Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #181
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Teli kopardın galiba biraz bekle mandal tam açılmıyorda olabilir fazla zorlamadan sonuna dek bir kere daha çevir benim başımada geldi anahtar yuvası kalın yatak somunda dönüyorda olabilir sakın faza zorlama tel mekanizması emanet duruyor zaten burası çok sorun çıkaracak hepimize...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Anahtrar yamuldu

    Nasıl olacak bu şimdi ? Yan parçalarda sökülmüyür anlaşılan (sağ ve soldaki metal parçalar serbest bırakmaz)
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  3. #183
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    Anahtrar yamuldu

    Nasıl olacak bu şimdi ? Yan parçalarda sökülmüyür anlaşılan (sağ ve soldaki metal parçalar serbest bırakmaz)
    Yedek anahtarıda yamultmadan bırak istersen servise gideceksin kardeş yapılabilecek bir şey yok zaten içte kablolarda var...

  4. #184
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı Akira adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar benim bagaj açılmıyor
    Anahtar dönüyor fakat, birtürlü bagajı açamıyorum, sinir oldum.

    Daha önce sizin başınıza geldimi?. Nasıl açacağım tavsiyeniz varmı?

    arka bagajda mekanizmanın açılmasını sağlayan tel yuvasından çıkmıştır. daha önce benim başıma da geldi. anahtarla uğraşmayı bırak, kırabilirsin. arka koltuğu yukarı doğru çekip, aralıktan bakarsan vida göreceksin (allen de olabilir, inan net hatırlamıyorum) şimdi yapman gereken arka koltuğu bir kişi yukarı doğru çekerken (söyle fazla abanmasın, plastik sonuçta ) sen de tornavida (veya allen anahtar) yardımıyla bu vidaları (sağ ve sol tarafta, toplam iki adet) açarak, koltuğun altında bulunan kilit mekanizmasının parçası olan demiri ayırmış oluyorsun ve arka koltuk çıkıyor. son yapman gereken yuvasından çıkan teli yerine oturtmak.
    arka bagaja malzeme koyarken bu tele dikkat edin lütfen, yuvasından çıktığı zaman arka koltuğu açmak gerçekten çok zor. Aslında yuvadan çıkan şey, tel değil, telin plastik kabı bu arada...

    buraya bir formül düşünüyorum ben, aklıma ilk olarak locktite kullanmak geldi. ancak locktite plastiği hamura çevirdiği için ileride bir sorun olursa eğer, komple o bölgenin değişmesi anlamına geliyor. o yüzden hala düşünüyorum
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  5. #185
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Comette arka ve yan taraflarda normal civata var GT R nasıl bilmiyorum tel için ben somun kilitli mapa düşünüyorum

  6. #186
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı thundersss adlı üyeden alıntı
    Comette arka ve yan taraflarda normal civata var GT R nasıl bilmiyorum tel için ben somun kilitli mapa düşünüyorum

    hah doğru, 10-11 yaprak anahtar ile açmıştık GT250R da aynısı.

    anahtarın için üzgünüm, zamanında yazamadım
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  7. #187
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı crato adlı üyeden alıntı
    hah doğru, 10-11 yaprak anahtar ile açmıştık GT250R da aynısı.

    anahtarın için üzgünüm, zamanında yazamadım
    Metrik 6 somun var kolay açılır bir parça deneyince haber ver akira benim makinenin sol sinyali çalışmıyor sinyal verince flaşör hızlanıyor ama ışık yok 1000 km bakımına önceden gidecek galiba...

  8. #188
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Az önce baktım.
    Koltuğun bir sağında birde solunda somun var bunlardan mı bahsediyorsunuz ? Bunları sökünce tamammıdır?

    Ha birde yağ değişimi için grenaj sökülüyüyor mu?
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  9. #189
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Benimkinde somunlar içte sanırım ondan bahsediyorsun koltuğun dış bölümündeki vidayı açmayı dene arkada iki tane yanlarda birer tane var motor burada değilki bakayım şans işte...
    Garantiğ kapsamındaki bir cihazı kurcalamak iyi değil bir yere zarar vereceksin anahtar izlerini görecek halletmeyecekler sonra...

