geçmiş olsun
ne kadar iyi olursa olsun üretim hatası her zaman olabilir birşey ama muhtemelen göremediğiniz kesici olabilecek bir metal üzerinden geçmiş olabilirsinizde yol karanlık ve belli kısımlarda harfiyat kamyonlarıda yolu yeterinden fazla bozmuş durumda
gece yolcuğu olduğundan asfalttaki bazi cisimleri görmek zordur gözünize yansıma yapamayacak bir açıda ise
biraz şans birazda görememek
ama michelin ( belli bir ısıya ulaşana kadar ) tam performans vermez pist lastiği değiş neticede cadde lastiği kullanıyoruz
benim yorumum
üretim hatası olsa idi ( daha önce gördüklerimize dayanarak lastik genel olarak komple yarılır veya orta kısmı yanaklar hariç atar en iyi ihtimal ile daha alır almaz balon yapmaya başlardı ) daha çok içine birşey girmiş gibi lastikte yarığın içinde de metal varmış gibi sanki ( belki ıslaktır başka bişe vardır ben öyle görmüşümdür flashtan )
Çok çok teşekkürler İlkay. Dediğiniz gibi parlama telefonun flaşından kaynaklı olabilir. Lastik patladığında henüz hava kararmamıştı. Saat 19:15 sularıydı yanlış hatırlamıyorsam. Ancak, motosikleti yoldan Nevzat Demir tesislerine itene ve o sırada açık bir servis umuduyla telefonlara sarıldığımızdan biraz soluklanıp fotoğraf çekmeyi başardığımızda hava zaten kararmıştı. Yarığa ve daha sonra patlama sesini duyduğumuz yere baktığımızda herhangi bir cisimle karşılaşmadık. Sorunun kaynağını tam olarak tespit edemiyoruz maalesef. Yüksek hızda gitmediğimizden ve zaten sıkışık trafikte olduğumuzdan dolayı yola şimdilik kabahat bulamıyorum. Ancak, şantiye kafası sizin de söylediğiniz gibi yollarımızın en büyük düşmanı. Sırf bu nedenle Şile gidişinde Taşdelen'den (ki gidiş istikametinde her yer yama ve köstebek çukuru ve kaçacak yer yok) geçmemek için E-5 ve devamı Kurtköy üzerinden yola bağlandık.
Makineyi yol dışına taşırken toprak da bulaştı ve artık lastik de hava boşalıp çöktüğü için bize yol gösterebilecek pek iz de kalmadı.
Şu an önceliğimiz bir şekilde orijinal lastiklere geri dönmek. Devamında Michelin ile temasa geçip tüketici mevzuatından kaynaklı haklarımızı kullanmak. O sırada zaten Şile'den dönmekte olduğumuzdan lastikler de oldukça sıcaktı. Keza yol da.. Çuvaldızı kendime batırmaktan gocunmuyorum. Kişi kendi hatasını bir şekilde sindirebiliyor. Ancak ayıplı bir mala yüksek bir bedel ödemek ve devamında katlanılan bedeller daha acı verici ve süreç de sinir bozucu. Bu nedenle üretim veya saklama hatasını maalesef gözardı edemiyorum. Her halde temkinli olmakta fayda var.
yurt dışından geldı bana 200 tl ye satıyordum bır ara. yıne satarım ısyen olursalaser kesım paslanmaz celık cbr logolu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------
mootrum satılık zaten ,henüz takmakta nasıp olmamışken 200 tl ye ısteyene gönderebılırım.
delı kadirr ulennn
@biyeybaraküs
Hocam daha önce sohbet sayfasında açmış olduğunuz konuyada yazdım.. Görmediniz sanırım.. Burayada yazayım.. Almış olduğunuz motor hayırlı olsun.. Maşallah..
