Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Mayıs 2014, 18:25
#761
ben p.power 2 kullanıyorum açıkçası günlük kullanımda da motorumu kullandığım için bu lastiklerden memnun değilim lastik çok geç ısınıyor,2 hafta da bir gazlamaya çıkıyorum temiz asfaltta lastik ısınınca hiçbir sıkıntı yok ama dediğim gibi ısınma süresi geç ve kazaların en çok olduğu yer evimizin merkez olduğu 4 km lik alan olduğu göz önüne alındığında çabuk ısınan kısa sürede yolu tutan yumuşak hamur lastik benim için de tercih sebebi... varsın ömrü kısa olsun,
şimdi siz pp3 ü tavsiye etmişsiniz ısınma süresi nedir pp2 kullandınızmı daha önce(kıyaslama açısından) nedenleri ile belirtirseniz güzel olur.
bende arkadaş gibi rossoII düşünüyorum.
teşekkürler.
Reklamlar
-
29 Mayıs 2014, 18:37
#762
cakalaz adlı üyeden alıntı
300 Serisi daha cok pistlerde tercih ediliyor.
Bu nedenle 5100 serisine sicak bakiyorm
5100 yarı sentetik die biliyorum 7100 daha uygun olur 4silindir bi alete mesela monster 696 gibi bi alet olsaydı bahsi geçen 5100 uygun olabilirdi ama 600rr sa 7100 en temizi diyebilirim
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
30 Mayıs 2014, 01:30
#763
-
30 Mayıs 2014, 10:42
#764
gursus adlı üyeden alıntı
ben p.power 2 kullanıyorum açıkçası günlük kullanımda da motorumu kullandığım için bu lastiklerden memnun değilim lastik çok geç ısınıyor,2 hafta da bir gazlamaya çıkıyorum temiz asfaltta lastik ısınınca hiçbir sıkıntı yok ama dediğim gibi ısınma süresi geç ve kazaların en çok olduğu yer evimizin merkez olduğu 4 km lik alan olduğu göz önüne alındığında çabuk ısınan kısa sürede yolu tutan yumuşak hamur lastik benim için de tercih sebebi... varsın ömrü kısa olsun,
şimdi siz pp3 ü tavsiye etmişsiniz ısınma süresi nedir pp2 kullandınızmı daha önce(kıyaslama açısından) nedenleri ile belirtirseniz güzel olur.
bende arkadaş gibi rossoII düşünüyorum.
teşekkürler.
Daha önce Metzeler M3 (2005 R1), Taiwan malı markasını hatırlamadığım bir lastik (2006 CBR600F) ve Michelin Pilot Pure 2CT (2008 600RR) kullandım. Power 2 kullanmadığım için onunla kıyaslayamayacağım. 600rr ı aldığımda üzerinde Pure 2 vardı ve diş durumu iyiydi ancak üretim tarihi 2010 du. Viraja girdiğimde hafif hafif bıraktığını hiseddiyordum. Bu nedenle ön arka takım olarak değiştirdim. Yeni lastikleri almadan önce ise Power 3 ile Metzeler M5 arasında kararsız kaldım. Uzun süre araştırdıktan sonra ve kullanan arkadaşların fikrini aldıktan sonra power 3 aldım. Emin olun lastik soğukken bile daha önce kullandığım lastiklerin sıcak halinden daha iyi yol tutuyor. Açıkçası ben memnunum tavsiye de ederim.
Lastikleri aldıktan 1 hafta sonra Metzeler M7RR modeli çıktı. acaba beklesemiydim diye düşündüm ama sonra henüz Türkiyede hiç denenmemiş olduğu için yine power 3 alırdım dedim.
Tabii ki Corsa yı hiç kıyaslama listesine almadım fiyat olarak daha pahalı ve lastik ömrü daha kısa diyorlar ancak benim tercih etmeme nedenim bu değil. kullanım koşullarıma göre lastik seçtim. Virajlarda zaaten dizimi değdirecek kadar yatmam sizin gibi haftada bir gazlamaya çıkarım. onda da limitleri zorlamam. bu nedenle Power 3 seçtim.
Ama sürüş tarzınız ve kullandığınız yollar (otoban mı? virajlı dağ yolu mu? asfalt kalitesi nasıl?) tercihte en büyük etken.
Bunları göz önünde bulundurmanız gerekli...
