Teşekkür ediyorum dostum birtane 2.el kanun buldum ikisine de bu sabah bakıp artık bir karar vereceğim yoksa motorsuz gireceğim kışadesertnight adlı üyeden alıntı
Seneyede kısmetse yükseltmeyi iyi bir makine almayı düşünüyorum.
Teşekkür ediyorum dostum birtane 2.el kanun buldum ikisine de bu sabah bakıp artık bir karar vereceğim yoksa motorsuz gireceğim kışadesertnight adlı üyeden alıntı
Seneyede kısmetse yükseltmeyi iyi bir makine almayı düşünüyorum.
arkadaşlar bende yaklaşık 5 aydır tr250-4 kullanıyorum.ve yaklaşık 4000 km. civarı yaptım.bunların arasında en uzunu boluya gidip geldim.eeeee hadi gariii bi buluşalımda şu motorlarla ilgili iki lafın belini kırıp turlayalımm...
eveet gupilya istanbuldan ve dönüşte hiç gaz kesmeden bir tek otobanda gölcükte durdummm.110-130 arassı o hızlarda geldim.ama birde nasıl geldiğimi bana sor.yediğim yağmurun haddi hesabı yok. tabi birde vibrasyondan her yerlerimmm ağrıdı.
Bundan iki hafta evvel istanbuldan çıkıp saroz körfezini dolaşıp Geliboludan tekrar geri döndüm. Toplamda 800 kilometre yol yaptım Motosiklette vibrasyon sorunu hariç hiç bir problem yok ve gayet iyi. Vibrasyon 90 kilometre hızda kendini göstermeye başlıyor ve 100-120 gibi kilometrelerde uzun süre yol aldığında durduğun zaman ellerin uyuşmuş oluyor ve 10 dakika gibi bir süre bu karıncalaşmadan kurtulmaya çalışıyorsun. Şehir içinde önemli bir problem olmuyor. Tork 7000 devirde falan diye söyleniyor fabrika verilerinde ama alette tork malesef yok denilecek kadar az. 800 Kilometre yol yaptım 75 YTL benzin yaktı. Yani kilometrede 10 kuruş yakıyor.
Hayat Düşmezsen güzeldir...
doğal olarak bunlar gezi motoru. biraz hız yaptın mı bütün rüzgar keyfini kaçırıyor. bu yüzden ben 70 bilemedin 80 yapıyorum. üstünü denemedim bile. belki sırf bu yüzden motor sağır olacak. uzun yola gözümüz kesmedi. ama ilk fırsatta bir Ankara Kırıkkale yapacağız.
truva daş kardeşlerim hepinize merhabalar
motorumun vidalarının gevşemesi ve selesinin rahatsızlığı dışında hiç bir şikayetim yok şükürler olsun hadi vidaları sıkarak sorunu gideriyoruzda şu sele konosunda hiç çalışma yapanınız oldumu olduysa osmankoru@hotmail.com msn adresimden veya forumda yardımcı olmanızı rica ediyorum
FARINIZ AÇIK KASKINIZ TAKILI BOL SÜRÜŞLER DİLERİM
Onur Ehlİyetİnİ Aldinmi Aldinsa Islatalim Artik
Hala Çikartma Almak İÇİn Senden Haber Beklİyorum
selamlar arkadaslar
forumda yaptığım arama sonucu en uygun topicin burası olduğuna karar verdim.Yanlış yere yazıyorsamda acemiliğme verip affedin
iki aylık arastırma sonucu Mondial 125 kt modelinde karar verip aksama babamı galeriye götürüp motoru almaya kara vermiştim ki şeytan dürttü istanbul aksaraydaki öncel motorlu araçlar mağazasına girip Truva tr 125-19 modelini gördüm ve bu sabah ücretini ödedim.Hiç hesapta yoktu yani..Allah izin verirse yarın sabah motorumu teslim alacağım (anahtar teslim 2600 ytl)
motoru alıp biraz km yaptığımda izlenimlerimi sizinle paylasmayı düşünüyorum.Fakat henüz teslim almadan evvel truva kullanıcılarına sormak istediğim bir husus var.Malum önümüz kış ve ben bu motora yağmur kar demeden binmeyi düşünüyorum.Mesleğimde kuryelik zaten karda kısta motorla gezmeye alışkınım :D Herhangi bir problem olur mu ? Sizce kışın binmeliyim ve ne gibi tedbirler almalıyım.
ilginize şimdiden teşekkür ederim
ben truva 250 Tr yi nisan 2006 da aldım daha karda kışta kullanmadım. bu nedenle sana fikir veremiyeceğim.
şimdiden hayırlı uğurlu olsun. kazasız sürüşler dilerim.
Tekrar merhaba arkadaşlar.nasılsınız?havalar soğumaya başladı biz çok şükür bi buluşup şöyle turlayamadık...
arkadaşlar motorunun amortisör ve benzeri bir gıcırdama problemi olan varmı?
eğer var ise sorun amortisörlerden değil arka maşanın şaseyle birleştiği parçadan kaynaklanıyor bu gıcırtı beni çıldırtıyor.sorunu servisimle beraber bulduk fakat bir türlü çözüm bulamadık.bununla ilgili fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.
yolunuz açık olsun.hosçakalın .........
