arkadaşlar bu gün tekirdag çorlu hyosung bayisine gittim gt250r nin fiyatında 1000ytl artış olacakmış kış geliyor motorlar ucuzlayacagı yerde neden fiyatları yükseliyor anlamıyorum
arkadaşlar bu gün tekirdag çorlu hyosung bayisine gittim gt250r nin fiyatında 1000ytl artış olacakmış kış geliyor motorlar ucuzlayacagı yerde neden fiyatları yükseliyor anlamıyorum
merak etme dostum .. bu sanırım hyosung un satış politikası geçen yıl mart ayında fuardan sonra almaya karar vermiştim gt 250 r ımı ... ve mayıs ayından itibaren hep zamn söylentisi dolandı durdu ama aksine 650 cometin fiyatı düştü ... bende motorumu temmuzda aldım ve aynı liste fiyatından merak etme bişey olmaz ;)
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
Merhabalar, bayram da bizde istanbul-assos arasında ilk defa uzun yol yapma şansına sahip olduk. Barış kadar şanssızda değildik, mükemmel bir hava vardı.
Motor ise tek kelime ile sorunsuzdu. Bir şey vardı aslında da, bunun için şikayet edeceksek naked almazdık. Rüzgar, sadece rüzgar.
Hyosung'lar Intermot 2006'da videosu
http://www.youtube.com/watch?v=8FiQGZk4pWw
Sert cisimlere çarpmayın. Sert cisimlerin size çarpmasına izin vermeyin. Düşmeyin. Lastik kısmı aşağıda, parlak kısmı yukarıda tutun.
ya bişey soylıcem. bu hyosung 250 r ile maksimum hız kaç gordunuz? sadece bunun ıcın butun topic okumak ıstemıyorum kusura bakmayın yada kaç yapan duydunuz veya biliyorsunu? 180 i aşan varmı? rampa aşşagı falan farketmez. uzun yolda olabılır rampa aşşagı.
120 km/h üzeri hızlar akıl karı değildi derken yol şartlarını göz önüne alarak konuştum zaten gt ve gtr nin son hızları konusunda gereken bilgiler verildi ..Uzun yol için kafasında soru işaretleri olan arkadaşlar , merak etmeyin her araçta yapmanız gereken yağ, lastik hava basıncı gibi rutin kontrollerin sonunda hava şartlarıda elverişli ise yolculuk gayet zevkli olacaktır.. marmaris izmir arasını çok iyi şartlarda gittim hava gayet güzeldi ..Bu gün motorumu 4000 bakımına verdiğimden İstanbulda cbf 250 ile gezdim özellikle şehir içi trafiğinde boyutlarının hyosungdan küçük olması çok büyük bir avantaj..gayet kıvrak ve kullanımı gt ye oranla çok daha kolay ..vites aralarının çok yakın olması dışında şikayetim olmadı ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
http://motosikletim.milliyet.com.tr/...spx?sid=742658
arkadaşlar bu linkteki motosiklet bizden birinin değil dimi? çok kötü ve ezikçe(ducati yazıyo) olmuş ayrıca bizim makineler 40hp imiş haberimiz yok sıfır fiyatına 2.el satmaya çalışıyor iyi müşteriler nediim başka...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
marka model kıyaslamaları başlığı altında,hyosung gt250 ve cbf 250 kıyaslamasında adamın birinin yazdığı mesajı iletmek istedim altında da verdiğim cevap var.Hyosunglar çin malıydı şimdi de kraker grenajlı motorlar oldu
Bilgi vereyim.Comet ve gt 250r aynı motorlar:yani birinde granaj var diğerinde yok biri ön çift arka tek disk diğeri ön arka tek disk+dijital gösterge.Yani demek oluyor ki gt250comet granajsız haliyle bile iri bir motorken gt250r a granaj takıp araya mesafe koyarak motoru iri göstermek için genişletmişler demek tamamen uydurma bir anlatım olur ve senin yetersiz bilgini ortaya koyar.Motorun grenajı kreker gibi de o kadar motor ustasıyla konuştum yorumlarını aldım hiçi biri böyle bir şeyden şikayet etmedi onlar inceledi göremedi de sen mi farkettin bunu ki o da ayrı bir konu.Hyosung formunda onca gt250r kullanan var hangisinin granajı kraker gibiymiş bir sor.Böyle uydurma ve subjektij yaklaşımlar yapmak kimseye yarar sağlamaz.
bende 171 i görebildim en fazla ne şans ama conti 173 görmüştü sanırım biraz daha giderdi demişti yani öle böle 180 yapacak gibi duruyo
cevap gerçekten komik olmuş yahu ben motoru okadar yan yatırdım 30 ile giderken motorda diil grenaj kırılması çatlama dahi olmadı yahuu pasta ile giderdim çizilen taraflarını belliki yazmış olmak için yazmış arkadaş post'u.