-
30 Mayıs 2014, 12:51
#765
pp2 den daha iyi net bir şekilde.
rosso kullanmadım ama onun kadar iyi olmasa bile ondan daha ucuz
-
31 Mayıs 2014, 02:32
#766
değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
-
05 Haziran 2014, 15:07
#767
Ateşli RR 'cılar...
Nerdesiniz
-
05 Haziran 2014, 18:03
#768
cakalaz adlı üyeden alıntı
Ateşli RR 'cılar...
Nerdesiniz
Cakalaz, senin bir depoyla gördüğün maksimum menzil nedir? 300 km görebildin mi hiç?
2007 üstü R6 ile 2007 üstü 600RR arasında sakin kullanımdaki yakıt farkı nedir, bilgin var mı?
-
05 Haziran 2014, 19:07
#769
-
05 Haziran 2014, 23:27
#770
-
06 Haziran 2014, 00:26
#771
bu dalga yalnız 2007 600 rr a yapılmıştı. agzı ram air
-
12 Haziran 2014, 18:26
#772
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-pazarliksizzzzzzzzzzz-ihtiyac-fazlasi-164674642/detay/
Bu motor için görüşlerinizi alabilirmiyim. 3 adet tutarsız hasar kaydı var.
-
13 Haziran 2014, 02:05
#773
ENGİN REİS adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-pazarliksizzzzzzzzzzz-ihtiyac-fazlasi-164674642/detay/
Bu motor için görüşlerinizi alabilirmiyim. 3 adet tutarsız hasar kaydı var.
arka lastik tersmi?
-
13 Haziran 2014, 13:33
#774
merhabalar bende 2 gün önce makinamı sattım (er6-f) şimdi 600 rr düşünüyorum. bu ilan hakkında ne diyebilirsiniz. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...68209250/detay Bu makinaların rutin bakımları kaç binde bir oluyor . ona göre pazarlıkta belki kullanabilirim. birde ilk etapta neye dikkat etmem gerekiyor. sanki elciklerden solda bulunanın uç tarafı iyice erimiş gibi algıladım ben. Makinayı Maltepedeki Honda Konşuk yetkili servise gösterip almayı düşünüyorum. Görüşlerinizi bekliyorum.
-
13 Haziran 2014, 16:22
#775
arkadaşlar hiç birşeyi yok diyor orjinal km imiş sadece sağ tarafın kundakları kırılmış iç taraftan silikonla yapıştırmışlar dedi gözükmüyor bile dedi kundak ne onu bilmiyorum ama http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sadece-kendini-ozel-hissedenler-icin-167972236/detay
-
13 Haziran 2014, 19:11
#776
çakalaz selamlar
forumda seni takip ediyorum.sanırım bundan önce R1 vardı..bende motoru değiştirmek istiyorum..
600RR - R1 - 1000RR arasında kararsız kaldım. bunları kullanmış biri olarak tercihin hamgisi olurdu ?
görüşlerini yazarsan sevinirim..
-
13 Haziran 2014, 23:40
#777
600 RR ın tadı hicbirinde yok bana sorarsan. Ama illa 1000 lik düşünüyorsan kesinlikle Hondadan yana tercih yapmalısın. Yamaha Cok nazlıdır her adam uğraşamaz ;)
-
14 Haziran 2014, 01:15
#778
Bende katılıyorum yamaha yaptığın masrafı inkar eden bir makina
-
14 Haziran 2014, 01:45
#779
Bunu satip yine 2014 600RR baktigina gore dogru tercih )
-
14 Haziran 2014, 02:05
#780
nothingelse adlı üyeden alıntı
merhabalar bende 2 gün önce makinamı sattım (er6-f) şimdi 600 rr düşünüyorum. bu ilan hakkında ne diyebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...68209250/detay Bu makinaların rutin bakımları kaç binde bir oluyor . ona göre pazarlıkta belki kullanabilirim. birde ilk etapta neye dikkat etmem gerekiyor. sanki elciklerden solda bulunanın uç tarafı iyice erimiş gibi algıladım ben. Makinayı Maltepedeki Honda Konşuk yetkili servise gösterip almayı düşünüyorum. Görüşlerinizi bekliyorum.
hocam bi kere sen o kmreyi hiç kale bile alma tabiki herkes çok gezmek zorunda değil ama ben ilandan bile o laetin 31.000kmden en az 20 bin fazla olduğu çakabildim eski alet alıcaklar kmreye takılmasın aletin mevcut durumuna takılsın çünkü yüksek ihtimal sadece km re ile ruhunuzu rahatlatıyorsunuz
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler