Beyler Motorum 13 Bin kmyi gecti ve Orjinal lastiklerimi degistirme zamanı geldi
Pirelli Diablo Supercorsa siparisi verdim takim
Beyler Motorum 13 Bin kmyi gecti ve Orjinal lastiklerimi degistirme zamanı geldi
Pirelli Diablo Supercorsa siparisi verdim takim
Hayırlı uğurlu olsun hocam nerden temin ettiniz maliyeti ne oldu size bilgilendirirseniz sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:03 ----------
Birde foto imkanı varsa sevinirim motosiklet üzerinde duruşu desenleri filan nasıl olmuş merak ettim...
Hayırlı olsun tekrardan güle güle eskitin, eminim yol tutuşuda virajlarda bir o kadar güven veriyordur.
önceki kullandığın lastik marka model neydi,bununla kıyasla nasıl?
Bir öncekiler orjinal lastikleriydi. Bridgestone...
Pek hiz yapmadigim icin yol tutusunda fark gormuyorm ben şahsen
Fakat ön frene cok sert bastigimda ön lastik sertlestgnden dolayi ince bir titresim yapiyordu. Artik olmuyor.
Yeni herzaman yenidir
benım 3 defa 10.000 km de lastıgım oldu. hıcbırının; bırak ıc kısımdakı metallerın gozukmesını ,dıs derınlıgı bıle azalmadı neredeyse.10-15000km dekı bır lastık pıst dısında nasıl bu kadar yıpranıyor merak edıyorum.lastık felan mı yakıyorsunuz
*
bu arada ısıktan mı yoksa sag farda mavı lens mı var?
daha oncekı fotolarda yoktu dıye hatırlıyorum.
*
yagmurlar bıtıyor yarın. karadenız sahılınden guzel fotolar beklıyoruz
O prelli ile uçmakdere yolunda 5-6000 km lastiği bitirir valla 2haftada bir gidip aradada başka yerlere gitsen 8-10 bin km yapıp bir yılda rahat bitirirsin
Yada 1000cc motorda +250 hızlarda viraj yapa yapa biter
abi lastigin orta kısmından bahsedıyorum.vıraj yaptıktan sonra genel bı yıpranmayı anlıyorum ama orta kesıtte 1-2cm kalınlıgında tellerın gozukmesını anlamıyorum dedım
Biz de de Maalesef Lastiğin hep ortaları aşınıyor
Cünkü Sürekli Düşük hızda ve geniş yollarda sürüyoruz . Yani Hep Düz gideriz
Mavi lens dediğin OTO AKSESUARCI dan 5 TL ye bant alıp yapıstırdım Göz kırpıyormus gibi duruyor cok güzel
Arkadaşlar merhaba,
Yzf R125 ve Hyosung GT250R ile yaklaşık 40.000 km'lik bir yol tecrübem oldu ve artık 600 cc sinyallerini vermeye başladım.
Bu aralar fiyatlar biraz fahiş gibi geldi. Sanırım kur yükseldi, onun etkisi olsa gerek. Neyse, sizlere sormak istediğim bir kaç soru var.
Maddi durumum ahım şahım olmadığı için bütçem 14-15 bine kadar açılabiliyor. Bu fiyata da eski model ve km yapmış motorlar var ne yazık ki.. Ki çok normal. Örneğin aldım ve ileride motor istedi tekrar. Sizce böyle bir durumda maliyet ne olur? Soru o güzel yüzünüzü gülümsetebilir. Yardımcı olursanız sevinirim. Ve son olarak 2007 model üstü daha az yakıyor diyorlar. Bu doğru mu?
Bu modellere motor yaptirmak en düşük 3000 liradan başlar ki cok iyi bir usta yapsa dahi eskisi gibi randiman beklemek dogru olmaz. Çünkü sadece motor degil sorun, 50/60 bin km de motor istese dahi onca km boyunca digeer parcalarin calistigini unutmamak gerekir.
2011 model RR ile 4.2 litre yakiyorm uzun yolda ;)
Yastayım beyler motosikletim satıldı Yeni sezona R6 ile gireyim diyorum ama 848 aklımı çeliyor diğer taraftan 2012 1000RR' ın büyüsünden kendimi alamıyorum vs vs. Durduk yere strese girdik iyimi
Ben de yazın motorsuz kalırım diye ilanı artirdim :D
Satılmasın Istemem
Hayırlısı olsun Yalnız dün akşam Barkın bey canlı yayında R6 dan kısaca bahsetti ve kullanması en kazık en sıkıntılı 600cc' nin R6 olduğunu söyledi biraz düşündüm bir bildiği var heralde diyerek R6 hevesinden ben vazgeçtim, kafa tasarımını ne kadar beğenmesemde galiba yeni kasa 600RR alıcam heralde, 1000RR şimdilik yemiyo 848'de ikinci elde çok sıkıntı yaratıcak, 600RR candır yaa
R6 için agresif, sert oluşundan bahsedilir...
Pist makinasi der bazilari hatta...
Şehir içi kullanimi bu yönlerden biraz dertli olduğu için öyle bir tabir kullaniyor.
2007 senesinden bu yana ayni tabirleri kullanir genelde
Sezon açıldı anlaşılan. Benim RR icin cok arayan oluyor. En iyisi ilani kaldırmak :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)