Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1901
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Rodaj konusu cok tartismali ya benim todajim 2500km de biter mesela suan 1400km deyiz 3 kere yagi degisti analize gonderildi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1902
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Bu 3 motor arasında müthiş bir gel-git yaşamaktayım. 1.5 yıldır 2005 model 1000RR kullanıyorum. Bütçem 30-33 arası.

    2014 - Honda 600RR
    2013 - Yamaha R6
    2011 - Ducati 1198SP

    - 600RR alınabilir en ekonomik ve en yeni model ama en yavaşı.
    - R6 binlikten sonra binilebilecek 600lüklerden. Ama çok rahatsız ve ufak. (eğilince kaskım ön cama değiyor neredeyse)
    - 1198SP en düşük modellisi, en güçlüsü, pek ekonomik değil ama gönlümün efendisi. Hayalimdeki tasarım.

    Siz hangini seçerdiniz?
    Hayallerinizin peşinden mi giderdiniz?
    Yoksa akıl ve mantığın mı?

  3. #1903

    Üyelik
    12 Eylül 2015
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CBR 600 RR 2015
    Rodaj konusunu kısaca özetler misiniz rodajdayken basın falan diyenler var benim bildiğim genelde düşük devirlerde kullanmak arada sırada yüksek devirlerde göstermek yani bi 600rr ı alıp rodajdayken 200+ basmak mantıklı bir hareket midir rodajcı arkadaşlara duyrulur

  4. #1904
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı kivancern adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj konusu cok tartismali ya benim todajim 2500km de biter mesela suan 1400km deyiz 3 kere yagi degisti analize gonderildi
    bu yağ analizi nasıl bir şey ilk defa duyuyorum
    halilom bunu beğendi.
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  5. #1905
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yağ analizi nasıl bir şey ilk defa duyuyorum
    Kan tahlili gibi birşey heralde, bende merak ettim.

  6. #1906
    Sti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu 3 motor arasında müthiş bir gel-git yaşamaktayım. 1.5 yıldır 2005 model 1000RR kullanıyorum. Bütçem 30-33 arası.

    2014 - Honda 600RR
    2013 - Yamaha R6
    2011 - Ducati 1198SP

    - 600RR alınabilir en ekonomik ve en yeni model ama en yavaşı.
    - R6 binlikten sonra binilebilecek 600lüklerden. Ama çok rahatsız ve ufak. (eğilince kaskım ön cama değiyor neredeyse)
    - 1198SP en düşük modellisi, en güçlüsü, pek ekonomik değil ama gönlümün efendisi. Hayalimdeki tasarım.

    Siz hangini seçerdiniz?
    Hayallerinizin peşinden mi giderdiniz?
    Yoksa akıl ve mantığın mı?
    Truimph daytona 675r derdim ben,tasarim olarak farkli,3 silindirli,ohlins amortisor,brembo frenler,olumsuz bi yorum yok,aea nin incelemesinde ise ne honda kadar rahat,nede r6 kadar rahatsiz bi oturus pozisyonu var,diyodu ayri bi fikir olsun size koseye ilistiriyim :D

  7. #1907
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı Can4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj konusunu kısaca özetler misiniz rodajdayken basın falan diyenler var benim bildiğim genelde düşük devirlerde kullanmak arada sırada yüksek devirlerde göstermek yani bi 600rr ı alıp rodajdayken 200+ basmak mantıklı bir hareket midir rodajcı arkadaşlara duyrulur
    Hocam cok karmasik konu rodaj rodaj yaptikdan sonra makinanin icini acip bilmeden hangi yontem daha dogru bilinemez..

    Kisacasi 2 yontem var soft ve hard diye.. isminden anlasilcagi gibi biri bir sure nazik kullanio dieri ise daha agresif motoru isi sikluslarina koyma prensibi..

    Belki faydasi olur arkadaslara her iki yonteminde dedigi yapilmamasi gereken seyleri yaziyim:
    1. Motoru hicbirzaman ayni devirde kullanmamak..
    2. Motoru dusuk devirde bogmamak
    3. Motoru sogukken kullanmamak
    4. Sentetik yag kullanmamak!



