Düzgünce bir soru sordum, o doğrultuda cevaplar verelim lütfen.
Düzgünce bir soru sordum, o doğrultuda cevaplar verelim lütfen.
arkadaslar.musadenızle birkac gırdı yapayım...
2005-2006 ların 13250devırde , yanı max.guc urettıgı devırde real surati 237.7 dir. hadi %10 kadran hatası oldu desek 260 olur. 280 hele ki 290 gibi rakamlar yarım lıtrelıkler ıcın bıraz ıyımser oluyor genelde bu tur cıkısları daha vamp bır tasarıma sahıp olan ve kadranda devır kısmında 20.000 rakamını goren heyecanlı gencler yazar kımseye yalancı demek ıstemem ama degerler bu sekılde. elbette sız yokus asagı basarsnız,dagdan asagı atarsınız bu 260 olmaz 270 olur belkı ama dedıgım gıbı 29x gıbı suratler 1000lık suratlerıdır. bırakın o suratler onların olsun. motor yapsa da sız yapmayın motorları bu kadar lımıtınde kullanmak hem onun hem sızın ıcın pek dogru degıl bence.
2007-12 kasalarındakı hız degıskenı de 13500devırde 239.4kmh tür. kuru agırlık olarak 2005-6 lardan 9.1kg hafıftır.22mm daha kısa dıngıl mesafesıne sahıptır.arka maşası 5mm daha uzundur.
(from wiki&gearing commander...)
Hocam teşekkürler teknik bilgiler, bilgilendirmeler için.. O zaman cidden bizim göstergelerde mi sorun var acaba? Yanlış anlaşılmasın, şu anda motorsikletim yok sattım, ben şu hızı görürüüm, şu hıza çıkarım diye bir merakım da, iddaam yok, zaten topu topu bir kere deneme yaptım, onda da 5. vitesin sonunda 272 yazıyordu, 6. vitese geçemedim. Eğer ki geçseydim son viteste hız artışı yine olmayacak mıydı? Yol da dümdüz bir yoldu, yokuş aşağı vb. bir şey değildi
yanı ben real degerlerı yazdım.motorun o ankı kadran hatası ya da egım gıbı seylerı bılemem.bu yuzden de yorum yapmam dogru olmaz.bu konularda tartısmalar yllardan berıdır var.kalp kırmak yersız.sen gordum dıyorsan gormussundur.bısey dıyemem.
bu arada ben de yukarıdakı arkadaslar gıbı dusunuyorum.200 uzerı top speed denemelerındense 100-200 hızlanmaları daha bı hosuma gıdıyor. bu yuzden lıtrelıklere gecme ıstegım var hafıften he 15500 cazgırlıgı da arada bır yasanması lazım. 2lemdeyım bu yuzden
Zaten otobanda olmadığımız durumlarda normal yollarda 200+ hızlar çok tehlikeli, Allah korusun, bizden kaynaklanmasa bile, önümüzdeki araçlardan kaynaklı en ufak bir hatayı affetmeyecek hızlar.. Çoğumuz araba kullanıyoruz malum, dikiz aynasından baktığında nokta kadar görünen motosiklet bir anda yanımızda bitiyor..
Barış hocam ben de çok feci halde ikilemdeyim, 2008 600 rr ile 2007-2008 model r1 arasında. şu 1000liklerin anlatılan tork olayı bana çok çekici geliyor..
2008 rr ın top speedi 253.hafif eğimle birlikte 260 yapsa,%10 kadran sapmasıyla 286-290 gibi rakamlar kadranda görülebilir, gördüm diyenlere bende yalancı gözüyle bakamam.
ama reel hıza bakarsak zaten 1000liklerin bile reel olarak zor gördüğü hızlar 300ken 600lükler tabiiki reelde 290-300leri göremezler
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------
1000cc almadan vfr ye geçersen hata edersin Barışbu topicte yazayım diğerinde topa tutmasınlar :D
2000 model hayabusa ile ben benim motorda 260 giderken adam 210la geçiyor yanımdan ama mil olarak:D
ben 150den 250ye deli gibi hızlanırken adam aça aça uzuyor.bi denemek lazım.1000lik racing veya hayabusa veya zx12.muhakkak birine binmek lazım
R1 denedikten sonra dedim bu alet insanlık adına fazla bu torka bu güce bi sürata gerek yok
Yani ne gerek varki diyorum 200den sonrasına her anı her dakikası her saniyesi tehlike iken..
Lakin r1 sürücüsü olan arkadaşım öyle düşünmüyordu. 600lükten geçtigi için r1e artık 200 üstü hızlara o kadar alışmışkı psıkolojık olarak dahi ona 200 km hız yavaş geliyor yani adamın psıkolojısı alışmış 1 gram heyecan titreme adrenalini kalmamış.
İnsan alıştıkca alışıyor adam 300 üstü istiyorum diyor şimdide.
Oysa o kadar sürata alışmışkı kendine ne kadar zarar vericek farkında degil. Bunu anlaması için 1 ay 150 cc motosiklet kullanmasını istedim.
