Vay anasına bee yakında 1000km bi derlerse de şaşırmayacağım Kitapçıkta yazan kmye kadar yasal hakkın var. Kitapçıkta 6000 yazıyo diye 6000de bir götüren abim oldu gıklarını çıkaramadılar, kesinlikle garanti dışı bırakamazlar.
Vay anasına bee yakında 1000km bi derlerse de şaşırmayacağım Kitapçıkta yazan kmye kadar yasal hakkın var. Kitapçıkta 6000 yazıyo diye 6000de bir götüren abim oldu gıklarını çıkaramadılar, kesinlikle garanti dışı bırakamazlar.
Kitapçıkta 12.000 yazıyo diye hatırlıyorum.
Egzozla daha ayrintili fotoraflar alabilirmiyiz
Arkadaşlar Şu HRC Yazılı Tankpadi boşuna almayın. Cünkü Parça parça olduğundan mıdır nedir parçaları kopuyor...
Ama depo padi kullanabilirsiniz
Bu arada Egzoz takılırken :
Ön Arka Pegler ; Kuyruk Grenajı ; Egzoz Koruma Sacı ve Plakalık sökülüyor... Bilginiz olsun
Bu arada başka önerebileceğiniz bir aksesuar varsa alıp takayım motoruma
servisin 10 30 dediği yağ hondanın markasını taşıyan yağ dır servis te usta golving den fizzy kadar çoğu motora koyduklarını söylemiş ti bu ,bizim izmir deki serviste yağ çeşidi bol bahsettiğin 10 30 yağ var (fiyatını tam hatırlamıyorum 20 25 tl olabilrdi ) ,elfin bir yağı var 10 40bu da 20 25 tl civarındaydı ) ( ,repsol un 10 40 full sentetik yağı var (cbr 250 ye litrsi 35 den koydurmuş tum ) motul 300 v var 10 40 var litresi 60 tl
ben senin yerinde servise söylerim getirsinler 300 v yi ondan koydururum motora bizim serviste var dediğim gibi iste getirsinler ayrıca garanti için kitapçık ta (honda com tr den indirebilirsiniz )yazan yağ değişim aralığı 1000 km sonra 6000 ve 12000 şeklinde veya km dolmasa bile 6 ayda birdir .gerçi kitapçık ta kullan veya kullanma 6 ayda bir yağ değişecek yazıyo ama tam netleştirmek için bir türlü soramadım servise
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
300 V bildiğim kadarıyla yüksek performans yağıdır yani pist içindir bu nedenle ömrü kısadır diye hatırlıyorum. Motulun Bizim motorlar icin en uygun yağı 7100-10/40 Tam Sentetik modelidir. Hem ömrü uzun hem de yüksek performansa dayanikli
Litresi de 47 TL mi neydi en son aldığımda
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
Bir de İpone 4000RS nin 10-40 Tam sentetik modeli var.
O da 40 lira... Ama ben Yağ kutusunun arkasindaki değerlere göre koyma taraftarıyım
garanti devam etmesi içn mecbur serviste olan yağı (ları) koyduracaksın
300 v nin ömrünün kısa olduğunu duymamıştım bende rodajdan bakacağım artık hangi yağı koydursam diye biz senin kadar hızlı değiliz motor daha 300 km de bol vaktim var yani
bizim motorlara yarı sentetik daha iyi değilmi nedir aradaki fark biri anlatırsa sentetei mineral kafam karışıyor bir şey anlamıyorum açıkçası
Sentetik ; Tam kimyasal
Yarı Sentetik ; Yarı Doğal Yarı Kimyasal maddeden yapılıyor. Aradaki fark bu. Motor icin ne derece etkisi olduğunu tam olarak ben de anlamadım şimdiye kadar. Fakat sanırım yari sentetiklerin ömrü biraz daha kisa ama bu bizlerr icin sorun değil zaten max 3 binde bir degistiriyorum yag ve filtreyi
TRABZON Honda 10-40 Castrol Yarı Sentetik veya Hondanin kendi yağının 10-30 unu kullanıyoruz dedi bana... Yarı sentetiğin hicbir zararı yok dedi üstüne basa basa.
yeni kaskla yola devam herkese kazasız belasız
ilk izlenimler sessizlik çok hafif (iki kere tartım birinde 1286 gram diğerinde 1288 gram geldi )içinden pinlock ta çıktı kutunun kask bendenin nasıl olduysa xl tan m a düştü bir anda eski kask hediye gelmişti büyüktü
değerli kabile üyeleri , cbr250 den geçen varmı varsa kaç km sürdükten sonra geçti.
thanx.
Ben geçen ağustosta sıfırdan 600rr a geçtim 1 defa ön teker kaydırıp 15km hızda düştüm onun dışında bir sıkıntım olmadı çok şükür. Ama teorik olarak 2 teker konusunu yalayıp yutmuştum diyebilirim çopk katkısı oldu.