    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yağ analizi nasıl bir şey ilk defa duyuyorum
    Yag analizi cikmis motor yagda.. demir cinko aluminyum petrol gibi urunleri analiz ederek motorunuzun durumu hakkinda fikir verio
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kan tahlili gibi birşey heralde, bende merak ettim.
    Google a oil analysis yazinca birsuru firma cikio hocam... motosiklet icin biraz database leri zayif o yuzden gelismesi gereken bir yer
    Mitoqondri bunu beğendi.

  8. #1908
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    ok bu analizi veya türkiye de yapan yer neresi veya hangi servis

  9. #1909
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ok bu analizi veya türkiye de yapan yer neresi veya hangi servis
    Turkiyede malesef yok hocam bildigim kadariylan. Olasada zaten sizin sonuclarinizi baskasiyla karsilastirmalari gerekior ve bunun icinde iyi bir database gerekior (gerci modern modeller az cok ayni)

    Yurt disinda blackstone labs firmasini oneririm abd originli bir sitesine girip bakabilirsiniz.

    Benim motorum rodajda oldugu icin daha bu firmayi kullanmadim.. rodajda zaten degerler tavan yapmis olur.. sadece yakit varmi diye baktim yagda onuda itu de yaptirdim.. fakat 1500 km de bir dahakine full analize gidicek muhtamelen

  10. #1910
    okan40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    KIRŞEHİR
    Motosikleti
    HONDA CRF 250L
    Bende satılık cok temiz 2013 r6 var düşünürsen gorüselim

  11. #1911
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı okan40 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende satılık cok temiz 2013 r6 var düşünürsen gorüselim
    Model, renk, hasar, boya, km ve fiyat bilgisi nedir?
    Ducati 1198SP _ RedLove

  12. #1912
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu 3 motor arasında müthiş bir gel-git yaşamaktayım. 1.5 yıldır 2005 model 1000RR kullanıyorum. Bütçem 30-33 arası.

    2014 - Honda 600RR
    2013 - Yamaha R6
    2011 - Ducati 1198SP

    - 600RR alınabilir en ekonomik ve en yeni model ama en yavaşı.
    - R6 binlikten sonra binilebilecek 600lüklerden. Ama çok rahatsız ve ufak. (eğilince kaskım ön cama değiyor neredeyse)
    - 1198SP en düşük modellisi, en güçlüsü, pek ekonomik değil ama gönlümün efendisi. Hayalimdeki tasarım.

    Siz hangini seçerdiniz?
    Hayallerinizin peşinden mi giderdiniz?
    Yoksa akıl ve mantığın mı?
    zx636 için zorla bütçeyi derim yada crossplane r1

  13. #1913
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Rodaj öyle lafla yapilmaz. Her motorun kitapciginda uygun rodaj sartlari , parcalari , yaglari vs yazar.
    600RR ın en guzel rodaji bence ilk 300 km max 4500/devir ikinci 300 km max 5500/devir üçüncü 300 km max 6500 devir seklinde ani gazlamalar olmadan yapilandir. Amac zaten parcalari alistirmak olduğundan yumusak bir kullanim motor icin uygun rodajin tamamlanmasini sağlıyor.
    1000 km bakimi sonrasinda da yavas yavas devir aralığı artirmak daha sagliklidir. Rodaj bitti hoop 13/bin devir olayi da bence yanlistir ... Hersey usulune uygun ve sirasiyla olmalidir

  14. #1914
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Bu Leyla için çöllere düşülmez mi bee




    Kendimi kapitalist sistemin kölesi yaparım seve seve, seneye ek iş otopark değnekçiliği filan yapıp alacağım inşallah.

    Trafikte kavga ederim la dönüp yan baktın diye milletle
    Mitoqondri bunu beğendi.

  15. #1915
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu 3 motor arasında müthiş bir gel-git yaşamaktayım. 1.5 yıldır 2005 model 1000RR kullanıyorum. Bütçem 30-33 arası.

    2014 - Honda 600RR
    2013 - Yamaha R6
    2011 - Ducati 1198SP

    - 600RR alınabilir en ekonomik ve en yeni model ama en yavaşı.
    - R6 binlikten sonra binilebilecek 600lüklerden. Ama çok rahatsız ve ufak. (eğilince kaskım ön cama değiyor neredeyse)
    - 1198SP en düşük modellisi, en güçlüsü, pek ekonomik değil ama gönlümün efendisi. Hayalimdeki tasarım.

    Siz hangini seçerdiniz?
    Hayallerinizin peşinden mi giderdiniz?
    Yoksa akıl ve mantığın mı?
    Mantık'lı olup hayallerimin peşinde koşaardım
    Kanji bunu beğendi.
    "Tecrube, limitlerini bilmektir"

  16. #1916
    Kanji - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 CBR 600RR
    O motorların tiplerinin yanısıra, işletim giderlerini, trafik sigortası , kasko ve periyodik bakımlarınıda göz önünde bulundurup bir kenara yazarsanız, kullanırken başınızı ağrıtan durumlardanda mümkün olduğunda uzak durmuş olursunuz kanısındayım. Günümüzde scooterların bile periyodik bakım ve trafik sigortası ücretleri ortada...Aldıktan sonraki değer kaybına pek değinmeyeceğim, çünkü bu kişinin zaten gözden çıkardığı ve göze aldığı tutardır, ama ne olursa olsun 1000lik makina en fazla değer kaybına uğrar

  17. #1917
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj öyle lafla yapilmaz. Her motorun kitapciginda uygun rodaj sartlari , parcalari , yaglari vs yazar.
    600RR ın en guzel rodaji bence ilk 300 km max 4500/devir ikinci 300 km max 5500/devir üçüncü 300 km max 6500 devir seklinde ani gazlamalar olmadan yapilandir. Amac zaten parcalari alistirmak olduğundan yumusak bir kullanim motor icin uygun rodajin tamamlanmasini sağlıyor.
    1000 km bakimi sonrasinda da yavas yavas devir aralığı artirmak daha sagliklidir. Rodaj bitti hoop 13/bin devir olayi da bence yanlistir ... Hersey usulune uygun ve sirasiyla olmalidir
    Hocam rodaj cok kisiel bir konudur ben kimzenin teknigine yanlis dogru diyemem.. sadece oraya yazdigim 3,4 madde disinda.. tum rodaj ekolleri o maddelere katilir ve yapilmamasi gerekir.. sizin tekniginize yanlis demiorum.. herkesin kendi metodu vsr..

    Kullanim klavuzu ilk 500 km sakin tepkilerle kullanin dior ve hizinizo devrinizi degistirin diyor sanirim..

    Sizin yaptiginiz yanlis sanirim hrc motorunuzda sentetik yag koydunuz 1000 km once.. buda butun ekollere gore yanlis sebebi biraz teknik ilgilenen olursa anlatirim
    Mitoqondri bunu beğendi.

  18. #1918
    okan40 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2013
    Şehir
    KIRŞEHİR
    Motosikleti
    HONDA CRF 250L
    Sahibinden İlan no 241725900 bak yardimci olurum

  19. #1919
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    HRC 'mde 3000 km bakiminda motul koymustum tam sentetik onu da beğenmeyip yine yari sentetige döndüm. Bizim motorlarin yağı kesinlikle yarisentetik olmali diye düşünüyorum. Şimdi de Motul 5100 1040 kullaniyorum repsolumde. Memnunum

  20. #1920
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı kivancern adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam rodaj cok kisiel bir konudur ben kimzenin teknigine yanlis dogru diyemem.. sadece oraya yazdigim 3,4 madde disinda.. tum rodaj ekolleri o maddelere katilir ve yapilmamasi gerekir.. sizin tekniginize yanlis demiorum.. herkesin kendi metodu vsr..

    Kullanim klavuzu ilk 500 km sakin tepkilerle kullanin dior ve hizinizo devrinizi degistirin diyor sanirim..

    Sizin yaptiginiz yanlis sanirim hrc motorunuzda sentetik yag koydunuz 1000 km once.. buda butun ekollere gore yanlis sebebi biraz teknik ilgilenen olursa anlatirim
    Hocam yağ olayını seve seve dinlerim (okurum) anlatırsanız. Yarı veya tam sentetik vs. Bilgimize bilgi katmış oluruz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------

    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu Leyla için çöllere düşülmez mi bee


    http://www.hondacbr600rr.org/wp-cont...0rr-2010-b.jpg

    Kendimi kapitalist sistemin kölesi yaparım seve seve, seneye ek iş otopark değnekçiliği filan yapıp alacağım inşallah.

    Trafikte kavga ederim la dönüp yan baktın diye milletle
    Hayırlısı be gülüm.
    Sokollu bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler