Honda CBR-600RR Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Ağustos 2013, 03:29
#181
3 kasanin boyut farki nedir 1 aciklar msn bize ?
---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 01:14 ----------
1de bunun gibi bircok mesajin varken seni keske muhatap almasaydim dedim...bu konuyu bari hic etme kardesim.zaten az kullanici yazior,bi de senle ugrasmayalm
"Bilmem farkındamısınız ? Hondacılar, ninjacılar, japoncular... vs. sürekli gelip bizim konumuzu baltalamaya calışıyolar, biz ise hiç birine aynı şeyleq karşılık vermiyoruz(vermemeliyizde zaten), cünkü kuyruk acısı var onların, bizim yokki! Kuyruk acısı derken sadece mecaz anlamda değil, hem mecaz hem gerçek anlamda: kuyruklarının altındaki tekerlekler o kadar inceki, ybr den cbf'ten halice... Kalıp desen, oturuş pozisyonu desen racingle alakası yok.Yaralarının, yırtınmalarının sebebi budur bence."
Reklamlar
-
15 Ağustos 2013, 03:45
#182
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Cok ufak alet ya, ya eski kasa olucak, yada 2013 yeni kasa, bu orta da kalmış olan 125 lik motordan hallice...
Afedersiniz ama bu kadar tuhaf bir benzetme olmaz.Kasaları birebir aynı hatta bu kasa biraz daha tombul sanırsam.
Virajları yüksek süratlerde sorunsuz geçirmek için supersportlar kısa olur.Yani "gerçek" supersportlar.Hyosung gtr250 gibi upuzun bir aks aralığı olmaz...
Yamaha Mt09 dıştan modifiyeli içten şimdilik stock :p --------Derbi Gpr 125 Nude,Gianelli Perfomance Exhaust,Athena Air Filter-------- 0(rh)+ (Italian)
-
15 Ağustos 2013, 13:20
#183
Hacılar bu makinenin 2. eli sürekli mi yükseliyor ya.. 2 sene önce sattım güzelim makinemi 2006 model tertemiz 14.500e :(
şimdi bu paralara anca 600f buluyorum bu nasıl iştir..
-
26 Ağustos 2013, 18:06
#184
-
26 Ağustos 2013, 21:59
#185
ben gecen rıvada basarak gıdıp geldım.bu sure zarfında depoyu fulledım. 6.3 olunca moralım bozuldu. dusunun artık normalde karısıkta neler yaktıgını :p
eskısehır festıvale gıderken ben de mın yakıt deneyecegım. muhtemelen 4.5 la felan gıderım ben de.zıra tek basıma olmayacagım fazla da basılmazsa 4.5 yakalrım
bu arada sen mı demıstın 95 kullanıyorum dıye? ben bı kere almıstım 95 . avans vurdu tekledı felan. 97 alınca duzeldı dıye hep 97 kullandım. gecen 95 alayım dedım yıne. hıcbı fark goremedım. ben de sorun cıkana kadar 95 kullanıcam. fabrıka cıkısı zaten 95 heralde onerılen RRlar ıcın?
-
27 Ağustos 2013, 12:32
#186
Arkadaşlar 2003 600 rr ım war zincirini yeni değiştirdim uzun yol yaptım 700 km. motor 6000 devire geldiğinde garip bi ses geliyor çözemedim sanki arkadan geliyordu 7000 devirde kesiliyor 6000 devirde kesiliyor sadece 6000 devire değince çıkıyor neden olabilir zincire baktım gevşemişti. bu ses neden olabilir motorun performansında sıkıntı yok
-
31 Ağustos 2013, 11:57
#187
Yeni nesil tum motorlar icin onerilen yakit 95oktan kursunsuzdur.
6000 devirde hondalarda sadece eksantrik şiriltisi gelir o da koltuk altindan geliyormus gibi duyulur...
Bu arada motoruma 10.000 Km bakimiyaptim. 12000 km yi
beklleyemezdm
Yag + Filtre + Hava filtresi degistirdm..
Hava filtresina ulasmak icin sag ve sol grenajlarn tamamini sokuyorsunuz. Baska turlu degisme imkaniniz yok sokerken pimlere dikkat edin. Cok hassaslar. Cok ozen gostererek sokup taktik sorunsuzca.
Bu arada bakim kitabinin ve servislerin 18000 km bakiminda degisecek dedigi filtreyi 10 binde degistirmeniz gerekli ;)
-
31 Ağustos 2013, 13:26
#188
6000 devırde bende bariz tıtresım oluyo.depoya yakın surus stılım oldugu ıcın uyusuo her tarafım :D
egzozun da katkısı var bence.sese gore bu tıtresım degısıo.
senın grenajlar bırlesık sanırım on tarafla bu yuzden mı cıkardılar? benımkı 2007 oldugu ıcın grenaj sokumune gerek kalmadı en son yag degısımınde bırebır ınceledım hatta.anahtar gırecegı felan bosluk vardı bende.
30000e erken gırdım ben de.35 cıvarı yıne bı servıs yapacagım ama bu sefer genel hattıyla.
-
31 Ağustos 2013, 13:33
#189
Mrb arkadaşlar sonunda aldım motorumu 2012 mod. Black 600RR, henüz 6000 km de, yakında eklerim resimlerini kazasız sürüşler dilerim
Yalnız lastik tavsiyesi isteyeceğim üzerindekiler orjinal lastikleri. Daha önce M5 kullanmıştım genel olarak memnundum sizlerin tavsiyede bulunacağı modeller varsa değerlendirmek isterim.
-
31 Ağustos 2013, 18:06
#190
106GT! adlı üyeden alıntı
Mrb arkadaşlar sonunda aldım motorumu
2012 mod. Black 600RR, henüz 6000 km de, yakında eklerim resimlerini kazasız sürüşler dilerim
Yalnız lastik tavsiyesi isteyeceğim üzerindekiler orjinal lastikleri. Daha önce M5 kullanmıştım genel olarak memnundum sizlerin tavsiyede bulunacağı modeller varsa değerlendirmek isterim.
hayırlı uğurlu olsun, Allah bize de nasip etsin en yakın zamanda
-
31 Ağustos 2013, 18:29
#191
106GT! adlı üyeden alıntı
Mrb arkadaşlar sonunda aldım motorumu
2012 mod. Black 600RR, henüz 6000 km de, yakında eklerim resimlerini kazasız sürüşler dilerim
Yalnız lastik tavsiyesi isteyeceğim üzerindekiler orjinal lastikleri. Daha önce M5 kullanmıştım genel olarak memnundum sizlerin tavsiyede bulunacağı modeller varsa değerlendirmek isterim.
Hayırlı olsun, kazasız, belasız bol keyifli sürüşler dilerim.
-
31 Ağustos 2013, 19:31
#192
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
31 Ağustos 2013, 20:01
#193
Hocam Devil eksoz dan memnunmusunuz devirlere göre ses oranı yoğunluğu nasıl...
cakalaz adlı üyeden alıntı
6000 Devirdeki titresim maalesef her RR da mevcut. Hatta bazan ayna görüntüsünü bile etkiliyor
Benim Motorum bu. 2007 lerle aynı diye biliyorum. Ama Ne yağ değişimi ne de Hava filtresi değişimi grenajlar sökülmeden yapılamıyor... Acaba bizim çözemediğimiz bir yöntemi mi var?
http://img716.imageshack.us/img716/6007/qd1a.jpg
Uploaded with
ImageShack.us
Bu arada Lastik soran arkadasa ; Benim Motorun üzerinde Bridgestone Orjinal Ön lastik var. Ayrıca Arka lastik de 7500 KM de yine Orjinal Bridgestone Lastik ile değiştirildi
Motorum 10.500 KM de
Cok memnunum Lastikler hiç bitmiyor
Şaka bir yana lastiklerim bittiğinde , Pirelli diablo veya Pilotpower2ct Düşünüyorum.
GT! ...
-
31 Ağustos 2013, 20:13
#194
Benim Hoşuma gidiyor ve bir çok Arkadasımın da tabiiki.
Twobrothers gibi bogucu ve aşırı bir sesi yok, 6000 Devre kadar kesinlikle rahatsız edici bir durum yok ama 7000 devirden sonra sanki Egzoz acılıyormus gibi ses vermeye baslıyor . Sesin en tatlı oldugu devir aralığı : 7 ila 11000 devir arası
-
31 Ağustos 2013, 20:15
#195
wolrath adlı üyeden alıntı
3 kasanin boyut farki nedir 1 aciklar msn bize ?
---------- Post added at 02:29 ---------- Previous post was at 01:14 ----------
1de bunun gibi bircok mesajin varken seni keske muhatap almasaydim dedim...bu konuyu bari hic etme kardesim.zaten az kullanici yazior,bi de senle ugrasmayalm
"Bilmem farkındamısınız ? Hondacılar, ninjacılar, japoncular... vs. sürekli gelip bizim konumuzu baltalamaya calışıyolar, biz ise hiç birine aynı şeyleq karşılık vermiyoruz(vermemeliyizde zaten), cünkü kuyruk acısı var onların, bizim yokki! Kuyruk acısı derken sadece mecaz anlamda değil, hem mecaz hem gerçek anlamda: kuyruklarının altındaki tekerlekler o kadar inceki, ybr den cbf'ten halice... Kalıp desen, oturuş pozisyonu desen racingle alakası yok.Yaralarının, yırtınmalarının sebebi budur bence."
Magazin programcıları gibi cımbızla cekip almışsın mesajımı valla güzel hamle.Benim orda kasttediğim
hondacılar ; cbr125-250, ninjacılar ; 250r modelini kullananlar.
3 Kasanın boyut farkını neden ben acıkliyimki sana.Sen zaten farkındasın.Benim sadece gerçekleri söylüyor olmam mı kızdırdı seni.Bence sen bu modelin bu kasasını aldığına göre boyutu önemsemeyen biri olmasın.Yada ya fark mark yok ortada diyerek kendini kandırıyosun.
-
31 Ağustos 2013, 22:42
#196
cakalaz adlı üyeden alıntı
6000 Devirdeki titresim maalesef her RR da mevcut. Hatta bazan ayna görüntüsünü bile etkiliyor
Benim Motorum bu. 2007 lerle aynı diye biliyorum. Ama Ne yağ değişimi ne de Hava filtresi değişimi grenajlar sökülmeden yapılamıyor... Acaba bizim çözemediğimiz bir yöntemi mi var?
Bu arada Lastik soran arkadasa ; Benim Motorun üzerinde Bridgestone Orjinal Ön lastik var. Ayrıca Arka lastik de 7500 KM de yine Orjinal Bridgestone Lastik ile değiştirildi
Motorum 10.500 KM de
Cok memnunum Lastikler hiç bitmiyor
Şaka bir yana lastiklerim bittiğinde , Pirelli diablo veya Pilotpower2ct Düşünüyorum.
kardesım orta grenaj hafıf farklı bızım.ben de daha acık.senın makyajlı bıraz.ama bu yan beyaz ucgen grenajın oradakı headers boslugundan anahtar sokup degıstırdıler en son.hıc de bı yere surtmedı cıkartırken.senınkıler rıske de gırmemıs olabılırler belkı.ama grenaj sokulmedıgınden emınım
lastık konusuna gelecek olursak.
ıyı tutarsa cabuk bıter.
tutmazsa uzun gıder.
bu da secım meselesı.
cok performanslı kullanmıyorsanız ben sızın yerınızde olsam kolay ısınan cok yumusak sport lastık alıp 5-10000de bır lastık degısmem.
ben m3 kullanıyorum.ortalama bır lastık dıyebılırım.memnunum.ama yenı serılerde gelmıyor dıye bılıyorum.m5 ıyıdır.ama tutmuyor sanıyorsunuz 1 anda fecı tutuyor dıyorlar.tutarsız bır lastıkmıs.etut edenler yazarsa daha faydalı olur
cakalaz adlı üyeden alıntı
Benim Hoşuma gidiyor ve bir çok Arkadasımın da tabiiki.
Twobrothers gibi bogucu ve aşırı bir sesi yok, 6000 Devre kadar kesinlikle rahatsız edici bir durum yok ama 7000 devirden sonra sanki Egzoz acılıyormus gibi ses vermeye baslıyor . Sesin en tatlı oldugu devir aralığı : 7 ila 11000 devir arası
aynen.7000de bızım exup acılıyo.(Honda Titanium Exhaust Valve (HTEV) ) ses oldukca farklılasıyor.
bende de tıger var.eskı nesıl.oldukca memnunum.daha hayvanısı duymadım.bu bıraz gorecelı.ben hömür hömür sevıorum.ozellıkle rolantısını.elbette akrep gıbı daha ınsancıllar var.tercıh meselesı.600rr a soba borusu taksan ses cıkar derler.vallahı dogru demısler
-
02 Eylül 2013, 14:54
#197
-
02 Eylül 2013, 15:13
#198
cakalaz adlı üyeden alıntı
Son Karar 600RR derlerdi de anlamazdım. Sen git Hayabusayı SAT, 600RR ile yoluna devam et
Dün 400 KM lik br tur yaptım. Motorda en beğendiğim bölüm Beni yormaması oldu
Hayabsa ile aynı yolu yaptıgımda kendimi yataga zor atıyordum yorgunluktan..
İkinci bölüm ise YAKIT kısmı oldu. 360 KM lik mesafede 80 TL yakıt tükettik RR ımla. Bu da 100 KM de 4.4 Litrelik bir degere denk geliyor... Üstelik yaklasık 30 KM boyunca 150 KM/H - 220KM/H aralıgında kullandım.
Soran arkadaslar için, Bu kasa Hondanın Tutturdugu en güzel kasadır . Ufak tefek miniciktir. Uzunyolda yormadan sizi götürebiliyor, Yakıt yakmıyor ve ok gibi hızlanıyor. 07-12 Model RR lar en az yakan 600CC lerdir...
Yeni kasaları iin aynı seyi söyleyemiyorum, Bir arkadasımızda var, 6 nın altına düşüremediğini söylüyor
o 2013 lü arkadaş heycanlı bi vatandaştır benimde arkadaşım var 4.3lt yaktığını iddaa ediyor 2013 kasayla zaten enjeksiyon sistemi aynı PGM-FI değil 600rr da bi üstü PGM-DSFI die bir enjeksiyon sistemi mevcut yenilerede mana bulmıyalım hepsi güzel :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
02 Eylül 2013, 22:20
#199
bu 600rr da bahsettiğiniz 7 bin devirde coşma olayı nasıl bişey ya ? 600F te hiç olmuyo öyle şeyler
-
02 Eylül 2013, 22:57
#200
bugun kursa gıdıp geldık yavruyla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler