250 intruderi aldım biniyorum darısı isteyenlerin başına ... acemi sürücü olarak ilk izlenimlerim şöyle:
motorun hafifliği (142 kg ) ve gidon açısı ; düşük hız ,park ve U dönüşü gibi zamanlarda çok rahat .. degeli bir makina .. depriyajı yumuşak sıkışık trafikte zorlamadı .. fren ayarı iyi (henüz ani fren yapmadım umarım zorundada kalmam ama).. yakıtı görücem bakalaım 20 liralık kurşunsuz aldım bitince söylerim .. motorda 4 'lü flaşör yanabiliyor ve selektör yapmak için ayrı bir düğmede var bu gece ışıkla ikazda kolaylık sağladı .. aklıma bunlar geldi şimdilik herkase kazasız belasız sürüşler ..
Hayırlı uğurlu olsun
Yakıt tüketimi bilgilerini ve fotolarını da bekleriz
eveeet .. 20 ytl benzin 80 km gitti ama bu şehir içi trafikte fazlaca dur kalk yaparak (4 yada 5 vitesi çok görmedim) bu durumda bile 25 kuruş iyi .. biraz daha seri kullansam 20 ye iner ki fena değil .. motorda benzin göstergesi yok tetikte olmak lazım bittiği anda motor tekliyor hemen benzin almalı iyiki yedek depo işe yarıyor ... fotoğraf çektim yıkar yıkamaz .. eklicem .. bu arada nasıl yıkanır bilmiyorum nereleri silinir nasıl davranılır ?? hehehe sora sora nasıl yıkanır diye sordum yaa neyse ilerde zincir nasıl yağlanır falan diyede sorarım ..
başka vl250 si olan yok muu ...
bende hyosung tan vaz gectim yamaha dragstar 250 mi yoksa suzukimi alsam diye düşünüyorum. bu arada ehliyet kaç haftada teslim alınabiliyor B sınıfı sürücüyüm ?
ben alalı 2 hafta oldu ve vl250 den memunum .. ehliyeti 1,5 ayda aldım bende de B sınıfı vardı 300 liraya geliyor kurs .. harç .. vs..
sisy bar arıyorum yardım edebilir misiniz .. vl250 ..
Selam child ben de onumuzdeki ay bası 2.el bir suzuki intruder vl250 almayı dusunuyorum. Sahibi ile ay basında gorusucez, anlasabilirsek alıcam. 6000 civarı konustuk 18000 km'de ne dersin? Takip edttigim kadarı ile bayaa deneyim sahibi olmus olmakısın Paylasırsan sevinirim...
ben de bir intruder 250 sahibiyim. uzun sure sissybar aradim. korlas ve diger tum servis ve bayiilere baktim diyebilirim. hepsi ayni seyi soyluyor "telefon birakin biz sizi arariz." en sonunda hamdi ustaya yaptirdim . cok iyi bir insan tavsiye ederim www.motohobi.com 200-250 ytlye yapiyor. yeri kucukyali da telefonu 02164893938. ben ejderli bir tane aldim cok arastirmamistim acikcasi sissy modellerini o yuzden ilk gordugum sissy bar i aliverdim orjinali 200 euro tabii bulabilirsen. ben yaninda motor koruma ve 2 far taktirdigim icin tam fiyatini soyleyemiyorum ama o civarlardi.
bana sorulmamis ama sazanlik yaparsam kizmazsin umarim. modeli kac eger 2006+ ise aksesuarsiz icin bence iyi fiyat. Umarim en kisa zamanda bir intruder sahibi olursun benim 2 ay i gecti alali cok memnunum. yakiti cok iyi - bir depo 35 ytl civarinda doluyor 240-250 km gidiyor. tabii motorda gittigin hiz cok onemli cok hizli gidersen yaktigi miktar da cok artiyor. uzerine dogru aksesuarlari secersen en az bir 650 lik kadar heybetli oluyor. bence gorunusu cok guzel. benim ki ilk goruste ask - cok objektif olamayabilirim bu yuzden -
bende bu makınaya takmıstım kafayı gecen hafta bır bayıde 2004 model buldum 7000 ytl dedı. gıttım oturdum ustune ama bana sanırım bıraz ufak geldı boyum 1.82 ve eşimde yakısmadığını söyledı bende caydım. ama alacak arkadaslara tavsıyem sağlam ve uzun soluklu bır makına olduğudur. ama boyu nispeten kısa olan arkadaslara daha yakısır dıye dusunuyorum.
BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM KAFAM GÜZEL OLMADIKÇA
model 2005 yeni kasa (egzostu tek ve buyuk olan) 18000 km de sissy bar var. Henuz goremedim ama temiz sanıyorum. almadan bi bilene mutlaka gosterecegim.
benim boyum da 1.82 civarı ve 75 kiloyum. Simdi benim de hevesim kırıldı. Bana da kucuk gelebilir o zaman. Gidip bi suzuki magazada denemk en iyisi olacak galiba:(
250 cc 'lik makinelerin cogu yaklasik aynı boyutlarda. VL250 kucuk gozukurse hangisi daha uygun olabilir ki?
karar verebildin mi? karar verirken neleri goz onune aldın, nasıl karar verdin anlatırsan biz kararsızlara da yardımcı olabilirsin sanırım
benim de boyum 1.83 kilom da 83, motorun uzerinde cok siritmadigimi dusunuyorum ama hic motorla bir aynanin karsisina gecmedim - ya da resim cektirmedim.- boyuma gore ileride biraz daha buyuk motor dusunebilirim ama baslangic icin kesinlikle 250 cc nin uzeri alinmamali. Almadan once cok profosyonel kisilerle gorustum hepsi ayni fikirdeydi. Hem tecrube kazanmak hem de guzel bir gorunum icin intruder 250 diyorum baska birsey demiyorum. Bence ilk etapta gorunum vs. cok onemli degil. Motor zevki, giyimi, tarzi vs. zamanla oturacak seyler. o yuzden baslangicta cok buyuk ve guzel bir motor bilmem kac bin euroluk malzemeler vs. ye para harcamamak lazim diye dusunuyorum. Ama bir çin motoru alipta motordan da sogumamak gerekir. Bu nedenle hem zevk veren hemde guzel duran bir motor olarak bence baslangic icin en iyi motor intruder, zaten o yuzden intruder aldim.
yok mu baska intruder hakkında biseyler yazacak olan kimse? hadi paylasın dusuncelerinizi, bilgilerinizi...
Bende aldım ama henüz gelmediği için binemiyorum...
tekrar merhaba :-)
10 günde 3000 km yol yaptım hemde 50 kiloluk bi artçıyla .. gayet keyifliydi motorda ne bi şişme ne bi kalma titreşim vs yoktu .. yanımda dragstar 650 vardı hiç arkasında kalmadım diyebilirim ayrıca çokta küçük durmuyor yanında .. şimdi ilk motor alıp uzun yol yaınca şunu derim acemilik için 250 lilik iyi yani hız yapıp yapmama deil olay buda yapıyo ama bu 142 kilo ve acemilikten kaynaklanan park devirme vs durumlarında kolaylık sağlıyor 250 kiloluk bi cihazı yokuş aşağı sürüp çıkmaz sokak olduunu görünce canınız sıkılıyor ...
tavsiye ederim .. benim sorumda şu ; nerde muayene yaptırabilirim (bostancıdayım) bide ruhsatta muayene süresi oynanmış sorun olur mu??
