bende pazartesi gidip alıcam çok heyecanlıyım sıfır absli versiyon aldm bakalım racing den sonra naked nasıl birşey olacak
bende pazartesi gidip alıcam çok heyecanlıyım sıfır absli versiyon aldm bakalım racing den sonra naked nasıl birşey olacak
Hayırlı uüurlu olsun desvandi kazasız belasız.. kral hiç bu kadar çıplak olmamıştı
yakıt tüketimi ortalama ne kadar arkadaşlar nasipse bu motoru çok istiyorum ama hayırlısı yakıt konusunda farklı söylentiler var yazan olursa sevinirim ....
sağol kardeşim kazasız sürüşler inşallah...
Ulen her iyi apaçi olmayan motorun topici ölü he 800 rr olsa millet doluşur doluşmasında saten naked bize kalsın.
Verdik bakalım siparişimizi beni racingden soğutan sahibindendeki motorlara ve apaçilere şükranlarımı sunuyorum =))
Racinge artık veda gelsin bakalım naked.
Hayırlı Uğurlu olsun, allah kaza bele vermesin Inşaallah!
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Boşver Üstad dediğin gibi Naked bize kalsın... :D
Hayır hepimiz motosikletlerimizi seviyoruz ama başka modele bok atmak neden ben onu anlamadım Hayatında kaç bin km mt09 kullandında güven vermediğini anladın ki? Yoksa mt09 topiğinde test edip ben motoru hiç yatıramadım bence hiç yatmıyor diyen yeteneksizden mi yola çıktın? Rüzgar yemenin deponun büyüklüğü küçüklüğü ile alakası olduğuna emin misin? Bu dediğin en komiği 188 km olduğu için 200 km'den sonra titremeye başlıyor! Titremeye başlıyor tabiri? Motor 230 kg olunca yere yapışsa ve buda iyi olsa hiç bir marka motosikletini şase vb teknoloji kullanarak hafifletmeye çalışmaz daha çok ağırlık koyar yere bassın diye.. Mt09'un kasasına bakın maliyetten kısmışlar dediğin motor z800'ünün motor bloğundan daha çok arge ve teknolojik özelliklere sahip üstün bir motor. Kalite olarak kastetiğin geriye kalan mode, şase, amortisör, komple paslanmaz egzoz kısmına hiç girmiyorum bile. Evet tarz olarak z800'mü mt09'mu diye 10 kişiye sorsan bende dahil z800 derim. Fakat element uydurmaya gerekte yok açıkcası
Bİ selektöre BİN manita
Kawasaki cidden rakipsiz şu nakedlarda yav.
Z1000 kullanıcısıyım 255 km hızı gördüm... Rüzgar sıkıntısı var diyen arkadaşlara gelsin... Racing gibi eğildiğiniz zaman 260 a kadar yolu var... bakınız youtube https://www.youtube.com/watch?v=YTdStgg0x8w ghostrider naked motorla 353 km hız yapıyor
Naked daha güvenlidir. yüksek hızı anında görürsünüz ama devamı gelmez. Sizi devamlı istemeden de olsa 200 km altında gitmenizi sağlar. Radyatörü büyüktür 102 dereceyi yi kolay kolay geçmez. Bırakın şu racingleri Tr yi naked le dolduralım
Yamaha FZ6(2006), sonrasında YZF R6(2012) ve son olarak Z800E(2013)aldım. Kawasaki'nin malzeme kalitesini ve detaylara verdiği önemi takdir etmek lazım, yamaha ve honda'dan daha iyi olduğunu net olarak söyleyebilirim. MT-09'u ben de düşünüyordum, normal yolda test sürüşü de yaptım, çok seri bir motor ancak tipine hiç özenmemişler,zevk meselesi tabi. Bir de MT-09'un garip bir çalışma sesi var, sanki motorun içine vida düşmüş gibi şıngır şıngır çalışıyor, her yerden ayrı bir ses geliyor 5 motora baktım hepside aynıydı, acaba bir terslik mi var dedirtiyor insana, pek keyif alamadım. Kawasakide böyle bir durum yok, tek tip düzenli bir ses geliyor. Sıralı 4 silindir olması ayri bir "grunt" vermiş, standart egzozla bile sesi hoş. FZ6 kadar seri ve hızlı ancak torku çok daha yüksek. 4. viteste 1500devirede düşseniz motor hiç yığılmıyor, gazı açınca uzayıp gidiyor. Yol tutuşu çok daha düzgün, frenleri çok daha güvenli. Motor yürüdükten sonra ağırlığı farketmiyorsunuz zaten, sadece düşük hızdaki manevralarda biraz sıkıntı oluyor. Gidonun az döndüğü de doğru, o da aynı şekilde yürürken değilde park ederken biraz sıkıntı. Genel olarak görüntüsüyle büyük ilgi çeken, oturaklı bir motor. En hızlısı değil, en serisi de değil, performansı ortalarda ama güç aralığı çok dengeli, şehir içinde kullanması çok zevkli, uzun yolda da yormuyor. Puig ön cam ile 200km hıza çıkıp bir kaç dakika sorunsuz gidebildim, fz6 daki gibi üzerinde uçacakmışsınız gibi olmuyor. R6 ile karşılaştırmak pek doğru olmaz bu motor çok daha rahat ve güç genelde alt ve orta devirlere dağıtılmış,ağırlıklı olarak şehir içinde bindiğim için bana lazım olanda buydu. Şu an için herşeyden memnunum, bundan sonrada büyük ihtimal 1000'lik bir naked alırım.
z800 radyatör koruma 90 TL
toplu alımda özel fiyat
detaylar için https://www.facebook.com/S4K4LL1
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)