Arkasına ilk beni bindirdi ufak bir turlama yapalım dedi bucadan otobana cıktık geri geldik adam 250 ile girdi bucaya o nasıl hızdır o nasıl torktur öyle.
Korkmadım degil korktum çünkü direksiyonda ben olmadıgımda korkum 2ye katlanıyor nedendir bilmiyorum.
Daha sonra bana verdi R1'i 90-100 arası süratlerdede sürerdim fakat gücünü torkunu herşeyini hissetmek istedim .
Vites geçişlerinde debriyaja basıp 2ye atmamla benim ruhumu geriye çekiyor .
Yani sizi biriy elleriyle tutup geriye çekiyor sanki gidonu sıkı tutmasam alıp götürcek beni.
Kac bin devire çıktım kaç km hız yaptım kadrana dahi bakmadım heyecandan .
fakat 1-2-3 yaptıgımı hatırlıyorum .
Ön freni o kadar saglam geldiki hyodan sonra stopie yapıyordum bucaya girerken
egsozuda şahin ustaya yaptırmış barış abi bilir orjinal egsozu açmışlar ama o nasıl güzel bir ses.
İnsanlık adına fazla bence bu aletler 200+ hızlar mantık işi degil ama herkesin görüşü kendine en azından ben böyle düşünüyorum
R1 ve HAYABUSA kullanmıs birisi olarak söylemeliyim ki ; Hayabusa Kullanmak bir ayrıcalıktır. 0-300 KM/H 'ye kadar hiç tutukluk yapmadan 14-15 Saniye gibi bir değer düşünün...
Büyük Motorlar Bana tehlikeli geldiği için 600RR aldım. daha güvenli daha yavas... Son hız mevzusunda Ben de ibrenizde max 275 KMH gibi bir rakam görebileceğinizi düşünüyorum
20 Gün üzerine 10 kmlik turladık bugün kızımla
Uploaded with ImageShack.us
Bu arada sayın arkadaslar; Rize'de yağıslar nedeniyle motoru cok sık kulanamıyorum. Bu da Akü nün zayıflamasına neden oldu... Bizim akümüz nedir? Kullanım kitapcığına baktım bulamadım... Servis 350 TL dedi, Yuasa satan bayilerde 260 TL ye kadar düştüğünü biliyorum...
8762 KM Hayabusa kullanmıs birisi olarak Söylüyorum ;
Hayabusa ; Akılalmaz bir güce sahip... 300 KMH ye kadar Konforda bir değişiklik sezmezsiniz ...
Arkadaşlar ;
12.500 KM'de olan ve Su ana kadar ; 1000-6000-9000 ve 12000 Bakımlarına giren RR 'ımda Sürekli orjinal Filtre ve Castrol 10-50 Yağ kullandım.
Fakat Hondaların Castrolu pek sevmediği kanısındayım. Acaba Baska yağ tavsiyesi olan var mı aramızda?
Motul tavsiye edenler var... MOTUL 10-40 veya 10-50 veya 15-50 Hangisini TAVSİYE edersiniz ?
ben de 36000bakımı hazırlıklarını yapacagım yakında
genel bı bakım yapim istiyorum.soru ısaretı kalmasın.
yag konusunda ben de beklıyorum tecrubelı varsa.
bu arada bunlardan alacagım gixxerların en sevdıgım yanlarından.entegre sınyaller akar.+su plaka olayını da ıcıme sınen bı sekılde halletsem tam super olacak.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6986968/detay/
Bende bu sinyalli aynalardan düşünüyorum fakat nasıl durur tam emin olamadım.
Yapmak istediğim şey kısaca şu.
Öndeki sinyalleri ufak led sinyallerle değiştireceğim. Ve bu sinyaller sürekli yanacak. Sinyal verildiğinde yanıp sönecek. Aynı zamanda sinyalli aynalarda olacak. Arabamda böyle yapmıştım, motosiklete de gece farklı bir güzellik katacağına eminim.
Ducati 1198SP _ RedLove
arkadaşlar,
FAR,,,
FAR LENSİ,,,
LED'li STOP,,,
MANET,,,
O-RİNG'li ZİNCİR,,,
AYNA vs ürünler için irtibat kurabilirsiniz...
Neyse 600RR konusunda da kimsenin bilgisi yok anlasilan.
12000 KM boyunca Castrol 10/50 kullandigim motoruma 15000 Bakiminda Motul 10/40 koyup deneyecegim bakalim motorum Motulu sevecek mi ;)
Merhaba arkadaşlar , uzun bi bekleyiş ve arayıştan sonra bütçeme uygun cbr'ımı aldım.
kendime ait ilk 4 silindir motorum olduğu için arkadaştan alıp 1 tur dönsem ya demek gibi olmuyor. acayip keyif alıyorum şuan için.
2007 model 37bin km de.
aranızda boğazdan headers kullanan varmı acaba ? yakıtı ne derecede etkiliyor. şuan için aşırı performans gibi beklentim yok. o yüzden üzerinde takılı headers yerine orjinal headers takmak istiyorum .
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)