başlangıçta ilk motorum ne olmalı diye çok kararsız kaldım ama şu ana kadar hiçbir problem yaşamadım.yakıtı çok ekonomik görüntüsüde gayet güzel yaklaşık 150-200 arası yakıyor.tabii kullanım önemli.ses diğer 250 liklere göre gayet iyi ben ilk gördüümde 800 lük sanmıştım benim motorum gri görüntüsü siyahlara yada diğer renklere oranla daha iyi duruyo bence herkese tavsiye ederim
Arkadaşlar merhabalar; bu arada Yörük kardeşim üzgünüm senin adına senin bahsettiğin motoru Oğuz Motordan bugün ben aldım. Lakin ben acemi chopper cı yada cruıser cı olarak meraklandım. Doğrusu yaşım 35 ve hiç motor kullanmamıştım. Kanuniye bende gittim. Aynı şeyi onlarda bana dedi. Ama yasal olarak Sanayi ve Ticaret Bakanlığı ithal edilecek her ürünün en az 2 yıl mekanik ve en az 7 yıl yedek parça garanti zorunluluğu getiriyor. Aksi halde global motora ithalat izni vermez. EN son global motor 2007 model getirebilmiş ise 2007 artı 7 2014 e kadar sağlamak durumunda aksi halde Kanuniyi bile dava edersin. SAnayii bakanlığından ithalat izni almış olabilirler ama garantisine bakmalılar bakmazlar ise devlet vatandaşını kandırmış olur ki; buna izin verileceğini sanmıyorum. Çünkü bu tür ithalat hukuku resmen doktora konusu satış temsilcisinin demesi ile olmaz. Dava edersin o motora verilen para kadarını kanuniyi mahkum edersin. Her ne ise;
Bende Keeway Land Cruiser ile Hyosung GV 250 CC arasında resmen kafayı yedim. Yörük arkadaşımın dediği gibi sıfır kilometre 2007 model GV yi 6500 YTL'ye peşin tık paraya ben aldım. Lakin motordan hiç anlamam. Hayatım daki ilk motorum düşünün artık. Korkunç bir adrenalin salgılandı her ne ise.. DAha sonra keeway land cruıser baktım. Fena değildi. Ama GV daha tok duruyor işçilik belli ediyordu. Eşim bile farketti. Yalnız şunu demek istiyorum, Keeway daha çok dayanıklılık üzerine Hyosung performans üzerine gibi idi. Her ne ise 5000 ytl keeway yerine 6500 verip 2007 model sıfır Hysoung GV 250 cc aldım. Usta aküyü taktı. Benzin koydu. Bu aleti ben götüremem dedim. Yardımcı oldular. Ben arkaya atladım. BU arada bayiiden bir kaliteli disk kiliti, branda ve kask almayıda ihmal etmedim. Eve geldim. Ustaya anlat dedim. Başladı anlatmaya. Anlamıştım. Bekle dedim. Cesaret atladım üzerine ama çok ağırdı ya. Neyse dengede tuttum. Vitesi taktım. Hafif gaz ve debririyaj telini bıraktım aman allah fırladı ve ben üzerinde idim. Yaklaşık 50 m sonra 6 m lik yerden koca motoru 2.5 m döndürdüp sanki 30 yıllık motcu gibi. Cesaret geldi. Ustanın yanında bir dönüş derken motor firladı, dönemedim allahtan freb panik yok devirmek üzere usta destek verdi. Panik yoktu ama korku vardı. Waoww dedim ya. Neyse içeriye usta soktu. Akşam arkadaşım geldi motoru gösterdim cayır cayır duruyor. Motor çok tok ve gösterişli bakan tekrar kafa çevirir. Keeway de o gösteriş yoktu. Ama bende de motoru tekrar binecek cesaret. Arkadaşa bekle bari çalıştırayımda sesini dinle dedim. Çalıştırdım. Ses çok tok ve güçlü idi. Arkadaşım şok sadece bakıyordu. Binelim dedi. Bende hadi be binelim dedim ataladı inanılmazdı ya.. Garajdan çıktık. Vitesleri taktım. Motor çok güçlü idi ama şanzuman sert. Yada bilmem bana öyle geldi. Ya bir anda 80 olduk yavaş mavaş tekrrardan motor 80 oluveriyordu. Ve kazasız tekrar garaja geldiğimizde 17 km yazıyordu. O arada sağ bacağımı ekzoz yaktı. Ama heyecendan acı yoktu. Gece saat 11 de trfaik azalınca tekrar bindim. Tam 30 km yol yaptım. Şİmdi gelelim artılar eksiler..
Artılar;
1. Motor süper güçlü, füze gibi, bir anda rodajı modajı unutup 90 a bile fırlamışım. Hemen yavaşladım. Motorda güç isteyenlere bire bir alet. Sınıfında o pahalı motorlara bile kesinlikle ciddi rakip olur. Tek kişi iki kişi hiç güç kaybı yaşamadım. İkisindede aynı tepki vardı.