Bu arada havalar fenaa gidiyo :( motoru ben şirketin otoparkına bıraktım ama ilk güzel günde deposunu fullemeye gidecem ayrıca hergün çalıştırıyorum kuru havalardada bi tur atarım oyüzden öle bi kış bakımı yapmayı düşünmüyorum sizce yanlış mı olur sonuçta havanın iyi olduğu hergün 1km civarı yol yapıcam...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
bence havalardan korkmamıza gerek yok.sonuçta koca kış boyunca hergün mü yağmur yağıyor yağmursuz fakat soğuk gün çok hiçbişey olmazsa kendi mahallende bile haftada 2 gün 3-4 tur atacak kadar güzel havalar olucak tabi kar yağarsa yapacak bişey 2 hafta falan binemeyiz ama.ben yerler ıslakkende bindim akıllı uslu ve aşırı dikkatli gidince bir sorun görmedim rahat gezdim.
benim şahsi fikrim bütün kış boyunca 1hafta içinde motora binilecek elbet müsait 2 gün ve 2 saat yaratabiliriz ki bu en kötü ihtimal olarak düşünülebilir.
tabi ki en önemli şey su geçirmeyen kaliteli mont-pantolon-bot ve maske onları da bu hafta içi halletmeyi düşünüyorum.
arkadaslar motorumu satıyorum...
ilan asagıdaki linktedir.. gerekli bilgileri gorebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/pls/sahibi...t?AdId=3030258
nakit sıkıntısı var.. ve yakında askere gidicegim icin satıyorum. biliyorsunuz motorun daha once krank probleminden dolayı motor bolumu degiştirildi garantiden ve hiçbir sorunu yoktur. kısaca yenilendi motor.
buluşmalara ve gezilere geldigimde gormussunuzdur motoru.
5000 YTL de vericem.
cep telefonumdan ulasabilirsiniz.
cenk dinc : 542 - 541 13 93
tesekkurler.
KSK FOREVER ... 35½
evimin önünde sıfırladığım göstergem İzmir , Manisa, İstanbul ziyaretlerim sonunda 2011 km yi gösterdiğinde yine evin önündeydim ..Yol boyunca motorun sebep olduğu hiç bir aksilik yaşamadım ..Oysa yola çıkarken 250 cc motorun uzun yolu için aklımda soru işaretleri yok değildi...eğer altımda 600 cc bir motorda olsa bu kadar iyi bir yol yapabilirdim hem gt comet hemde cbf bu yolda benden tam puan aldı..
İstanbulda motorum 4000 km yi gördü bende bakımı istanbulda yaptırdım ..Gürkanın memnuniyeti sonrasında bende motoru aynı servise götürdüm cidden işe profösyönel yaklaşan insanlarla tanıştım ..
yağ, yağ filtresi bujiler değişti.. karburatörler ayarlandı ..
toplam 130 ytl tuttu.. motor pırıl pırıl cilalanmış şekilde teslim edildi aldığımda bu kadar temiz değildi eksoz özel bir kimyasalla parlatıldı..
bunlara ilave olarak ..motorun şasesini tutan resimde gördüğünüz parçanın yerine
tek parçadan oluşan ve hem şaseyi tutan hemde ayakları bir kaza veya çarpışmada koruyan bir takoz takıldı ..
bu takozun değeri takması dahil 75 ytl..
Hyo kullanıcısı veya almayı düşünen arkadaşlar ..motorun yağı lastik hava basıncı kontrollerinden sonra gönül rahatlığıyla uzun yola çıkılır..
motoru 6000-9000 devir arası kullandım 5. viteste 7000 devirde 100 km civarı sabit bir hız bence çok yeterli özellikle ağır vasıtaları sollarken 3. vitese inip gaz açarsanız motor ok gibi fırlıyor..
5. viteste 7000 devir altına indiğinizde motorda ki titreşim size hemen vites küçült sinyali veriyor. devir saatine bakmaksızın ,motoru hissetmeye ve otomatik olarak vites değiştirmeye başlıyosunuz .Motoru ve deviri hissederek fazla zorlamadan kullanınca yol çok tatlı oluyor..