Truva 250 TR yağmurda kaymıyor. Bugün istemeden de olsa Truva 250 TR yi yağmurda denemek zorunda kaldım.
Mecbur olup motorun üstündeyken yakalanmasaydım deneme şansım olmayacaktı. Çünkü ortak kanı Çin malı motorların lastikleri özellikle yağmurun ilk yağdığı saatlerde korkunç kaydığı yönündeydi. Bu nedenle bende yağmur başlayınca motoru kapalı bir benzinlik türü yere çekip yağmurun dinmesini bekliyordum. Ama bugün Ankara'da yağan akşam yağmurunda resmen faka bastım. Ama korktuğum gibi değilmiş. Lastikler sınavı geçti. Yok Çin malı motorların lastikleri naylonmuş, kauçuk değişmiş, zıt diye kayıyormuş hikaye. kaydığı maydığı yok. en az otomobil kadar sıkı tutuyor. ilgilenenlere duyurulur.
HardCorNRaP öncelikle aramıza HOŞ GELDİN mesleğin icabı kış motorculuğunu biliyorsun değişik bir şey yok kısacası kullan yollarda yanlız kalmıyalım değilmi
Arkadaşlar ben 3000.00-5000.00 arası 250 cc bi chopper almak istiyorum.Uzun bi süre araştırma yaptım."Lifan 250-4" içlerinden en çok beğendiğim oldu.Onu Salcano,Truva gibi diğer benzer modellerden ayırmamın sebebi de arka çamurluğunun farklı olmasıydı.Ama merak ettiğim bi şey var Lifan ın satışı Türkiyede ypılıyomu yapılıyosa hangi firma bilen arkadaşlar varsa cevaplarını bekliyorum. Şimdiden teşekkürler
..........
İNSANLIK ÜLDÜ; KATİLİ MENFAAT..!
derler ki; Çin'de üç-dört firma ciddi anlamda motosiklet üretiyor. bunlar A-B-C-D diye sınıflandırır. almak isteyenlere topluca satar. bunlardan biri Lifan aşağıdaki site bunlar topluca görmene olanak sağlıyacaktır.
http://www.alibaba.com/trade/search/...otorcycle.html
Ülkemizde Truva Tr 250 bu firmanın ürettiği motorlardan biri. belki biraz paran olsa sende istediğin markada bir motosiklet Çin'den ithal edebilirsin ve istediğin markayı üzerine yazdırabilirsin. Truva'nın diğerleirnden farkıysa; teknik verilerinden beygir gücünün 2 Bg fazla gösterilmesi. motorlar bu kadar birbirine yakın özelliklerde olduğund aseçimini yaaprken;
1. beygir gücüne dolaylı olarak toplam gücüne,
2. fiyatına
3. ödeme koşullarına,
4. aksesuarlarına,
5. servisine
bakmak doğru olur.
böyle olunca Truva 250 TR alınmaya değer Çin yapımı bir motosiklettir.
Arkadaşlar mrb. ben aranıza yeni katıldım Mondial 110 FT yi satıp 3000-5000 YTL arası bi chopper/cruiser almak istiyorum.Uzun bi süre araştırma yaptım.En çok hoşuma giden motor "Lifan 250-4" oldu.Onu truva ve salcano dan niye ayırdığımı sorarasanız Lifan ın arka çamurluk bölümü bence daha hoş duruyor.Ama merak ettiğim bi şey var bu "Lifan ın satışı Türkiyede yapılıyormu? Yapılıyorsa hangi firmaların getirdiğini bilen arkadaşlar varsa ceaplarını bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
_________________
Tekrar merhaba arkadaşlar.nasılsınız?havalar soğumaya başladı biz çok şükür bi buluşup şöyle turlayamadık...
arkadaşlar motorunun amortisör ve benzeri bir gıcırdama problemi olan varmı?
eğer var ise sorun amortisörlerden değil arka maşanın şaseyle birleştiği parçadan kaynaklanıyor bu gıcırtı beni çıldırtıyor.sorunu servisimle beraber bulduk fakat bir türlü çözüm bulamadık.bununla ilgili fikirlerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.
yolunuz açık olsun.hosçakalın ......... FREDY arka maşa bağlantı takozu renoların botor takozuyla tıpa tıp aynı değiştirirsen sorun çözülüyo.Birde asıl sorun ses yapması değil arka tekerin sağa sola oynaması bence ve önemli bir sorun heleki yağmurlardabaşladı allah muhafaza ufacık hata payı yok bizler için.
yağmurda birçok defa denedim. sorunsuz yolculuk yapmak mümkün bu motorla. Çin motosikletleirnde kayma falan oluyor diyorlar, ancak Truva'nın geniş lastikleri kaymaya neden olmuyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)