2. Çok dengeli, motor tank gibi ağır olmasına rağmen bıraksan kendisi yolunda gidecek. Fazla bişey yapmaya gerek yok. Süper bir denge ve dizayn var. Sanki 30 yıllık motorcu gibi üzerinde rahat ve dengeli durdum.Hız için yaratılmış gibi. Kadran üzerinde 160 var. ?
3. Görüntü tam bir Cruiser, caf cafı çok keewaydan çok daha dolgun.
4.Motor sesi çok hoş insana zevk veriyor. 90 da titreme filan yoktu. Rodajda olduğu için sadece 15 sn bu hızda durdum.
5.Yakıtı daha test edemedim en kısa sürede söylerim. Ama 10 Ykrş civarı dediler.
Eksileri;
1. Kesinlikle başlangıç motoru değil; başlangıç düşünen arkadaşlar tekrar düşünmeliler.
2.Fizik olarak güçlü olmak gerekiyor, zayıf erkekler bile motoru zapt edemeyebilirler. Şaka yapmıyorum. Bence yazılandan daha ağır bişey +20 kg fazla gibi geldi bana.
3.Şanzuman çok sert, yada bana öyle geldi bilmiyorum. Çlank çlunk diye ses geliyor. Şanzumanı daha sonra 2 demi 3 demi 4 demi bilemiyorsunuz. Lamba kırmızı olunca tek tek vites küçültüyorum. Bu da bana zor geliyor. Direkt debraja basıp durabilirim ama sonra 1. vitesi bulamam diyorum.
4. Vites geçişlerinden sonra gaz yeme ve gaz kesmelere çok tepkili bunu ben bir mühendis olarak motor gücünden kaynaklandığını sanıyorum. Bu motor normalda 18 HP üretmesi gerekirken DHOC motorlar 28 Hp yapmışlar. Hatta şanzuman sertliğini bile bu tork gücüne bağlıyorum. Gaz verilince iki kişinin sırtını yapıştıryor gaz kesince öne salıyor. Yada bilmem rodaj sonrası herşey yerine oturur daha uyumlu çalışır.
Şİmdiklik diyeceklerim bu kadar yarın resimlerini çekip koyacağım. Ayrıca Antalya Serik arasına gidip geleceğim. Yaklaşık 90 km lik bir yol olacak inşallah sorunsuz olur. Yine tecrübelerimi yazacağım.
Tüm arkadaşlara iyi geceler...
Arkadaşlar yazmayı unuttum umarım forum bunuda ekler;
Artıya;
Motor benim gibi acemi bir sürücü dengesizce sağ sol yapsa bile sanki dengeleyicileri var hemen düzenine geçiyor, ayrıca virajlara tüm motorcu arkadaşlarım dikkat diyordu. Benim en keyf aldığım yer dönüşler ve virajlar oldu.
Sesi çok güzel ama demiştim galiba.
Eksiye;
Vitesin boşunu bulmak çok zor, 1 le 2 arasında dedi bana servis lakin o arayı bulmak için profesyonel motorcu olmak gerekiyor. Genelde viteste motor kapıyor açarkende viteste olduğu için açılmıyor. Tekrarda boşu arıyorum.
merhaba arkadaşlar şu linkteki motoru düşünüyorum ama 25.000 de olması beni düşündürüyor? fikirlerinizi öğrenmek isterim
[özetle, 2006 model 25.000 km de 5750 tl , ufak çizikler, + sisibar,+ koruma demiri ve iki adet deri heybe yanında]
http://www.sahibinden.com/siyah_06_m...XQQdisplayitem
[B][COLOR="DimGray"]join the dark side[/COLOR][/B] :bounce:
merhaba bende suzuki intruder 250 kullanıyorum. Kısa sürede sıkılacağımı pek çok arkadaş söylesede şimdilik sıkılmadım sıkılacagımı da zannetmiyorum. Uzun süre motosiklet kullanımına ara vermiştim çok kolay oldu. Ekonomik te.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)