Kawasaki Z800 - 2013 / Bilgi Paylaşımı
Reklamlar
-
Motor tipi: Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı In-Line Four
Çap x strok 71.0 x 50.9 mm
Sıkıştırma oranı 11.9:1
Valve/Induction system DOHC, 16 valves
Fuel injection: ?34 mm x 4 (Mikuni), with dual throttle valves
Vites: 6-speed, ileri
Primary reduction ratio 1.714 (84/49)
Gear ratios: 1st 2.571 (36/14)
Gear ratios: 2nd 1.941 (33/17)
Gear ratios: 3rd 1.556 (28/18)
Gear ratios: 4th 1.333 (28/21)
Gear ratios: 5th 1.200 (24/20)
Gear ratios: 6th 1.095 (23/21)
Final reduction ratio 3.000 (45/15)
Debriyaj: Islak, çok diskli, manuel
Ön lastik: 120/70ZR17M/C (58W)
Arka lastik: 180/55ZR17M/C (73W)
Direksiyon açısı: left / right - 31o / 31o
Ön Süspansiyon: 41 mm inverted fork with rebound damping and spring preload adjustability
Arka Süspansiyon: Bottom-Link Uni-Trak, gas-charged shock with piggyback reservoir and stepless rebound damping and preload adjustability
Brakes
Ön fren: Dual semi-floating 310 mm petal discs Dual opposed 4-piston
Arka fren: Single 250 mm petal disc Single-piston
Boyutlar (L x W x H): 2,100 mm x 800 mm x 1,050 mm
Dingil mesfesi: 1,445 mm
Yerden yükseklik: 150 mm
Sele yüksekliği: 834 mm
Benzin deposu: 17 litres
Ağırlık: 229 kg
Maksimum güç: 83.0 kW - 113 PS / 10,200 rpm
Maksimum tork: 83.0 Nm / 8,000 rpm
İLGİLİ VİDEOLAR
Tanıtım videosu 1 2
Orijinal egzozu ve sesi
Yoshimura R77 Egzoz Sesi
Leovince GP Pro Egzoz Sesi
Akrapovic Egzoz Sesi
Reklamlar
-
Türkiyeye nezaman gelicek acaba ?
-
gelsede görsek binsek sevsek
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
Şubatın 15'inde geliyormuş.
4 tane kasa var şimdilik:
Z800E - 9550 EURO
Z800E ABS - 10300 EURO
Z800 - 10500 EURO
Z800 ABS - 11300 EURO
Şimdilik fiyatlar bu şekilde. Z800R hakkında bilgi bulamadım.
-
Kawasaki absye aşırı derecede fark alıyor sanırım bizim satıcının işgüzarlığı ducati bile 300 350 euro fark alıyor.Motorlara zaten diyecek birşey yok mükemmel ötesi
-
Kawasaki ABS olarak piyasada kullanılan sistemin üzerinde, kendi geliştirdiği bir ABS sistemi kullanıyor.. Bu yüzden piyasadaki fiyatlardan biraz daha pahalı..
Z800 E denen meret gücü düşürülmüş versiyon.. Malesef Z800 E ler normal Z800 e çevrilemiyor. sanırsam e versiyonları 95 beygir güç üretiyorlar..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
R modeli var mı yok mu anlamadım. Ne şekilde aratırsam aratayım hep aynı resimler çıkıyor.
"E" modelinin niye gücünü düşürmüşler onu da anlamadım, emisyonları sıkı olan ülkeler için diycem ama bunların başında zaten Japonya geliyor. Ki TR ye hem E hem de normal modeli geldiğine göre emisyon ile alakalı değil. Tahminim bir şekilde o 95 hp lik gücün artırılabilecği yönünde. Elbet birileri patlatır o kilidi
Kaldı ki Z serisi için yeni çıkmış bir sıralı4 - 800cc lik motorun 113 hp üretmesi de bana göre "net düşük" bir değer... Büyük ihtimalle emisyon değerlerini daha yüksek bir güç ile yakalayamadılar.
Bir de ABS olarak kendileri ne geliştirmiş merak ettim. Madem Ducatiden daha fazla fark alınıyor, sistemdeki fazlalık veya avantaj nedir merak ettim. Belkide sadece (ABS)sistemin üretim maliyetini düşürmeyi başaramamışlardır.
-
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Kawasaki ABS olarak piyasada kullanılan sistemin üzerinde, kendi geliştirdiği bir ABS sistemi kullanıyor.. Bu yüzden piyasadaki fiyatlardan biraz daha pahalı..
Z800 E denen meret gücü düşürülmüş versiyon.. Malesef Z800 E ler normal Z800 e çevrilemiyor. sanırsam e versiyonları 95 beygir güç üretiyorlar..
Benim bildiğim üst markaların hepsi bosch abs kullanıyor.Bosch kendi tanıtımında kawasakinin isminide verdi hatta.Diğer abslerden farkıda boschun tanıtımında söylediği eger ani fren yaparsanız ve 2sini denk sıkamassanız veya panik halinde tekini sıkarsanız boschun abssi ikisinide aynı seviyede sıkıyor ve mesafenin diğerlerine göre daha kısa olduğunu iddaa ediyorlar.
Birde kafama takılan ciddi bir şey var madem bosch üretip satıyor boschun bilirsiniz araç servisleri var ve her araca bakım yapabiliyorlar.Acaba bosch servisinde abs taktırmak mümkünmüdür ?
-
Beygiri bana da yetersiz geldi.
-
Z800 E modeli motor gücü kısıtlamasıyla geliyor çünkü bazı ülkelerde ehliyet motor gücüne göre veriliyor diye biliyorum. R modeli olarak da görünürde henüz bir şey yok. Ayrıca Kawasaki kullandığı ABS sistemini KIBS (Kawasaki Intelligent Braking System - Kawasaki Akıllı Fren Sistemi) olarak adlandırıyor. Normal ABS'den ne farkı var bilmiyorum. Bence gayet güzel motor alınası var
-
Kawasaki yapmış yine yapacağını
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
-
abs farki ducati'de 1.000 €, kawa'da 800 €. fyi
-
‘’ http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html’’ konusuna destek veren herkese teşekkür ederim...Sevgiyle kalın,
-
slm arkadaslar konu ilgimi çektiği için üye oldum belki sizlerden birşeyler öğrenebilirim tabi aranıza kabul ederseniz.
KAWASAKİ Z800 3 model olarak var avrupada Z800 - Z800E - Z800 performans
Bazı avrupa ülkelerinde motor ehliyeti A,A1 ve A2 olarak ayrılmıs A1 15 ps 16 yaş A2 max.48 ps 18 yaş A sınıfı gücünün yettiği kadar 24 yaş.Yani yaş sınırı var 18 yaş yetersiz
*z800e tahminim bu sebepten dolayı 48 Ps düşürülüyo ki 18 yaşında A2 ehliyetine sahip olanlarda satın alabilsin ama maksimum 95 Ps olabiliyor gerekli ayarları yaptırırsanız.(8.595 euro)
*z800 113 ps 83 Nm (9.495 euro)
*z800 performans 113 ps 83Nm ama akrapovic carbon geçmeli egzoz rüzgarlık ve bir kaç carbon parça ile geliyor. ( 10.395 euro )
benim bilgim bu kadar
resim eklemeyi bilmiyorum kusura bakmayın.
-
enginar adlı üyeden alıntı
Z800 E modeli motor gücü kısıtlamasıyla geliyor çünkü bazı ülkelerde ehliyet motor gücüne göre veriliyor diye biliyorum. R modeli olarak da görünürde henüz bir şey yok. Ayrıca Kawasaki kullandığı ABS sistemini KIBS (Kawasaki Intelligent Braking System - Kawasaki Akıllı Fren Sistemi) olarak adlandırıyor. Normal ABS'den ne farkı var bilmiyorum. Bence gayet güzel motor alınası var
kardesim izninle ufak bir duzeltme yapmak istiyorum. kawasakinin motorlarinda kullandigi 3 cesit ABS var. ne yazikki Z800 de bu ABS standardi yani KIBS kullanilmiyor. onun yerine normal ABS kullaniliyor. KIBS yeni ZX-6R ve Zx-10R larda kullaniliyor. KIBS normal abs ye nazaran bir cok yerden olcum yaparak elde edilen verileri ecu degerlendirerek ona gore fren yapar yani normal ABS nin cok daha gelismis bir versiyonudur. kawasakinin kullandigi abs cesitlerini incelemek isteyen varsa soyle alalim http://www.kawasaki.eu/Technology/List/A39F01E3142662
-
dun kartaldaki zmoto daydim. z800 u sormaya gittim, 2013 yilinda satin alabilecegimiz z800 malesef yokmus arkadaslar. sadece z800e modeli mecvut. bilginize..
-
arkadaslar armızda z800ealan veya bınme fırsatı yakalamış arkadasımız varmı
-
Arkadaşım aldı... yeşil rengini... 26.000 TL'ye ABS'lini aldı...
-
bindizmi almak ıstıorum ve yakıt oturus pozısyonu rahatmı paylasırsanız sevınırım
-
Motosiklet değil yaratık yapmışlar almayı düşünenlere Allah keselerine boluk versin fiyat inceden pahalı çünkü
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)