Bunun dışında tecrübeli abilere bir sorum var. 1000rr a merak saldım ama gördüğüm kadarı ile 2.eli 600rr oranla çok zor gidiyor. Son baharda gördüğüm ilanlar halen duruyor sahibindende. Düşünceleriniz nelerdir yardım edermisiniz ?
zannımca duran makinelerin sıkıntısı var 1000rr kullanıcısı olarak yolda giderken bile abi satılık mı diye soruyorlar o motorla alakalı eger bir sıkıntısı yoksa malum siteye koymadan bile satarsın, tanıdığın bildiğin makine olursa daha iyi olur.. Yalnız 1000 cc biraz asi dir insanlar çekinerek alıyor enazından ben öyle almıştım...
ben o kadar kabiliyetli değilim ne yazıkki. cbr125 den 250 ye geçtiğimde bile 2 haftada anca alıştım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
bide dikkatimi çekti bu motor işine nisan 2006 da niyetlenip siteye üye olmuşum. sene 2014 ün ağustosunda kısmet oldu motor almak. Çok mü ince eliyorum ne
1000 Lik motoru satması 600 Lüğe oranla bir nebze daha zordur. Cünkü 600 lük makineler ile baslayan arkadaslarımız var ama kolaykolay kimse 1ooo cc ile baslama cesaretini gösteremiyor. Öyle ki 600 Lükten 1ooo liğer geçerken bile bircok kişi tereddüt yaşar
Arkadaşlar Egzoz inanın bir harika Sesi iç gıdıklıyor ama benim gibi fazla sesi sevmiyorsanız uzun yolda biraz sıkıntı olabilir Two Brothers ile aynı neredeyse ton olarak Motor 9oo KM civarında ve artık 10 bin devre kadar ara ara cıkmaya basladım ; ve arkadaslarım tünelde bizi deli ettin dediler 13-14 bin devirde düşünemiyorum Cızırtı Patlama Çatlama yok; Daha ileriki günlerde yapar mı bilemiyorum . Yeni video yu da youtube'ye yüklüyorum burada paylaşacağım
Yakından egzoz fotoğrafı istemişti arkadaşlarımız buyrun paylaşıyorum ;
Maşallah yeni motor pırıl pırıl duruyo.
massallah cok guzel duruyor hocam rabbim kazadan beladan korusun bence en güzel ses 600rr dan çıkıyor 1000rr ım var bu tatlı sesi yok mu hasta ediyor beni sanırım 600rr la değişeceğim
selam..bende kısa bir süre önce bayiden 600 rr repsol aldım.alır almaz 1600 km uzun yolda rodajını yaptım.kısa zamanda fotoları yükliyeceğim.herkese keyifli sürüşler dilerim
dodo be 600f'li günlerinide hatırlarım ben senin
hiç gelmiyorsun artık bizim konulara :D
neyse yağ konusuna açıklık getirmek gerekirse
ben motul 10w-40 5100 koydum bu akşam daha
7100'de olur aslına bakarsanız aralarında çokta bir fark denemez yeni motorlarda hepsi gider
ama km arttıkça 5100 daha idealdir.
farkına gelecek olursak yapısal olarak
tam sentetik yağda partiküllerin hepsi aynı ebatlıdır
ooooooooooo gibi
yarı sentetikte ise durum bu şekildedir
ooOoOoOOOoooo gibi örnek vermek için bu şekilde yaptım
mineral yağlar ise çorba gibidir
km arttıkça 5100 tercih edilmesinin sebeplerinden biriside motor içerisinde zamanla oluşan çizilmeler eskime ve yıpranma diyebiliriz.
ama yeni motorda her zaman 7100 daha iyidir tabiki çok daha rahat çalışır 5100deki amaç film şeridi oluşurken çizikler yıpranmalar gibi yerleri daha dolgun bir şekilde kapatabilmek
he ama bakımlarınızı doğan gibi 3binde 1 yaparsanız muhtemelen ömür boyu 7100 kullanırsınız
gerçi bende genel olarak 4binde değiştiriyorum bu seferkini 5bin yaptım çünkü 2 3 hafta sonu rivadaki bir kaç gazlama dışında motor devir görmedi diyebilirim hemen hemen zaten km'nin yarısını yazın tatilde yapmıştım uzun yolda giderken sabit 80 90 gelirken 100 110 hızları ile
son olarak
doğan o eski mavi r1'ine halen ahtım var bilesin
5100 dediğin yarı sentetik bir yağdır. Yani o halde bizim motorlara tam sentetik de koydat yari sentetik de koysak herhangi bir zarari yok demektir
O R1 Nasil bagriyor ve nasil gidiyordu yahu amannamannn
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)