Merak ettiğim şu cbr250'den geçiş yaptınız.. İlk kullanım ve daha sonrası için bilgilendirme yaparsanız sevinirim.. Kaç km'lik tecrübeden sonra geçiş yaptınız ? Eğitim vs. aldınız mı gibi genel sorulara cevap verirseniz çok iyi olur.. Bu konuyu ben dahil çoğu kullanıcı merak ediyor.. Aramızda bu konuya cevap verebilecek en yakın kişi sizsiniz..
geniş incelememi rodaj sonrası yazacağım 1000 km mondial 125 cc ,4000 km cbr 250 şu aşamada eğitim almadım daha bütçeyi ayarlayabilirsem http://www.superbikeschool.com.tr/ a gitmeyi düşünüyorum başlangıç hikayemde bu konuda var http://www.motosiklet.net/forum/moto...lmayanlar.html
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Cevap için teşekkür ederim hocam.. CSS eğitimi duymuştum şimdi araştırma fırsatı bulmuş oldum.. Bileği Bükmek'i izlemiştim daha önce level olarak adlandırılan eğitimleri sırasıyla anlatıyordu..
1-2 haziranda eğitim varmış gördüğüm kadarıyla.. Yalnız level 1-2-3-4'ü 2 gün içinde mi alıyosunuz bilgi sahibiyseniz söylerseniz sevinirim..
Rodaj sonrası takip halinde olucam.. Kazasız belasız İnşallah..
yazıyor zaten orada sayfalarında çoğu ayrıntı var level 1 -2 iki gün sürüyor 3200 tl
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Eğitim takvimine baktım 1/2 haziran 2015 diyorlar.. Level belirtmemişler bende 2 günde 4 level eğitim veriyorlar sandım.. 2 gün level 1 içinse çok iyi zaman.. Level 1 fiyatı 575 € yazıyordu.. Biraz tuzlu bir eğitim..
@jurisgonzo
tekrar geçmiş olsun
sanada hak veriyorum bir yandan sonuçta yeni bir lastik pist lastiği kadar olmasada muadillerine göre daha uzun ömürlü olması nedeni ile benimde ilk tercihim michelin ortalama %15 %20 civarlarında daha uzun ömürlü olabiliyor
diğer kaliteli kastikler gibi yola çıkar çıkmaz yapışmasada asfalta etkisini çok geçmeden gösteriyor en azından
orj dunlop d214 mü kullanıyordunuz ?
çok kullanmamış kullanmadan satacak varsa bende bakıyorum aslında hem biraz merak denemek için hemde 0 lastiğe şu an bayılamayacağımdan
ek olarak
radyatör korumasını bizim motorlar için hiç tavsiye etmiyorum ben
zaten yoldaki toz toprak böcekler vs zamanla peteklerin arasını ufak ufak kapatıyor buda soğutmanın özellikle trafik veya yazın çok sıcaklarda düşük hızlarda seyretmek açısından çok zorlanacağı bir kesin
yani bunun için evet fanımız var ama özellikle sizin motorlarınızda far zaten garanti açık kalıyor bütün tesisatı ekstra zorluyorsunuz bu şekilde
konjektör ateş gibi oluyor iyice özellikle benim motor 2001 model olması nedeni ile farı parka çekip ( misal caddede dur kalk trafiğinde ) devam edebiliyorum ama 95ten aşağı indirmek zor ( benim müşür bozulduğundan düğme ile açıp biraz daha soğutup kapatabiliyorum 106-109 arasında açıp 101-103 gibi kapatıyor normali ) devam edebiliyorum yolum çok uzun değil ise
radyatörün önünde belli bir bölge logodan dolayı komple kapanmış olacak
yazın dip gaz giderken 6. vites 100km hıza düştüğünüzde bile ısı bir anda artmaya devam eder ilk anda siz 80 90 arası görseniz bile
yani güzellik açısından evet güzel ama uzun vadede yoran sorun çıkartabilecek bir uygulama
unutmayın radyator hava soğutmalı olsada naket veya touring gibi blokta dahil havadar bir yapıda değiliz radyator dışında kalan heryer kapalı bir bölge ve ısı biraz daha hapsoluyor içeride
Bizim motorlarin orjinal lastiklerini ben cok beğendim. Bitene kadar da degistirmeyi düşünmüyorum. Zaman zaman yüksek hizlara da cikmaya basladim herhangi bir sorun yaşamadım henüz
dostum bak logo konusunda savunduğun see katılmıyorum. zaten radıator petegıne baktığın zaman bır cok delık kapanmış halde adeta duvar oluşturmuş.o duvardandaaa hva gececk delık klmamıs haldedır. 600 rr ların on çamurluk kısa olduğu ıcın tas dırekt olarak lognun bulunduğu yere geliyor.hatta radıator korumasız rr lara bak alayında bahsettıgım nokta hep çamur doludur. ayrıca sıtede rdıtor koruması takı kullanan yenı kasa sıyah 600 rr vardı.onunla da konustugmda herhangı bır sıkıntı ve haralet yukselmesı yasamagını paylaşmıştı.vede yenı 14 senelik radıatoror kullanmıyoruz herhangı tıkanık bır yerıde yok.o konuda sıkıntı yok.kendım ustayım zaten
ama yınede o arkadaşla olan mesajımı buldum ve buyrunuz ıste mesajlaşmam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------
hacı aynen lastıkler fena degıl.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
artı kdv sınıde unutmayın :D
delı kadirr ulennn
Koruma takozu alan varmi nerden bulucaz düzgün bişey bilgisi olan varmi
Kaan, aradığınız ürün (aadrenalin16 siz de sanırım bunu kastediyordunuz. Doğru mudur?) aşağıdaki olabilir. R&G üretiyor:
http://www.rg-racing.com/browseBike/Honda/CBR600RR/2015.aspx
Şöyle de bir açıklama girmişler:
"Crash Protectors - Aero Style for Honda CBR600RR ('13-) - NON DRILL KIT
Crash Protectors - Aero Style
Our industry leading crash protectors are now available for the Honda CBR600RR ('13-) , utilsing specially designed blocks and brackets installining into existing engine mounts, they offer essential protection to the bike frame, engine and radiator keeping them raised up and away from the tarmac in the event of a crash or drop.
This kit requires NO fairing modification to install.
Easy to install they utilise our own specially engineer brackets mounting directly onto frame and engine mounts and replacing existing engine bolts with our own specially formulated bolts, stainless steel brackets and spacers.
R&G Aero Bobbins are a stylish, aerodynamic, teardrop shaped bobbin improving on the original good looks of our highly successful and popular standard round bobbins. Fitted with a removable end cap which hides the bobbins fittings, this sleek new design looks superb and is a winner on road and track!
R&G Aero Bobbins from R&G Racing - the market leaders in crash protection and the only insurance approved crash protectors on the market. As used by some of the worlds top race teams, what better endorsement do you need! R&G Racing – innovation not imitation!"
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
Sevgili Cakalaz, bakalım biz de şimdi Dunlop D214'leri geri taktırıyoruz. Nispeten sıcak havada ve ısınmışken yol tutuşu güzel gibiydi. Asıl emrak ettiğim sonbaharda nasıl bir performans sergileyecekleri. Kawasaki Z800 ve Yamaha MT09 (bir kısmında) stock lastik olarak geliyor ancak yurtdışı forumlarında genel oalrak bir güvensizlik söz konusu. Elbette göreceli olarak daha iyi lastiklere bizdekinin yarı fiyatından daha bile düşük rakamlara ulaştıkları düşünülürse onlara denemesi bedava..
aynen non drıll kıt 208 Euro delıksız takılıo. drıll kıt olan 56 Euro delıp takıosunuz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------
lastık knousunda bende fabrikadan bukadar güzel bır lastık bekmemıyordum masaallahı var.
delı kadirr ulennn
doğan gibi sürekli yüksek süratte kalabileceğiniz yollarda gidiyorsanız sorun olmaz
ama trafikte problem benim görüşüm
bende motorun herşeyi ile ilgileniyorum bu arada çok söküp takmışlığım var sağını solunu temizlemek için
bu arada o radyatörü temizleyebilirsiniz ama inanın işkencenin işkencesi bir durum
sadece bildiğimiz toplu iğne ile çalışarak oluyor bütün delikleri tek tek açmıştım ben bir arkadaşımın tazikli suyu sıkıp en ön sıradaki petek kollarını kırması nedeni ile
sadece işten eve geldiğimde akşamları direk eve gelip geç saatlere kadar yaparak 1 haftamı almıştı
Arkadaşlar,
Bugün Rodaj bakimina soktum motoru. 950 KMde. 2.85 Litre Castrol Power1 10-40 Yağ ve filtre değişimi ile genel kontroller yapildi. Toplamda 145 TL tuttu ...
Haydi hayırlısı. Artık bileği bükme vaktidir!
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)