Ben lastik havalarini Ön 32/33 Arka 36/38 Kullanıyorum
Ben lastik havalarini Ön 32/33 Arka 36/38 Kullanıyorum
Bizim yoklara hitap eden degerler malesef bunlar. Diger sehirleri bilemem
Lastik havalari kagit üzerinde yazan ile değil kullanim guzergah ve sartlari ile alakalidir.
yol şartaları ile lastiğin nasıl alakası olabilir ki 600 rr için çok hızlı olmayan bir hızda bile https://www.youtube.com/watch?v=fxCJiep_Y2E lastiğin yanağı nasıl yere yaklaşıyor virajlarda falan sakat iş bence
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Nurdoğan mesaj attım sana cevabını bekliyorum.
2008 Kanuni seyhan 125, 2013 Kuba xr 125, 2006 Kawasaki ER-6F, 2013 Honda Cbr 600 RR, 2014 YAMAHA XT660ZA, 2019 Hero XPulse 200T, 2023 Moto Guzzi V85TT
Fabrika verileri genelde normal asfalt icin oluyor daha bozuk erimis asfaltta birkac psi dusuk onerilir. Cok agresif kullanimlardada birkac dusuk psi onerilir lastik normal kullanima gore daha cok isincagi icin... istanbul yollari icin ama gercekten 36 42 nin uygun olmadigini dusunuorum 34 40 deniyecegim
nihayet bu gün hesaplı motordan gelen uymayan takozları serviste taktık ama nerdeyse yeniden imal ederek oldu bu . Parçanın (takozları tutan parça alimünyum ve böyle olması iyi dedi usta zaten motorun orijinal burcuda alimünyum demir olsa vibrasyon yapabilir dedi usta ) bir tarafına tornacıdan yeniden motor bloğunu tutan cıvata ebadında büyük delik açıldı , bir tarafına yeni daha büyük kılavuz çekildi ,takozları tutacak dişleri ve boyu uymayan cıvata tornacıda yeniden uygun boyda ve dişte yaptırıldı ,şase ve motor bloğu arasında duran alimünyum burç daha ince olarak yapıldı . Bu işlemler için 2 lira cıvata parası ve 30 lira tornacıya verdim .
not; hesaplı motora iade veya uyan modelle değişim için mesaj attığımda arkadaş hemen aradı beni abi bizim ürünler bu şekilde hepsi alanlar bir şekilde taktırıyor ister ürünü iade et ister tornacıda uydur ben masrafı karşılarım veya bir sonraki alışverişte düşerim fiyattan demişti
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
36 -42 basıyorum bende zaten 2 gazlamaya 1-2 psi düşüyor ister istemez Dert etmeyin hızlı ve öfkeli adamlar.
O kadar uğraşmayla ugrasacagina Muğla Doğuş motordan alsaydin ya birebir uyumlu hem de sekilleri daha güzel
Bu takozları taktırmayın arkadaşlar, yararından çok zararı var resmen. Mümkünse şase ile motor arasındaki parça (alüminyum silindir) yerine takılacak kalın bir ayak ile karenaj boşluğunu taşırın ve oraya hayli geniş çapı olan bir vida ile doğru düzgün bir takoz(bükülmeye meyilli olmayan, dibi de kalın) montajlayın derim. Üzerine düşen en az 200 kiloya dayanmıyor o çaptaki vida, takozun dibi de ince olunca yamulup karenajları da ezip parçalıyor sonra...
İlk sahibi bir kere deldirmiş olduğu için ben de mecburen aynı yere takmıştım. @cakalaz'ın motorunda doğru uygulanmış olanı mevcut.
Evet doğrudur motorun grenaj ve bloguna zarar veren çokça takoz var piyasada.
En sagliklisi blok ile Şase arasina giren aparatlilar. Çünkü esneme kayma sansi yok ayrica icte kaldigi icin blogu esnetme şansı da yok.
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Bana eski makinemle hava atma alırım geri
Azrail'in ilgi alanı motosikletinizin kaç cc olduğu değildir. Think good, drive Safe!..
Foruma üye olmak için tıklayın!..
Facebook sayfamızı takip etmek için tıklayın!..
Instagram hesabımızı takip etmek için tıklayın!..
Forum kurallarını buradan okuyabilirsiniz!..
Doğan sen bu r6 yı burdan mı almıştın? vardı aynısından bi aralar.
Evet Trabzondan Orcun abinin motoruydu. 2ooo KM ye yaklasirken ben almistim
Şöyle bi kaç karışık resim de ben atayım.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)