
arkadaslar hepinize selamlar, saygilar...
onemli bir sorunum var
az once osmanbeyden cikip, cok yogun bir trafikte dur kalk, can hiras balmumcuya isyerime geldim...
yildizdan levent e dogru olan guzergaha ciktigimda ancak 2. vitese atacak kadar hizlanabildim ama ne fayda KASKATI olmus bir vites pegi ayagimin altinda beni delirtti. imkani yok 2 ye gecmedi makine (gt250 comet)
bu sorunu yasamis ve cozebilmis baska bi arkadas daha varsa cevap yazmasini rica ediyorum...tesekkur simdiden
[FONT="Impact"][/FONT] [COLOR="Black"][/COLOR] [SIZE="5"][/SIZE]Atakan:bounce:
0 RH +
komtan bugun 400 km oldu...cok yeni yani
nedir bu problem ya...
[FONT="Impact"][/FONT] [COLOR="Black"][/COLOR] [SIZE="5"][/SIZE]Atakan:bounce:
0 RH +
komtanın dediği gibi debriyaj telini kontrol etmelisin bide doğru deviri tutturup debriyajsız geçirmeye çalış bide öle dene bakalım önceki sayfalarda vardı bunlar konuşulmuştu ama arama motorunu bi türlü efektif kullanamıyorum aradığımı bulamıyorum ama mutlaka yardımcı olacak çıkacaktır...
arkadaşlar birde bazı motorlarda vidalarda özellikle paslanma görüyorum bu vidaları paslanmaz kaliteli vidalarla değiştirmek istersek öncelikle bu vidaları nerden temin etmeliyiz ve sonrasında maliyeti nedir yani bir paslanmaz harbi kalite vidanın maliyeti bilenler varsa nerde bulabileceğimizide yazarak sölerlerse çok sevinirim
son soru arka balatam bitmek piyasada daha kaliteli bir balata bulabilirmiyim gtr için yoksa servisten balatayı alıp(fiyatı 40 YTL imiş bu arada) kendim takmak istiyorum çünkü serviste işçilik olarak 30 YTL alıyolar nasıl yapılacağını resimle anlatabilecek var mı yada çok kolay bir iş değil midir bu değiştirme işlemi
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
tkalfaoglu, senin de belirttigin gibi olay yag akiskanligi zira dun gece calisip (3 saat kadar) yani motoru dinlendirip eve dogru yola cikinca hic bir sorun yasamadan eve kadar gittim...
sabah ilk is motoru servise goturup "ya ben bu isten biraz urktum, bu ne ola ki?" seklindeki soruma da usta ayni cevabi verdi."yag incelmistir hararetten"...
neyse simdi motor orda.koruma demiri taktiriyorum, aksama alicam
ilginize tesekkurler arkadaslar...saygilar
[FONT="Impact"][/FONT] [COLOR="Black"][/COLOR] [SIZE="5"][/SIZE]Atakan:bounce:
0 RH +
arkadaşlar ben bu gt 250 comet ve gt 250 r motorlarının son sürat olayına bir son nokta koymak istiyorum motoru yırtsanızda üstünde tepinsenizde kesinlikle ve kesinlikle 180 yapmaz kimseyi ve kendimizi aldatmayalım düz yolda 171 km/h ıkına sıkına yokuş aşağı 175 km/h ama zaten yokuş aşağı yapılan son sürat bi ölçüt değil benim açımdan ayrıca sağlıklı sürüş ve motorun sağlığı açısınından 145 km/h geçilmemeli . . . gelelim grenaj vs. kalitesine benim motorum 3 kere yan yattı ilk kırılan 164 ytl değerindeki ayna oluyor en son yan yattığında yaklaşık 15 yada 20 km/h ile gidiyodum sol gidon ayna sinyal kırıldı grenajda biraz çatladı .... inanamazsınız gidon sıkıştırılmış demir tozundan yapılmış alçı gibi kırıldı resmen aynada zaten bu tarz bi malzeme ama aliminyum sanırım ... sonuç olarak benim görüşüm bu motorların performansı iyi arıza problemi pek yok ama malzeme kalitesi cidden çinlilere yakın . . .
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
cometimin aynasını kırdığımda 25dolara aldım gt250r ın aynası nasıl 164 ytl oluyor
herhangi bi hyosung yetkili servisine sorarsan her iki modelin aynasının fiyatlarını sende şok olacaksın ... bu arada ben aynayı istanbul motordan aldım
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)