  10. #190
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    koltuğu hafif kaldırınca aşağı bakan iki somun var, 10 numara anahtar ile açılıyordu sanırım, onlar. o somunları açınca koltuğu kilit mekanizmasından ayırmış oluyorsun ve böylece sorun kalmıyor.

    yağ değişimi için değil de filtre için sol grenaj sökülüyor gerçi bazı arkadaşlar manuelde sökülmeyeceğini söyleseler de benim götürdüğüm usta söktü, bilmiyorum belki yağ olmasın, çizilmesin vs. diyedir.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  11. #191
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    250 cc kullanan arkadaşlar, bu dökümanı okumadan geçmeyin,
    her bir vidasına, somununa 80 sayfalık servis el kitabı

    http://epfguzzi.com/hyosung/service/gt250250rsm.pdf

  12. #192
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Durum budur arkadaşlar. Söylediğiniz gibi açıldı (10 anahtar)





    Sağolun
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  13. #193
    Prometheus06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hoyusung GV250 Aquila

    GV250'nin açılan kısımları

    Sevgili arkadaşlar...
    GV250'nin kullanım kılavuzunda sarınım (19) numara ile gösterilen yerde "aletler" diye bi kısım var ama ben bi türlü bu kısmı açamadım.
    GV250'de açılan kısımlar nereler? Bilen arkadaşlar aydınlatırlarsa sevinirim.
    Aldığım günkü heyecanla yetkililere sormayı unutmuşum bana şu makineyi bi tanıtın hele demeyi

  14. #194
    100 Oktan Moderatör (Komtan) Gürkan Anbarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
    Motosikleti
    Fazer
    aletler demişken başıma gelen bir durumu aktarayım, geçen vibrasyondan sağ aynam gevşedi, ellede düzelte düzelte iyice gevşeyerek durmaz oldu, aynayı sıkayım dedim kaldırdım koltuğu aldım alet çantasını bir tornavida, bir buji anahtarı birde normal anahtardan başka bir şey çıkmadı çantadan, alyan vidalara uygun anahtar koymamışlar, güvenlik açısından aynasız gitmemek için bir yamaha ardından bir hondanın alet çantalarını aldım gerçekten motordaki bütün vidalara uygun anahtarları koymuşlar, onların alyan anahtarları ufak geldi benim motoruma, senin çantayı boşaltmışlardır bu kadar olmaz dediler ancak her kullanıcının çantasının muhteviyatı aynı, sağolsun bir gilera nexus'un anahtarı uyduda aynaları sıkabildim, ucuz maliyetli 2 alyan olsa çantada daha şık olurdu sanki, fırsat bulursam ilk işim alet çantasını doldurmak olacak.

  15. #195
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı komtan adlı üyeden alıntı
    aletler demişken başıma gelen bir durumu aktarayım, geçen vibrasyondan sağ aynam gevşedi, ellede düzelte düzelte iyice gevşeyerek durmaz oldu, aynayı sıkayım dedim kaldırdım koltuğu aldım alet çantasını bir tornavida, bir buji anahtarı birde normal anahtardan başka bir şey çıkmadı çantadan, alyan vidalara uygun anahtar koymamışlar, güvenlik açısından aynasız gitmemek için bir yamaha ardından bir hondanın alet çantalarını aldım gerçekten motordaki bütün vidalara uygun anahtarları koymuşlar, onların alyan anahtarları ufak geldi benim motoruma, senin çantayı boşaltmışlardır bu kadar olmaz dediler ancak her kullanıcının çantasının muhteviyatı aynı, sağolsun bir gilera nexus'un anahtarı uyduda aynaları sıkabildim, ucuz maliyetli 2 alyan olsa çantada daha şık olurdu sanki, fırsat bulursam ilk işim alet çantasını doldurmak olacak.
    Takım çantası manuelde bir pense görünüyor bende yok (sayfa 41) ayrıca 12-13 anahtarda yok sanırım sendede yok ayrıca takımlar son derece kalitesiz anahtarda marka bile yok alyan ve normal civatalarda ülkemizdeki metrik sistemde bu iyi...

  16. #196
    johnny_rook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    sunflorist, ben full kaskoyu 507 YTL ye yaptırdım koç allianzdan, 700 YTL fazla, acaba emsal olarak farklı bir motor mu yazdılar sana teklif verirken ?

    thunderss, koruma demiri yada takoz olayı nasıl gidiyor ? bulabildin mi birşeyler ? ben daha örnek bile göremedim herhangi bir yerde, nasıl oluyo bunların orjinali acaba ?

  17. #197
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    takım çantasında her çinli motosikletten çıkabilen,

    1x pense
    1x buji anahtarı
    1x 12-13 anahtar çıktı
    1x tornavida (yıldız ve düz iki uçlu)

    ya bunları bayiler değiştiriyor ya da global ithal ederken böyle ithal ediyor bilemiyorum ama hiç yakışmadığı kesinlikle doğru.
    bu arada, ayna gevşemeleri kronik sanırım. benim hala gevşeme sorunum var, aynı sorunu yaşayan arkadaşlara tavsiyem çok fazla sıkmasınlar, ayakları kırabilirler. araya mümkünse dişli pullardan koysunlar. ben henüz yapmadım ama en kısa sürede yapacağım. yoksa biraz süratlendim mi,özellikle çevreyolunda, direk kapanıyor
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  18. #198

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    Benim ilk makinam olduğundan kıyas yapamıyorum ama vibrasyonun fazla olduğunu düşünüyormusunuz?
    Bu arada 3-5 günde bir kullanabiliyorum ama tık demeden çalışıyor maşallah!
    Arkadaşlar motorun durduğu garaj açık olduğundan brandayla kapatıyorum ama zincir ve dişliler toz alıyor,zincir bakımı için ne önerirsiniz,gazyağı diye okumuştum bir forumda.Sprey ismi falan verebilirseniz sevinirim.

  19. #199
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı johnny_rook adlı üyeden alıntı
    sunflorist, ben full kaskoyu 507 YTL ye yaptırdım koç allianzdan, 700 YTL fazla, acaba emsal olarak farklı bir motor mu yazdılar sana teklif verirken ?

    thunderss, koruma demiri yada takoz olayı nasıl gidiyor ? bulabildin mi birşeyler ? ben daha örnek bile göremedim herhangi bir yerde, nasıl oluyo bunların orjinali acaba ?
    Yok arkadaş yok ki yok kaç kere globale mail attım satın aldığım bayiye gittim çevreyi dolaştım sonuç yok sonucu bırak bari monte edilecek yeri bulabilsek kendim yapacağım kawasaki daha çok ilgilendi sorunlar birikmeye başladı...

  20. #200
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı açıkyol adlı üyeden alıntı
    Benim ilk makinam olduğundan kıyas yapamıyorum ama vibrasyonun fazla olduğunu düşünüyormusunuz?
    Bu arada 3-5 günde bir kullanabiliyorum ama tık demeden çalışıyor maşallah!
    Arkadaşlar motorun durduğu garaj açık olduğundan brandayla kapatıyorum ama zincir ve dişliler toz alıyor,zincir bakımı için ne önerirsiniz,gazyağı diye okumuştum bir forumda.Sprey ismi falan verebilirseniz sevinirim.
    ben sprey aldım dün. silikonlu yapışkan spreyler var onlardan tavisye ediyorlar. hasanpaşa hyo servisi mobil'i söylemişti bana.


    Alıntı thundersss adlı üyeden alıntı
    Yok arkadaş yok ki yok kaç kere globale mail attım satın aldığım bayiye gittim çevreyi dolaştım sonuç yok bari monte edilecek yeri bulabilsek kendim yapacağım kawasaki daha çok ilgilendi sorunlar birikmeye başladı...
    hocam, maalesef koruma takozu veya demiri takacak yer bulunmuyor motorlarımızda.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 20 kullanıcı var. (0 üye ve 20 misafir)

Bu Konudaki Etiketler