Özellikle otobanda hızı gayet tatmin edici ..sizi hiç zor durumda bırakmadan kıvrak ve atak bir kullanım sergiliyor..tek şikayetim tüm naked motorlarda ortak sorun olan rüzgarı 120 km de çok rahatsız edici bir düzeyde hissetmeniz..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
bbrrş yolculuğunun keyifli geçmesine sevindim...
bu takozu istanbulda hangi serviste taktırdığını yazabilirmisin???
saygılar...
[FONT="Impact"][/FONT] [COLOR="Black"][/COLOR] [SIZE="5"][/SIZE]Atakan:bounce:
0 RH +
bu ortaköyde yeni açılan serviste takılmış C&C motor
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
4 ekim pazar günü 13motor 3araba Superevadan arkadaşlarla Aydın Yenipazar'a pide yemeye gittik.
Benden sonra en küçük motor EN500 idi.
Güzel virajlı bir yoldan (ahmetbeyli yolu) Topam 350 kmden fazla yol yaptık.
Ne virajlarda ne 650 750 1000cc makinaların yanında gurup sürüşünde hiç zorlanmadım.Bunda grubun normal güvenli hızlarda seyretmesininde etkisi büyük.
Dönüşte Aydından otobana girdik tabelalar 1 derece gösteriyordu güneş batmıştı 110km süratle İzmir'e kadar soğuğu düşünün artık.
GT250 cometim sürat,boyut,rüzgardan etkilenme,viraj,otoyol hiçbir konuda beni üzmedi.Hatta çok mutlu etti.
Unutmadan arkamdada eşim vardı.İki kişi güzel bir yol yaptık.
350km belki uzun bir yol değil ama gün içinde motorum beni hiç üzmedi.
Ben çok memnunum.İyiki almışım.
misfit
misfit
Biz tam aydından otobandan çıkarken bir grup motorlu hatta içlerinde bir adet siyat gt 250 comet otobana giriyordu karşıdan baktık demekki sizdiniz
takozu C&C motorda taktırdım.. Hyosung servisler bölümünde en üstte iletişimn bilgileri mevcut
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Doğrudur abi nerede görürsen müsait olursa durdur muhabbet ederiz.
Yelekte misfit yazıyor tanırsın.
Sizin oralara gelirsem bulurum seni.(inşallah,Muğlayı'da özledim doğrusu)
misfit
Selam herkese.Ben sinan.6 aydır gt250 kullanıcısıyım.Endüstri ürünleri tasarımcısıyım ama dış ticaretle uğraşıyorum..Motorumu bu sitedeki yorumları okuyarak almıştım.İşim gereği yurt dışına sık çıktığımdan şöyle ağız tadıyla kullanamadım.Özlemişim 2 aydır ayrıydım Bindim şöyle bi istanbul turu yaptım güzel motormuş ya bu bizim motorlar ayrı kalınca değerini daha çok anladım
Bu arada aman BBR dikkat et!
tek parçadan oluşan ve hem şaseyi tutan hemde ayakları bir kaza veya çarpışmada koruyan bir takoz takıldı ..
bu takozun değeri takması dahil 75 ytl..
Bu koruma takozlarından bende taktırmıştım motoru aldığımda.ayrıca takoz haricinde ön motor korumasını da taktırmıştım;çünkü tek başına işe yaramıyorlar.Yine bu siteden bi arkadaştan almıştım ilk orjinallerini yapan yerin adresini bu aksesuarı başka yapan yoktu ozman.
Fakat dikkatimi çeken şu orjinalinden kopyalamalarına rağmen tasarım olarak hatalı olmuş senin motora taktıkları ürün.Bende kine göre iki önemli parçası eksik.Bu aksesuarın şaseye direk bağlı olmaması lazım.Aksi taktirde düşme anında bırakın motorunuzu korumayı sert bi düşüşte şasesinizi eğersiniz bu şekilde kullanırsanız.Ürün tasarımcısı olduğumdan olsa gerek direk dikkatimi çekti bu hata.Aman dikkat edin..
Herkese iyi sürüşler...
aramıza hoşgeldin worlwide senden motorun resmini bekliyoruz biraz daha kendini tanıtırsan seviniriz yaş,ikamet vs...
bu arada geçen haftadan beri motoru çıkartmıyodum bugün ilk defa bindim acayip özlemişim motorumu çok keyif aldım sürerken hatta şimdi çıkıcam tekrar biraz daha kullanıcam doyamadım şu kış çabuk geçsede bizde kaldığımız yerden devam etsek...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 29 kullanıcı var. (0 üye ve 29 misafir)